Het laatste rokersparadijs in Europa verdwijnt. Oostenrijk voert een totaal rookverbod in, zelfs rokersruimten worden verboden.quote:De Oostenrijkse regering wil een totaal rookverbod in de horeca invoeren. Voor de zomer moet het parlement over een wetsvoorstel daartoe een besluit nemen.
Restauranthouders en cafébazen mogen nu nog aparte ruimtes voor rokers inrichten, mits de grootste ruimte rookvrij is. In kleine gelegenheden wordt rokers niets in de weg gelegd. Ook als de inrichting van aparte rookruimtes indruist tegen de voorschriften van de brandweer of als het monumentale karakter van het pand erdoor wordt aangetast, hoeft geen aparte ruimte voor rokers te worden ingericht.
De regering van conservatieven en sociaaldemocraten wil kroegbazen die hun café hebben verbouwd om een rokersruimte in te richten schadeloos stellen. Oostenrijk geldt als een van de laatste paradijzen voor rokers in Europa. Organisaties die kanker bestrijden, hebben het land al vaak daarvoor veroordeeld.
http://www.telegraaf.nl/b(...)in_Oostenrijk__.html
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor al uw dwaze oneliners en geavanceerde sofisterij
Je moet veel meer nu dan je zou willen, maar iedereen springt op rood als er een keer een zinnig regel zou komen.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 20:10 schreef Revolution-NL het volgende:
Heel goed nu nog een verbod op fastfood, en een verbod op risico volle sporten zoals skiën.
Wat!? Laten we het leven verbieden. Leven is immers levensgevaarlijk!
Serviëquote:Op dinsdag 13 januari 2015 20:01 schreef arjan1112 het volgende:
Waar moeten rokers nu asiel aanvragen?
In heel de VS of toch gewoon in de één of andere aftandse staat?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 20:05 schreef etuiedelapiel het volgende:
In Amerika mag je in je eigen tuin niet roken als je binnen7 mtr buren hebt.
Kroatië.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 20:01 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Het laatste rokersparadijs in Europa verdwijnt. Oostenrijk voert een totaal rookverbod in, zelfs rokersruimten worden verboden.
Waar moeten rokers nu asiel aanvragen?
Je moet dan ook buiten de EUSSR gaan want de EU is de club die al die rookverboden landen opdringt.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:11 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Kroatië is EU. Granted, in Servië zijn de vrouwen mooier
Dude, ga pronto. De vrouwen in Belgrado zijn echt om te kwijlen zo mooi. Bosnië is ook zeer de moeite waard trouwensquote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:12 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Je moet dan ook buiten de EUSSR gaan want de EU is de club die al die rookverboden landen opdringt.
In Servië mag je ook bier in het openbaar zuipen.
Ik wil er graag eens heen. Tot nu toe is het bij Kroatië gebleven![]()
Ik wil nog eens naar Split>Dubrovnik>Mostar>Kotorquote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:14 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Dude, ga pronto. De vrouwen in Belgrado zijn echt om te kwijlen zo mooi. Bosnië is ook zeer de moeite waard trouwens
In Kroatië kon ook altijd alles, maar dat was een aantal jaar geleden voor het EU tijdperk daar aanbrak. Ik weet niet hoe de stand van zaken nu is.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:12 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Je moet dan ook buiten de EUSSR gaan want de EU is de club die al die rookverboden landen opdringt.
In Servië mag je ook bier in het openbaar zuipen.
Ik wil er graag eens heen. Tot nu toe is het bij Kroatië gebleven![]()
http://www.acsi.eu/nl/kam(...)kracht/l1-n598.1206/quote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:17 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
In Kroatië kon ook altijd alles, maar dat was een aantal jaar geleden voor het EU tijdperk daar aanbrak. Ik weet niet hoe de stand van zaken nu is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |