abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Donald Duck held dinsdag 13 januari 2015 @ 18:22:50 #91
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_148648036
In een zwart gat gooien. Als het lijk de waarnemingshorizon is gepasseerd, vindt niemand er ooit nog een spoor van.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_148648518
Vulkaansafari op Hawaii, je gaat romantisch wandelen op vakantie (ik ga ervanuit dat je van je vrouw af wilt anders slaat die romantische wandeling nergens op). Vrouwtje lazert in de lava van 1200 graden, geen lijk. Je hoeft alleen maar vol te houden dat ze is gevallen.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  dinsdag 13 januari 2015 @ 19:05:36 #93
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_148649453
Onderplassen , meer niet
RED ONS HENNIEGOD
pi_148649773
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 18:17 schreef agter het volgende:

[..]

Kan je goed helpen bij je alibi. :)
Zeker, en anders openen in ONZ wat dat is satirisch bedoeld natuurlijk.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_148650246
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 16:18 schreef Dimens het volgende:

[..]

[..]

Dat lijkt mij de beste oplossing. Daar blijft dan toch niet zoveel meer van over. En aangezien het plastic is, zal er aan de zijkant ook niet zoveel blijven hangen. Wat overblijft verdampt of smelt samen met het plastic. Wat er overblijft is een hoopje plastic waar niemand iets mee doet.

Kleding doe je daar overigens ook bij, net als de handschoenen die je gebruikt. Overigens geen eigen kleding maar kleding die door iedereen gedragen kan worden van bijvoorbeeld C&A of de ANWB. Lekker goedkoop.
Kleding uit een hergebruik winkel ergens in een plaats waar je nooit komt, Dan wel een week lang niet scheren en mank lopen, zodat je er compleet anders uit ziet.
🐱
pi_148651549
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 16:18 schreef Alloch87 het volgende:
Jezus christus, wat een ongelooflijke zieke geesten zijn jullie. Ik hoop dat er toezicht op Gary staat.
Dat heeft hij inderdaad.
Op maandag 3 november 2014 23:52 schreef Peunage het volgende:
LEAVE KB ALONE.
pi_148652004
Het lijk verkopen aan een necrofiel, dan moet hij maar zien hoe hij ervan afkomt.
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
pi_148652504
Gewoon middenin een bos ver van de wandelpaden af. Genoeg beesten en insecten die een lijk zo weggewerkt hebben.
Je hoeft geen spullen te kopen of te stelen en het wegbrengen van het lijk is ook zo gedaan. Gewoon rond een uur of 1 's nachts wegrijden en niemand heeft wat door.
Als je midden in de stad woont wordt het een ander verhaal natuurlijk, maar zo woon ik gelukkig niet.
pi_148652605
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 20:11 schreef karton2 het volgende:
Gewoon middenin een bos ver van de wandelpaden af. Genoeg beesten en insecten die een lijk zo weggewerkt hebben.
Je hoeft geen spullen te kopen of te stelen en het wegbrengen van het lijk is ook zo gedaan. Gewoon rond een uur of 1 's nachts wegrijden en niemand heeft wat door.
Als je midden in de stad woont wordt het een ander verhaal natuurlijk, maar zo woon ik gelukkig niet.
In een bos zijn er te weinig mensen die sporen achterlaten, als ze wat vinden zijn er maar een klein aantal mensen die er bij passen
🐱
pi_148653204
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 20:13 schreef GekkePoes het volgende:

[..]

In een bos zijn er te weinig mensen die sporen achterlaten, als ze wat vinden zijn er maar een klein aantal mensen die er bij passen
Je moet ook niet rijden naar een bos wat maar 10 minuten van je huis ligt.
Ik zou bijvoorbeeld naar natuurpark De Grote Peel rijden, is al snel 45 minuten rijden vanaf waar ik woon. Het is een populaire wandellocatie, dus genoeg sporen om in te verdwijnen.
Het park heeft geen toegangspoort die afgesloten kan worden, ingang ligt ver van de dichtstbijzijnde huizen af.
De ingang is onverlicht. De parkeerplaats is wel verlicht, maar ligt aan de overkant van de weg.
Het is eenvoudig om overdag een geschikte verstoplocatie uit te zoeken.
Nadeel: buiten de wandelpaden is het erg drassig en moeilijk begaanbaar. Je moet wel weten wat je doet anders keer je zelf ook niet meer terug :') ..maar elk nadeel hep ze voordeel.
pi_148653493
Gewoon zoals Joran, je neemt een boot vaar een stuk de noordzee op. wat lood aan den poten en afzinken naar de bodem.
pi_148653512
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 20:35 schreef Bintzak het volgende:
Gewoon zoals Joran, je neemt een boot vaar een stuk de noordzee op. wat lood aan den poten en afzinken naar de bodem.
Da's mijn idee!
Op vrijdag 28 november 2014 18:03 schreef BarendWubboJagermanJansen het volgende:
Als ik hier over 40 jaar nog zit, open ik tegen die tijd wel een topic gewijd aan de grote tong80.
pi_148653670
quote:
8s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 20:35 schreef BarendWubboJagermanJansen het volgende:

[..]

Da's mijn idee!
had nog niet alle reactie,s gelezen. maar goed idee ;)
pi_148653818
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 20:39 schreef Bintzak het volgende:

[..]

had nog niet alle reactie,s gelezen. maar goed idee ;)
Graag gedaan :s)
Op vrijdag 28 november 2014 18:03 schreef BarendWubboJagermanJansen het volgende:
Als ik hier over 40 jaar nog zit, open ik tegen die tijd wel een topic gewijd aan de grote tong80.
pi_148654233
Pff zieke mensen lopen hier toch, maar goed, om ervoor te zorgen dat er weinig bewijsmateriaal blijft, moet je voorbereiding als eerste top zijn. Bedek je haren, truien die pluisjes afgeven ook. Draag te grote schoenen etc etc.

Makkelijkste manier is om een wapenmal te maken (bijvoorbeeld van een zwaard), gooi deze vol met water en vries het in. Makkelijke manier om je potentiële slachtoffer te killen en je bewijsmateriaal smelt weg.

Of deze. Nadat je je slachtoffer hebt vermoord, laat je deze lekker badderen in een badje vol accuzuur. Tadaa.
Had een moordenaar moeten zijn als ik het zo allemaal lees.
  dinsdag 13 januari 2015 @ 21:07:31 #106
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_148655076
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
pi_148655465
De echte killers praten er niet over :D
🐱
pi_148655530
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 20:35 schreef Bintzak het volgende:
En dan vooral stoer doen erover bij een oude bekende om een wit voetje te halen. :D

Wel toevallig dat ie die hele auto vol met camera's had.
🐱
pi_148655697
Dampkring inschieten met carbid.. Enkeltje.
Voor al uw dwaze oneliners en geavanceerde sofisterij
  dinsdag 13 januari 2015 @ 21:27:02 #110
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_148655945
Goed topic.
Ik print het even uit voor als ik hier ooit eens een inbreker betrap; dop ik mijn eigen boontjes. Politie heeft het toch al zo druk.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_148656018
Waarom niet gewoon s'nachts begraven op een begraafplaats. Simpel en doeltreffend.
  dinsdag 13 januari 2015 @ 21:29:19 #112
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_148656059
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 21:28 schreef liebherr-machinist het volgende:
Waarom niet gewoon s'nachts begraven op een begraafplaats. Simpel en doeltreffend.
Maakt toch best nog wat herrie, zo'n Liebherr? :P
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_148656069
Blok beton en dan boven een trog laten zinken
pi_148656257
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 21:29 schreef Hyperdude het volgende:

[..]

Maakt toch best nog wat herrie, zo'n Liebherr? :P
Ssst begraafplaats hier ligt afgelegen ehhhhh ik bedoel ik zeg maar wat...
  dinsdag 13 januari 2015 @ 21:41:29 #115
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_148656675
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 21:27 schreef Hyperdude het volgende:
Goed topic.
Ik print het even uit voor als ik hier ooit eens een inbreker betrap; dop ik mijn eigen boontjes. Politie heeft het toch al zo druk.
Als me dat op deze plek zou overkomen, dan deed ik het net zo als Klinkhamer..
De pest is dat ik de laatste niet betrapt heb.....
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
pi_148656847
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 21:17 schreef GekkePoes het volgende:

[..]

En dan vooral stoer doen erover bij een oude bekende om een wit voetje te halen. :D

Wel toevallig dat ie die hele auto vol met camera's had.
Dat is dan ook geen probleem in Nederland, is niet rechtsgeldig _O- .

Ze hebben wel wat beters te doen o.a. verkeershufters beboeten die 5 km te hard rijden en dan na een maand een bericht geven in de hoop dat diegene nog 20 keer de fout in gaat, das goed voor de staatskas :Y) . Joran had de Nederlandse staat alleen geld gekost.
pi_148656929
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 20:50 schreef Fietsenrek het volgende:
Pff zieke mensen lopen hier toch, maar goed, om ervoor te zorgen dat er weinig bewijsmateriaal blijft, moet je voorbereiding als eerste top zijn. Bedek je haren, truien die pluisjes afgeven ook. Draag te grote schoenen etc etc.

Makkelijkste manier is om een wapenmal te maken (bijvoorbeeld van een zwaard), gooi deze vol met water en vries het in. Makkelijke manier om je potentiële slachtoffer te killen en je bewijsmateriaal smelt weg.

Of deze. Nadat je je slachtoffer hebt vermoord, laat je deze lekker badderen in een badje vol accuzuur. Tadaa.
Altijd maar die zuren. Voor botten moet je een base hebben, daarom dus natriumhydroxide.
pi_148657031
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 20:50 schreef Fietsenrek het volgende:

HMMM hoe kan het dan toch dat de afvoer leiding ineens opgelost is.
pi_148657385
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 15:43 schreef Dimens het volgende:

[..]

Ga naar een willekeurige boerderij buiten je eigen provincie en steel daar een plastic vat. Meestal staat er wel een niets te doen onder een regenpijp.

Daarna haal je bij verschillende bouwmarkten of supermarkten natriumhydroxide en een WC-ontstopper. Niet alles bij een want dan gaan er belletjes rinkelen.

Lijk vervolgens in het vat, natriumhydroxide en water erbij en dan vervolgens als het lijk opgelost is rijden naar de Waddenzee. Bij vloed de oplossing in het water dumpen en het getij voert de oplossing naar zee toe waar de oplossing zodanig verdunt is, dat er niets meer uit te halen valt.
Deze is vet _O_
Ben benieuwd wie deze nu als eerste gaat proberen
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_148657938
Waar is die wc ontstopper dan voor??
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')