Het gaat ineens heel snel he?quote:Op woensdag 25 maart 2015 18:43 schreef Cat22 het volgende:
Volgens mij had ik nog niet verteld wanneer de operatie precies plaats gaat vinden he?
Aanstaande dinsdag mag ik me melden in hotel ziekenhuis en een dag later (geen grap!) gaat het ein-de-lijk gebeuren.![]()
Ik merk wel dat ik het spannender vind dan ik vooraf had gedacht
Thank you!quote:Op dinsdag 24 maart 2015 00:07 schreef Greys het volgende:
[..]
http://www.transplantatie(...)ing-en-verzekeringen
Zolang ik maar een opname terug kan kijken.quote:
Heel veel sterkte en succesquote:Op maandag 30 maart 2015 22:22 schreef Cat22 het volgende:
Laatste nachtje thuis, tas gepakt, alles klaar... Toch wel spannend.
succes!quote:Op maandag 30 maart 2015 22:22 schreef Cat22 het volgende:
quote:Op maandag 30 maart 2015 22:22 schreef Cat22 het volgende:
Bazin!quote:Op maandag 30 maart 2015 22:22 schreef Cat22 het volgende:
Ik vind het plaatsvervangend spannend. Moet je woensdag direct vroeg onder het mes?quote:Op maandag 30 maart 2015 22:22 schreef Cat22 het volgende:
Tof! Voor jou de eerste stappen gezet dus.quote:Op maandag 30 maart 2015 23:55 schreef angelfish het volgende:
[..]
Ik vind het plaatsvervangend spannend. Moet je woensdag direct vroeg onder het mes?
Heb zelf laatst de eerste buisjes bloed en urine ingeleverd. Bizar om dan te zien wat er 100 stappen verder gebeurt in het proces. Maar wel reuze-interessant.
You go girl!
Ik had er toch eentje over dus die geef ik liever weg. Zoiets. Heb laatst een intakegesprek gehad voor altruïstische nierdonatie en voor het gemak de eerste ronde urine en bloed vast afgestaan. .quote:Op dinsdag 31 maart 2015 00:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Tof! Voor jou de eerste stappen gezet dus.![]()
Help me even, wat was jouw verhaal ook alweer?
Woensdagochtend ben ik Rond acht uur aan de beurt, lekker vroeg dus. Ook wel logisch, want de operatie zal een uur of drie duren, daarna een uurtje spoelen en prepareren van de oogst en vervolgens een uur of drie bij de ontvanger. Voor mij is het vooral een halve dag slapen en wat grammetjes lichter wakker worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |