Goeie actie van de Politie, niet teveel manuren aan opofferen.quote:Op donderdag 3 november 2005 07:41 schreef Mannee het volgende:
Ik krijg zo langzamerhand sterk de indruk dat de politie dit als een grote schoonmaak ziet en het verder wel best vindt...
quote:Op donderdag 3 november 2005 08:29 schreef Nembrionic het volgende:
En waar staat dat het Joego's zijn?
Bron: Metro, 3/11/05, p. 2quote:Al jaren gaat het verhaal
dat de reeks liquidaties is
voortgekomen uit een conflict
tussen Nederlandse en Joegoslavische
criminelen over een partij
drugs, die niet conform de regels
zou zijn verhandeld.
Duidelijkquote:Op donderdag 3 november 2005 08:31 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
[..]
Bron: Metro, 3/11/05, p. 2
zegt natuurlijk weinigquote:Op donderdag 3 november 2005 08:31 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
[..]
Bron: Metro, 3/11/05, p. 2
Dan worden hun plaatsen vanzelf ingenomen door nieuwe criminelen die misschien heel wat medogenlozer zijn dan dat stelletje poldercriminelen wat er nu zit (zat) en dat zijn al niet echt lekkere jongens. Ik denk dat de politie er niet blij mee is.quote:Op donderdag 3 november 2005 08:42 schreef steve2003 het volgende:
zou ik ook doen als ik de politie was, elkaar lekker uit laten moorden, en als het bijna ten einde is de laatste die nog over zijn arresteren![]()
Tuurlijk, Scrooge....quote:Op donderdag 3 november 2005 09:29 schreef Pietverdriet het volgende:
Humbug. het is een hitsquad van Docters van Leeuwen, de Judge Dread van Nederland, verbitterde Batman van de randstad die de criminelen opruimt.
Toepasselijke nick ook bij die opmerking..quote:Op donderdag 3 november 2005 09:19 schreef JohnDope het volgende:
Net wat ik al zei, ik heb niks tegen maffia...... zolang de hollanders maar de boventoon voeren en niet de buitelanders!! Eigen Maffia Eerst!!
tekort schiet bedoel je.quote:Op donderdag 3 november 2005 10:33 schreef CANARIS het volgende:
De Nederlandse politie vind die liquidaties wel best , omdat de nederlandse politie schrikbarend te kort komt.
Insert muziek van "the godfather"quote:Wanneer je de laatste 15 jaar even de revue laat paseren ontkom je niet aan het idee, dat in Amsterdam bananen worden geoogst. Het is een moorden aan lopende band zoals men het echter allen uit slechte Hollywood filmen.
Ik hoor een Celloquote:Op donderdag 3 november 2005 10:37 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
tekort schiet bedoel je.
In NRW, ongeveer net zo groot als Nederland, werken ongeveer net zoveel mensen bij de politie, en word er ongeveer netzoveel geld aan uitgegeven. Toch lost men daar veel meer misdaden op.
[..]
Insert muziek van "the godfather"
Die piefkes hebben dan ook een BKA .quote:Op donderdag 3 november 2005 10:37 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
tekort schiet bedoel je.
In NRW, ongeveer net zo groot als Nederland, werken ongeveer net zoveel mensen bij de politie, en word er ongeveer netzoveel geld aan uitgegeven. Toch lost men daar veel meer misdaden op.
[..]
Insert muziek van "the godfather"
En een rechtssysteem dat als verdachten niet bekennen en vertellen wie hun maatjes zijn, en wat ze daar in het verleden allemaal mee gedaan hebben, ze een veel zwaardere douw krijgen, en dat echt moeten uitzitten.quote:Op donderdag 3 november 2005 10:40 schreef CANARIS het volgende:
[..]
Die piefkes hebben dan ook een BKA .
Wij hebben bromsnor met een paardestaart
Het baart me toch zorgen dat een stel Joegoslaven de boel overneemt, ze zullen waarschijnlijk op de samenleving parasiteren door bijvoorbeeld afpersing van winkeliers en smokkel, terwijl de Nederlandse maffia vaak meer een door de wet veroorzaakte nis opvult, zoals drugs en prostitutie.quote:Op donderdag 3 november 2005 09:19 schreef JohnDope het volgende:
Net wat ik al zei, ik heb niks tegen maffia...... zolang de hollanders maar de boventoon voeren en niet de buitelanders!! Eigen Maffia Eerst!!
Zo lang ze dat alleen in Amsterdam doen kan het mij niets schelen eigenlijk. En voor de inwoners is het hopen dat superheld Job Cohen het kwaad kan bestrijden.quote:Op donderdag 3 november 2005 14:24 schreef Scandum het volgende:
[..]
Het baart me toch zorgen dat een stel Joegoslaven de boel overneemt, ze zullen waarschijnlijk op de samenleving parasiteren door bijvoorbeeld afpersing van winkeliers en smokkel, terwijl de Nederlandse maffia vaak meer een door de wet veroorzaakte nis opvult, zoals drugs en prostitutie.
Ik zal het ongetwijfeld bij het verkeerde eind hebben.
Zorgen misschien ook wel, maar wat ik veel erger vind is dat het een schande voor nederland is wanneer externe criminelen hier de dienst uit gaan makwen.quote:Op donderdag 3 november 2005 14:24 schreef Scandum het volgende:
[..]
Het baart me toch zorgen dat een stel Joegoslaven de boel overneemt, ze zullen waarschijnlijk op de samenleving parasiteren door bijvoorbeeld afpersing van winkeliers en smokkel, terwijl de Nederlandse maffia vaak meer een door de wet veroorzaakte nis opvult, zoals drugs en prostitutie.
Ik zal het ongetwijfeld bij het verkeerde eind hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |