Serieus? Heb je zoveel te doen dan? Met een week kun je weer tillen en bukken hoor.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:55 schreef Cat22 het volgende:
En deze week ga ik kennismaken met een mogelijke huishoudelijke hulp. Ze klinkt aan de telefoon in ieder geval leuk.
Is dit een grapje?quote:Op woensdag 18 maart 2015 17:01 schreef Nairua het volgende:
[..]
Serieus? Heb je zoveel te doen dan? Met een week kun je weer tillen en bukken hoor.
Nou vergeet het maarquote:Op woensdag 18 maart 2015 17:01 schreef Nairua het volgende:
[..]
Serieus? Heb je zoveel te doen dan? Met een week kun je weer tillen en bukken hoor.
Nee, niet echt. Was met 2-3 dagen uit het ziekenhuis en 2 dagen later liep ik rond op een festival en nog 2 dagen later kon ik weer naar m'n werk. Toegeven: Opstaan/Bukken/Trappen en alles wat met een buikspier te maken heeft was auw. Niet mega au, maar toch au.quote:Op woensdag 18 maart 2015 19:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Is dit een grapje?
Want bv een bed verschonen/opmaken of een volle vuilniszak uit de bak halen en wegzetten lijkt me niet echt een pretje als ze een nier uit je lijf getrokken hebben, persoonlijk, na een week...
Ik zag de PI niet.
Grapje dus nav voorverhaal natuurlijk
jij bent ook wel rete irritant eigenwijs als ik je verhaal zo lees.quote:Op woensdag 18 maart 2015 20:13 schreef Nairua het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Was met 2-3 dagen uit het ziekenhuis en 2 dagen later liep ik rond op een festival en nog 2 dagen later kon ik weer naar m'n werk. Toegeven: Opstaan/Bukken/Trappen en alles wat met een buikspier te maken heeft was auw. Niet mega au, maar toch au.
Ik heb je verhaal vol verbazing gelezen, eigenwijs stuk vreten.quote:Op woensdag 18 maart 2015 20:13 schreef Nairua het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Was met 2-3 dagen uit het ziekenhuis en 2 dagen later liep ik rond op een festival en nog 2 dagen later kon ik weer naar m'n werk. Toegeven: Opstaan/Bukken/Trappen en alles wat met een buikspier te maken heeft was auw. Niet mega au, maar toch au.
Klopt, dan ben je wel even uit de running.quote:Op donderdag 19 maart 2015 14:52 schreef Cat22 het volgende:
Bij mij gaan ze niet laperoscopisch, maar via een incisie. Niet te vergelijken met jouw herstel dus.
Daarnaast heb ik een fysiek zware baan (geen IT dus) waardoor ik langer in de ziektewet zal zitten.
Thanksquote:Op donderdag 19 maart 2015 17:57 schreef Nairua het volgende:
[..]
Klopt, dan ben je wel even uit de running.
Sterkte enzo.
quote:Op donderdag 19 maart 2015 22:56 schreef Cat22 het volgende:
Overdracht werk CHECK (ten minste, planning gemaakt, nog een paar werkdagen te gaan)
Huishoudelijke hulp CHECK
Regelmatige mantelzorgbezoekjes eerste week na thuiskomst CHECK
Ik lijk er op praktisch gebied ook zowat klaar voor te zijn![]()
Mantelzorger gespotquote:
Ze duiken op bij de bosjesquote:
Auw!quote:
http://www.transplantatie(...)ing-en-verzekeringenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:27 schreef vannelle het volgende:
Gaat je werkgever er eigenlijk zonder meer mee akkoord dat je om deze reden de ziektewet in gaat?
Of wordt hij gecompenseerd? Effe stukje nieuwsgierigheid.
Mooie dag!quote:Op woensdag 25 maart 2015 18:43 schreef Cat22 het volgende:
Volgens mij had ik nog niet verteld wanneer de operatie precies plaats gaat vinden he?
Aanstaande dinsdag mag ik me melden in hotel ziekenhuis en een dag later (geen grap!) gaat het ein-de-lijk gebeuren.![]()
Ik merk wel dat ik het spannender vind dan ik vooraf had gedacht
Hihihiquote:
Dank je! Volgende week is het slaapstuk al achter de rugquote:Op woensdag 25 maart 2015 18:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
Mooie dag!
Spannend en heel veel succes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |