quote:
Daar valt geen speld tussen te krijgen natuurlijk.quote:Dit is hun eerste goal van het toernooi, want ze hadden nog niet gescoord.
De bal is rond, het is elf tegen elf, iedereen kan ...enz.quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
Daar valt geen speld tussen te krijgen natuurlijk.
"Strange things can happen in Africa"quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zie nog wel kansen voor Angola, want twee helften zijn nooit hetzelfde.
Steve Mcclaren zou trouwens wel de ideale analist zijn van dit toernooi.
"It's definitely not Europe."quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:58 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
"Strange things can happen in Africa"
Dat werk?
Johquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:01 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Er zijn meer Mokro's die Badr heten.
Ik kijk bijna nooit Africa Cup, maar ik begin Gijpie steeds meer te gelovenquote:
quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:03 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
En volgens verslaggevers ter plaatse gaat het om een groep van elf man met een lichtgetinte huidskleur.
Zei hij er iets over maandag?! Nee toch?quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik kijk bijna nooit Africa Cup, maar ik begin Gijpie steeds meer te geloven
Wat een niveau
Nee, vorig jaar welquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:13 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zei hij er iets over maandag?! Nee toch?
Speelt daar wel een speler die in Europe speelt?quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:15 schreef de_boswachter het volgende:
Niveau is idd slecht. Ook nu.
Kaapverdië is beter.
zelf 3 die in nederland spelenquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Speelt daar wel een speler die in Europe speelt?
Wie?quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
zelf 3 die in nederland spelen
Ramosquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
die in de basis staat: Toni Varela (Sparta)
op de bank: Guy Ramos (RKC), Lima (FC Dordrecht)
Ja, als die niet naar dit toernooi had gemoeten had RKC misschien wel gewonnen van Twente, wie zal het zeggen.quote:
Alleen Aad weet het antwoordquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, als die niet naar dit toernooi had gemoeten had RKC misschien wel gewonnen van Twente, wie zal het zeggen.
Zouden ze in Afrika ook moeten doen, niemand mag het veld op zonder toestemming van Aad, Aad die ervoor zorgt dat de Africa Cup weer leuk is om naar te kijkenquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:24 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
In Eindhoven mag niemand het ijs op zonder toestemming van Aad.
Aad is een garantie voor succes.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zouden ze in Afrika ook moeten doen, niemand mag het veld op zonder toestemming van Aad, Aad die ervoor zorgt dat de Africa Cup weer leuk is om naar te kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |