Voorbeelden graag!quote:Op donderdag 15 januari 2015 11:53 schreef BOL9090 het volgende:
Het verbaast mij niet dat er weinig rechtenstudenten in dit topic reacties plaatsen. Verklaring: zuurgraad en kliekjesgedrag.
beetje wel maar anders moeten die andere 2 plaats maken en die zijn ook coolquote:Op donderdag 15 januari 2015 11:57 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Nou Bartje, tijd voor een nieuwe sig
Het gaat niet om anonimiteit. Dat jij anoniem wil zijn, respecteren we. Maar het gaat om je taalgebruik.quote:Op donderdag 15 januari 2015 12:00 schreef BOL9090 het volgende:
[..]
Tja, ik reageer graag anoniem op agressieve internetreacties met evenveel agressie.
Eens. Vooral die figuren uit Groningen.quote:Op donderdag 15 januari 2015 11:53 schreef BOL9090 het volgende:
Het verbaast mij niet dat er weinig rechtenstudenten in dit topic reacties plaatsen. Verklaring: zuurgraad en kliekjesgedrag.
Hei Spiegelei. Het gaat. Vorig jaar een rare, drukke tijd gehad en ik probeer de draad nu weer op te pakken.quote:Op donderdag 15 januari 2015 08:57 schreef Spiegelei het volgende:
[..]
Ha lieve Ets!
[..]
Ha Spot, hoe gaat het met de studie?
/quote:Op donderdag 15 januari 2015 11:58 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Je hebt wel een flinke plaat voor je kop als je niet helemaal in kan schatten met welke toon je hier binnen komt. Mr. bolletje.
Ja, Tiesje, doe even normaal!quote:Op donderdag 15 januari 2015 12:03 schreef eriksd het volgende:
[..]
Eens. Vooral die figuren uit Groningen.
Een wetsartikel uit het Nederlands recht of ..?quote:Op donderdag 15 januari 2015 12:02 schreef Jiang153 het volgende:
Even tussendoor:
Kan iemand mij vertellen hoe je een wetsartikel vermeldt in een Engelse brief?
Pretentieuze geblaat.quote:Op donderdag 15 januari 2015 12:01 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Verbaast mij ook niet dat jij deze reacties naar je hoofd krijgt geworpen. Misschien eerst even in de spiegel kijken met je pretentieuze geblaat. Het is niet voor niets een slowchat.
Zoiets ca.quote:Op donderdag 15 januari 2015 12:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Een wetsartikel uit het Nederlands recht of ..?
Gewoon art. me dunkt.
Iets met een spiegel.quote:Op donderdag 15 januari 2015 12:03 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nou die zuidas hotshots kunnen er anders ook wat vanquote:Op donderdag 15 januari 2015 12:03 schreef eriksd het volgende:
[..]
Article? Ik heb geen idee.quote:Op donderdag 15 januari 2015 12:05 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Zoiets ca.
In het Nederlands is het bijv. Art. 11 lid 1 letter b Wet OB etc...
Maar hoe doe ik dat in het Engels
Je kunt Nederlandse 'artikelen' vertalen met 'articles' (en art. met art (zonder punt). Engelsen zeggen s (van section). ss is meervoud (artikelen).quote:Op donderdag 15 januari 2015 12:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Een wetsartikel uit het Nederlands recht of ..?
Gewoon art. me dunkt.
Je weet dat dit een bachelorvraag is he? Waarom geef je dan antwoord?quote:Op donderdag 15 januari 2015 12:10 schreef BOL9090 het volgende:
[..]
Je kunt Nederlandse 'artikelen' vertalen met 'articles' (en art. met art (zonder punt). Engelsen zeggen s (van section). ss is meervoud (artikelen).
Ik heb liever Bol dan figuren als Mapima. Als het aan mij lag, dan mocht Mapima hier niet komen.quote:Op donderdag 15 januari 2015 12:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je weet dat dit een bachelorvraag is he? Waarom geef je dan antwoord?
Racistquote:Op donderdag 15 januari 2015 12:13 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ik heb liever Bol dan figuren als Mapima. Als het aan mij lag, dan mocht Mapima hier niet komen.
quote:Op donderdag 15 januari 2015 12:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je weet dat dit een bachelorvraag is he? Waarom geef je dan antwoord?
Ik ben je vriend niet.quote:Op donderdag 15 januari 2015 12:14 schreef BOL9090 het volgende:
[..]Jij kunt anders ook aardig trollen, vriend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |