abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148659695
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 22:09 schreef liebherr-machinist het volgende:
Waar is die wc ontstopper dan voor??
Een combinatie waar niemand vragen bij gaat stellen. Ook handig om te gebruiken als je moeite hebt met het onderdompelen van het lijk. Daar gebruik je natuurlijk niet je handen voor.
  dinsdag 13 januari 2015 @ 23:46:45 #122
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_148661636
quote:
6s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 19:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:

[..]

Dat heeft hij inderdaad.
:')
pi_148661784
In stukken snijden maakt vies. Ik zou het lijk ergens in een bos begraven. Flink diepe graf graven, lijk erin, wat benzine overheen en nog even fik inzetten (om bewijs materiaal te vernietigen). Zand erop en klaar
pi_148662420
Informatief topic. Heb het toegevoegd aan mijn favorieten.
I'll take a few years of happy over a life time of nothing.
pi_148663688
Dit topic doet me denken aan een oude film die ik weleens heb gezien waar ze de lijken begroeven onder tomatenplanten. Maar eens kijken of er nog een download van te vinden is.

The last supper.

[ Bericht 16% gewijzigd door Bintzak op 14-01-2015 01:27:24 ]
pi_148688326
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 21:29 schreef Romanus het volgende:
Blok beton en dan boven een trog laten zinken
Daar had ik nog niet aan gedacht. Daar zal niemand het lijk vinden _O_
Op vrijdag 28 november 2014 18:03 schreef BarendWubboJagermanJansen het volgende:
Als ik hier over 40 jaar nog zit, open ik tegen die tijd wel een topic gewijd aan de grote tong80.
pi_148688914
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 18:19 schreef BarendWubboJagermanJansen het volgende:
Je propt het lijk in een stevige metalen kist, deze bijvoorbeeld (je kan er ook één op maat laten maken, en waterdichte kisten hebben ze ook). Je gooit de kist verder vol met ballastlood. Vervolgens vaar je een flink eind de zee op om het daar te dumpen.
Hoe vervoer je deze loodzware kist met lijk zonder op te vallen?
pi_148688983
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 20:11 schreef karton2 het volgende:
Gewoon middenin een bos ver van de wandelpaden af. Genoeg beesten en insecten die een lijk zo weggewerkt hebben.
Je hoeft geen spullen te kopen of te stelen en het wegbrengen van het lijk is ook zo gedaan. Gewoon rond een uur of 1 's nachts wegrijden en niemand heeft wat door.
Als je midden in de stad woont wordt het een ander verhaal natuurlijk, maar zo woon ik gelukkig niet.
Voordat de insecten het lijk hebben kunnen opgegeten is het lijk al gevonden door een hond die met baasje aan de wandel is.
pi_148689033
Ik hoop voor de TS dat hij een klein kind of een lilliputter heeft vermoord.

Ikzelf zou de methode van Walter White gebruiken en het lichaam oplossen in chemicaliën.
Twiddel
pi_148689311
Mag ik TS de serie Hannibal (2013) aanbevelen? Daar steek je veel van op.
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
pi_148689368
quote:
1s.gif Op woensdag 14 januari 2015 20:52 schreef computergirl het volgende:

[..]

Hoe vervoer je deze loodzware kist met lijk zonder op te vallen?
Je vraagt gewoon of iemand je kan helpen dat ding aan boord te krijgen. De loodbolletjes verpak je apart, gewoon in tassen, kleine verpakkingen en zo.
Op vrijdag 28 november 2014 18:03 schreef BarendWubboJagermanJansen het volgende:
Als ik hier over 40 jaar nog zit, open ik tegen die tijd wel een topic gewijd aan de grote tong80.
pi_148689699
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 21:03 schreef BarendWubboJagermanJansen het volgende:

[..]

Je vraagt gewoon of iemand je kan helpen dat ding aan boord te krijgen. De loodbolletjes verpak je apart, gewoon in tassen, kleine verpakkingen en zo.
Dat herinneren ze zich toch vrij duidelijk, een zware metalen kist op een boot tillen. Opsporing verzocht, persoon vermist sinds ...., misdrijf wordt gevreesd, laatst gezien in buurt van..... Heb je toch de kans dat iemand gaat bellen.
pi_148691688
Overgieten met gesmolten goud en dan verkopen aan een museum als beeld.
pi_148692356
quote:
1s.gif Op woensdag 14 januari 2015 21:10 schreef computergirl het volgende:

[..]

Dat herinneren ze zich toch vrij duidelijk, een zware metalen kist op een boot tillen. Opsporing verzocht, persoon vermist sinds ...., misdrijf wordt gevreesd, laatst gezien in buurt van..... Heb je toch de kans dat iemand gaat bellen.
Hm, misschien toch het lijk in stukken zagen en in kleinere kisten stoppen, maar dan zit je met meer potentieel bewijsmateriaal. Is toch nog best lastig, de perfecte moord bedenken :P
pi_148699013
Amateurs.

Als je genoeg films hebt gekeken als A Serbian Film of Centipide, óf je hebt biologie gestudeerd weet je hoe moeilijk het is om bloed op te ruimen, dus stel ik voor om voordat je ook maar enigszins wat doet het lijk kookt zodat het bloed stolt en het meeste vocht na afgieten niet als een puddingbroodje eruit schiet als je begint te snijden. Dus wat je ook doet, je kookt het lijk altijd in zijn geheel. Een cv ketel doet het meestal goed, of als je in een brouwerij weet in te breken werkt dat ook.

Ik zou het vlees met half om half gehakt koken met kruiden en dan in gehaktballen draaien. Die koken en in ziplockbags meenemen in mijn tas en random door de wc spoelen in andere locaties. De botten zou ik drogen boven het fornuis, vermalen en er brood van bakken.

Sowieso dat het niet opvalt omdat iedereen lunch bij zich heeft. Maar je moet jezelf wel trainen meer te knipperen, want psychopaten zijn de enige die dit ooit voor elkaar kunnen krijgen en zij schijnen minder te knipperen.

Liefs.
  donderdag 15 januari 2015 @ 02:01:13 #136
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_148699029
quote:
17s.gif Op donderdag 15 januari 2015 01:58 schreef linpunt het volgende:
Amateurs.

Als je genoeg films hebt gekeken als A Serbian Film of Centipide, óf je hebt biologie gestudeerd weet je hoe moeilijk het is om bloed op te ruimen, dus stel ik voor om voordat je ook maar enigszins wat doet het lijk kookt zodat het bloed stolt en het meeste vocht na afgieten niet als een puddingbroodje eruit schiet als je begint te snijden. Dus wat je ook doet, je kookt het lijk altijd in zijn geheel. Een cv ketel doet het meestal goed, of als je in een brouwerij weet in te breken werkt dat ook.

Ik zou het vlees met half om half gehakt koken met kruiden en dan in gehaktballen draaien. Die koken en in ziplockbags meenemen in mijn tas en random door de wc spoelen in andere locaties. De botten zou ik drogen boven het fornuis, vermalen en er brood van bakken.

Sowieso dat het niet opvalt omdat iedereen lunch bij zich heeft. Maar je moet jezelf wel trainen meer te knipperen, want psychopaten zijn de enige die dit ooit voor elkaar kunnen krijgen en zij schijnen minder te knipperen.

Liefs.
Hey, jij! :@
pi_148699102
Opeten. En de botten begraven in België ofzo
pi_148699400
Ik zou hiervoor personeel hebben die dit wel even creatief oplost :7
pi_148743128
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 21:47 schreef Dimens het volgende:

[..]

Altijd maar die zuren. Voor botten moet je een base hebben, daarom dus natriumhydroxide.
Als dat nog beter werkt dan stap ik over.
pi_148743162
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 21:50 schreef Bintzak het volgende:

[..]

HMMM hoe kan het dan toch dat de afvoer leiding ineens opgelost is.
Je moet het ook niet in je eigen badje doen gekkie. Ergens op een boerderij.
  vrijdag 16 januari 2015 @ 11:59:04 #141
368181 LocoCoco
Trying the serious note
pi_148743277
Frituren en vervolgens op eten. Kan wel joh.
Hier zou iets nuttigs moeten staan.
  vrijdag 16 januari 2015 @ 12:00:52 #142
38179 Bas_in_het_Veldt
Speelt met zijn ...
pi_148743322
Gewoon opsturen naar een fabriek waar ze frikandellen/kroketten maken..

[ Bericht 14% gewijzigd door Bas_in_het_Veldt op 16-01-2015 12:07:17 ]
pi_148743548
Lichaam in een grote plastic zak doen met van die vochtvreters. Dat met een stofzuiger (bijna) vacuüm trekken. Dan op een niet al te opvallende plaats achter een muur in je eigen huis metselen.

Dan wachten tot je slachtoffer vermist wordt en er in de publiciteit aandacht voor wordt gevraagd. Dan bel je vanuit een telefooncel naar Meld Misdaad Anoniem dat je de vermiste in een ver land gespot hebt met genoeg details over de kleding (want die heb je immers gezien) zodat ze kunnen controleren of je tip klopt.

Stap 4: profit.

Tegen de tijd dat dat lijk in je muur wordt gevonden ben je zelf waarschijnlijk dood. Sowieso een goed plan om, als je gaat verhuizen uit dat huis, direct heel ver weg te gaan wonen. Maar dat hoeft jaren later pas.
pi_148743716
quote:
11s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 13:10 schreef Gary_Oak het volgende:
• Ik snij het lijk in stukjes van ongeveer 30 centimeter.
• Die stukjes doe ik in de blender. Zo eentje die iPhones kan blenden.
• Het pulp doe ik in plastic flessen.
• De inhoud giet ik in willekeurige openbare toiletten.
• Tot slot alles schoonmaken met wc-ontstopper (lost organisch materiaal op).
Dit lijkt me niet echt een goed plan. Een volwassen man weegt snel zo'n 80-90 kilo. Met een dichtheid bijna gelijk aan water levert je dat dus schoon aan de haak 80 liter of 54 frisdrankflessen op. Die moet je allemaal onopvallend naar buiten brengen en in een toilet gooien zonder dat iemand dat ooit opvalt, of dat iemand opvalt dat je in korte tijd naar allerlei verschillende openbare toiletten reist met flessen bij je. En tussendoor moet je weer naar huis om nieuwe flessen te halen, dus je moet tientallen tripjes maken.

Nog afgezien daarvan kost het verzagen en blenderen van een heel lichaam volgens mij gigantisch veel tijd en geeft het een enorm lawaai. Tijd waarin je weer betrapt kunt worden of mensen iets kunnen merken. En het levert vast ook een ongelofelijke troep op die je niet zomaar met wc-ontstopper helemaal schoon krijgt. Ik denk dat je zo gepakt bent.

Dit soort dingen, hoe luguber ook, zijn wel leuk om over te fantaseren. Zoals ik ook wel eens bedenk hoe ik bij gebouwen in zou breken en zo, ondanks dat ik helemaal geen behoefte voel om daadwerkelijk iemand om te leggen of ergens in te breken. :')
  vrijdag 16 januari 2015 @ 12:27:47 #145
198698 gewoonmeppen
Wie niet voelen wil...
pi_148743972
Alsof je zo met een lichaam vanuit je huis ergens ongezien naar toe kunt gaan, zeker als je in een flat woont. :`)

Een lichaam in de blender of in stukjes hakken geeft ook veel rotzooi, stank en onuitwisbare sporen.

Gewoon het hele lichaam in de vriezer dumpen.
Na een paar weken, kun je er steeds kleine stukjes afhalen en in je jaszak meenemen.
Die kun je vervolgens op de kinderboerderij aan de varkens voeren, verstopt tussen de aardappelschillen en ander afval.

Na afloop de vriezer in mootjes hakken en met de vuilstort meegeven.
pi_148744609
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 11:54 schreef Fietsenrek het volgende:

[..]

Je moet het ook niet in je eigen badje doen gekkie. Ergens op een boerderij.
Of een leegstaande woning die te koop staat. ;-)
pi_148744663
Aan de belastingdienst opsturen (zonder retour adres), daar verdwijnt het toch wel in alle bureaucratie.
  vrijdag 16 januari 2015 @ 13:16:09 #148
198698 gewoonmeppen
Wie niet voelen wil...
pi_148745315
Op Marktplaats zetten: Gratis afhalen
  vrijdag 16 januari 2015 @ 14:12:41 #149
380731 WarmZaad
DatIsWaarHetDezeChicksOmgaat
pi_148747333
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 12:17 schreef Tchock het volgende:

[..]

Dit lijkt me niet echt een goed plan. Een volwassen man weegt snel zo'n 80-90 kilo. Met een dichtheid bijna gelijk aan water levert je dat dus schoon aan de haak 80 liter of 54 frisdrankflessen op. Die moet je allemaal onopvallend naar buiten brengen en in een toilet gooien zonder dat iemand dat ooit opvalt, of dat iemand opvalt dat je in korte tijd naar allerlei verschillende openbare toiletten reist met flessen bij je. En tussendoor moet je weer naar huis om nieuwe flessen te halen, dus je moet tientallen tripjes maken.

Nog afgezien daarvan kost het verzagen en blenderen van een heel lichaam volgens mij gigantisch veel tijd en geeft het een enorm lawaai. Tijd waarin je weer betrapt kunt worden of mensen iets kunnen merken. En het levert vast ook een ongelofelijke troep op die je niet zomaar met wc-ontstopper helemaal schoon krijgt. Ik denk dat je zo gepakt bent.

Dit soort dingen, hoe luguber ook, zijn wel leuk om over te fantaseren. Zoals ik ook wel eens bedenk hoe ik bij gebouwen in zou breken en zo, ondanks dat ik helemaal geen behoefte voel om daadwerkelijk iemand om te leggen of ergens in te breken. :')
is heel normaal hoor, zoveel mensen die hier wel eens over denken
gewoon het idee dat jij een slimmer plan hebt dat de criminelen die gepakt gaat het om denk ik
https://www.youtube.com/watch?v=wOipPa_POqA
0:28 ze zegt het!
[img]http://i55.tinypic.com/2mfmznr.png[/img]
ONZ / Docenten hebben sex. Waarom zij wel en ik niet?
pi_148767645
quote:
17s.gif Op donderdag 15 januari 2015 01:58 schreef linpunt het volgende:

Wejo, lang geleden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')