Slowchatquote:
Je bent een beetje te laat.quote:
Ik zal ze morgen beiden nog eens een tweet sturen. Eens kijken hoe ze reageren als ik een naam noem.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
Welles, alleen geen zekerheid
Maar niemand op FOK! kan die geven. Dat moeten óf die Noorse krant óf Elsevier óf de user in kwestie doen (maar de tot op heden meest waarschijnlijke "verdachte" heeft een (perm)ban)
Zimzum is iig een andere naam die hij online gebruiktquote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:28 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik zal ze morgen beiden nog eens een tweet sturen. Eens kijken hoe ze reageren als ik een naam noem.
Overigens had die Noorse verslaggever al aangegeven andere acoounts van hem belangrijker te vinden.
Dit dus. Ik dacht dat het Biogarde was.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:10 schreef Ferdo het volgende:
Bekende FOK!er... geen hond weet nog wie...
Zimzumquote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:31 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Zimzum is iig een andere naam die hij online gebruikt
Tsja, of er is een plattere verklaring voor..quote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:57 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Zowel Angus als Scandum zijn sinds oktober vorig jaar niet meer actief geweest op de bekende sites. Zal hij ondergedoken zijn nadat hij lucht kreeg van die journalist.
En van welke FOK!ker Brevik een apostel was.quote:Op woensdag 14 januari 2015 00:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
Blijft over de vraag of seventhwave zijn kloon was.
De vraag is gewoon of hij het is of niet.. Wel aanwijzingen, geen definitief oordeel. Wellicht krijgt Kingstown morgen wel antwoord (je weet maar nooit)quote:Op woensdag 14 januari 2015 00:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
Blijft over de vraag of seventhwave zijn kloon was.
Waar dacht je dat die "journaliste" de info vandaan haalt?quote:Op woensdag 14 januari 2015 00:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
De vraag is gewoon of hij het is of niet.. Wel aanwijzingen, geen definitief oordeel. Wellicht krijgt Kingstown morgen wel antwoord (je weet maar nooit)
Van die krant?quote:Op woensdag 14 januari 2015 00:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Waar dacht je dat die "journaliste" de info vandaan haalt?
Daar staat de naam van het account niet.quote:
Wel. Die hebben een "verdachte". Wij weten niet of dezelfde "verdachte" hebbenquote:Op woensdag 14 januari 2015 00:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Daar staat de naam van het account niet.
Wanneer die dan ineens boven water komt, 3x raden waar vandaar.
oh jawelquote:Op woensdag 14 januari 2015 00:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wel. Die hebben een "verdachte". Wij weten niet of dezelfde "verdachte" hebben
Of het Angus is, is natuurlijk nog een tweede.quote:Op woensdag 14 januari 2015 00:22 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
oh jawel
de quotes uit het artikel staan letterlijk op internet onder de fok-username
Zou me niet verbazen, maar we WETEN het niet (zeker)quote:Op woensdag 14 januari 2015 00:22 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
oh jawel
de quotes uit het artikel staan letterlijk op internet onder de fok-username
Wikipedia nog wel bij de Tintin++ pagina heeft hij nog dingen gewijzigd.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:57 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Zowel Angus als Scandum zijn sinds oktober vorig jaar niet meer actief geweest op de bekende sites. Zou hij ondergedoken zijn nadat hij lucht kreeg van die journalist?
Dat was ongeveer wat ik bedoelde maar niet duidelijk uittequote:Op woensdag 14 januari 2015 00:24 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Of het Angus is, is natuurlijk nog een tweede.
Maar goed, er worden wel overeenkomsten opgesomd en synchroniteiten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |