Superonhandig. Beter geven ze jou modrechten, aangezien je toch geen leven hebt en 24/7 aanwezig bent.quote:
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:46 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Superonhandig. Beter geven ze jou modrechten, aangezien je toch geen leven hebt en 24/7 aanwezig bent.
Hij komt straks topfit terug bij Vitesse.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
2-1 FT
Ivoorkust wint, Bony heeft alleen weinig uitgevoerd.
Bij Vitesse voert hij ook niks uit. Ik hoop ook niet dat hij Drogba zijn plek krijgt. Ik zou die vrijetrappen van hem toch wel missen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
2-1 FT
Ivoorkust wint, Bony heeft alleen weinig uitgevoerd.
Het viel mij erg op dat de luchtmacht bewust geen straaljagers langsstuurde rond de periodes dat Drogba vrije trappen nam.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bij Vitesse voert hij ook niks uit. Ik hoop ook niet dat hij Drogba zijn plek krijgt. Ik zou die vrijetrappen van hem toch wel missen.
Ajax bereidt zich voor in Brazilië, PSV in Thailand en FC Bony in Zuid-Afrika.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:54 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij komt straks topfit terug bij Vitesse.
Klopt, want Frank Kramer.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Frank Kramer vond dat Algerije vals zong, en hij heeft er verstand van.
4 minuten en 23 seconden.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
Bij uruguay hebben ze ooit een volkslied van vijf minuten gedraaid ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |