Welkom bij de clubquote:Op dinsdag 31 maart 2015 00:14 schreef angelfish het volgende:
[..]
Ik had er toch eentje over dus die geef ik liever weg. Zoiets. Heb laatst een intakegesprek gehad voor altruïstische nierdonatie en voor het gemak de eerste ronde urine en bloed vast afgestaan. .
Een beetje van alles eigenlijk.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 08:48 schreef Buurpoes het volgende:
Sterkte Cat.Je bent nu al een held.
Waarom moet je eigenlijk vandaag al naar t zielenhuis? Laatste checks? Of willen ze gewoon zeker weten dat je morgen op tijd bent?
Vandaag kan ze nog heul hard wegrennenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:01 schreef Loveless85 het volgende:
Oh ik dacht dat het vandaag al wasMaar ze hebben nu nog je kidney.
Dat sowieso, ik doe het haar niet naquote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:20 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Vandaag kan ze nog heul hard wegrennen
Maar dat doet ze niet, want ze is een bikkel en superstoer en een topwief![]()
![]()
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Een beetje van alles eigenlijk.
Er moet sowieso nog een keertje bloed geprikt worden, chirurg komt nog even langs en wat andere mense van de zieknhuisparade, morgenvroeg om 7.30 uur word ik opgehaald voor de operatie en volgens mij hangen ze me vannacht al aan het infuus om de nier goed door te spoelen. Wordt een piesnacht dus.![]()
Zielenhuis![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:26 schreef Cat22 het volgende:
![]()
![]()
Over een kwartiertje is mijn taxi er, dan gaaaaaan we ervoor![]()
![]()
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
Dit!quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:09 schreef .Sparkling. het volgende:
Succes Cat! Ik ben maar een lurker maar hiervoor kom ik wel even uit de lurkstand!
+1quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:09 schreef .Sparkling. het volgende:
Succes Cat! Ik ben maar een lurker maar hiervoor kom ik wel even uit de lurkstand!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |