Slowchatquote:
Je bent een beetje te laat.quote:
Ik zal ze morgen beiden nog eens een tweet sturen. Eens kijken hoe ze reageren als ik een naam noem.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
Welles, alleen geen zekerheid
Maar niemand op FOK! kan die geven. Dat moeten óf die Noorse krant óf Elsevier óf de user in kwestie doen (maar de tot op heden meest waarschijnlijke "verdachte" heeft een (perm)ban)
Zimzum is iig een andere naam die hij online gebruiktquote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:28 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik zal ze morgen beiden nog eens een tweet sturen. Eens kijken hoe ze reageren als ik een naam noem.
Overigens had die Noorse verslaggever al aangegeven andere acoounts van hem belangrijker te vinden.
Dit dus. Ik dacht dat het Biogarde was.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:10 schreef Ferdo het volgende:
Bekende FOK!er... geen hond weet nog wie...
Zimzumquote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:31 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Zimzum is iig een andere naam die hij online gebruikt
Tsja, of er is een plattere verklaring voor..quote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:57 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Zowel Angus als Scandum zijn sinds oktober vorig jaar niet meer actief geweest op de bekende sites. Zal hij ondergedoken zijn nadat hij lucht kreeg van die journalist.
En van welke FOK!ker Brevik een apostel was.quote:Op woensdag 14 januari 2015 00:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
Blijft over de vraag of seventhwave zijn kloon was.
De vraag is gewoon of hij het is of niet.. Wel aanwijzingen, geen definitief oordeel. Wellicht krijgt Kingstown morgen wel antwoord (je weet maar nooit)quote:Op woensdag 14 januari 2015 00:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
Blijft over de vraag of seventhwave zijn kloon was.
Waar dacht je dat die "journaliste" de info vandaan haalt?quote:Op woensdag 14 januari 2015 00:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
De vraag is gewoon of hij het is of niet.. Wel aanwijzingen, geen definitief oordeel. Wellicht krijgt Kingstown morgen wel antwoord (je weet maar nooit)
Van die krant?quote:Op woensdag 14 januari 2015 00:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Waar dacht je dat die "journaliste" de info vandaan haalt?
Daar staat de naam van het account niet.quote:
Wel. Die hebben een "verdachte". Wij weten niet of dezelfde "verdachte" hebbenquote:Op woensdag 14 januari 2015 00:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Daar staat de naam van het account niet.
Wanneer die dan ineens boven water komt, 3x raden waar vandaar.
oh jawelquote:Op woensdag 14 januari 2015 00:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wel. Die hebben een "verdachte". Wij weten niet of dezelfde "verdachte" hebben
Of het Angus is, is natuurlijk nog een tweede.quote:Op woensdag 14 januari 2015 00:22 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
oh jawel
de quotes uit het artikel staan letterlijk op internet onder de fok-username
Zou me niet verbazen, maar we WETEN het niet (zeker)quote:Op woensdag 14 januari 2015 00:22 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
oh jawel
de quotes uit het artikel staan letterlijk op internet onder de fok-username
Wikipedia nog wel bij de Tintin++ pagina heeft hij nog dingen gewijzigd.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:57 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Zowel Angus als Scandum zijn sinds oktober vorig jaar niet meer actief geweest op de bekende sites. Zou hij ondergedoken zijn nadat hij lucht kreeg van die journalist?
Dat was ongeveer wat ik bedoelde maar niet duidelijk uittequote:Op woensdag 14 januari 2015 00:24 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Of het Angus is, is natuurlijk nog een tweede.
Maar goed, er worden wel overeenkomsten opgesomd en synchroniteiten.
Klopt idd.quote:Op woensdag 14 januari 2015 00:37 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Dat was ongeveer wat ik bedoelde maar niet duidelijk uitte
De vraag of die Angus de 36-jarige en Scandum is, is niet duidelijk. Echter de internet-personage die omschreven wordt en waarvan geclaimed wordt dat het de 36-jarige is, die misschien Angus is, is zeker Scandum.
Scandum is gister nog actief geweest op zo'n gare mudbytes site.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:57 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Zowel Angus als Scandum zijn sinds oktober vorig jaar niet meer actief geweest op de bekende sites. Zou hij ondergedoken zijn nadat hij lucht kreeg van die journalist?
Een voordeeltje, alles in Amerika wordt geregistreerd dus ze kunnen nergens meer schuilen.quote:Op woensdag 14 januari 2015 04:00 schreef Vampier het volgende:
Er lopen een stel gekken rond op dit forum... mij de verdenken... pfff... ... ben blij dat ik er weg ben... oh wacht
Maar serieus: er zijn een paar Nederlanders die naar de US zijn opgerot omdat ze de buitenlanders niet konden uitstaan (oh the irony) en nu vanuit de US lekker zitten te stoken. Dat is opzich niet zo erg tenzij je een massa moordernaar aanbid... dan zit er wel een dikke steek los.
Wat is dat MUD-gedoe?quote:Op woensdag 14 januari 2015 04:45 schreef waht het volgende:
[..]
Scandum is gister nog actief geweest op zo'n gare mudbytes site.
Geen flauw idee. Iets met programmeren en gamen en nog meer ellende.quote:
text based role-playing gamesquote:
quote:Op woensdag 14 januari 2015 06:00 schreef waht het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Iets met programmeren en gamen en nog meer ellende.
Dat klinkt echt...eh...bijzonder.quote:Op woensdag 14 januari 2015 06:05 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
text based role-playing games
Klinkt zo saai dat er maar en klein groepje spelers is waarover je jezelf al snel superieus kunt voelenquote:Op woensdag 14 januari 2015 06:28 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Dat klinkt echt...eh...bijzonder.
Klinkt ook als iets voor mensen die in een fantasie-wereld leven.quote:Op woensdag 14 januari 2015 06:57 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Klinkt zo saai dat er maar en klein groepje spelers is waarover je jezelf al snel superieus kunt voelen
Lees dan gewoon een boekquote:Op woensdag 14 januari 2015 06:05 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
text based role-playing games
Hij had het inderdaad bij het verkeerde eind, maar zoals het nu gaat zal hij helemaal niet blij mee zijn. (Mocro War red.)quote:Op donderdag 3 november 2005 14:24 schreef Scandum het volgende:
[..]
Het baart me toch zorgen dat een stel Joegoslaven de boel overneemt, ze zullen waarschijnlijk op de samenleving parasiteren door bijvoorbeeld afpersing van winkeliers en smokkel, terwijl de Nederlandse maffia vaak meer een door de wet veroorzaakte nis opvult, zoals drugs en prostitutie.
Ik zal het ongetwijfeld bij het verkeerde eind hebben.
Heel die groep lijkt vrij dood te zijn tbhquote:Op woensdag 14 januari 2015 07:22 schreef dimmak het volgende:
Overigens lijkt met me bullshit dat hij een sleutelfiguur is. Zijn weblog is nauwelijks actief en vertoond weinig interactie van bezoekers..
Hij mag dan misschien brieven sturen naar Breivik, maar dat doen er zovelen..
Dat is toch ook wel vaak bij dat type fanatici. Het lijkt heel wat maar als je het afpelt blijft er weinig over.quote:Op woensdag 14 januari 2015 07:45 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Heel die groep lijkt vrij dood te zijn tbh
Zelfs de mensen die dat soort gedachtegoed op wikipedia etc. lopen te editten komen uiteindelijk neer op iets van 5-6 mensen die je op elk forums / in elke groep weer tegenkomt.
Jij was dan ook erg diep in het IQ / rassen / eugenics verhaaltje voor een tijd.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 21:39 schreef LXIV het volgende:
Hmmm. Even de postgeschiedenis van hem doorgenomen. Heb wel wat contact met hem gehad, maar zelfs ik kon hem eigenlijk niet serieus nemen! Zelfs niet als ik dat graag wilde.
Verder vraag ik me af of ik hem IRL gekend heb, want qua locatie en leeftijd zou dat wel heel goed kunnen.
Iedereen die fanatiek Breivik volgt/steunt is een sleutelfiguur.quote:Op woensdag 14 januari 2015 07:22 schreef dimmak het volgende:
Overigens lijkt met me bullshit dat hij een sleutelfiguur is. Zijn weblog is nauwelijks actief en vertoond weinig interactie van bezoekers..
Hij mag dan misschien brieven sturen naar Breivik, maar dat doen er zovelen..
GC / Schrijven met gedetineerden #4quote:Op woensdag 14 januari 2015 09:00 schreef Kosmoproleet het volgende:
Van die borderliners die moordenaars liefdesbrieven sturen.
Hans van Baalen zal wel veel nieuwe fans gekregen hebben het afgelopen jaar...quote:Op woensdag 14 januari 2015 09:00 schreef Kosmoproleet het volgende:
Van die borderliners die moordenaars liefdesbrieven sturen.
Het zijn de voorlopers van grafische MMORPG's, vooral eind jaren 80/begin jaren 90. Het zijn leuke spellen, zeker als je de Infocom spellen nog hebt gespeeld (Zork etc)quote:Op woensdag 14 januari 2015 06:28 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Dat klinkt echt...eh...bijzonder.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |