Gaat wel stinken denk ik. Levert dat geen problemen op met de resten van de chemicaliėn die je gebruikt hebt? Misschien een domme vraag, maar scheikunde is niet mijn ding.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:51 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
vuurtje in stoken, smelt wel weg.(als het een plastic vat is)
Zolang je maar van het vat af bent, of in elk geval de sporen weg zijn gebrand.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Gaat wel stinken denk ik. Levert dat geen problemen op met de resten van de chemicaliėn die je gebruikt hebt? Misschien een domme vraag, maar scheikunde is niet mijn ding.
Maar dat ding afbranden valt ook wel een beetje op, denk ik.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:53 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Zolang je maar van het vat af bent, of in elk geval de sporen weg zijn gebrand.
Maar een vat stelen stelen bij een boer, levert weer verdenkingen en getuigen op.
Maar dat maakt weer niet uit, niemand weet dat er een lijk in heeft gezeten.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar dat ding afbranden valt ook wel een beetje op, denk ik.
En inderdaad, gestolen.
quote:
Dat lijkt mij de beste oplossing. Daar blijft dan toch niet zoveel meer van over. En aangezien het plastic is, zal er aan de zijkant ook niet zoveel blijven hangen. Wat overblijft verdampt of smelt samen met het plastic. Wat er overblijft is een hoopje plastic waar niemand iets mee doet.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:51 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
vuurtje in stoken, smelt wel weg.(als het een plastic vat is)
Kleine kans dat een plastic vat door een boer gerapporteerd zal worden. En zo wel, dan moet staat dat vat ergens kilometers verderop vandaan geregistreerd. De link tussen een gestolen vat en een vermist persoon, want er is geen lijk, zal niet gelegd worden.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:53 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Zolang je maar van het vat af bent, of in elk geval de sporen weg zijn gebrand.
Maar een vat stelen stelen bij een boer, levert weer verdenkingen en getuigen op.
Zeker, en anders openen in ONZ wat dat is satirisch bedoeld natuurlijk.quote:
Kleding uit een hergebruik winkel ergens in een plaats waar je nooit komt, Dan wel een week lang niet scheren en mank lopen, zodat je er compleet anders uit ziet.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:18 schreef Dimens het volgende:
[..]
[..]
Dat lijkt mij de beste oplossing. Daar blijft dan toch niet zoveel meer van over. En aangezien het plastic is, zal er aan de zijkant ook niet zoveel blijven hangen. Wat overblijft verdampt of smelt samen met het plastic. Wat er overblijft is een hoopje plastic waar niemand iets mee doet.
Kleding doe je daar overigens ook bij, net als de handschoenen die je gebruikt. Overigens geen eigen kleding maar kleding die door iedereen gedragen kan worden van bijvoorbeeld C&A of de ANWB. Lekker goedkoop.
Dat heeft hij inderdaad.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:18 schreef Alloch87 het volgende:
Jezus christus, wat een ongelooflijke zieke geesten zijn jullie. Ik hoop dat er toezicht op Gary staat.
In een bos zijn er te weinig mensen die sporen achterlaten, als ze wat vinden zijn er maar een klein aantal mensen die er bij passenquote:Op dinsdag 13 januari 2015 20:11 schreef karton2 het volgende:
Gewoon middenin een bos ver van de wandelpaden af. Genoeg beesten en insecten die een lijk zo weggewerkt hebben.
Je hoeft geen spullen te kopen of te stelen en het wegbrengen van het lijk is ook zo gedaan. Gewoon rond een uur of 1 's nachts wegrijden en niemand heeft wat door.
Als je midden in de stad woont wordt het een ander verhaal natuurlijk, maar zo woon ik gelukkig niet.
Je moet ook niet rijden naar een bos wat maar 10 minuten van je huis ligt.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 20:13 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
In een bos zijn er te weinig mensen die sporen achterlaten, als ze wat vinden zijn er maar een klein aantal mensen die er bij passen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |