Ik was het ook al aan het opzoekenquote:Op woensdag 14 januari 2015 19:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Geert is gewoon aan het rappen.
Hoeveel moeten er nog komen? Hoeveel moeten er nog gaahaan.
Daar dacht ik ook aanquote:Op woensdag 14 januari 2015 19:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Geert is gewoon aan het rappen.
Hoeveel moeten er nog komen? Hoeveel moeten er nog gaahaan.
Zeker.quote:
Ik ook behalve als het mijn vriendin isquote:
Jammer, ze moeten hem gewoon negeren.quote:Op woensdag 14 januari 2015 19:25 schreef LTVDK het volgende:
Vragen van Samson en/of Pechtold incoming na deze speech trouwens
Dan wil je niet lachen idd.quote:Op woensdag 14 januari 2015 19:25 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik ook behalve als het mijn vriendin is
Dit is zijn nr. 31 met rijst.quote:
quote:Op woensdag 14 januari 2015 19:26 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Jammer, ze moeten hemn gewoon negeren.
Korps Winkelcentratroepen.quote:Op woensdag 14 januari 2015 19:26 schreef Reya het volgende:
'Winkelcentra beveiligen', daar is hij weer.
Die ontbreekt op je bingokaart.quote:Op woensdag 14 januari 2015 19:22 schreef Janneke141 het volgende:
Ja, daar is ie. Hij staat zelf op de hitlist.
En daar is Samson, nooit verwachtquote:Op woensdag 14 januari 2015 19:26 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Jammer, ze moeten hem gewoon negeren.
Ik denk dat hij het beter bij zijn medeleven had moeten laten en die "maar" weglaten, had Geertje daar met zijn bek vol tanden gestaanquote:Op woensdag 14 januari 2015 19:28 schreef Morendo het volgende:
De 'maar' die je wist dat ging komen.
Die gaat al tig jaar op zn bekquote:
2 uit 2quote:Op woensdag 14 januari 2015 19:25 schreef LTVDK het volgende:
Vragen van Samson en/of Pechtold incoming na deze speech trouwens
Zijn eigen graf graven. Zag je van een kilometer aankomen. Waarom hebben ze niet met z'n allen afgesproken om Geert in zijn eigen sop te laten gaarkoken, in plaats van hem gratis aan extra spreektijd te helpen.quote:
Nee, hij heeft volkomen gelijk, de PVV-haatbuiken zijn niet veel anders dan de moslimextremistische haatbaarden.quote:
Ook al is het punt valide, hij had moeten weten dat hij het punt nóóit kan maken tegen een gediplomeerd tonprater als Wilders. Er had toch wel een spindoctor hem kunnen behoeden voor deze afgang?quote:Op woensdag 14 januari 2015 19:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, hij heeft volkomen gelijk, de PVV-haatbuiken zijn niet veel anders dan de moslimextremistische haatbaarden.
Hij zit nu ook op z'n bankje van "kut, heb ik het weer verpestquote:
Rellenquote:
Welke afgang?quote:Op woensdag 14 januari 2015 19:32 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ook al is het punt valide, hij had moeten weten dat hij het punt nóóit kan maken tegen een gediplomeerd tonprater als Wilders. Er had toch wel een spindoctor hem kunnen behoeden voor deze afgang?
En Breivik is ie ook al vergeten.quote:Op woensdag 14 januari 2015 19:33 schreef xpompompomx het volgende:
Greet kent het Leger van de heer ook al niet
Maar wel de enige functionerende politieafdeling.quote:
Ach, hij doet het niet slecht.quote:Op woensdag 14 januari 2015 19:36 schreef YazooW het volgende:
Die Kuzu heeft ook zo'n blik op zijn gezicht van "Haha!, nu heb ik je Geert!". Terwijl hij zichzelf alleen maar voor lul zet.
Die is nooit vanwege zijn intelligentie op de kieslijst gekomen natuurlijk.quote:Op woensdag 14 januari 2015 19:36 schreef YazooW het volgende:
Die Kuzu heeft ook zo'n blik op zijn gezicht van "Haha!, nu heb ik je Geert!". Terwijl hij zichzelf alleen maar voor lul zet.
Zijn stem trilt een beetje.quote:Op woensdag 14 januari 2015 19:36 schreef YazooW het volgende:
Geert Poesjkin.quote:Op woensdag 14 januari 2015 19:37 schreef jamesdeen het volgende:
Iedereen in de rij om met Geertje te duelleren.
Vrijheid van meningsuiting jeweettochquote:
Het is al een blunder op zich dat hij Wilders gratis aan extra spreektijd helpt (geldt overigens ook voor de anderen), maar hij wordt overbluft door de grote (nietszeggende) woorden van Geert en kan vervolgens niets anders dan afdruipen. Inhoud vs. retoriek wint hij echt niet, maar hij trapt met open ogen in die val. En niet voor het eerst.quote:
Omdat wij daarvoor belasting betalen.quote:
Mening geuit, nextquote:Op woensdag 14 januari 2015 19:38 schreef Geralt het volgende:
[..]
Vrijheid van meningsuiting jeweettoch
Gewoon de ketelmuziek voorbij laten gaan en in je eigen termijn even zeggen dat je het onzin vindt.quote:Op woensdag 14 januari 2015 19:38 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Het is al een blunder op zich dat hij Wilders gratis aan extra spreektijd helpt (geldt overigens ook voor de anderen), maar hij wordt overbluft door de grote (nietszeggende) woorden van Geert en kan vervolgens niets anders dan afdruipen. Inhoud vs. retoriek wint hij echt niet, maar hij trapt met open ogen in die val. En niet voor het eerst.
Een stichting en Wilders als (privé)persoon.quote:Op woensdag 14 januari 2015 19:40 schreef xpompompomx het volgende:
'Dat we de partij van de vrijheid hebben opgericht'
Wie is we?
Omdat intelligente mensen een baan zoeken waarbij ze minder in de picture staan en meer verdienen?quote:Op woensdag 14 januari 2015 19:39 schreef Morendo het volgende:
Waarom zit er zo weinig intelligentie in de kamer? Niet echt Nederlands finest hier.
Het heeft Pechtold geen windeieren gelegd.quote:Op woensdag 14 januari 2015 19:41 schreef Janneke141 het volgende:
Ik begrijp echt niet dat ze dit doen.
Het is jammer dat deze mensen het land besturen, anders zou het best een leuke comedyserie kunnen wordenquote:Op woensdag 14 januari 2015 19:41 schreef Janneke141 het volgende:
Ik begrijp echt niet dat ze dit doen.
In denk niet dat de (potentiële) winst van D66 te danken is aan zijn opstelling ten opzichte van Wilders.quote:Op woensdag 14 januari 2015 19:42 schreef Morendo het volgende:
[..]
Het heeft Pechtold geen windeieren gelegd.
Nou, in het begin toch zeker wel.quote:Op woensdag 14 januari 2015 19:43 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
In denk niet dat de (potentiële) winst van D66 te danken is aan zijn opstelling ten opzichte van Wilders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |