Da's mijn idee!quote:Op dinsdag 13 januari 2015 20:35 schreef Bintzak het volgende:
Gewoon zoals Joran, je neemt een boot vaar een stuk de noordzee op. wat lood aan den poten en afzinken naar de bodem.
Graag gedaanquote:Op dinsdag 13 januari 2015 20:39 schreef Bintzak het volgende:
[..]
had nog niet alle reactie,s gelezen. maar goed idee
En dan vooral stoer doen erover bij een oude bekende om een wit voetje te halen.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 20:35 schreef Bintzak het volgende:
Gewoon zoals Joran, je neemt een boot vaar een stuk de noordzee op. wat lood aan den poten en afzinken naar de bodem.
Maakt toch best nog wat herrie, zo'n Liebherr?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 21:28 schreef liebherr-machinist het volgende:
Waarom niet gewoon s'nachts begraven op een begraafplaats. Simpel en doeltreffend.
Ssst begraafplaats hier ligt afgelegen ehhhhh ik bedoel ik zeg maar wat...quote:Op dinsdag 13 januari 2015 21:29 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Maakt toch best nog wat herrie, zo'n Liebherr?
Als me dat op deze plek zou overkomen, dan deed ik het net zo als Klinkhamer..quote:Op dinsdag 13 januari 2015 21:27 schreef Hyperdude het volgende:
Goed topic.
Ik print het even uit voor als ik hier ooit eens een inbreker betrap; dop ik mijn eigen boontjes. Politie heeft het toch al zo druk.
Dat is dan ook geen probleem in Nederland, is niet rechtsgeldigquote:Op dinsdag 13 januari 2015 21:17 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
En dan vooral stoer doen erover bij een oude bekende om een wit voetje te halen.
Wel toevallig dat ie die hele auto vol met camera's had.
Altijd maar die zuren. Voor botten moet je een base hebben, daarom dus natriumhydroxide.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 20:50 schreef Fietsenrek het volgende:
Pff zieke mensen lopen hier toch, maar goed, om ervoor te zorgen dat er weinig bewijsmateriaal blijft, moet je voorbereiding als eerste top zijn. Bedek je haren, truien die pluisjes afgeven ook. Draag te grote schoenen etc etc.
Makkelijkste manier is om een wapenmal te maken (bijvoorbeeld van een zwaard), gooi deze vol met water en vries het in. Makkelijke manier om je potentiėle slachtoffer te killen en je bewijsmateriaal smelt weg.
Of deze. Nadat je je slachtoffer hebt vermoord, laat je deze lekker badderen in een badje vol accuzuur. Tadaa.
Had een moordenaar moeten zijn als ik het zo allemaal lees.
HMMM hoe kan het dan toch dat de afvoer leiding ineens opgelost is.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 20:50 schreef Fietsenrek het volgende:
Pff zieke mensen lopen hier toch, maar goed, om ervoor te zorgen dat er weinig bewijsmateriaal blijft, moet je voorbereiding als eerste top zijn. Bedek je haren, truien die pluisjes afgeven ook. Draag te grote schoenen etc etc.
Makkelijkste manier is om een wapenmal te maken (bijvoorbeeld van een zwaard), gooi deze vol met water en vries het in. Makkelijke manier om je potentiėle slachtoffer te killen en je bewijsmateriaal smelt weg.
Of deze. Nadat je je slachtoffer hebt vermoord, laat je deze lekker badderen in een badje vol accuzuur. Tadaa.
Had een moordenaar moeten zijn als ik het zo allemaal lees.
Deze is vetquote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:43 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ga naar een willekeurige boerderij buiten je eigen provincie en steel daar een plastic vat. Meestal staat er wel een niets te doen onder een regenpijp.
Daarna haal je bij verschillende bouwmarkten of supermarkten natriumhydroxide en een WC-ontstopper. Niet alles bij een want dan gaan er belletjes rinkelen.
Lijk vervolgens in het vat, natriumhydroxide en water erbij en dan vervolgens als het lijk opgelost is rijden naar de Waddenzee. Bij vloed de oplossing in het water dumpen en het getij voert de oplossing naar zee toe waar de oplossing zodanig verdunt is, dat er niets meer uit te halen valt.
Een combinatie waar niemand vragen bij gaat stellen. Ook handig om te gebruiken als je moeite hebt met het onderdompelen van het lijk. Daar gebruik je natuurlijk niet je handen voor.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 22:09 schreef liebherr-machinist het volgende:
Waar is die wc ontstopper dan voor??
Daar had ik nog niet aan gedacht. Daar zal niemand het lijk vindenquote:Op dinsdag 13 januari 2015 21:29 schreef Romanus het volgende:
Blok beton en dan boven een trog laten zinken
Hoe vervoer je deze loodzware kist met lijk zonder op te vallen?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 18:19 schreef BarendWubboJagermanJansen het volgende:
Je propt het lijk in een stevige metalen kist, deze bijvoorbeeld (je kan er ook één op maat laten maken, en waterdichte kisten hebben ze ook). Je gooit de kist verder vol met ballastlood. Vervolgens vaar je een flink eind de zee op om het daar te dumpen.
Voordat de insecten het lijk hebben kunnen opgegeten is het lijk al gevonden door een hond die met baasje aan de wandel is.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 20:11 schreef karton2 het volgende:
Gewoon middenin een bos ver van de wandelpaden af. Genoeg beesten en insecten die een lijk zo weggewerkt hebben.
Je hoeft geen spullen te kopen of te stelen en het wegbrengen van het lijk is ook zo gedaan. Gewoon rond een uur of 1 's nachts wegrijden en niemand heeft wat door.
Als je midden in de stad woont wordt het een ander verhaal natuurlijk, maar zo woon ik gelukkig niet.
Je vraagt gewoon of iemand je kan helpen dat ding aan boord te krijgen. De loodbolletjes verpak je apart, gewoon in tassen, kleine verpakkingen en zo.quote:Op woensdag 14 januari 2015 20:52 schreef computergirl het volgende:
[..]
Hoe vervoer je deze loodzware kist met lijk zonder op te vallen?
Dat herinneren ze zich toch vrij duidelijk, een zware metalen kist op een boot tillen. Opsporing verzocht, persoon vermist sinds ...., misdrijf wordt gevreesd, laatst gezien in buurt van..... Heb je toch de kans dat iemand gaat bellen.quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:03 schreef BarendWubboJagermanJansen het volgende:
[..]
Je vraagt gewoon of iemand je kan helpen dat ding aan boord te krijgen. De loodbolletjes verpak je apart, gewoon in tassen, kleine verpakkingen en zo.
Hm, misschien toch het lijk in stukken zagen en in kleinere kisten stoppen, maar dan zit je met meer potentieel bewijsmateriaal. Is toch nog best lastig, de perfecte moord bedenkenquote:Op woensdag 14 januari 2015 21:10 schreef computergirl het volgende:
[..]
Dat herinneren ze zich toch vrij duidelijk, een zware metalen kist op een boot tillen. Opsporing verzocht, persoon vermist sinds ...., misdrijf wordt gevreesd, laatst gezien in buurt van..... Heb je toch de kans dat iemand gaat bellen.
Hey, jij!quote:Op donderdag 15 januari 2015 01:58 schreef linpunt het volgende:
Amateurs.
Als je genoeg films hebt gekeken als A Serbian Film of Centipide, óf je hebt biologie gestudeerd weet je hoe moeilijk het is om bloed op te ruimen, dus stel ik voor om voordat je ook maar enigszins wat doet het lijk kookt zodat het bloed stolt en het meeste vocht na afgieten niet als een puddingbroodje eruit schiet als je begint te snijden. Dus wat je ook doet, je kookt het lijk altijd in zijn geheel. Een cv ketel doet het meestal goed, of als je in een brouwerij weet in te breken werkt dat ook.
Ik zou het vlees met half om half gehakt koken met kruiden en dan in gehaktballen draaien. Die koken en in ziplockbags meenemen in mijn tas en random door de wc spoelen in andere locaties. De botten zou ik drogen boven het fornuis, vermalen en er brood van bakken.
Sowieso dat het niet opvalt omdat iedereen lunch bij zich heeft. Maar je moet jezelf wel trainen meer te knipperen, want psychopaten zijn de enige die dit ooit voor elkaar kunnen krijgen en zij schijnen minder te knipperen.
Liefs.
Als dat nog beter werkt dan stap ik over.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 21:47 schreef Dimens het volgende:
[..]
Altijd maar die zuren. Voor botten moet je een base hebben, daarom dus natriumhydroxide.
Je moet het ook niet in je eigen badje doen gekkie. Ergens op een boerderij.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 21:50 schreef Bintzak het volgende:
[..]
HMMM hoe kan het dan toch dat de afvoer leiding ineens opgelost is.
Dit lijkt me niet echt een goed plan. Een volwassen man weegt snel zo'n 80-90 kilo. Met een dichtheid bijna gelijk aan water levert je dat dus schoon aan de haak 80 liter of 54 frisdrankflessen op. Die moet je allemaal onopvallend naar buiten brengen en in een toilet gooien zonder dat iemand dat ooit opvalt, of dat iemand opvalt dat je in korte tijd naar allerlei verschillende openbare toiletten reist met flessen bij je. En tussendoor moet je weer naar huis om nieuwe flessen te halen, dus je moet tientallen tripjes maken.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 13:10 schreef Gary_Oak het volgende:
• Ik snij het lijk in stukjes van ongeveer 30 centimeter.
• Die stukjes doe ik in de blender. Zo eentje die iPhones kan blenden.
• Het pulp doe ik in plastic flessen.
• De inhoud giet ik in willekeurige openbare toiletten.
• Tot slot alles schoonmaken met wc-ontstopper (lost organisch materiaal op).
Of een leegstaande woning die te koop staat. ;-)quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:54 schreef Fietsenrek het volgende:
[..]
Je moet het ook niet in je eigen badje doen gekkie. Ergens op een boerderij.
is heel normaal hoor, zoveel mensen die hier wel eens over denkenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit lijkt me niet echt een goed plan. Een volwassen man weegt snel zo'n 80-90 kilo. Met een dichtheid bijna gelijk aan water levert je dat dus schoon aan de haak 80 liter of 54 frisdrankflessen op. Die moet je allemaal onopvallend naar buiten brengen en in een toilet gooien zonder dat iemand dat ooit opvalt, of dat iemand opvalt dat je in korte tijd naar allerlei verschillende openbare toiletten reist met flessen bij je. En tussendoor moet je weer naar huis om nieuwe flessen te halen, dus je moet tientallen tripjes maken.
Nog afgezien daarvan kost het verzagen en blenderen van een heel lichaam volgens mij gigantisch veel tijd en geeft het een enorm lawaai. Tijd waarin je weer betrapt kunt worden of mensen iets kunnen merken. En het levert vast ook een ongelofelijke troep op die je niet zomaar met wc-ontstopper helemaal schoon krijgt. Ik denk dat je zo gepakt bent.
Dit soort dingen, hoe luguber ook, zijn wel leuk om over te fantaseren. Zoals ik ook wel eens bedenk hoe ik bij gebouwen in zou breken en zo, ondanks dat ik helemaal geen behoefte voel om daadwerkelijk iemand om te leggen of ergens in te breken.
Dat is wel heel verleidelijk im te doen.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 05:59 schreef El_Matador het volgende:
In de tuin van Fredje Teeven dumpen en met de van een kansenparel gejatte telefoon de politie bellen.
Mensen die na dit topic nog steeds voor zuren kiezen.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 09:21 schreef Bami-Powner het volgende:
haken zou ik niet doen, gewoon een leeg olievat vinden, het vat vullen met een sterk zuur het lijk erin doen, laten oplossen voor een paar dagen en dan het residu ergens wegkappen
haten op zurenquote:Op zaterdag 17 januari 2015 14:23 schreef Dimens het volgende:
[..]
Mensen die na dit topic nog steeds voor zuren kiezen.
Lees ff het topic terug.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 15:53 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
waarom zou je dan voor geen zuur kiezen?
dan steek ik het lijk in een olievat en spuit er wat remreiniger op en laat het dan brandenquote:
nog ff een aanvulling op jouw natrium nog wat plan. grootste punt is natuurlijk dat met een vat het strand op rijden nogal wat risico inhoudt. en - belangrijker - blijven er nog delen over na dat goedje? zo nee dan kun je het ook verdunnen en door de gootsteen spoelen lijkt me?quote:
Ze eten alles, maar verteren niet alles.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 13:22 schreef kawa4 het volgende:
op laten eten door varkens,
schijnt in de film snitch te werken
Gwn betonblok erbij en pas weggooien als je met een boot op zee zit.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 13:58 schreef Dimens het volgende:
[..]
En vervolgens riskeren dat het lijk misschien wel weer aanspoelt?
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:55 schreef Telefoonvork het volgende:
Aan de belastingdienst opsturen (zonder retour adres), daar verdwijnt het toch wel in alle bureaucratie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |