Ken je Rabbit Island.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 20:04 schreef Uccie het volgende:
De konijnen vermenigvuldigen zich...je verwacht het niet.
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 20:10 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hoe kan jij nou zon schattig konijn hebben met jouw persoonlijkheid ?
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 20:12 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Die van Specunijn zijn echt veel schattiger. Vreemd genoeg.
We wachten rustig afquote:Op dinsdag 13 januari 2015 20:15 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oh .... Die is wel super schattig. Ben benieuwd of Specugif je kan overtreffen.
Ik doe die even in de OP zetten, ipv dan die konijnenfamilie.quote:
Ik zeg doenquote:Op dinsdag 13 januari 2015 20:16 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nu wil ik morgen een konijn kopen !
Wie is Fret?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 20:19 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja dan zit ik met een konijn. Wil liever een fret.
Dat kan toch niet in huisquote:Op dinsdag 13 januari 2015 20:21 schreef Yasmin23 het volgende:
Vergeet de Fret. Wil eigenlijk deze. Deze zijn echt het einde van schattigheid.
[ afbeelding ]
Hysterischquote:Op dinsdag 13 januari 2015 20:24 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja sommige mensen hebben ze![]()
[ afbeelding ]
Nja als het goed is gaan ze op de lijst van verboden huisdieren. Beter ook want het zijn geen standaard huisdieren.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 20:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hysterisch
Ik zou niet weten hoe ik zoiets moeten verzorgen, maar goed dat valt natuurlijk te leren.
10 van die dingen in huisquote:Op dinsdag 13 januari 2015 20:27 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nja als het goed is gaan ze op de lijst van verboden huisdieren. Beter ook want het zijn geen standaard huisdieren.
ze zijn trouwens ook super duur. 500 per beestje. en ze kunnen niet alleen, moeten in een kudde![]()
Je bent zelf superduur.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 20:27 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nja als het goed is gaan ze op de lijst van verboden huisdieren. Beter ook want het zijn geen standaard huisdieren.
ze zijn trouwens ook super duur. 500 per beestje. en ze kunnen niet alleen, moeten in een kudde![]()
Dus dat :p En had gelezen dat je ze ook echt minimaal een uur per dag moeten laten 'vliegen'quote:Op dinsdag 13 januari 2015 20:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
10 van die dingen in huisje durft geen thee meer op tafel te zetten.
Ik wilde eerst een witbuik caique, maar die waren ook ¤450 (ja echtquote:Op dinsdag 13 januari 2015 20:29 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dus dat :p En had gelezen dat je ze ook echt minimaal een uur per dag moeten laten 'vliegen'
Jeetje. Hoe lang gaan die mee ?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 20:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik wilde eerst een witbuik caique, maar die waren ook ¤450 (ja echt)
[ afbeelding ]
Tegen de 40 jaar.quote:
Nee, meer omdat ik las dat ze echt wel een goede opvoeding nodig hebben en ik toen nog niet echt ervaring had met papegaaien.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 20:36 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat is wel erg lang. Heb je het niet gedaan vanwege de prijs ?
Heb je nu ook papegaaien? Ik vind ze echt doodeng.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 20:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, meer omdat ik las dat ze echt wel een goede opvoeding nodig hebben en ik toen nog niet echt ervaring had met papegaaien.
Grote parkieten, dus kleinere snavels, maar zelfde karakter.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 20:38 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Heb je nu ook papegaaien? Ik vind ze echt doodeng.
Ik weet niet of je de Vogelkelder in Den Haag kent. Daar verkopen ze dieren en spullen voor huisdieren. Maar ze hebben daar ook zo'n stuk dat die papegaaien vrij rond kunnen vliegen. En daar moet je dan doorheen lopen... Helemaal niksquote:Op dinsdag 13 januari 2015 20:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Grote parkieten, dus kleinere snavels, maar zelfde karakter.
Mijn valkjes komen daar vandaanquote:Op dinsdag 13 januari 2015 20:44 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik weet niet of je de Vogelkelder in Den Haag kent. Daar verkopen ze dieren en spullen voor huisdieren. Maar ze hebben daar ook zo'n stuk dat die papegaaien vrij rond kunnen vliegen. En daar moet je dan doorheen lopen... Helemaal niks
knuffel jij nooit met de witte kaketoequote:Op dinsdag 13 januari 2015 20:47 schreef Yasmin23 het volgende:
http://www.de-vogelkelder.nl/
Ze hebben daar ook een stinkdier. En volgens mij heet die Kees.
Je bedoeld dat stinkdier? Nee ben er maar 1 keer geweest en toen hing er ook een waarschuwing dat hij kan bijten dus ...quote:Op dinsdag 13 januari 2015 20:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
knuffel jij nooit met de witte kaketoe
Ja, kom er heel vaak.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 20:59 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oh serieus ? Wat grappig! Ben je er geweest ?
Nee die witte papegaai met grote kuif die altijd door iedereen geaaid en geknuffeld wil worden.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 20:59 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Je bedoeld dat stinkdier? Nee ben er maar 1 keer geweest en toen hing er ook een waarschuwing dat hij kan bijten dus ...
Oh hmm weet niet meer of die er was maar ik ben er heel snel doorheen gelopen. Vond het echt niets.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 21:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee die witte papegaai met grote kuif die altijd door iedereen geaaid en geknuffeld wil worden.
Ja, die is naar een privé dierentuin, de verzorger is meegegaan.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 21:01 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Wat grappigHeb je die gele Boa gezien? Die was zo mooi.
Hoop dat die nu een grotere woning heeft. Waar ik hem toen in zag was denk ik te klein.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 21:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, die is naar een privé dierentuin, de verzorger is meegegaan.
Moest die verzorger ook in een hokjequote:Op dinsdag 13 januari 2015 21:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, die is naar een privé dierentuin, de verzorger is meegegaan.
Denk het wel ja.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 21:05 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hoop dat die nu een grotere woning heeft. Waar ik hem toen in zag was denk ik te klein.
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 21:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moest die verzorger ook in een hokje
Ik zou niet alleen met die slang in een hok willen zitten. Hij is groot genoeg om mij op te eten ...quote:
Smaak je een beetje? Anders is het zo zielig voor die slangquote:Op dinsdag 13 januari 2015 21:07 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik zou niet alleen met die slang in een hok willen zitten. Hij is groot genoeg om mij op te eten ...
Geen idee of ik smaak? Denk dat hij het sowieso probeert.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 21:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Smaak je een beetje? Anders is het zo zielig voor die slang
Volgens mij ging er weleens een hele kip in.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 21:07 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik zou niet alleen met die slang in een hok willen zitten. Hij is groot genoeg om mij op te eten ...
gahaha zie je welquote:Op dinsdag 13 januari 2015 21:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
Volgens mij ging er weleens een hele kip in.
Nee dan liever die papegaaien, hoewel ik die blauwe ara weleens mensen heb zien bijten
Niets wat een beetje peper en zout niet kan verhelpen.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 21:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Smaak je een beetje? Anders is het zo zielig voor die slang
quote:
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 21:11 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Geen idee of ik smaak? Denk dat hij het sowieso probeert.
Yasmin is dus potentieel slangenvoerquote:Op dinsdag 13 januari 2015 21:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
Niets wat een beetje peper en zout niet kan verhelpen.
Hier doet die al je slaapkamer deur openquote:Op dinsdag 13 januari 2015 21:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Yasmin is dus potentieel slangenvoer
Maar goed dat je al een vangnet hebtquote:Op dinsdag 13 januari 2015 21:14 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hier doet die al je slaapkamer deur open![]()
[ afbeelding ]
Vraag mij af een vangnet dit tegenhoudt ?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 21:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar goed dat je al een vangnet hebt
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 21:16 schreef Uccie het volgende:
Hier heeft hij Yasmin al in de oven/magnetron gestopt:
[ afbeelding ]
RIP Yasminquote:Op dinsdag 13 januari 2015 21:16 schreef Uccie het volgende:
Hier heeft hij Yasmin al in de oven/magnetron gestopt:
[ afbeelding ]
Gewoon ouderwetsch gillend wegrennen dan?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 21:16 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Vraag mij af een vangnet dit tegenhoudt ?
Elke slang heeft zo zijn voorkeur.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 21:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
RIP Yasmin![]()
![]()
(@ slang: graag een stukje bil)
Ja lijkt me het beste idd :pquote:Op dinsdag 13 januari 2015 21:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon ouderwetsch gillend wegrennen dan?
quote:
Dat zou kunnen...quote:Op dinsdag 13 januari 2015 21:21 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Kun je hier een UI van maken ?
[ afbeelding ]
Vond hem wel bij het topic passen.quote:
Volgens mij is zijn kat dan kapotquote:Op dinsdag 13 januari 2015 21:22 schreef Specularium het volgende:
Volgens mij is dit de kat van timmmm.
[ afbeelding ]
Nice !quote:Op dinsdag 13 januari 2015 21:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat zou kunnen...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vindt Elflettering het wel goed dat jij zijn taken overneemt?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 21:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat zou kunnen...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij is Politie, ik AIVD, doe alleen de randgevallenquote:Op dinsdag 13 januari 2015 21:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vindt Elflettering het wel goed dat jij zijn taken overneemt?
Ik dacht de UI politie kijkt alleen of zij wel een UI hebben ?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 21:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vindt Elflettering het wel goed dat jij zijn taken overneemt?
Henk maakt ze ook, moet van zijn begeleider.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 21:29 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik dacht de UI politie kijkt alleen of zij wel een UI hebben ?
Sssst... subliminal messagequote:
Ik zag het net, pleintje.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 22:32 schreef Peunage het volgende:
Adriaan de stoomboot is terug met een rooktopic!
Waar waar!quote:Op dinsdag 13 januari 2015 22:32 schreef Peunage het volgende:
Adriaan de stoomboot is terug met een rooktopic!
Misschien hier:quote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:00 schreef Specularium het volgende:
NWS / Oostenrijk voert rookverbod in.
Specuhumorloos vindt het niet meer leuk.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien hier:
Nu is het niet leuk meer.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:01 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hier jongens !
Terugeditten danquote:
Ik maakte een grapje. Specuhumorloos vond dit weer eens niet grappig. Dus ik wijzigen, was het alsnog niet goed.quote:
Eerder vanavond was ik nog Specutof. Wat is het nou?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:38 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik maakte een grapje. Specuhumorloos vond dit weer eens niet grappig. Dus ik wijzigen, was het alsnog niet goed.
Dat hangt van de situatie af.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Eerder vanavond was ik nog Specutof. Wat is het nou?
Het maandelijkse feestje is gearriveerd.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Eerder vanavond was ik nog Specutof. Wat is het nou?
Ik wil een deal met je sluiten.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het maandelijkse feestje is gearriveerd.
Ik hoef dit keer geen pics.
Het ook gelijk weer daar op gooien.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het maandelijkse feestje is gearriveerd.
Ik hoef dit keer geen pics.
Spannend, vertel verder Stijn.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik wil een deal met je sluiten.
Wat is daarmee dan (echt al tijden niet meer op gekekenquote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:46 schreef Yasmin23 het volgende:
Echt jammer dat ze die gif dingen op 9gag hebben veranderd.
Ze hebben er nu video's van gemaakt ofzo. Dus je kan ze hier niet meer plaatsen.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat is daarmee dan (echt al tijden niet meer op gekeken)
Gelukkig maar, kun je tenminste zelf je gifjes makenquote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:49 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ze hebben er nu video's van gemaakt ofzo. Dus je kan ze hier niet meer plaatsen.
Als Jan Dekker een tourkaart pakt áls dagwinnaar, dus niet via de ranking. Ben ik bereid om de weddenschap af te breken.quote:
Ja geen idee hoe dat moet...quote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gelukkig maar, kun je tenminste zelf je gifjes maken
Daar kan ik Genee op zeggen natuurlijk. Gaat wel een lastig verhaal worden, wanneer beginnen ze?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als Jan Dekker een tourkaart pakt áls dagwinnaar, dus niet via de ranking. Ben ik bereid om de weddenschap af te breken.
Woensdag t/m zaterdag.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Daar kan ik Genee op zeggen natuurlijk. Gaat wel een lastig verhaal worden, wanneer beginnen ze?
Spannend, ik ga de hele dag die pagina F5'en.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Woensdag t/m zaterdag.
Dus morgen begint het geweld al.
Welk programma gebruik je?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gelukkig maar, kun je tenminste zelf je gifjes maken
Gewoon Photoshopquote:
Ja die site ken ik maar duurt lang om ze te laden.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan moet je de UI AIVD blijven lastig vallen
Of je kijkt even hier... http://giphy.com/
Krijg je met dat trage internet in je kalifaatquote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:53 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja die site ken ik maar duurt lang om ze te laden.
quote:
Ben al blij dat ik uberhaubt nog contact met de buitenwereld heb. Mijn boerka is bij de stomerij dus kan ook niet naar buiten.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Krijg je met dat trage internet in je kalifaat
Dan maar hopen dat ze em niet te warm stomen, is je boerka straks te klein en zie je je lichaamscontouren, dat kan nooit de bedoeling zijnquote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:54 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ben al blij dat ik uberhaubt nog contact met de buitenwereld heb. Mijn boerka is bij de stomerij dus kan ook niet naar buiten.
De enkelsquote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan maar hopen dat ze em niet te warm stomen, is je boerka straks te klein en zie je je lichaamscontouren, dat kan nooit de bedoeling zijn
Daarom zit er zo min mogelijk verandering inquote:Op woensdag 14 januari 2015 00:14 schreef Specularium het volgende:
Even kijken wanneer ik die in ga stellen want ik kan natuurlijk niet goed tegen verandering.
Inderdaad, maandenlang gezwoegd, nachtenlang niet geslapenquote:Op woensdag 14 januari 2015 00:16 schreef Mani89 het volgende:
LTVDK heeft zo zijn best gedaan voor jou.
quote:Het zaad loop mij weer langs de enkels. Het is kwart over 1 's nachts, en de tease blijft maar doorgaan. Je bent zo verrukkelijk Kore, zo onweerstaanbaar doch onbereikbaar. Ik wil je liefde en warmte, maar in plaats van dat ik je kan krijgen in het echte leven, speel ik met je geile opwindende lichaam in mijn fantasie.
Och Kore mijn lief, ik mis je in mijn leven.
Godver Yas, hier zit toch echt helemaal niemand op te wachtenquote:
quote:Op woensdag 14 januari 2015 00:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Godver Yas, hier zit toch echt helemaal niemand op te wachten![]()
Ik wil denk ik niet eens weten hoe je hierbij bent gekomenquote:Op woensdag 14 januari 2015 00:33 schreef Yasmin23 het volgende:
Elke dag weten mensen mij weer te verbazen
Je kan nu in het fotoboek reageren op zon vraag wie de leukste heeft. En iemand had die voorgesteld. Dus ja ik klikkenquote:Op woensdag 14 januari 2015 00:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik wil denk ik niet eens weten hoe je hierbij bent gekomen
Uhuh, jij viespeukquote:Op woensdag 14 januari 2015 00:35 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Je kan nu in het fotoboek reageren op zon vraag wie de leukste heeft. En iemand had die voorgesteld. Dus ja ik klikken
Zal door de naam komen, zo wel:quote:Op woensdag 14 januari 2015 00:37 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik dit opwindend vind ?
quote:Het zaad loop mij weer langs de enkels. Het is kwart over 1 's nachts, en de tease blijft maar doorgaan. Je bent zo verrukkelijk Yasmin, zo onweerstaanbaar doch onbereikbaar. Ik wil je liefde en warmte, maar in plaats van dat ik je kan krijgen in het echte leven, speel ik met je geile opwindende lichaam in mijn fantasie.
Och Yasmin mijn lief, ik mis je in mijn leven.
Waarom doe je dit ?quote:Op woensdag 14 januari 2015 00:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zal door de naam komen, zo wel:
[..]
Omdat ik dankzij jou dat fotoboek heb bekekenquote:
Ja kon het niet voor mij houden. Moest het kwijt. Ik was dus serieus verbaasd. Hoe verzin je het om zo op de foto te gaan?quote:Op woensdag 14 januari 2015 00:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat ik dankzij jou dat fotoboek heb bekeken
Hoe verzin je het zo'n foto openbaar te makenquote:Op woensdag 14 januari 2015 00:40 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja kon het niet voor mij houden. Moest het kwijt. Ik was dus serieus verbaasd. Hoe verzin je het om zo op de foto te gaan?
Op FOK! nog wel. En al die reacties er ook op. Bizar.quote:Op woensdag 14 januari 2015 00:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoe verzin je het zo'n foto openbaar te maken
Sorry, ik heb het gelijk weggeklikt, ik ga wel even wat IS filmpjes kijken, die zijn minder schokkendquote:Op woensdag 14 januari 2015 00:42 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Op FOK! nog wel. En al die reacties er ook op. Bizar.
Van Kore.quote:Ik kwam er vandaag achter doordat iemand me aansprak op msn dat mijn ex man een naaktfoto (die nog op een cdrom staat die ik nog niet kan ophalen daar) van mij op een internet site gezet had en mijn email adres, ook bleek uit het verhaal van die persoon op msn dat hij mijn telefoonnummer daar heeft rond lopen strooien. Ik heb eerst maar even een screen ervan gemaakt en toen mijn ex man een smsje gestuurd dat hij dat er heeeel snel van af moest halen, het profiel was daarna dan ook binnen 2 minuten weg. Ik heb gelukkig de screen dan en 2 chatlogs van mensen die het kunnen beamen en ik hoop dan ook dat hier wettelijk wat aan te doen valt?
Ik zit hier in elk geval nog na te trillen van kwaadheid, waar haalt hij het gore lef vandaan om zoiets persoonlijks ergens neer te zetten, ik mag daar niet meer naar binnen toe om mijn spullen te halen (teminste niet todat alles rond is) dus wie weet wat hij daar nog meer mee doet
quote:Op woensdag 14 januari 2015 00:43 schreef Yasmin23 het volgende:
Veeg me op
[..]
Van Kore.
R&P / Ex zet naaktfoto op internet
JE UIquote:Op woensdag 14 januari 2015 00:58 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Met die mooie foto's in mijn gedachte ga ik slapen :![]()
Slaap lekker.
quote:Op woensdag 14 januari 2015 00:58 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Met die mooie foto's in mijn gedachte ga ik slapen :![]()
Slaap lekker.
Boven of onder.quote:Op woensdag 14 januari 2015 09:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zeg je alleen omdat ze een snor heeft.
quote:Op woensdag 14 januari 2015 09:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Te vroeg voor dit soort opmerkingen,.
Straks heb ik de hele dag dat beeld in mijn hoofd.
Is dit een hint of stille hoop ?quote:Op woensdag 14 januari 2015 10:07 schreef Specularium het volgende:
Ik vind alleen andere users belachelijk maken die hier verder niet komen niet zo'n Topshow.
Zullen we dat gewoon niet meer doen, jongens?
Snorren?quote:Op woensdag 14 januari 2015 10:12 schreef Yasmin23 het volgende:
Waarom hebben jullie het over mijn snorren ?
quote:
quote:
Ik pak het eerstvolgende vliegtuig richting kalifaat?quote:Op woensdag 14 januari 2015 12:01 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Je moet kiezen tussen fotoboek user van vannacht of deze. Wie doe je ?
Goede keuze idd.quote:Op woensdag 14 januari 2015 12:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik pak het eerstvolgende vliegtuig richting kalifaat?
De keiharde realiteit van het levenquote:
Dus dat. Ik moet zo werken. Teleurstellingquote:Op woensdag 14 januari 2015 13:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De keiharde realiteit van het leven
quote:Op woensdag 14 januari 2015 13:03 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dus dat. Ik moet zo werken. Teleurstelling
Best wel zuur idd.quote:Op woensdag 14 januari 2015 14:05 schreef LTVDK het volgende:
Begint wel een beetje woensdag rampendag te worden zo(zie zoutzuur)
Wat een gepeperde opmerkingquote:
Zo zout heb ik het nog nooit gegeten...quote:Op woensdag 14 januari 2015 14:24 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Misschien had ik er wat meer zout bij moeten doen.
of optie 2:
Is het te zout voor jouw smaak ?
Ja jij bent zo iemand die op alle slakken zout legt.quote:Op woensdag 14 januari 2015 14:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo zout heb ik het nog nooit gegeten...
Vind dit best een zure opmerking.quote:Op woensdag 14 januari 2015 14:27 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja jij bent zo iemand die op alle slakken zout legt.
Die vat ik even niet.quote:Op woensdag 14 januari 2015 14:29 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hey wat in het vat zit, verzuurt niet.
(=iets wat goed is en goed bewaard wordt, verliest zijn waarde niet / wat beloofd is zal ook worden ingelost)quote:
Die opmerking was om jou even zoet te houden.quote:Op woensdag 14 januari 2015 14:30 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
(=iets wat goed is en goed bewaard wordt, verliest zijn waarde niet / wat beloofd is zal ook worden ingelost)
Nja aan al het goede komt een einde.quote:Op woensdag 14 januari 2015 14:25 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben blij dat er meer vrouwen in deze SC mee posten, valt er eindelijk weer wat te lachen.
Ik ben me de hele tijd het apezuur aan het zoeken op gevatte reacties...quote:Op woensdag 14 januari 2015 14:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die opmerking was om jou even zoet te houden.
Je bent gewoon een beetje verbitterd.quote:Op woensdag 14 januari 2015 14:32 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik ben me de hele tijd het apezuur aan het zoeken op gevatte reacties...
Het leven is geen zoete krentenbol.quote:Op woensdag 14 januari 2015 14:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je bent gewoon een beetje verbitterd.
Het gaat er in als zoete koek zeker.quote:Op woensdag 14 januari 2015 14:33 schreef Mani89 het volgende:
Ik lach me het ebolavirus om deze woordenwisseling, bedankt jongens!
Zout nou maar gewoon op.quote:Op woensdag 14 januari 2015 14:34 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Het leven is geen zoete krentenbol.
Nu ben je een beetje zout in open wonden aan het strooienquote:Op woensdag 14 januari 2015 15:05 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Pfff je laat nu duidelijk zien dat je het zout in de pap niet waard bent
Dat vind k ook leuk.quote:Op woensdag 14 januari 2015 15:06 schreef Specularium het volgende:
Elflettering kan hier wel om lachen, maar die houdt ook van Koefnoen.
Ja moet je je maar niet als een zoutpilaar gedragen.quote:Op woensdag 14 januari 2015 15:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nu ben je een beetje zout in open wonden aan het strooien
Nu ben je gewoon spreekwoorden aan het opzoekenquote:Op woensdag 14 januari 2015 15:13 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja moet je je maar niet als een zoutpilaar gedragen.
Dat doe k al de hele tijdquote:Op woensdag 14 januari 2015 15:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nu ben je gewoon spreekwoorden aan het opzoeken
Kansloosquote:
Met snorren.quote:Op woensdag 14 januari 2015 13:03 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dus dat. Ik moet zo werken. Teleurstelling
Valt me echt van je tegenquote:Op woensdag 14 januari 2015 15:21 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Valt wel me . Je kwam er pas achter nadat je zoutpilaar moest googlen
Fokken en scheren tegelijkertijd.quote:Op woensdag 14 januari 2015 15:21 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja net ff geschoren. Kan niet ongeschoren op werk komen toch.
Vrouw he.quote:Op woensdag 14 januari 2015 15:24 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Fokken en scheren tegelijkertijd.
# multitasken
Je doet de TT in ieder geval wel recht aanquote:
We zijn nu aangekomen in het hoodstuk hoe om te gaan met teleurstellingen in de praktijk.quote:Op woensdag 14 januari 2015 15:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je doet de TT in ieder geval wel recht aan
Ben je express een n vergeten in mijn naam ?quote:Op woensdag 14 januari 2015 15:33 schreef Specularium het volgende:
Ik zie iets moois opbloeien tussen de UI-boy en Yasmietje.
Arnie wil ook meedoen omdat zijn vriendin er nog niet is.
Als dit het ergste is dat je me kunt teleurstellen dan komt het wel goedquote:Op woensdag 14 januari 2015 15:36 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
We zijn nu aangekomen in het hoodstuk hoe om te gaan met teleurstellingen in de praktijk.
Ik zie anders jouw nieuwe UI nog nietquote:Op woensdag 14 januari 2015 15:33 schreef Specularium het volgende:
Koefnoen is ook leuk, al gaat het met pieken en dalen de laatste jaren. Specsavers heeft gewoon een ander gevoel voor humor.quote:
Hij mag geen nieuwe UI. Hij is mod en te veel autisten hier kunnen niet met verandering omgaan. Bovendien weet je al wat er gebeurt als hij toch een nieuwe UI neemt. Dan krijgen we weer plaatjes van Arie Boomsma of Tijs van den Brink.quote:Op woensdag 14 januari 2015 15:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zie anders jouw nieuwe UI nog niet
En dat terwijl ik er één voor hem had gemaakt die zijn autisme misschien nog wel aankonquote:Op woensdag 14 januari 2015 16:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hij mag geen nieuwe UI. Hij is mod en te veel autisten hier kunnen niet met verandering omgaan. Bovendien weet je al wat er gebeurt als hij toch een nieuwe UI neemt. Dan krijgen we weer plaatjes van Arie Boomsma of Tijs van den Brink.
De stap bleek uiteindelijk te groot. Daar moeten we respect voor hebben, uiteindelijk.quote:Op woensdag 14 januari 2015 17:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dat terwijl ik er één voor hem had gemaakt die zijn autisme misschien nog wel aankon
NWS / [SC] Omgaan met teleurstellingen.
Dit deel staat dan ook bol van de teleurstellingenquote:Op woensdag 14 januari 2015 17:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De stap bleek uiteindelijk te groot. Daar moeten we respect voor hebben, uiteindelijk.
Kijk dan, omdat jij zo'n lieve jongen bent heb ik hem veranderd.quote:Op woensdag 14 januari 2015 17:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit deel staat dan ook bol van de teleurstellingenVolgende TT graag niet zo deprimerend
Specs vlammetje is aangewakkerdquote:Op woensdag 14 januari 2015 17:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kijk dan, omdat jij zo'n lieve jongen bent heb ik hem veranderd.
.
Zonder snorren, zonder UI-boy en met Njosquote:Op woensdag 14 januari 2015 15:33 schreef Specularium het volgende:
Al bij Yasmin's snorren natuurlijkquote:
Neuh. Was meer hypothetisch gezien.quote:Op woensdag 14 januari 2015 17:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb je dat al aan d'r gevraagd, Hans?
Je bedoeld dus geen humor ?quote:Op woensdag 14 januari 2015 16:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Koefnoen is ook leuk, al gaat het met pieken en dalen de laatste jaren. Specsavers heeft gewoon een ander gevoel voor humor.
quote:Op woensdag 14 januari 2015 18:47 schreef anonymoussie het volgende:
Is het weer zover? Heel NL aan tafel?
quote:Op woensdag 14 januari 2015 18:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]pas over een uur of anderhalf hoor...
Hmm, wat is het tegenovergestelde van teleurstelling?quote:
Trots, euforie, genot?quote:Op woensdag 14 januari 2015 19:01 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
[..]
Hmm, wat is het tegenovergestelde van teleurstelling?
Specularium.quote:Op woensdag 14 januari 2015 19:01 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
[..]
Hmm, wat is het tegenovergestelde van teleurstelling?
Politieke debat is veel vermakelijkerquote:
Is de Geert al geweest?quote:Op woensdag 14 januari 2015 19:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Politieke debat is veel vermakelijker
Alle partijen gaan gezellig bij Geertje langs om hem uit te dagen zodat ie weer boos kan gaan schreeuwenquote:
quote:• Matthijs van Nieuwkerk-niemandalletje – nooit iets zinnigs bijdraagt –Weinig animo voor deze categorie, maar Matthijs zou Matthijs niet zijn als hij daar niet toch weet te slagen. Specularium, die stem op jezelf heb ik voor de helft meegerekend, met 1,5 stem steek je ver boven het maaiveld uit. Congrats!
quote:
Die sleep je maar mooi in de wacht.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |