Puntige knietjes.quote:
Ik heb een nominatie van El_Mata, mijn dag kan ook niet meer stukquote:Op woensdag 14 januari 2015 20:43 schreef Specularium het volgende:
Jammer dat onze Henk niks heeft gewonnen, dat wordt weer huilend aftrekken.
Waar?quote:Op woensdag 14 januari 2015 20:26 schreef LTVDK het volgende:
Marianne Thieme doet een goed privacy verhaal
Politiek debat, ook de enige die iets zinnigs heeft gezegd ipv de continue retoriek van de restquote:
Prachtige avatar ook.quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:03 schreef Yasmin23 het volgende:
Hebben jullie mijn award gezien? Ben super trots
Haha, dat is niks nieuws.quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Politiek debat, ook de enige die iets zinnigs heeft gezegd ipv de continue retoriek van de rest
Anita Meijer bij Ali B.quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:20 schreef Njosnavelin het volgende:
Doordevil nu bij dat loeki gedoe.
Die ken ik niet.quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Anita Meijer bij Ali B.
Ik denk, ik zeg het even.
Zit het nu te kijken maar ik ken alleen Ali.quote:
Dat had LTKDV gedaan, onze UI gestapo.quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:03 schreef Latert het volgende:
[..]
Wat doet jouw UI ineens lichtgeven.
Ik vind helemaal mooi.quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat had LTKDV gedaan, onze UI gestapo.
Het is AIVD, mij vergelijken met die amateurs van de Gestapoquote:Op woensdag 14 januari 2015 22:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat had LTKDV gedaan, onze UI gestapo.
Luister maar naar de unofficial themesong van FOK! danquote:
Heb ik net al 3 uur van mijn leven aan verpestquote:Op woensdag 14 januari 2015 23:00 schreef Yasmin23 het volgende:
Wachten op spannende momenten in het debat..
Ja toen was ik met iets anders mijn leven aan het verpesten.quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb ik net al 3 uur van mijn leven aan verpest
Ah, maar nu weer actie NWS / Weer eentje geliquideerd in A'damquote:Op woensdag 14 januari 2015 23:02 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja toen was ik met iets anders mijn leven aan het verpesten.
Echt spannend is het niet ....quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ah, maar nu weer actie NWS / Weer eentje geliquideerd in A'dam
Dat is volgens mij echt de saaiste baan ever.quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:01 schreef Yasmin23 het volgende:
Zouden jullie bij de aivd willen werken?
quote:
Neequote:
Stel je voor je mag op onderzoek ofzo?quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat is volgens mij echt de saaiste baan ever.
Ik vind jou vlammetjes prachtigquote:Op woensdag 14 januari 2015 23:06 schreef Specularium het volgende:
Hoi Uccie.
Vind je mijn vlammetjes ook zo mooi?
Lekker data hoarden en dan over een paar jaar lekker?quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:01 schreef Yasmin23 het volgende:
Het verdient wel oke.quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lekker data hoarden en dan over een paar jaar lekker?
Ik heb weleens bij Europol gewerkt, maar dat klinkt ook veel interessanter dan het was.quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:06 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Stel je voor je mag op onderzoek ofzo?
Ze hebben nu een vacature in Zoetermeer.
Lekker een beetje heel de dag op FOK! rondhangen om verdachte personen eruit te pikken?quote:
Gahah toevallig! Ik ookquote:Op woensdag 14 januari 2015 23:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb weleens bij Europol gewerkt, maar dat klinkt ook veel interessanter dan het was.
Ja zou zo al een lijstje kunnen noemen :pquote:Op woensdag 14 januari 2015 23:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lekker een beetje heel de dag op FOK! rondhangen om verdachte personen eruit te pikken?
die checken mijn posthistory en ik maak geen kans meer.quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:01 schreef Yasmin23 het volgende:
Serieus, welke periode was dat.quote:
Vorig jaar. Misschien is het wel van belang om te weten welke afdeling. Voordat je al je ex collega's af gaatquote:
Schoonmaker.quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:10 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Vorig jaar. Misschien is het wel van belang om te weten welke afdeling. Voordat je al je ex collega's af gaat
Nee, ik jaren geleden.quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:10 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Vorig jaar. Misschien is het wel van belang om te weten welke afdeling. Voordat je al je ex collega's af gaat
Koffiejuf?quote:
Jammer... Was wel super droog geweest.quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, ik jaren geleden.
Dus we zijn elkaar nooit tegengekomen.
Ja of nietquote:Op woensdag 14 januari 2015 23:11 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Jammer... Was wel super droog geweest.
Kapster?quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:11 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Jammer... Was wel super droog geweest.
Stagiaire dusquote:
Heb je bij Shell ook.quote:
Oh shell nog nooit geweest. Die slaan nogal door in hun veiligheidsregelsquote:Op woensdag 14 januari 2015 23:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Heb je bij Shell ook.
Beetje "bedrijf" heeft toch wel een huiskapster?
Had die druppeltjes cyaankali die ik je gaf nou gebruikt...quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:13 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee wel gewerkt. In het restaurant jongens
In Nederland niet, daar mag je al blij zijn als de koffie smerig is ipv kokhalzend ranzig.quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Heb je bij Shell ook.
Beetje "bedrijf" heeft toch wel een huiskapster?
Joh?quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:13 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oh shell nog nooit geweest. Die slaan nogal door in hun veiligheidsregels
Topshow, dat restaurant!quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:13 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee wel gewerkt. In het restaurant jongens
Busje is onderwegquote:Op woensdag 14 januari 2015 23:14 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik mag er eigenlijk niks over zeggen online is mij verteld ...
Bullshit. Er zijn bedrijven met een barista in huisquote:Op woensdag 14 januari 2015 23:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In Nederland niet, daar mag je al blij zijn als de koffie smerig is ipv kokhalzend ranzig.
Stttt ...quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Had die druppeltjes cyaankali die ik je gaf nou gebruikt...
En alsnog ontploft hetquote:Op woensdag 14 januari 2015 23:13 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oh shell nog nooit geweest. Die slaan nogal door in hun veiligheidsregels
Krijg je elke dag je koffie ironisch van een hipsterquote:Op woensdag 14 januari 2015 23:14 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Bullshit. Er zijn bedrijven met een barista in huis
Bietje zuipen, bietje FOK!ken.quote:
Noem je mij een hipster...quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Krijg je elke dag je koffie ironisch van een hipster
Je krijgt daar ook een instructie video over wat je moet doen als je op een boorplatform zit en de shit breekt uit ...quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Bietje zuipen, bietje FOK!ken.
Ik snap het.
Ik had altijd gezeik met blanke beveiligers om binnen te komen als externe, mijn collega met de negers.quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:15 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Jeps. En het is zo spannend daar. Ik ga er nooit meer heen. Verschrikkelijk.
ja ik moest die goederen ingang nemen. Jij denk ik nietquote:Op woensdag 14 januari 2015 23:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik had altijd gezeik met blanke beveiligers om binnen te komen als externe, mijn collega met de negers.
quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:16 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Je krijgt daar ook een instructie video over wat je moet doen als je op een boorplatform zit en de shit breekt uit ...
Jep. Bij de ingang, verplicht voor iedereen.quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:16 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Je krijgt daar ook een instructie video over wat je moet doen als je op een boorplatform zit en de shit breekt uit ...
M.I.A.quote:
Ik moest ooit bij een chemisch bedrijf een nabestaande nummer achterlaten, dan konden ze mijn ouders bellen waar de stukjes heen moesten als het mis gingquote:Op woensdag 14 januari 2015 23:16 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee dat snap ik. Maar als je in Den Haag in het restaurant staat lijkt het mij niet echt van toepassingquote:Op woensdag 14 januari 2015 23:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jep. Bij de ingang, verplicht voor iedereen.
Wil je trouwens niet zitten; een boorplatform waar "de shit uitbreekt".
Wtf ?quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik moest ooit bij een chemisch bedrijf een nabestaande nummer achterlaten, dan konden ze mijn ouders bellen waar de stukjes heen moesten als het mis ging
Erger: je MOET er anderen op attent maken dat ze dat ook doen...quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:17 schreef Yasmin23 het volgende:
en als je de trap op en af gaat moet je de trapleuning vast houden. dat MOET.
Nabestaande nummer is toch heel normaalquote:Op woensdag 14 januari 2015 23:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik moest ooit bij een chemisch bedrijf een nabestaande nummer achterlaten, dan konden ze mijn ouders bellen waar de stukjes heen moesten als het mis ging
Ja ik vind het een beetje overdreven. Hoorde ook van collega's dat ze geen messen mogen pakken ofzo. Sommige mochten alleen maar kijken...quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Erger: je MOET er anderen op attent maken dat ze dat ook doen...
Ik heb excursies in Spanje georganiseerd voor die lui... Praat me er niet van.
Wel hoop geleerd.Het is een goeie werkgever.
Voor een audit van 2,5 uur, dat ben ik meestal niet gewend.quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nabestaande nummer is toch heel normaalzelfs al heb je een kantoorbaan moet je dat invullen.
Daar is de kans niet zo groot dat je er in stukjes vandaan komt.quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nabestaande nummer is toch heel normaalzelfs al heb je een kantoorbaan moet je dat invullen.
Voor de stukjes ?quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Door die hufters mag ik nu maar 90 km/u op de snelwegquote:Op woensdag 14 januari 2015 23:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Erger: je MOET er anderen op attent maken dat ze dat ook doen...
Ik heb excursies in Spanje georganiseerd voor die lui... Praat me er niet van.
Wel hoop geleerd.Het is een goeie werkgever.
Door Shell ?quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Door die hufters mag ik nu maar 90 km/u op de snelweg
Ah, dat veranderd de zaak jaquote:Op woensdag 14 januari 2015 23:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Voor een audit van 2,5 uur, dat ben ik meestal niet gewend.
quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:21 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja ik vind het een beetje overdreven. Hoorde ook van collega's dat ze geen messen mogen pakken ofzo. Sommige mochten alleen maar kijken...
Volgens mij is prima om daar te werken. Was vroeger ook jaloers op 'Shell kinderen'quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een hoop van die lui leven echt in een andere wereld.
Busje rijden met de beginnende werknemers was geniaal. Leer je een hoop van wat voor soort mensen er werken.
Oh alleen daar. Dacht overalquote:Op woensdag 14 januari 2015 23:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
http://www.bndestem.nl/re(...)ar-90-km-u-1.4697494
Grootste bedrijf van Nederland is kut omdat LTVDK ietsjes langzamer moet rijden.quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
http://www.bndestem.nl/re(...)ar-90-km-u-1.4697494
Nee, maar dit komt wel dichtbij zoquote:
En complete fabrieken laten ontploffenquote:Op woensdag 14 januari 2015 23:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Grootste bedrijf van Nederland is kut omdat LTVDK ietsjes langzamer moet rijden.
Ik zou wel graag zo'n kapsel willen.quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:24 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik zie je ook echt al zitten idd
Kan je toch doen ?quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zou wel graag zo'n kapsel willen.
Dat betwijfel ikquote:Op woensdag 14 januari 2015 23:25 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Shell komt hier dichterbijer hoor
Wat ik hoor, is dat het nog idioter is dan waar ik werk.quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:23 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Volgens mij is prima om daar te werken. Was vroeger ook jaloers op 'Shell kinderen'
Zonne grote vuurbal hier jongequote:
Aandeelhouders verlangden enorme explosies in Moerdijkquote:Op woensdag 14 januari 2015 23:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En complete fabrieken laten ontploffen
Oh ja. Dat heb ik nog nooit gehoord. Was altijd jaloers op die kinderen omdat die in meerdere landen hadden gewoond.quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wat ik hoor, is dat het nog idioter is dan waar ik werk.
Als in afbeulen.
Ja, een kantoortjequote:Op woensdag 14 januari 2015 23:26 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Royal Dutch Shell plc
Carel van Bylandtlaan 16
2596 HR DEN HAAG
Postbus 162
2501 AN DEN HAAG
Die burgemeester toen,quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Aandeelhouders verlangden enorme explosies in Moerdijk
quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja, een kantoortje![]()
https://www.google.com/ma(...)7b:0xaaeea105f402b35
Daar hoef je geen "Shell-kind" voor te zijn...quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:28 schreef Yasmin23 het volgende:
Was altijd jaloers op die kinderen omdat die in meerdere landen hadden gewoond.
Ik wist het, snel een BNW topic makenquote:Op woensdag 14 januari 2015 23:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Aandeelhouders verlangden enorme explosies in Moerdijk
Nee maar de enige kinderen die ik kende die dit hadden waren dus kinderen van ouders die bij Shell werktenquote:Op woensdag 14 januari 2015 23:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Daar hoef je geen "Shell-kind" voor te zijn...
Meid!quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:29 schreef LTVDK het volgende:
Maar even serieus, hier stonden de ramen te klapperen destijds
Joh?quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:29 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee maar de enige kinderen die ik kende die dit hadden waren dus kinderen van ouders die bij Shell werkten
Dat was heul niet leuk hoorquote:
Wat doet die koala met die rode ogen daar?quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat was Chemiepack
[ afbeelding ]
Ik woon in een Michael Bay film
Overleg even met Freedom Jones, uit Port Harcourt. Wat zijn ervaringen zijn enzo...quote:
Bijna hetzelfde. Ik was toen niet zo aanwezig.quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat was Chemiepack
[ afbeelding ]
Ik woon in een Michael Bay film
Nieuw level voor Fallout makenquote:Op woensdag 14 januari 2015 23:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat doet die koala met die rode ogen daar?
Ik ben waarschijnlijk één van de weinigen hier in de buurt die niks tegen Shell heeft, niet hatenquote:Op woensdag 14 januari 2015 23:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Overleg even met Freedom Jones, uit Port Harcourt. Wat zijn ervaringen zijn enzo...
Jij woont in Kalifaat Den Haag, ik Gaza Moerdijkquote:Op woensdag 14 januari 2015 23:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Hier maak je dat soort dingen niet mee hoor.
Haten? Welnee.quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben waarschijnlijk één van de weinigen hier in de buurt die niks tegen Shell heeft, niet haten
(of ben je boos dat de UI AIVD nog niet bij je is langsgekomen)
Teleurgesteld danquote:Op woensdag 14 januari 2015 23:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Haten? Welnee.
Boos ook al niet.
Waar dacht je dan ?quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:37 schreef Specularium het volgende:
Woont Fatima nou ineens in Den Haag?
Mosul/Aleppo?quote:
Oh jee, tijd voor R&P...quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Teleurgesteld dandat was het vorige topic al...
Hoe kom je nou weer bij Almere ?quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Almere. Bij Pleintje om de hoek.
Daar woont veel tuig.quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:41 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hoe kom je nou weer bij Almere ?
In dit topic wel ja.quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:42 schreef Uccie het volgende:
Zuid-Holland doet het goed in dit topic.
En wat ga je dan doen?quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:42 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik in mijn volgend leven terug kom als kat.
quote:
Wat een walgelijke post is dit.quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:49 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Schattig zijn ? Beetje zoals nu maar dan schattiger.
Hoezo ?quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat een walgelijke post is dit.
Volgens mij ben je jaloers.quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kun je wel een award hebben, moet je niet zo gaan doen he.
Ja jammer wel. Ik kan het goed maken door een foto te plaatsen ?quote:Op donderdag 15 januari 2015 00:01 schreef Specularium het volgende:
Nou hele topic gelijk weer overleden.
LTKDV gaat hier over.quote:Op donderdag 15 januari 2015 00:01 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja jammer wel. Ik kan het goed maken door een foto te plaatsen ?
Nee, dat gebeurt straks pas, Ziggo onderhoudquote:Op donderdag 15 januari 2015 00:02 schreef Yasmin23 het volgende:
zal je zien is die net offline ofzo....
Oh dus nu kan ik een foto plaatsen ?quote:Op donderdag 15 januari 2015 00:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, dat gebeurt straks pas, Ziggo onderhoud
Alleen bij jou?quote:Op donderdag 15 januari 2015 00:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, dat gebeurt straks pas, Ziggo onderhoud
Ja, nieuw aftaplijntje voor de AIVDquote:
quote:Wanneer is het onderhoud?
In de nacht van woensdag 14 op donderdag 15 januari 2015 zijn wij tussen 1.00 en 6.00 uur voor u aan het werk.
Ja.quote:Op donderdag 15 januari 2015 00:04 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oh dus nu kan ik een foto plaatsen ?
Revolutionair dit. Hij is nu echt de waakvlam van NWS.quote:
Een extra tagje lijkt me na deze afgetekende zege wel op z'n plaats.quote:
Yes !quote:Op donderdag 15 januari 2015 00:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja, nieuw aftaplijntje voor de AIVD
[..]
[..]
Ja.
Je bent trots he?quote:Op donderdag 15 januari 2015 00:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Revolutionair dit. Hij is nu echt de waakvlam van NWS.
[..]
Een extra tagje lijkt me na deze afgetekende zege wel op z'n plaats.
Een speech zou erg leuk zijn.quote:Op donderdag 15 januari 2015 00:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je bent trots he?
De weg naar het niks bijdragen was niet altijd even makkelijk.
Eigenlijk zou ik een speech moeten schrijven.
Dat is Whiskas niet... ?quote:Op donderdag 15 januari 2015 00:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vind het niet zo leuk dat jij een foto van Whiskas post.
Eerwraak?quote:
Zoiets doe je in ieder geval niet vrijwillig met je gezichtquote:
Oh. Dacht leuk laat een foto van mij zelf zie hier. En dan zo'n reactie...quote:Op donderdag 15 januari 2015 00:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zoiets doe je in ieder geval niet vrijwillig met je gezicht
Doe nou niet alsof we compleet achterlijk zijn, dat is alleen Antoine.quote:Op donderdag 15 januari 2015 00:20 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oh. Dacht leuk laat een foto van mij zelf zie hier. En dan zo'n reactie...
Ik heb dan ook nooit gezegd dat ik aardig wasquote:Op donderdag 15 januari 2015 00:20 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oh. Dacht leuk laat een foto van mij zelf zie hier. En dan zo'n reactie...
quote:Op donderdag 15 januari 2015 00:23 schreef Yasmin23 het volgende:
Nee hij staat niet in mijn Fotoboek LTVDK
Ik heb ook gekeken hoor.quote:Op donderdag 15 januari 2015 00:23 schreef Yasmin23 het volgende:
Nee hij staat niet in mijn Fotoboek LTVDK
Maar het zou wel kunnen...quote:
Klopt dat ben ik ook niet.quote:Op donderdag 15 januari 2015 00:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die foto in je fobo? Dat dacht ik al.
Moet je die foto maar niet zo donker makenquote:
Pff dan kan je echt wel zien dat die foto niet lijkt op de foto van hierboven.quote:Op donderdag 15 januari 2015 00:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet je die foto maar niet zo donker maken
Nee, mijn internet ligt er zo uit, dan zie je zulk soort dingen nietquote:Op donderdag 15 januari 2015 00:26 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Pff dan kan je echt wel zien dat die foto niet lijkt op de foto van hierboven.
Je hebt nu internet light ofzo ?quote:Op donderdag 15 januari 2015 00:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, mijn internet ligt er zo uit, dan zie je zulk soort dingen niet
Nee dark, dat zei ik tochquote:Op donderdag 15 januari 2015 00:28 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Je hebt nu internet light ofzo ?
Echt welquote:Op donderdag 15 januari 2015 00:29 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Die foto is gewoon dark. niet je hele internet hoor.
Ik zei toch dat mijn internet er bijna uit ligt, dan krijg je dat hequote:
Je krijgt nog maar kleine beetjesquote:Op donderdag 15 januari 2015 00:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zei toch dat mijn internet er bijna uit ligt, dan krijg je dat he
En dan noemt die andere mensen een hipsterquote:Op donderdag 15 januari 2015 00:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
We hebben een Apple fanboy, dames en heren.
quote:Op donderdag 15 januari 2015 00:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
We hebben een Apple fanboy, dames en heren.
Mijn laptop is heus zo hip niet meerquote:Op donderdag 15 januari 2015 00:35 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
En dan noemt die andere mensen een hipster
Heb je ook een iphone ?quote:Op donderdag 15 januari 2015 00:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mijn laptop is heus zo hip niet meer
(of is het hipster omdat ie niet meer hip is)
Nee, Windows Phonequote:
Oh... wat voor schoenen draag je ?quote:Op donderdag 15 januari 2015 00:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, Windows PhoneNokia Lumia 800
Sneakers, Puma Motorsportquote:Op donderdag 15 januari 2015 00:42 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oh... wat voor schoenen draag je ?
Laat je dan ook dat logo boven je broek uitsteken ?quote:Op donderdag 15 januari 2015 00:43 schreef Specularium het volgende:
Ik had een keer een boxer van de Jack and Jones.
Heb je dus een onderbroek voor 25 euro ofzo. Zit wel lekker.
Oh dat wist ik niet. Excuusquote:Op donderdag 15 januari 2015 00:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]is gewoon een doorlopende serie http://us.puma.com/en_US/men/shoes/motorsport
Nee natuurlijk niet.quote:Op donderdag 15 januari 2015 00:44 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Laat je dan ook dat logo boven je broek uitsteken ?
Oh ja. Dat zeg je wel vaker idd. Vind dat toch een beetje raar. Wat vind Uccie daarvan ?quote:Op donderdag 15 januari 2015 00:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet.
Ik heb gewoon helemaal geen broek aan.
Ben ik nou nog steeds een hipster?quote:
Ja.quote:Op donderdag 15 januari 2015 00:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben ik nou nog steeds een hipster?
quote:
Moet je even aan haar vragen morgen.quote:Op donderdag 15 januari 2015 00:46 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oh ja. Dat zeg je wel vaker idd. Vind dat toch een beetje raar. Wat vind Uccie daarvan ?
Zal ik doen.quote:Op donderdag 15 januari 2015 00:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Moet je even aan haar vragen morgen.
Waarom denk jij dat jij wint ?quote:Op donderdag 15 januari 2015 00:49 schreef Mani89 het volgende:
Dit zijn mijn schoenen, ik win.
[ afbeelding ]
Computer en telefoon?quote:Op donderdag 15 januari 2015 00:48 schreef Specularium het volgende:
Zitten we nu in LIF?
Ik heb gewoon Adidas.
Omdat er geen mooiere schoenen bestaan.quote:
Acer en Samsung. /nohipsterquote:Op donderdag 15 januari 2015 00:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Computer en telefoon?
(zelfde vragen voor Yasmin, kijken of zij wel door de hipstertest komt)
Telefoon Samsungquote:Op donderdag 15 januari 2015 00:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Computer en telefoon?
(zelfde vragen voor Yasmin, kijken of zij wel door de hipstertest komt)
H&Mquote:Op donderdag 15 januari 2015 00:52 schreef Mani89 het volgende:
Lekker interessant dit allemaal. Van welk merk zijn jullie onderbroeken?
quote:Op donderdag 15 januari 2015 00:52 schreef Mani89 het volgende:
Lekker interessant dit allemaal. Van welk merk zijn jullie onderbroeken?
quote:Op donderdag 15 januari 2015 00:43 schreef Specularium het volgende:
Ik had een keer een boxer van de Jack and Jones.
Heb je dus een onderbroek voor 25 euro ofzo. Zit wel lekker.
Ik had al niet echt het idee dat jij een hipster was.quote:Op donderdag 15 januari 2015 00:52 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb geen Apple en ook geen baard. Dus ik val meteen af als hipster.
Ik heb ze van Chasin, zitten als een droom.quote:
Heb je wel een broek?quote:Op donderdag 15 januari 2015 00:52 schreef Elfletterig het volgende:
Nou jongens en meisjes, dit is niet zo leuk.quote:
Kut, ik heb ook een baardquote:Op donderdag 15 januari 2015 00:52 schreef Elfletterig het volgende:
Haatbaardquote:
Gelukkig.quote:Op donderdag 15 januari 2015 00:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik had al niet echt het idee dat jij een hipster was.
Dat dan weer wel.quote:
Denk hetquote:Op donderdag 15 januari 2015 00:55 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dus je bent gewoon een hipster.
Hmm misschien ja.. Nja dan ben je half.quote:Op donderdag 15 januari 2015 00:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk het![]()
Ik heb wel een extreme pleurishekel aan indiebandjes en singer-songwriters en koffie hoort gewoon gitzwart te zijn. Misschien dat het nog enigszins voor mij pleit
Ik niet hoor Mani. Heb alleen snorren.quote:Op donderdag 15 januari 2015 00:56 schreef Mani89 het volgende:
Yoki heeft ook al een baard, ik word hier niet vrolijk van.
En ik heb nog nooit een selfie gemaaktquote:Op donderdag 15 januari 2015 00:57 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hmm misschien ja.. Nja dan ben je half.
Omdat dat ook niet kan met jouw telefoon.quote:Op donderdag 15 januari 2015 00:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En ik heb nog nooit een selfie gemaakt
Dus buiten dat ik een baard en een MacBook uit 2007 heb ben ik eigenlijk totaal geen hipster...quote:Op donderdag 15 januari 2015 00:59 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Omdat dat ook niet kan met jouw telefoon.
Ik ook niet, daar maak je wel veel goed mee.quote:Op donderdag 15 januari 2015 00:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En ik heb nog nooit een selfie gemaakt
Jij bent gewoon een twijfel geval.quote:Op donderdag 15 januari 2015 01:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dus buiten dat ik een baard en een MacBook uit 2007 heb ben ik eigenlijk totaal geen hipster...
SMAAD![]()
Scheer jij je ballen, Henk?quote:Op donderdag 15 januari 2015 00:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Een baard kan ook gewoon duiden op luiheid; te beroerd om te scheren.
Anti-selfie buddy, high-five!quote:Op donderdag 15 januari 2015 01:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik ook niet, daar maak je wel veel goed mee.
quote:Ziggo doet regelmatig gepland onderhoud om het netwerk te verbeteren. Ons team van netwerkmonteurs plant alle werkzaamheden zorgvuldig. Wij doen ons uiterste best om te zorgen dat u door het verbeteren van een dienst zo weinig mogelijk overlast ervaart.
Wanneer is het onderhoud?
In de nacht van woensdag 14 op donderdag 15 januari 2015 zijn wij tussen 1.00 en 6.00 uur voor u aan het werk.
Welke diensten worden geraakt?
Tijdens deze onderhoudswerkzaamheden zijn er één of meerdere tijdelijke onderbrekingen bij de volgende diensten:
Digitale TV
Internet
Telefonie
Fijnquote:Op donderdag 15 januari 2015 01:11 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Okeeee zal je geen hipster meer noemen.
Slaap lekkerquote:Op donderdag 15 januari 2015 01:12 schreef Specularium het volgende:
Welterusten jongens, hopelijk kunnen we morgen verder praten over onderbroeken.
quote:Op donderdag 15 januari 2015 01:12 schreef Specularium het volgende:
Leuk, onderbroekenlol.quote:Op donderdag 15 januari 2015 01:12 schreef Specularium het volgende:
Ik ga er ook van tussen,quote:
Lees ik weer Eftelingquote:Op donderdag 15 januari 2015 01:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ga er ook van tussen,Kalifatima en Elfletterig
Dat komt allemaal door Elflettering.quote:
Ook goedemorgen.quote:Op donderdag 15 januari 2015 09:09 schreef Specularium het volgende:
Hallo allemaal, daar ben ik dan weer.
Vrij hard voor Marcel z'n doen. Normaal is -ie een paar tandjes milder.quote:Op donderdag 15 januari 2015 10:13 schreef Specularium het volgende:
http://www.nrc.nl/marcel/2015/01/15/huilende-giel/
Giel is dan ook gewoon een walgelijk mannetje met zijn gespeelde empathie.
Ik heb dit even geluisterd, maar kan niet zeggen dat ik dit een Topshow vind.quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Luister maar naar de unofficial themesong van FOK! dan
Duidelijk vliegende tering ja.quote:Op donderdag 15 januari 2015 12:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb dit even geluisterd, maar kan niet zeggen dat ik dit een Topshow vind.
Zou het eerder kwalificeren als vliegende tering.
Zo te zien hebben ze ook Perron Nul uitgenodigd voor de clip.
Giel zal het wel weer fantastisch vinden.
Wat vind jij eigenlijk wel een Topshow dan?quote:Op donderdag 15 januari 2015 12:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb dit even geluisterd, maar kan niet zeggen dat ik dit een Topshow vind.
Zou het eerder kwalificeren als vliegende tering.
Zo te zien hebben ze ook Perron Nul uitgenodigd voor de clip.
Giel zal het wel weer fantastisch vinden.
Ik vind jou wel een Topshow hoor,quote:Op donderdag 15 januari 2015 12:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wat vind jij eigenlijk wel een Topshow dan?
Er is niet zo veel muziek van mij online te vindenquote:Op donderdag 15 januari 2015 12:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik vind jou wel een Topshow hoor,.
Heb je nog wel een keyboard?quote:Op donderdag 15 januari 2015 12:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Er is niet zo veel muziek van mij online te vinden
Uiteraard. Drie stuks zelfs.quote:Op donderdag 15 januari 2015 12:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb je nog wel een keyboard?
Heb je er ook van die stickertjes op?quote:Op donderdag 15 januari 2015 12:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Uiteraard. Drie stuks zelfs.
Nee, ik weet de akkoorden al een jaartje of 25 uit m'n hoofdquote:Op donderdag 15 januari 2015 13:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb je er ook van die stickertjes op?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |