abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31919281
Natuurlijk is het niet goed, maar het sluipt er gewoon in. Als je te vaak in korte tijd met dezelfde soort afschuwelijke nieuwsberichten wordt geconfronteerd dan verlies je gaandeweg je interesse. Zo ook met de berichten over liquidaties in de onderwereld deze week. Bij het bericht van vanmorgen over weer een nieuwe moord, nu op Kees Houtman, bespeurde ik ook bij mezelf een soort van desinteresse.

Zo langzamerhand weet ik ook niet of ik de liquidaties zelf nu het meest opmerkelijk vind of het feit dat de politie er nooit in slaagt om ze op te lossen. Het laatste geeft in ieder geval te denken en ook al zullen veel mensen ondertussen zoiets hebben van: "Ze ruimen elkaar lekker op. Geweldig!", het wordt toch echt tijd dat er licht in deze duisternis komt.

Natuurlijk is het een mogelijkheid dat rivaliserende gangsterclubjes elkaar uit de weg ruimen, maar als dit zo voortduurt zonder dat de politie ook maar een aanwijzing vindt, dan zal toch langzaam het geloof ontstaan dat de politie zelf een vinger in de pap heeft bij deze grote opruimactie.

Eerlijk gezegd geloof ik niet zo in een snelle oplossing van deze zaken. Ik krijg zo langzamerhand sterk de indruk dat de politie dit als een grote schoonmaak ziet en het verder wel best vindt...

Uiteraard ben ik benieuwd naar de mening van anderen, dus dump hier je mening of doe even mee aan de poll op de weblog: http://weblog.fok.nl/blog/8918
pi_31919543
De politie ziet dit zeker niet als grote schoonmaak. De criminelen die nu worden omgelegd waren bekend en echt niet meer zo gevaarlijk, de Joegoslaven die verantwoordelijk zijn voor deze liquidaties zijn volledig onbekend bij Justitie..
Big dick.
  donderdag 3 november 2005 @ 08:29:15 #3
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_31919565
En waar staat dat het Joego's zijn?
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_31919572
Deze moorden zijn ook veel moeilijker op te lossen denk ik. Bij een "gewone" moord is de dader vaak iemand uit de omgeving van het slachtoffer. De politie begint ook eerst een onderzoek in de omgeving van het slachtoffer. Maar in dit geval zijn het waarschijnlijk huurmoordenaars die niet uit de omgeving komen van het slachtoffer.
En degene die de huurmoordenaars op pad heeft gestuurd heeft natuurlijk een goed alibi tijdens de moord.
De moordenaars laten ook heel weinig sporen achter op deze manier.
  donderdag 3 november 2005 @ 08:30:37 #5
121830 Kadesh
The Protectors of the Garden
pi_31919580
quote:
Op donderdag 3 november 2005 07:41 schreef Mannee het volgende:
Ik krijg zo langzamerhand sterk de indruk dat de politie dit als een grote schoonmaak ziet en het verder wel best vindt...
Goeie actie van de Politie, niet teveel manuren aan opofferen.
For thirteen generations we have protected it from the unclean
  donderdag 3 november 2005 @ 08:31:20 #6
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_31919585
quote:
Op donderdag 3 november 2005 08:29 schreef Nembrionic het volgende:
En waar staat dat het Joego's zijn?
quote:
Al jaren gaat het verhaal
dat de reeks liquidaties is
voortgekomen uit een conflict
tussen Nederlandse en Joegoslavische
criminelen over een partij
drugs, die niet conform de regels
zou zijn verhandeld.
Bron: Metro, 3/11/05, p. 2
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  donderdag 3 november 2005 @ 08:33:27 #7
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_31919608
quote:
Op donderdag 3 november 2005 08:31 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

[..]

Duidelijk

(alhoewel "het verhaal gaat" geen garantie is )
pi_31919666
quote:
Op donderdag 3 november 2005 08:31 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

[..]

zegt natuurlijk weinig
pi_31919714
zou ik ook doen als ik de politie was, elkaar lekker uit laten moorden, en als het bijna ten einde is de laatste die nog over zijn arresteren
pi_31920043
quote:
Op donderdag 3 november 2005 08:42 schreef steve2003 het volgende:
zou ik ook doen als ik de politie was, elkaar lekker uit laten moorden, en als het bijna ten einde is de laatste die nog over zijn arresteren
Dan worden hun plaatsen vanzelf ingenomen door nieuwe criminelen die misschien heel wat medogenlozer zijn dan dat stelletje poldercriminelen wat er nu zit (zat) en dat zijn al niet echt lekkere jongens. Ik denk dat de politie er niet blij mee is.
Some weasel took the cork out of my lunch...
  donderdag 3 november 2005 @ 09:16:18 #11
13777 DoctorB
Bomba je hoofd
pi_31920155
niet conform "de regels"

NATUURLIJK NIET, JE HEBT MET CRIMINELEN ZAKEN GEDAAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Niks joego's, gewoon mannen van 't Heike!
Indien u het niet eens bent met een van de door mij gedane uitlatingen bent u te dom om deze te begrijpen. Ik verzoek u dan ook zich verder van commentaar te onthouden.
pi_31920208
Net wat ik al zei, ik heb niks tegen maffia...... zolang de hollanders maar de boventoon voeren en niet de buitelanders!! Eigen Maffia Eerst!!
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  donderdag 3 november 2005 @ 09:29:55 #13
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_31920362
Humbug. het is een hitsquad van Docters van Leeuwen, de Judge Dread van Nederland, verbitterde Hondsdolle Batman van de randstad die de criminelen opruimt.

[ Bericht 3% gewijzigd door Pietverdriet op 03-11-2005 09:56:34 ]
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  donderdag 3 november 2005 @ 09:34:28 #14
13777 DoctorB
Bomba je hoofd
pi_31920434
Precies, Docters die in zijn bermuda al etend hitlijstjes zit te maken en opdrachten uitstuurt!
Arthur is goed bezig!
Indien u het niet eens bent met een van de door mij gedane uitlatingen bent u te dom om deze te begrijpen. Ik verzoek u dan ook zich verder van commentaar te onthouden.
  donderdag 3 november 2005 @ 09:34:49 #15
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_31920442
quote:
Op donderdag 3 november 2005 09:29 schreef Pietverdriet het volgende:
Humbug. het is een hitsquad van Docters van Leeuwen, de Judge Dread van Nederland, verbitterde Batman van de randstad die de criminelen opruimt.
Tuurlijk, Scrooge....
  donderdag 3 november 2005 @ 09:37:45 #16
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_31920502
quote:
Op donderdag 3 november 2005 09:19 schreef JohnDope het volgende:
Net wat ik al zei, ik heb niks tegen maffia...... zolang de hollanders maar de boventoon voeren en niet de buitelanders!! Eigen Maffia Eerst!!
Toepasselijke nick ook bij die opmerking..
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  donderdag 3 november 2005 @ 09:55:16 #17
71747 Woutervn
Born free. Taxed to death.
pi_31920849
Ach als je gewoon een brave burger bent heb je niet zo veel te vrezen. Ik maak me er niet druk om. De mensen die zijn vermoord ben je waarschijnlijk toch liever kwijt dan rijk
I didn't fight my way to the top of the foodchain to be a vegetarian!!
pi_31920904
Waarom moet dat altijd op straat, die afrekeningen, tussen de spelende kinderen en oudjes met rollators. Da's niet liev van die stoute criminelen.
Some weasel took the cork out of my lunch...
pi_31921618
De Nederlandse politie vind die liquidaties wel best , omdat de nederlandse politie schrikbarend te kort schiet.

Wanneer je de laatste 15 jaar even de revue laat paseren ontkom je niet aan het idee, dat in Amsterdam bananen worden geoogst. Het is een morden aan de lopende band zoals men het alleen uit slechte Hollywood filmen kent.

Ik meen te hebben gelezen dat niet 1 moord ooit is opgelost.
De politie is er dus ook nooit ingeslaagd mensen binnen een syteem te sluizen wat wagen weid open stond. Wagen weid omdat elke proletoide hufter met een pistool wel een journalist vond , die op een borrel met hem ging. Nederland smulde van de verhalen die in de Telegraaf telkens weer te kezen waren.

Leest iemand binnen het Amsterdamse Poltie Corbs de telegraaf?

Wat ik echter nog veel bedenkwaardiger vind , zijn al die riooljournalisten , aangevoerd door de de Vries, die er niet voor terug deinzen met moordenaars of massamoordenaars een vriendschappelijke band optezetten en hier dan lekker vrolijk over te schrijven in de reeds genoemde krant.

Een luchte borrel met eem massamoordenaar zoals Miermat ongetwijfeld was , is niet een zo zeer ongepast , nee het is misselijkmakend.

Het zijn dit soort „borrels „ en de hierover geschreven stukjes, die de mythvorming omtrent een „Dominee“ of een „Spic en spac“ mogenlijk maakt. De uitvaart van de massamoordnaar Brijnsma staat nog vers in mijn geheugen. Alleen die proletoide alcoholist uit Amsterdam zuid heeft geloof ik meer Sjaans en Henks op zijn laatste weg mogen begroeten.

Daar de faam van de Massamoordenaar ook de faam van de rioojrounalist is , zal mijn wens, dat het hiermee voor eens en altijd voorbij is, wel een vrome wens blijven. Zo zit Henkie-the-knife, een Psychopaat die zijn slachtoffer met een mes hun keel doorsnijdt , al op een rethoriek seminaar . Een verhaal moet uieindelijk goed worden verteld.

[ Bericht 0% gewijzigd door CANARIS op 03-11-2005 12:12:38 ]
pi_31921651
Het zijn wel lelijkerds. Ik dacht dat bij de Maffia allemaal van die smoothboys zaten Met bling bling.

Wel leuk om een film over te maken.
  donderdag 3 november 2005 @ 10:37:19 #21
45206 Pietverdriet
pi_31921707
quote:
Op donderdag 3 november 2005 10:33 schreef CANARIS het volgende:
De Nederlandse politie vind die liquidaties wel best , omdat de nederlandse politie schrikbarend te kort komt.
tekort schiet bedoel je.
In NRW, ongeveer net zo groot als Nederland, werken ongeveer net zoveel mensen bij de politie, en word er ongeveer netzoveel geld aan uitgegeven. Toch lost men daar veel meer misdaden op.
quote:
Wanneer je de laatste 15 jaar even de revue laat paseren ontkom je niet aan het idee, dat in Amsterdam bananen worden geoogst. Het is een moorden aan lopende band zoals men het echter allen uit slechte Hollywood filmen.
Insert muziek van "the godfather"
pi_31921745
quote:
Op donderdag 3 november 2005 10:37 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

tekort schiet bedoel je.
In NRW, ongeveer net zo groot als Nederland, werken ongeveer net zoveel mensen bij de politie, en word er ongeveer netzoveel geld aan uitgegeven. Toch lost men daar veel meer misdaden op.
[..]

Ik hoor een Cello
Is het de Pate of een Haai?
pi_31921793
quote:
Op donderdag 3 november 2005 10:37 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

tekort schiet bedoel je.
[..]

Die piefkes hebben dan ook een BKA .
Wij hebben bromsnor met een paardestaart
  donderdag 3 november 2005 @ 10:51:54 #24
45206 Pietverdriet
pi_31922041
quote:
Op donderdag 3 november 2005 10:40 schreef CANARIS het volgende:

[..]

Die piefkes hebben dan ook een BKA .
Wij hebben bromsnor met een paardestaart
En een rechtssysteem dat als verdachten niet bekennen en vertellen wie hun maatjes zijn, en wat ze daar in het verleden allemaal mee gedaan hebben, ze een veel zwaardere douw krijgen, en dat echt moeten uitzitten.
Agenten waar je niet mee moet spotten (de nederlandse variant zegt hooguit, meneer dat mag niet, en trekt dan een pruillip als ze een opgestoken middenvinger als antwoord krijgen)
Recherche die bij een inbraak nog gewoon langskomen en vingerafdrukken nemen
Veelplegers die hard worden aangepakt
  donderdag 3 november 2005 @ 11:37:22 #25
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_31923126
Het is inderdaad wel opvallend dat er nog niet een liquidatie is opgelost, je zou bijna gaan denken dat de oplitie ook niet zoekt. Maar als het inderdaad joegoslaven zijn die de liquidaties utvoeren zijn ze het land al uit voordat het ook maar enigzins duidelijk is wie er op de grond ligt.

Eerlijk gezegd kan ik er ook totaal niet mee zitten. Wie met vuur speelt....
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_31927291
Ik hoor inderdaad tot de groep mensen die vindt: "Prima, laat ze elkaar maar lekker opruimen." Het is een illusie om te veronderstellen dat de politie grip heeft op de onderwereld, laat staan op kleinere criminaliteit.
  donderdag 3 november 2005 @ 14:24:05 #27
95278 Scandum
Conform Consume Obey
pi_31928006
quote:
Op donderdag 3 november 2005 09:19 schreef JohnDope het volgende:
Het baart me toch zorgen dat een stel Joegoslaven de boel overneemt, ze zullen waarschijnlijk op de samenleving parasiteren door bijvoorbeeld afpersing van winkeliers en smokkel, terwijl de Nederlandse maffia vaak meer een door de wet veroorzaakte nis opvult, zoals drugs en prostitutie.

Ik zal het ongetwijfeld bij het verkeerde eind hebben.
I'm nobody's sheep
  donderdag 3 november 2005 @ 14:35:00 #28
78918 SeLang
Black swans matter
pi_31928335
Het meest verontrustende is dat hun plaats straks wordt ingenomen door geitenneukende criminelen
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_31928479
quote:
Op donderdag 3 november 2005 14:24 schreef Scandum het volgende:

[..]

Het baart me toch zorgen dat een stel Joegoslaven de boel overneemt, ze zullen waarschijnlijk op de samenleving parasiteren door bijvoorbeeld afpersing van winkeliers en smokkel, terwijl de Nederlandse maffia vaak meer een door de wet veroorzaakte nis opvult, zoals drugs en prostitutie.

Zo lang ze dat alleen in Amsterdam doen kan het mij niets schelen eigenlijk. En voor de inwoners is het hopen dat superheld Job Cohen het kwaad kan bestrijden.
"If you receive something that says "Send this to all your friends", please consider me not your friend. "
pi_31930098
quote:
Op donderdag 3 november 2005 14:24 schreef Scandum het volgende:

[..]

Zorgen misschien ook wel, maar wat ik veel erger vind is dat het een schande voor nederland is wanneer externe criminelen hier de dienst uit gaan makwen.
Die buitelanders nemen zo langzamer hand alles over hier, ook de legale jobs.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_31934025
Zolang de prioriteit bij snelheidsduivels ligt zullen die liquidaties echt niet worden opgelost

Want ja gouden tijden voor de Amsterdamse politie met dat 80km/h op de A10 kassa.....
Ik ga incognito door het leven..........
pi_31940636
Donner maakt zich zorgen over die liquidaties lees ik net. Waarom eigenlijk?? het zijn toch incidenten Donner??
  vrijdag 4 november 2005 @ 23:12:49 #33
134036 Othala
Dorstige drinker
pi_31976493
ik vind dat de polite wel actiever mogen/moeten zijn wat dat betreft.
Ze worden betaalt om zulke misdrijven aan te pakken, en wat ze doen is kijken hoe ze elkaar uitmoorden.....erg fout
When a man lies, he murders some part of the world. These are the pale deaths in which man miscall their lives. All this I cannot bare to witness any longer. Cannot the Kingdom of Salvation take me home? - Cliff Burton
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')