"Strange things can happen in Africa"quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zie nog wel kansen voor Angola, want twee helften zijn nooit hetzelfde.
Steve Mcclaren zou trouwens wel de ideale analist zijn van dit toernooi.
"It's definitely not Europe."quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:58 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
"Strange things can happen in Africa"
Dat werk?
Johquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:01 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Er zijn meer Mokro's die Badr heten.
Ik kijk bijna nooit Africa Cup, maar ik begin Gijpie steeds meer te gelovenquote:
quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:03 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
En volgens verslaggevers ter plaatse gaat het om een groep van elf man met een lichtgetinte huidskleur.
Zei hij er iets over maandag?! Nee toch?quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik kijk bijna nooit Africa Cup, maar ik begin Gijpie steeds meer te geloven
Wat een niveau
Nee, vorig jaar welquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:13 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zei hij er iets over maandag?! Nee toch?
Speelt daar wel een speler die in Europe speelt?quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:15 schreef de_boswachter het volgende:
Niveau is idd slecht. Ook nu.
Kaapverdië is beter.
zelf 3 die in nederland spelenquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Speelt daar wel een speler die in Europe speelt?
Wie?quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
zelf 3 die in nederland spelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |