Serieus? Heb je zoveel te doen dan? Met een week kun je weer tillen en bukken hoor.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:55 schreef Cat22 het volgende:
En deze week ga ik kennismaken met een mogelijke huishoudelijke hulp. Ze klinkt aan de telefoon in ieder geval leuk.
Is dit een grapje?quote:Op woensdag 18 maart 2015 17:01 schreef Nairua het volgende:
[..]
Serieus? Heb je zoveel te doen dan? Met een week kun je weer tillen en bukken hoor.
Nou vergeet het maarquote:Op woensdag 18 maart 2015 17:01 schreef Nairua het volgende:
[..]
Serieus? Heb je zoveel te doen dan? Met een week kun je weer tillen en bukken hoor.
Nee, niet echt. Was met 2-3 dagen uit het ziekenhuis en 2 dagen later liep ik rond op een festival en nog 2 dagen later kon ik weer naar m'n werk. Toegeven: Opstaan/Bukken/Trappen en alles wat met een buikspier te maken heeft was auw. Niet mega au, maar toch au.quote:Op woensdag 18 maart 2015 19:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Is dit een grapje?
Want bv een bed verschonen/opmaken of een volle vuilniszak uit de bak halen en wegzetten lijkt me niet echt een pretje als ze een nier uit je lijf getrokken hebben, persoonlijk, na een week...
Ik zag de PI niet.
Grapje dus nav voorverhaal natuurlijk
jij bent ook wel rete irritant eigenwijs als ik je verhaal zo lees.quote:Op woensdag 18 maart 2015 20:13 schreef Nairua het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Was met 2-3 dagen uit het ziekenhuis en 2 dagen later liep ik rond op een festival en nog 2 dagen later kon ik weer naar m'n werk. Toegeven: Opstaan/Bukken/Trappen en alles wat met een buikspier te maken heeft was auw. Niet mega au, maar toch au.
Ik heb je verhaal vol verbazing gelezen, eigenwijs stuk vreten.quote:Op woensdag 18 maart 2015 20:13 schreef Nairua het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Was met 2-3 dagen uit het ziekenhuis en 2 dagen later liep ik rond op een festival en nog 2 dagen later kon ik weer naar m'n werk. Toegeven: Opstaan/Bukken/Trappen en alles wat met een buikspier te maken heeft was auw. Niet mega au, maar toch au.
Klopt, dan ben je wel even uit de running.quote:Op donderdag 19 maart 2015 14:52 schreef Cat22 het volgende:
Bij mij gaan ze niet laperoscopisch, maar via een incisie. Niet te vergelijken met jouw herstel dus.
Daarnaast heb ik een fysiek zware baan (geen IT dus) waardoor ik langer in de ziektewet zal zitten.
Thanksquote:Op donderdag 19 maart 2015 17:57 schreef Nairua het volgende:
[..]
Klopt, dan ben je wel even uit de running.
Sterkte enzo.
quote:Op donderdag 19 maart 2015 22:56 schreef Cat22 het volgende:
Overdracht werk CHECK (ten minste, planning gemaakt, nog een paar werkdagen te gaan)
Huishoudelijke hulp CHECK
Regelmatige mantelzorgbezoekjes eerste week na thuiskomst CHECK
Ik lijk er op praktisch gebied ook zowat klaar voor te zijn![]()
Mantelzorger gespotquote:
Ze duiken op bij de bosjesquote:
Auw!quote:
http://www.transplantatie(...)ing-en-verzekeringenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:27 schreef vannelle het volgende:
Gaat je werkgever er eigenlijk zonder meer mee akkoord dat je om deze reden de ziektewet in gaat?
Of wordt hij gecompenseerd? Effe stukje nieuwsgierigheid.
Mooie dag!quote:Op woensdag 25 maart 2015 18:43 schreef Cat22 het volgende:
Volgens mij had ik nog niet verteld wanneer de operatie precies plaats gaat vinden he?
Aanstaande dinsdag mag ik me melden in hotel ziekenhuis en een dag later (geen grap!) gaat het ein-de-lijk gebeuren.![]()
Ik merk wel dat ik het spannender vind dan ik vooraf had gedacht
Hihihiquote:
Dank je! Volgende week is het slaapstuk al achter de rugquote:Op woensdag 25 maart 2015 18:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
Mooie dag!
Spannend en heel veel succes
Het gaat ineens heel snel he?quote:Op woensdag 25 maart 2015 18:43 schreef Cat22 het volgende:
Volgens mij had ik nog niet verteld wanneer de operatie precies plaats gaat vinden he?
Aanstaande dinsdag mag ik me melden in hotel ziekenhuis en een dag later (geen grap!) gaat het ein-de-lijk gebeuren.![]()
Ik merk wel dat ik het spannender vind dan ik vooraf had gedacht
Thank you!quote:Op dinsdag 24 maart 2015 00:07 schreef Greys het volgende:
[..]
http://www.transplantatie(...)ing-en-verzekeringen
Zolang ik maar een opname terug kan kijken.quote:
Heel veel sterkte en succesquote:Op maandag 30 maart 2015 22:22 schreef Cat22 het volgende:
Laatste nachtje thuis, tas gepakt, alles klaar... Toch wel spannend.
succes!quote:Op maandag 30 maart 2015 22:22 schreef Cat22 het volgende:
quote:Op maandag 30 maart 2015 22:22 schreef Cat22 het volgende:
Bazin!quote:Op maandag 30 maart 2015 22:22 schreef Cat22 het volgende:
Ik vind het plaatsvervangend spannend. Moet je woensdag direct vroeg onder het mes?quote:Op maandag 30 maart 2015 22:22 schreef Cat22 het volgende:
Tof! Voor jou de eerste stappen gezet dus.quote:Op maandag 30 maart 2015 23:55 schreef angelfish het volgende:
[..]
Ik vind het plaatsvervangend spannend. Moet je woensdag direct vroeg onder het mes?
Heb zelf laatst de eerste buisjes bloed en urine ingeleverd. Bizar om dan te zien wat er 100 stappen verder gebeurt in het proces. Maar wel reuze-interessant.
You go girl!
Ik had er toch eentje over dus die geef ik liever weg. Zoiets. Heb laatst een intakegesprek gehad voor altruïstische nierdonatie en voor het gemak de eerste ronde urine en bloed vast afgestaan. .quote:Op dinsdag 31 maart 2015 00:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Tof! Voor jou de eerste stappen gezet dus.![]()
Help me even, wat was jouw verhaal ook alweer?
Woensdagochtend ben ik Rond acht uur aan de beurt, lekker vroeg dus. Ook wel logisch, want de operatie zal een uur of drie duren, daarna een uurtje spoelen en prepareren van de oogst en vervolgens een uur of drie bij de ontvanger. Voor mij is het vooral een halve dag slapen en wat grammetjes lichter wakker worden.
Welkom bij de clubquote:Op dinsdag 31 maart 2015 00:14 schreef angelfish het volgende:
[..]
Ik had er toch eentje over dus die geef ik liever weg. Zoiets. Heb laatst een intakegesprek gehad voor altruïstische nierdonatie en voor het gemak de eerste ronde urine en bloed vast afgestaan. .
Een beetje van alles eigenlijk.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 08:48 schreef Buurpoes het volgende:
Sterkte Cat.Je bent nu al een held.
Waarom moet je eigenlijk vandaag al naar t zielenhuis? Laatste checks? Of willen ze gewoon zeker weten dat je morgen op tijd bent?
Vandaag kan ze nog heul hard wegrennenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:01 schreef Loveless85 het volgende:
Oh ik dacht dat het vandaag al wasMaar ze hebben nu nog je kidney.
Dat sowieso, ik doe het haar niet naquote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:20 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Vandaag kan ze nog heul hard wegrennen
Maar dat doet ze niet, want ze is een bikkel en superstoer en een topwief![]()
![]()
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Een beetje van alles eigenlijk.
Er moet sowieso nog een keertje bloed geprikt worden, chirurg komt nog even langs en wat andere mense van de zieknhuisparade, morgenvroeg om 7.30 uur word ik opgehaald voor de operatie en volgens mij hangen ze me vannacht al aan het infuus om de nier goed door te spoelen. Wordt een piesnacht dus.![]()
Zielenhuis![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:26 schreef Cat22 het volgende:
![]()
![]()
Over een kwartiertje is mijn taxi er, dan gaaaaaan we ervoor![]()
![]()
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
Dit!quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:09 schreef .Sparkling. het volgende:
Succes Cat! Ik ben maar een lurker maar hiervoor kom ik wel even uit de lurkstand!
+1quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:09 schreef .Sparkling. het volgende:
Succes Cat! Ik ben maar een lurker maar hiervoor kom ik wel even uit de lurkstand!
Moeten we hem nog ff vollullen voor middernacht?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:48 schreef Cat22 het volgende:
Volgend topic open ik graag zelf, mobiel kan dat wel even duren
quote:
Doe je best. Is wel het handigst. Ik heb de goede wifI nu ontdekt. Mijn bundel gaat blij met me zijn.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:14 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Moeten we hem nog ff vollullen voor middernacht?
Anders zou het een duur weekje wordenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Doe je best. Is wel het handigst. Ik heb de goede wifI nu ontdekt. Mijn bundel gaat blij met me zijn.
"Nee, voor geen meter, daarom geef ik ook 1 weg....k*tding doet het toch nietquote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:43 schreef Cat22 het volgende:
Quote van de dag had de mevrouw van de apotheek:' functioneren uw nieren goed? '
'UUitstekend! *proest*'
Het verhaal mobiel uittypen is wat lastig, veel staat in de OP van deel 1quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:46 schreef komrad het volgende:
Weet je eigenlijk wie de ontvanger is? Of wil je bewust geen contact ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |