Waarvan akte.quote:Op woensdag 14 januari 2015 20:01 schreef AhmedJaret het volgende:
het van marokko afpakken omdat ze staatsveiligheid belangrijker vinden dan ebola ik heb het vertrouwen in fifa compleet verloren
Staat genoteerd. Dit zal hard aankomen bij Blatter en co.quote:Op woensdag 14 januari 2015 20:01 schreef AhmedJaret het volgende:
het van marokko afpakken omdat ze staatsveiligheid belangrijker vinden dan ebola ik heb het vertrouwen in fifa compleet verloren
quote:Cissé mist door malaria ook eerste duel 2015
Sekou Cissé staat minimaal tot dinsdag aan de kant. De aanvaller van RC Genk heeft malaria opgelopen tijdens zijn wittebroodsweken in Ivoorkust.
Met toestemming van zijn club keerde Cissé vóór Kerst al terug naar zijn geboorteland Ivoorkust voor zijn huwelijk, waardoor hij het laatste, overigens afgelaste, competitieduel van 2014 aan zich voorbij moest laten gaan. De aanvaller moet ook de eerste wedstrijd van het nieuwe jaar missen. Zondag tegen SC Lokeren is hij niet van de partij.
Cissé heeft tijdens zijn wittebroodweken namelijk malaria opgelopen. Dat heeft onderzoek uitgewezen nadat de voormalig Feyenoorder griepverschijnselen had gekregen. De behandeling slaat goed aan. Als maandag nader onderzoek een positieve uitkomst heeft, dan kan hij een dag later de training hervatten.
32 wedstrijden heb ik begrepenquote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:43 schreef Freak188 het volgende:
Hoeveel matchfixing zal op de Africa Cup voorkomen?
Zonder Frank Kramer is er weinig aan, hij hoort bij dit event.quote:Op maandag 19 januari 2015 16:55 schreef showtimer het volgende:
[..]
Nu gewoon op 1.![]()
Alleen geen Frank Kramer![]()
Mijn geheugen zegt me dat we hier met Robbert Reimering te maken hebben.quote:Op maandag 19 januari 2015 17:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
Commentator is helemaal enthousiast omdat hij voor het eerst op televisie een wedstrijd mag doen.
Denk het niet.quote:Op maandag 19 januari 2015 17:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mijn geheugen zegt me dat we hier met Robbert Reimering te maken hebben.
http://www.eurosportlights.nl/thomas_schuurman/pi6__81.phpquote:Op maandag 19 januari 2015 17:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mijn geheugen zegt me dat we hier met Robbert Reimering te maken hebben.
Nee, dat doen we pas na de volgende uitbraak.quote:Op maandag 19 januari 2015 17:23 schreef Mani89 het volgende:
Kan een mod de titel aanpassen naar 2015 Ebola Cup #1?
VBL / African Cup of Nations 2013: Thomas en zijn Twittervragenquote:Op maandag 19 januari 2015 17:24 schreef Kingstown het volgende:
Schuurman ken ik niet.![]()
Heeft hij een FOK!-account?
genotquote:Op maandag 19 januari 2015 17:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Daarom is de Afrika Cup zo leuk om naar te kijken!
quote:Op maandag 19 januari 2015 17:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
genotik schakel in en meteen die tackel. Voelt meteen vertrouwd
De afgelopen 2 dagen was het niet veel soeps.quote:Op maandag 19 januari 2015 17:34 schreef Copthorne het volgende:
Ik hou van de Afrika Cup. Deze teams spelen lekker onbevangen.
Ik denk de Afrika Cup want deze jongens zijn GROOT en STERK.quote:Op maandag 19 januari 2015 17:36 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Wat schat jij hoger in? Copa America, Azië cup of de Afrika cup?
Ik kon die helaas niet volgen, maar ik heb de uitslagen gezien. Bijna allemaal gelijke spelletjes.quote:Op maandag 19 januari 2015 17:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De afgelopen 2 dagen was het niet veel soeps.
Deze wedstrijd is nu al leuker dan de andere 4 tesamen.
Zeker. Heeft de president van Equatoriaal-Guinea laten invliegen vanuit Spanje, vertelde de commentator aan het begin.quote:
Was Frank wel in vorm dan?quote:Op maandag 19 januari 2015 17:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De afgelopen 2 dagen was het niet veel soeps.
Deze wedstrijd is nu al leuker dan de andere 4 tesamen.
Aan herhalingen doet de regie helaas niet.quote:Op maandag 19 januari 2015 18:15 schreef Copthorne het volgende:
Mooi doelpunt.Jammer dat ze het niet herhalen.
Nu niet meer.quote:Op maandag 19 januari 2015 18:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Aan herhalingen doet de regie helaas niet.
Frank Kramer werkt er nog steeds, maar het commentaar bij Ghana - Senegal wordt verzorgd door Thomas Schuurman.quote:Op maandag 19 januari 2015 18:35 schreef Pedroso het volgende:
Doet Frank 'wat een narigheid' Kramer nog steeds commentaar bij Eurosport ?
Grappig dat je de eerste bent die daar over begint.quote:Op maandag 19 januari 2015 18:35 schreef Pedroso het volgende:
Doet Frank 'wat een narigheid' Kramer nog steeds commentaar bij Eurosport ?
Heb het topic verder niet helemaal gelezen maar dit is de 10e opmerking daarover begrijp ik ?quote:Op maandag 19 januari 2015 18:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Grappig dat je de eerste bent die daar over begint.
Had verwacht dat al veel eerder iemand die vraag zou hebben gesteld.
ADO La Haye klinkt wel stoer.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:56 schreef Nober het volgende:
Ivoorkust
Gbohouo; Aurier, Bailly, K. Touré, Kanon, Y. Touré, Tioté, Gervinho, Kalou, Die, Bony
Guinee
N. Yattara; Sankoh, Fofana, Constant, Camara, Pogba, Sylla, Keïta, Traoré, Conté, M. Yattara
http://www.cafonline.com/(...)re%20vs%20Guinea.pdf
Is die van Eurosport?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 17:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
Altijd genieten met Frank Kramer
Nee, dat is de (achtergrond)zanger van Full House: (de linker)quote:
Dit is Studio Sport anno 1976. 1 camera die alles moet registreren.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 17:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die cameraman is behoorlijk slecht trouwens.
Gisteren liet de regie geen enkele herhaling zien van de goal, ben benieuwd of dat vandaag wel lukt.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 17:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dit is Studio Sport anno 1976. 1 camera die alles moet registreren.
Ow en 0-1.
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 17:35 schreef Nober het volgende:
[..]
Zet je wekker om 2:30 en geniet van Sharapova vannacht.
Lijkt er niet op...quote:Op dinsdag 20 januari 2015 17:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gisteren liet de regie geen enkele herhaling zien van de goal, ben benieuwd of dat vandaag wel lukt.
Hij ging zonet wel diep, filosofisch gezien dan: wat was er eerder, de verdedigende fout of de aanvallende actie?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 17:41 schreef Nober het volgende:
Lullen om het lullen, hou gewoon je bakkes.
Ik geniet altijd van zijn vaste stopwoordjes, zoals "niet onaardig", "offside" en altijd maar vergelijken met spelers uit de tijd van Beckham, Figo etc.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 17:54 schreef showtimer het volgende:
"ik kan wel eens briljant zijn, maar ik kan ook wel eens uitermate slecht zijn"
In zijn geval waarschijnlijk Allahquote:Op dinsdag 20 januari 2015 18:15 schreef Nober het volgende:
[..]
Nog niet zeker, hij bidt dat het ongedaan gemaakt word. Even afwachten wat god doet.
Je hoort Kramer voor het eerst??quote:Op dinsdag 20 januari 2015 18:19 schreef tja77 het volgende:
Wat een kut commentator, hij zit er zo vaak naast met zijn voorspellingen en conclusies.
Hij is gewoon vaste commentator bij Eurosportquote:Op dinsdag 20 januari 2015 18:21 schreef tja77 het volgende:
[..]
Was dat maar zo.
Wordt hij speciaal voor de Afrika cup uit het stof getrokken?
Dit is onjuist. Hij wist net perfect te voorspellen dat Gervinho rood ging krijgen.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 18:19 schreef tja77 het volgende:
Wat een kut commentator, hij zit er zo vaak naast met zijn voorspellingen en conclusies.
En dat is dan ook meteen 1 van de redenen dat ik zelden voetbal kijk op Eurosport.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 18:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hij is gewoon vaste commentator bij Eurosport
Hij voorspelde ook dat Guinea de eerste vrije trap goed zou nemen, want die knaap had een voortreffelijke traptechniek. Die bal heeft niemand gezien.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 18:24 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dit is onjuist. Hij wist net perfect te voorspellen dat Gervinho rood ging krijgen.
Onterechte klacht.
Laat hem lekker gaan Bogglenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 18:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is er een keer een ex-profvoetballer commentator is het weer niet goed.
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 18:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zidane, Beckham, Figo, ik zag 'm aankomen!
Prachtige trap.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 18:40 schreef tja77 het volgende:
Bal 15 meter naast, hij komt een end, hij komt een end!!!
https://vine.co/v/OIZF15WqQM1quote:Op dinsdag 20 januari 2015 18:54 schreef Morendo het volgende:
[ afbeelding ]
Africa Cup in één gifje.
Speelt Bancé met z'n hippe blonde kapsel ook mee?quote:Op woensdag 21 januari 2015 16:54 schreef Karina het volgende:
Goeie wedstrijd zometeen, Eq. Guinea tegen Burkina FassoNou ja ik zag wel een supporter met een heel eng masker op.
Yep toevallig net vol in beeld.quote:Op woensdag 21 januari 2015 16:58 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Speelt Bancé met z'n hippe blonde kapsel ook mee?
Die heeft tijden in Duitsland gespeeld (Mainz, Düsseldorf, Augsburg). Mist vooral veel kansen.quote:
Ik ken hem nietquote:Op woensdag 21 januari 2015 17:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die heeft tijden in Duitsland gespeeld (Mainz, Düsseldorf, Augsburg). Mist vooral veel kansen.
Velden, supporters is niets mis mee. Alleen het camerawerk is echt dramatisch.quote:Op woensdag 21 januari 2015 17:02 schreef Karina het volgende:
Ik ken hem nietMaar werd wel net iets over verteld inderdaad.
Moet zeggen dat de fans op de tribune wel super enthousiast zijn. Zit nog best vol ook zo te zien.
Dat laatste is voor mij niet handig want ik wil nog weleens een doelpunt missenquote:Op woensdag 21 januari 2015 17:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Velden, supporters is niets mis mee. Alleen het camerawerk is echt dramatisch.
1 camera op de middenlijn en doelpunten herhalen doen ze niet aan.
Ik zag vanmiddag wel een herhaling van een doelpunt hoor.quote:Op woensdag 21 januari 2015 17:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Velden, supporters is niets mis mee. Alleen het camerawerk is echt dramatisch.
1 camera op de middenlijn en doelpunten herhalen doen ze niet aan.
Lauren gezien? Die was ook ergens afgelegen bij een of andere stam.quote:Op woensdag 21 januari 2015 16:54 schreef Karina het volgende:
Goeie wedstrijd zometeen, Eq. Guinea tegen Burkina FassoNou ja ik zag wel een supporter met een heel eng masker op.
Nee denk niet dat zij het wasquote:Op woensdag 21 januari 2015 19:57 schreef Nober het volgende:
[..]
Lauren gezien? Die was ook ergens afgelegen bij een of andere stam.
Blond oar!!!!quote:Op woensdag 21 januari 2015 20:25 schreef Karina het volgende:
Bij Gabon trouwens ook weer een gozer met mooi blond haar. Ibrahim Didier Ndong.
[ afbeelding ]
Kuuuuuuuuuuuuuuuuutquote:Op donderdag 22 januari 2015 19:49 schreef Kingstown het volgende:
Jaja....Frank gaat straks het verslag weer doen!
Hij is alweer de commentator van dienst.quote:
De scheidsrechter snapt de spelregels niet.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 18:02 schreef Bos81 het volgende:
Snap ik of snapt de commentator de spelregels niet? Het was toch een duidelijke terugkopbal ook al speelt hij eerst met zijn voet de bal om deze naar het hoofd te brengen. Dan is het toch gewoon het recht van de doelman om de bal in zijn handen te pakken..
Alle wedstrijden in groep D zijn in 1-1 geeindigd, wat gebeurt er als de laatste 2 wedstrijden ook in 1-1 eindigt?quote:Groep D
1 Kameroen 2 0 2 0 2 2 2
2 Ivoorkust 2 0 2 0 2 2 2
3 Guinee 2 0 2 0 2 2 2
4 Mali 2 0 2 0 2 2 2
loting, staat op NOS.quote:Op zondag 25 januari 2015 01:32 schreef L3gend het volgende:
[..]
Alle wedstrijden in groep D zijn in 1-1 geeindigd, wat gebeurt er als de laatste 2 wedstrijden ook in 1-1 eindigt?
met ploegen die op verschillende plekken spelen? Op het WK in '90 is er ook geloot tussen Nederland en Ierlandquote:Op dinsdag 27 januari 2015 12:19 schreef bamibij het volgende:
Loten![]()
Doe dan twee strafschoppenseries ofzo..
Als 1 van de 2 wedstrijden in een gelijkspel eindigt en de andere in een overwinning kunnen ze bij die wedstrijd die gelijk geworden is toch wel strafschoppen houden?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
met ploegen die op verschillende plekken spelen? Op het WK in '90 is er ook geloot tussen Nederland en Ierland
Spannend, doet Blatter de trekking?quote:Op woensdag 28 januari 2015 21:27 schreef Arth_NL het volgende:
En.. loten dus. Guinee - Mali werd 1-1 dus moeten beide landen loten wie morgen verdergaat.
Al strooiend met geld.quote:Op woensdag 28 januari 2015 21:40 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Spannend, doet Blatter de trekking?
het lijkt erop dat Ghana supporters zijn gevlucht naar het veld. Complete chaosquote:
Ja vluchten kunnen ze wel die ghanezen.quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:49 schreef leroytje het volgende:
[..]
het lijkt erop dat Ghana supporters zijn gevlucht naar het veld. Complete chaos
http://www.theguardian.co(...)dc10e4b0a1868a689f5dquote:The players, ref and assistants are still standing in the middle of the pitch. I don’t know whether that means that they still hope that the match can resume or simply that they cannot find a safe route to the dressing rooms.
twitter:ghanafaofficial twitterde op donderdag 05-02-2015 om 21:58:26Police helicopter hovers above the pitch with the #Ghana fans in real danger. It's now like a war zone. #AFCON2015 http://t.co/9s7UkrYxQF reageer retweet
Ik heb geen idee.quote:Op zondag 8 februari 2015 20:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ze schieten die bal nu al twee keer over de achterlijn.
Is dat Afrikaanse tactiek? Dat iemand hem opvangt met zijn piemel ofzo?
quote:Op zondag 8 februari 2015 20:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
Eerste wedstrijd van de Ebola Cup die ik ga kijken.
Ben benieuwd
Stiekem kijk ik ook Español - Valencia.quote:
Ik twijfel tussen Lyon-PSG of Athletic-Barca kijken zo.quote:Op zondag 8 februari 2015 20:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Stiekem kijk ik ook Español - Valencia.
Zelfs in de F'jes bij ons wordt er tactisch nog beter gespeeldquote:Op zondag 8 februari 2015 20:18 schreef PowerLoungen het volgende:
Lijkt wel alsof alleen Tunesië , Algerije en Egypte een tactisch concept kunnen uitvoeren
Jouw F'jes > iedere eredivisieclub ?quote:Op zondag 8 februari 2015 20:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zelfs in de F'jes bij ons wordt er tactisch nog beter gespeeld
Dat niet.quote:Op zondag 8 februari 2015 20:21 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Jouw F'jes > iedere eredivisieclub ?
Je spelt Wilfried Kanon verkeerdquote:Op zondag 8 februari 2015 20:30 schreef Sked het volgende:
Hopelijk maakt Wilfried Bonnie straks de winnende
Wie?quote:Op zondag 8 februari 2015 20:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je spelt Wilfried Kanon verkeerd
Dat is een contradictiequote:Op zondag 8 februari 2015 20:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wereldtopper die bij ADO speelt.
Vergeleken met dit is de Eredivisie CL niveauquote:Op zondag 8 februari 2015 20:40 schreef tja77 het volgende:
Wat nou, het begint steeds meer op Europees voetbal te lijken?
Het lijkt helemaal nergens op...
Idd, ze doen echt maar wat, en die overtredingen soms...ai ai ai, hoewel het een aantal jaar geleden nog veel erger was met die kamikaze Afrikanen.quote:Op zondag 8 februari 2015 20:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vergeleken met dit is de Eredivisie CL niveau
Tja dit zijn nog de beste landen van dat hele zooitje, en dit is al niet om aan te zien. Terwijl er gewoon hele goede spelers op het veld staanquote:Op zondag 8 februari 2015 20:43 schreef tja77 het volgende:
[..]
Idd, ze doen echt maar wat, en die overtredingen soms...ai ai ai, hoewel het een aantal jaar geleden nog veel erger was met die kamikaze Afrikanen.
Kanon gaat straks weer scoren. Ik voel het.quote:Op zondag 8 februari 2015 20:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Blij dat ik rondzwem in mijn bad. Mis dus niets, zo te lezen
Dat zou wel tof zijn.quote:Op zondag 8 februari 2015 21:03 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Kanon gaat straks weer scoren. Ik voel het.
Ik vrees dat dat er niet gaat staan.quote:Op zondag 8 februari 2015 21:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat zou wel tof zijn.
Krantenkoppen morgen: Ado speler Kanon beslist Africa cup
Dromen mag!quote:Op zondag 8 februari 2015 21:04 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Ik vrees dat dat er niet gaat staan.
De commentator was net ook vergeten dat er nog een van ADO bij liep.quote:
Afrikaans voetbal is geweldig.quote:Op zondag 8 februari 2015 21:16 schreef Pizzakoppo het volgende:
Dit ia echt hilarisch lol. Assistent van ghana is Quinsy Gario btw
"gelukkig niet bovenop zijn neus"quote:Op zondag 8 februari 2015 22:23 schreef Falco het volgende:
Die Eurosport-commentator zit alleen maar te bitchen. Maar ja, dit is ook geen reclame voor het voetbal.
Echt niet! Net gewisseld.quote:Op zondag 8 februari 2015 22:16 schreef Nober het volgende:
Gyan gaat weer een penalty missen maar Ghana wint.
Eindelijk, dat heeft ook 2 uur spelen geduurd.quote:
Ik was het vergeten, zap net op tijd naar Eurosport.quote:Op zondag 8 februari 2015 22:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Eindelijk, dat heeft ook 2 uur spelen geduurd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |