Serieus, welke periode was dat.quote:
Vorig jaar. Misschien is het wel van belang om te weten welke afdeling. Voordat je al je ex collega's af gaatquote:
Schoonmaker.quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:10 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Vorig jaar. Misschien is het wel van belang om te weten welke afdeling. Voordat je al je ex collega's af gaat
Nee, ik jaren geleden.quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:10 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Vorig jaar. Misschien is het wel van belang om te weten welke afdeling. Voordat je al je ex collega's af gaat
Koffiejuf?quote:
Jammer... Was wel super droog geweest.quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, ik jaren geleden.
Dus we zijn elkaar nooit tegengekomen.
Ja of nietquote:Op woensdag 14 januari 2015 23:11 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Jammer... Was wel super droog geweest.
Kapster?quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:11 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Jammer... Was wel super droog geweest.
Stagiaire dusquote:
Heb je bij Shell ook.quote:
Oh shell nog nooit geweest. Die slaan nogal door in hun veiligheidsregelsquote:Op woensdag 14 januari 2015 23:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Heb je bij Shell ook.
Beetje "bedrijf" heeft toch wel een huiskapster?
Had die druppeltjes cyaankali die ik je gaf nou gebruikt...quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:13 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee wel gewerkt. In het restaurant jongens
In Nederland niet, daar mag je al blij zijn als de koffie smerig is ipv kokhalzend ranzig.quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Heb je bij Shell ook.
Beetje "bedrijf" heeft toch wel een huiskapster?
Joh?quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:13 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oh shell nog nooit geweest. Die slaan nogal door in hun veiligheidsregels
Topshow, dat restaurant!quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:13 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee wel gewerkt. In het restaurant jongens
Busje is onderwegquote:Op woensdag 14 januari 2015 23:14 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik mag er eigenlijk niks over zeggen online is mij verteld ...
Bullshit. Er zijn bedrijven met een barista in huisquote:Op woensdag 14 januari 2015 23:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In Nederland niet, daar mag je al blij zijn als de koffie smerig is ipv kokhalzend ranzig.
Stttt ...quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Had die druppeltjes cyaankali die ik je gaf nou gebruikt...
En alsnog ontploft hetquote:Op woensdag 14 januari 2015 23:13 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oh shell nog nooit geweest. Die slaan nogal door in hun veiligheidsregels
Krijg je elke dag je koffie ironisch van een hipsterquote:Op woensdag 14 januari 2015 23:14 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Bullshit. Er zijn bedrijven met een barista in huis
Bietje zuipen, bietje FOK!ken.quote:
Noem je mij een hipster...quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Krijg je elke dag je koffie ironisch van een hipster
Je krijgt daar ook een instructie video over wat je moet doen als je op een boorplatform zit en de shit breekt uit ...quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Bietje zuipen, bietje FOK!ken.
Ik snap het.
Ik had altijd gezeik met blanke beveiligers om binnen te komen als externe, mijn collega met de negers.quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:15 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Jeps. En het is zo spannend daar. Ik ga er nooit meer heen. Verschrikkelijk.
ja ik moest die goederen ingang nemen. Jij denk ik nietquote:Op woensdag 14 januari 2015 23:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik had altijd gezeik met blanke beveiligers om binnen te komen als externe, mijn collega met de negers.
quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:16 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Je krijgt daar ook een instructie video over wat je moet doen als je op een boorplatform zit en de shit breekt uit ...
Jep. Bij de ingang, verplicht voor iedereen.quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:16 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Je krijgt daar ook een instructie video over wat je moet doen als je op een boorplatform zit en de shit breekt uit ...
M.I.A.quote:
Ik moest ooit bij een chemisch bedrijf een nabestaande nummer achterlaten, dan konden ze mijn ouders bellen waar de stukjes heen moesten als het mis gingquote:Op woensdag 14 januari 2015 23:16 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee dat snap ik. Maar als je in Den Haag in het restaurant staat lijkt het mij niet echt van toepassingquote:Op woensdag 14 januari 2015 23:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jep. Bij de ingang, verplicht voor iedereen.
Wil je trouwens niet zitten; een boorplatform waar "de shit uitbreekt".
Wtf ?quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik moest ooit bij een chemisch bedrijf een nabestaande nummer achterlaten, dan konden ze mijn ouders bellen waar de stukjes heen moesten als het mis ging
Erger: je MOET er anderen op attent maken dat ze dat ook doen...quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:17 schreef Yasmin23 het volgende:
en als je de trap op en af gaat moet je de trapleuning vast houden. dat MOET.
Nabestaande nummer is toch heel normaalquote:Op woensdag 14 januari 2015 23:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik moest ooit bij een chemisch bedrijf een nabestaande nummer achterlaten, dan konden ze mijn ouders bellen waar de stukjes heen moesten als het mis ging
Ja ik vind het een beetje overdreven. Hoorde ook van collega's dat ze geen messen mogen pakken ofzo. Sommige mochten alleen maar kijken...quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Erger: je MOET er anderen op attent maken dat ze dat ook doen...
Ik heb excursies in Spanje georganiseerd voor die lui... Praat me er niet van.
Wel hoop geleerd.Het is een goeie werkgever.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |