Sadist.quote:
Een voorspelbare reactie. -10.quote:
Ah, klinkt als een mooie droom. Slaap lekker.quote:Op donderdag 15 januari 2015 12:18 schreef BOL9090 het volgende:
[..]
Een voorspelbare reactie. -10.
Ik zal mijn SOG-ziekte tegengaan, en verder werken aan mijn pretentieus essay over, kort gezegd, Fiduciary Duty and Tax Avoidance under UK Corporate Law. Wat een pretentieuze troll ben ik toch met dit onderwerp.
Bij deze.quote:Op donderdag 15 januari 2015 12:22 schreef Ties02 het volgende:
Bedankt voor de felicitatie trouwens Ets
quote:Op donderdag 15 januari 2015 12:03 schreef eriksd het volgende:
[..]
Eens. Vooral die figuren uit Groningen.
Ik vind het grappig dat je jezelf niet pretentieus vindt en vervolgens een hoop engels gebral uitkotst waarmee je cool wil overkomen. Rot maar fijn op, daaaahaaaaagquote:Op donderdag 15 januari 2015 12:18 schreef BOL9090 het volgende:
[..]
Een voorspelbare reactie. -10.
Ik zal mijn SOG-ziekte tegengaan, en verder werken aan mijn pretentieus essay over, kort gezegd, Fiduciary Duty and Tax Avoidance under UK Corporate Law. Wat een pretentieuze troll ben ik toch met dit onderwerp.
Juridische Liefde geeft mij inspiratie voor mijn essay.quote:Op donderdag 15 januari 2015 12:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je ging toch aan je pretentieuze essay?
Kwaliteitsuser ben je ook hè.quote:Op donderdag 15 januari 2015 12:23 schreef Boterbartje het volgende:
Ik vind Groningen wel tof, Zuid-as zoals mahaarbal en Erik ook. En natuurlijk Spot
Tsjonge Bart, het zit je wel hoog he.quote:Op donderdag 15 januari 2015 12:23 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik vind het grappig dat je jezelf niet pretentieus vindt en vervolgens een hoop engels gebral uitkotst waarmee je cool wil overkomen. Rot maar fijn op, daaaahaaaaag
Nee.quote:Op donderdag 15 januari 2015 12:27 schreef Ties02 het volgende:
Het erik werk jij wel eens op basis van 'no cure-no pay' ?
oeh Spot, m'n hartslag sprint spontaan naar 77quote:Op donderdag 15 januari 2015 12:26 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Kwaliteitsuser ben je ook hè.
Hekel aan. Daarom heb ik ook niets met verenigingsleven (buiten dat ik principieel tegen ontgroenen ben)quote:Op donderdag 15 januari 2015 12:27 schreef eriksd het volgende:
[..]
Tsjonge Bart, het zit je wel hoog he.
Hmm. Beetje rellen is altijd fijn.quote:Op donderdag 15 januari 2015 12:28 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Hekel aan. Daarom heb ik ook niets met verenigingsleven (buiten dat ik principieel tegen ontgroenen ben)
Waarom post je hier dan?quote:Op donderdag 15 januari 2015 12:28 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Dit! En ik studeer niet eens rechten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |