Puntige knietjes.quote:
Ik heb een nominatie van El_Mata, mijn dag kan ook niet meer stukquote:Op woensdag 14 januari 2015 20:43 schreef Specularium het volgende:
Jammer dat onze Henk niks heeft gewonnen, dat wordt weer huilend aftrekken.
Waar?quote:Op woensdag 14 januari 2015 20:26 schreef LTVDK het volgende:
Marianne Thieme doet een goed privacy verhaal
Politiek debat, ook de enige die iets zinnigs heeft gezegd ipv de continue retoriek van de restquote:
Prachtige avatar ook.quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:03 schreef Yasmin23 het volgende:
Hebben jullie mijn award gezien? Ben super trots
Haha, dat is niks nieuws.quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Politiek debat, ook de enige die iets zinnigs heeft gezegd ipv de continue retoriek van de rest
Anita Meijer bij Ali B.quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:20 schreef Njosnavelin het volgende:
Doordevil nu bij dat loeki gedoe.
Die ken ik niet.quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Anita Meijer bij Ali B.
Ik denk, ik zeg het even.
Zit het nu te kijken maar ik ken alleen Ali.quote:
Dat had LTKDV gedaan, onze UI gestapo.quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:03 schreef Latert het volgende:
[..]
Wat doet jouw UI ineens lichtgeven.
Ik vind helemaal mooi.quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat had LTKDV gedaan, onze UI gestapo.
Het is AIVD, mij vergelijken met die amateurs van de Gestapoquote:Op woensdag 14 januari 2015 22:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat had LTKDV gedaan, onze UI gestapo.
Luister maar naar de unofficial themesong van FOK! danquote:
Heb ik net al 3 uur van mijn leven aan verpestquote:Op woensdag 14 januari 2015 23:00 schreef Yasmin23 het volgende:
Wachten op spannende momenten in het debat..
Ja toen was ik met iets anders mijn leven aan het verpesten.quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb ik net al 3 uur van mijn leven aan verpest
Ah, maar nu weer actie NWS / Weer eentje geliquideerd in A'damquote:Op woensdag 14 januari 2015 23:02 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja toen was ik met iets anders mijn leven aan het verpesten.
Echt spannend is het niet ....quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ah, maar nu weer actie NWS / Weer eentje geliquideerd in A'dam
Dat is volgens mij echt de saaiste baan ever.quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:01 schreef Yasmin23 het volgende:
Zouden jullie bij de aivd willen werken?
quote:
Neequote:
Stel je voor je mag op onderzoek ofzo?quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat is volgens mij echt de saaiste baan ever.
Ik vind jou vlammetjes prachtigquote:Op woensdag 14 januari 2015 23:06 schreef Specularium het volgende:
Hoi Uccie.
Vind je mijn vlammetjes ook zo mooi?
Lekker data hoarden en dan over een paar jaar lekker?quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:01 schreef Yasmin23 het volgende:
Het verdient wel oke.quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lekker data hoarden en dan over een paar jaar lekker?
Ik heb weleens bij Europol gewerkt, maar dat klinkt ook veel interessanter dan het was.quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:06 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Stel je voor je mag op onderzoek ofzo?
Ze hebben nu een vacature in Zoetermeer.
Lekker een beetje heel de dag op FOK! rondhangen om verdachte personen eruit te pikken?quote:
Gahah toevallig! Ik ookquote:Op woensdag 14 januari 2015 23:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb weleens bij Europol gewerkt, maar dat klinkt ook veel interessanter dan het was.
Ja zou zo al een lijstje kunnen noemen :pquote:Op woensdag 14 januari 2015 23:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lekker een beetje heel de dag op FOK! rondhangen om verdachte personen eruit te pikken?
die checken mijn posthistory en ik maak geen kans meer.quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:01 schreef Yasmin23 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |