Superonhandig. Beter geven ze jou modrechten, aangezien je toch geen leven hebt en 24/7 aanwezig bent.quote:
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:46 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Superonhandig. Beter geven ze jou modrechten, aangezien je toch geen leven hebt en 24/7 aanwezig bent.
Hij komt straks topfit terug bij Vitesse.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
2-1 FT
Ivoorkust wint, Bony heeft alleen weinig uitgevoerd.
Bij Vitesse voert hij ook niks uit. Ik hoop ook niet dat hij Drogba zijn plek krijgt. Ik zou die vrijetrappen van hem toch wel missen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
2-1 FT
Ivoorkust wint, Bony heeft alleen weinig uitgevoerd.
Het viel mij erg op dat de luchtmacht bewust geen straaljagers langsstuurde rond de periodes dat Drogba vrije trappen nam.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bij Vitesse voert hij ook niks uit. Ik hoop ook niet dat hij Drogba zijn plek krijgt. Ik zou die vrijetrappen van hem toch wel missen.
Ajax bereidt zich voor in Brazilië, PSV in Thailand en FC Bony in Zuid-Afrika.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:54 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij komt straks topfit terug bij Vitesse.
Klopt, want Frank Kramer.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Frank Kramer vond dat Algerije vals zong, en hij heeft er verstand van.
4 minuten en 23 seconden.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
Bij uruguay hebben ze ooit een volkslied van vijf minuten gedraaid ofzo
Volgens mij doelde hij op zijn iets wat rode haarkleur en hoe deze volgens het cliche vol in strijd gaan.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:47 schreef Stampie22 het volgende:
Waar heeft Frank het nou weer over!?
"De invaller, u ziet het, hij wil er graag in. U ziet, een beetje rossig haar en niet al te bruine benen. Dit zijn toch spelers waar je als coach ook vaak wel plezier aan beleeft. Het zijn vaak niet de beste spelers, maar het zijn toch vaak de spelers die voorop gaan in de strijd. Niet zo vaak een negen, maar altijd wel een zeven, ook als het team wat minder draait."
Gelukkig was er een net.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:50 schreef PowerLoungen het volgende:
Whehe een sjeik is naar beneden gedonderd
Het is gewoon een rasmongool, maar het is wel gezellig. Beter dan constant Twittervragen verzinnen om deze vervolgens te negeren.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:52 schreef Stampie22 het volgende:
Bij elke vrije trap Roberto Carlos noemen, da's ook typisch Frank Kramer. Wat een rare man is dat toch. "Messi of Cruijff had hier wel raad mee geweten. Of weet u nog, Roberto Carlos. Ik herinner me nog een filmpje in een wedstrijd tegen, ik meen, Brazilie. De bal leek meters naast te gaan en ineens een curve blablablabla."
En dan dit soort verhalen na een kansloze vrije trap van een speler van pak 'm beet Burkina Faso.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik citeer even Tarado uit de slowchat, wat is dit nou weer voor een statistiek:
[ afbeelding ]
http://www.catenaccio.nl/(...)ika-afstandsschoten/
Die kunnen d'r dus helemaal niks van. Die van Tunesië zat er dan weer lekker in, en ook leuk die fan die na dat doelpunt vier meter naar beneden flikkerde
En...?quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
dat ik binnen de kortste keren door heb of het een kutpot wordt of een bazenmatch.
En?quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Thank god trouwens dat ik gisteren alleen de laatste minuten van de wedstrijd zag met Tunesië en dat er toen ook nog gescoord werdMaar toch ga ik zo maar beginnen aan Z-Afrika - Angola, inmiddels heb ik zoveel ervaring opgebouwd in het kijken naar deze cup dat ik binnen de kortste keren door heb of het een kutpot wordt of een bazenmatch.
Dacht ik alquote:
quote:
Daar valt geen speld tussen te krijgen natuurlijk.quote:Dit is hun eerste goal van het toernooi, want ze hadden nog niet gescoord.
De bal is rond, het is elf tegen elf, iedereen kan ...enz.quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
Daar valt geen speld tussen te krijgen natuurlijk.
"Strange things can happen in Africa"quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zie nog wel kansen voor Angola, want twee helften zijn nooit hetzelfde.
Steve Mcclaren zou trouwens wel de ideale analist zijn van dit toernooi.
"It's definitely not Europe."quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:58 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
"Strange things can happen in Africa"
Dat werk?
Johquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:01 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Er zijn meer Mokro's die Badr heten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |