Kansloosquote:
Met snorren.quote:Op woensdag 14 januari 2015 13:03 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dus dat. Ik moet zo werken. Teleurstelling
Valt me echt van je tegenquote:Op woensdag 14 januari 2015 15:21 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Valt wel me . Je kwam er pas achter nadat je zoutpilaar moest googlen
Fokken en scheren tegelijkertijd.quote:Op woensdag 14 januari 2015 15:21 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja net ff geschoren. Kan niet ongeschoren op werk komen toch.
Vrouw he.quote:Op woensdag 14 januari 2015 15:24 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Fokken en scheren tegelijkertijd.
# multitasken
Je doet de TT in ieder geval wel recht aanquote:
We zijn nu aangekomen in het hoodstuk hoe om te gaan met teleurstellingen in de praktijk.quote:Op woensdag 14 januari 2015 15:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je doet de TT in ieder geval wel recht aan
Ben je express een n vergeten in mijn naam ?quote:Op woensdag 14 januari 2015 15:33 schreef Specularium het volgende:
Ik zie iets moois opbloeien tussen de UI-boy en Yasmietje.
Arnie wil ook meedoen omdat zijn vriendin er nog niet is.
Als dit het ergste is dat je me kunt teleurstellen dan komt het wel goedquote:Op woensdag 14 januari 2015 15:36 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
We zijn nu aangekomen in het hoodstuk hoe om te gaan met teleurstellingen in de praktijk.
Ik zie anders jouw nieuwe UI nog nietquote:Op woensdag 14 januari 2015 15:33 schreef Specularium het volgende:
Koefnoen is ook leuk, al gaat het met pieken en dalen de laatste jaren. Specsavers heeft gewoon een ander gevoel voor humor.quote:
Hij mag geen nieuwe UI. Hij is mod en te veel autisten hier kunnen niet met verandering omgaan. Bovendien weet je al wat er gebeurt als hij toch een nieuwe UI neemt. Dan krijgen we weer plaatjes van Arie Boomsma of Tijs van den Brink.quote:Op woensdag 14 januari 2015 15:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zie anders jouw nieuwe UI nog niet
En dat terwijl ik er één voor hem had gemaakt die zijn autisme misschien nog wel aankonquote:Op woensdag 14 januari 2015 16:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hij mag geen nieuwe UI. Hij is mod en te veel autisten hier kunnen niet met verandering omgaan. Bovendien weet je al wat er gebeurt als hij toch een nieuwe UI neemt. Dan krijgen we weer plaatjes van Arie Boomsma of Tijs van den Brink.
De stap bleek uiteindelijk te groot. Daar moeten we respect voor hebben, uiteindelijk.quote:Op woensdag 14 januari 2015 17:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dat terwijl ik er één voor hem had gemaakt die zijn autisme misschien nog wel aankon
NWS / [SC] Omgaan met teleurstellingen.
Dit deel staat dan ook bol van de teleurstellingenquote:Op woensdag 14 januari 2015 17:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De stap bleek uiteindelijk te groot. Daar moeten we respect voor hebben, uiteindelijk.
Kijk dan, omdat jij zo'n lieve jongen bent heb ik hem veranderd.quote:Op woensdag 14 januari 2015 17:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit deel staat dan ook bol van de teleurstellingenVolgende TT graag niet zo deprimerend
Specs vlammetje is aangewakkerdquote:Op woensdag 14 januari 2015 17:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kijk dan, omdat jij zo'n lieve jongen bent heb ik hem veranderd.
.
Zonder snorren, zonder UI-boy en met Njosquote:Op woensdag 14 januari 2015 15:33 schreef Specularium het volgende:
Al bij Yasmin's snorren natuurlijkquote:
Neuh. Was meer hypothetisch gezien.quote:Op woensdag 14 januari 2015 17:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb je dat al aan d'r gevraagd, Hans?
Je bedoeld dus geen humor ?quote:Op woensdag 14 januari 2015 16:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Koefnoen is ook leuk, al gaat het met pieken en dalen de laatste jaren. Specsavers heeft gewoon een ander gevoel voor humor.
quote:Op woensdag 14 januari 2015 18:47 schreef anonymoussie het volgende:
Is het weer zover? Heel NL aan tafel?
quote:Op woensdag 14 januari 2015 18:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]pas over een uur of anderhalf hoor...
Hmm, wat is het tegenovergestelde van teleurstelling?quote:
Trots, euforie, genot?quote:Op woensdag 14 januari 2015 19:01 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
[..]
Hmm, wat is het tegenovergestelde van teleurstelling?
Specularium.quote:Op woensdag 14 januari 2015 19:01 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
[..]
Hmm, wat is het tegenovergestelde van teleurstelling?
Politieke debat is veel vermakelijkerquote:
Is de Geert al geweest?quote:Op woensdag 14 januari 2015 19:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Politieke debat is veel vermakelijker
Alle partijen gaan gezellig bij Geertje langs om hem uit te dagen zodat ie weer boos kan gaan schreeuwenquote:
quote:• Matthijs van Nieuwkerk-niemandalletje – nooit iets zinnigs bijdraagt –Weinig animo voor deze categorie, maar Matthijs zou Matthijs niet zijn als hij daar niet toch weet te slagen. Specularium, die stem op jezelf heb ik voor de helft meegerekend, met 1,5 stem steek je ver boven het maaiveld uit. Congrats!
quote:
Die sleep je maar mooi in de wacht.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |