Dat is wel heel verleidelijk im te doen.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 05:59 schreef El_Matador het volgende:
In de tuin van Fredje Teeven dumpen en met de van een kansenparel gejatte telefoon de politie bellen.
Mensen die na dit topic nog steeds voor zuren kiezen.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 09:21 schreef Bami-Powner het volgende:
haken zou ik niet doen, gewoon een leeg olievat vinden, het vat vullen met een sterk zuur het lijk erin doen, laten oplossen voor een paar dagen en dan het residu ergens wegkappen
haten op zurenquote:Op zaterdag 17 januari 2015 14:23 schreef Dimens het volgende:
[..]
Mensen die na dit topic nog steeds voor zuren kiezen.
Lees ff het topic terug.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 15:53 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
waarom zou je dan voor geen zuur kiezen?
dan steek ik het lijk in een olievat en spuit er wat remreiniger op en laat het dan brandenquote:
nog ff een aanvulling op jouw natrium nog wat plan. grootste punt is natuurlijk dat met een vat het strand op rijden nogal wat risico inhoudt. en - belangrijker - blijven er nog delen over na dat goedje? zo nee dan kun je het ook verdunnen en door de gootsteen spoelen lijkt me?quote:
Ze eten alles, maar verteren niet alles.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 13:22 schreef kawa4 het volgende:
op laten eten door varkens,
schijnt in de film snitch te werken
Gwn betonblok erbij en pas weggooien als je met een boot op zee zit.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 13:58 schreef Dimens het volgende:
[..]
En vervolgens riskeren dat het lijk misschien wel weer aanspoelt?
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:55 schreef Telefoonvork het volgende:
Aan de belastingdienst opsturen (zonder retour adres), daar verdwijnt het toch wel in alle bureaucratie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |