Ik bedoel, zijn fok leeftijdn en woonplaats is een 1 op 1 match met de materiaalbeheerderquote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:47 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat is nog wel de leeftijd voor een voetballer toch?
En ik heb ook niet zo'n mooie job, dat ik een week naar Spanje kanquote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:53 schreef Felagund het volgende:
Bob vinden zal wel een stuk lastiger zijn, want die heet geen Bob.
Nee, dat niet. Ken er wel een paar, inclusief heel veel ex-profs, maar zelf ben ik geen prof.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ben jij een profvoetballer?
Dat is wel een feit inderdaad!quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:33 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Ik wil niet te veel bekend maken, maar hij heeft wel bij Ajax op de bank gezeten.
Zou zo maar kunnen... Als die persoon die jij hebt gevonden ook nog bij het bestuur staat, moet het wel zo zijn.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:48 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik bedoel, zijn fok leeftijdn en woonplaats is een 1 op 1 match met de materiaalbeheerder
Kost mij ook een paar vrije dagen hoor.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:58 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
En ik heb ook niet zo'n mooie job, dat ik een week naar Spanje kan
Ze staan in april met op dezelfde avond ook Gabriel Rios hier in Breda:quote:
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:48 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik bedoel, zijn fok leeftijdn en woonplaats is een 1 op 1 match met de materiaalbeheerder
Vermoedelijk niet, maar je weet maar nooit. Vast wel om iets te lezen op de Frontpage of het forum, maar als geregistreerd lid meeposten, dat denk ik niet.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 17:09 schreef Immerdebestebob het volgende:
Zitten er eigenlijk profvoetballers op fok (en in vbl in het bijzonder)?
Alsnog kan je direct horen dat het MM isquote:Op dinsdag 13 januari 2015 17:41 schreef Felagund het volgende:
Modest Mouse lijkt meer richting pop te gaan.
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 12:48 schreef Maxerazzi het volgende:
Nee, ik kende 't niet! Zal 't straks eens opzoeken.
Meerdere keren geplugd hierquote:Op dinsdag 13 januari 2015 13:29 schreef Norrage het volgende:
Nog nooit van Percussions gehoord. Luisteren dus
Heerlijkquote:Op dinsdag 13 januari 2015 17:41 schreef Felagund het volgende:
Modest Mouse lijkt meer richting pop te gaan.
quote:On James Blake's final show of his BBC Radio 1 residency, he announced the name of his forthcoming new album, the follow-up to 2013's Overgrown. It's called Radio Silence.
http://pitchfork.com/news(...)ces-new-album-title/
Overgrown vond ik leuk, die laatste ep helemaal niet.quote:
Ik ga ze denk ik in hedon meepakken, vond ze in dbs vrij geweldig...quote:Op dinsdag 13 januari 2015 17:00 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ze staan in april met op dezelfde avond ook Gabriel Rios hier in Breda:
http://www.mezz.nl/nieuws(...)tickets-gestart/1031
Denk dat ik wel even ga kijken
Dat nooit. Mozesquote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:45 schreef kciR het volgende:
[..]
Klopt. Leuk plaatje
Ik vind het beter dan Mozes.
He leuk, bijbelnamen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben niet helemaal overtuigd, keek er naar uit na dat goede optreden in Tivoli maar na een luisterbeurt vind ik het wel een heel generieke sound, veel nummers zijn vrij inwisselbaarquote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:45 schreef kciR het volgende:
[..]
Klopt. Leuk plaatje
Ik vind het beter dan Mozes.
Klopt ja. Heel weinig wat me zo op het eerste gehoor aanspreekt.quote:Op woensdag 14 januari 2015 10:55 schreef Norrage het volgende:
De 12 van 3 voor 12 is ook maar een tragisch slecht lijstje vergeleken met vorig jaar en dat jaar daarvoor zeg
Allemaal van die electro-meuk dit jaar. Doe dat gewoon niet. Het absolute dieptepunt is Rondé in deze lijst, wat een tenenkrommende cliche-muziek. PAUW is nog wel leuk, en Kovacs heeft wel wat maar de rest is troep. Vorig jaar was bijna de hele lijst cool.quote:Op woensdag 14 januari 2015 10:59 schreef ranja het volgende:
[..]
Klopt ja. Heel weinig wat me zo op het eerste gehoor aanspreekt.
Pauw ben ik wel benieuwd naar ja, staan dit jaar op Dauwpop. Duurt nog even maar lijkt me wel leuk.quote:Op woensdag 14 januari 2015 11:32 schreef Norrage het volgende:
[..]
Allemaal van die electro-meuk dit jaar. Doe dat gewoon niet. Het absolute dieptepunt is Rondé in deze lijst, wat een tenenkrommende cliche-muziek. PAUW is nog wel leuk, en Kovacs heeft wel wat maar de rest is troep. Vorig jaar was bijna de hele lijst cool.
Artiest niet, band welquote:Op woensdag 14 januari 2015 11:35 schreef Norrage het volgende:
Ohja miseries staat er ook tussen, is wel leuk. Maar kan je nauwelijks nieuwe artiest noemen.
Tim werd goed gehyped met LGW. Dus jaquote:Op woensdag 14 januari 2015 11:36 schreef ranja het volgende:
[..]
Artiest niet, band welMaar als ze er niet tussen hadden gestaan had ik er niet van geweten
Hee mattie. Je homie Memphis hier. Ik kijk vaak naar deze topic en vind jullie allemaal de bom. Je weet zelluf. Lil Wayne en 50 zijn te gruwelijk. Laterzz.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 17:09 schreef Immerdebestebob het volgende:
Zitten er eigenlijk profvoetballers op fok (en in vbl in het bijzonder)?
Fixed.quote:Op woensdag 14 januari 2015 11:45 schreef Vatta het volgende:
[..]
Hee mattie. Je homie Memphis hier. Ik kijk vaak naar deze topic en vind jullie allemaal de bom. Je weet zelluf. Lil Wayne en 50 zijn te gruwelijk. Laterzz. #bless
Valt ook niet veel van te maken toch? Komt weinig kwaliteit uit Nederland heb ik het idee.quote:Op woensdag 14 januari 2015 10:55 schreef Norrage het volgende:
De 12 van 3 voor 12 is ook maar een tragisch slecht lijstje vergeleken met vorig jaar en dat jaar daarvoor zeg
quote:Op woensdag 14 januari 2015 12:19 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Valt ook niet veel van te maken toch? Komt weinig kwaliteit uit Nederland heb ik het idee.
Noem eens wat opkomende bandjes dan ik heb even de lijstjes die 3voor12 de afgelopen jaren had doorgekeken en daar zit wat mij betreft ook niet veel tussen wat echt tof is geworden.quote:
Vorige jaren had je bands als Afterpartees, Mozes and the Firstborn, Mister Mississippi etc. Genoeg goeds. En de kwaliteit van Nederlandse muziek is de laatste jaren torenhoog wat mij betreft. Echt veel goede bands. Neem nou het recente Nouveau Velo ofzoquote:
Het wordt echt wel slechter met het jaar ja. PAUW is tof, en 2 of 3 aardige acts. Palio Superspeed Donkey had er wat mij betreft wel op gemogen. Ondanks dat dat ook licht clichematige muziek is, heeft dat nog wel iets.quote:Op woensdag 14 januari 2015 10:55 schreef Norrage het volgende:
Nouveau Velo kan ik niet veel meer en Afterpartees vielen mij live ook erg tegen. Die andere 2 zijn wel keurig, al zou ik Traumahelikopter toch bovenaan zetten. Geen idee of die bij de twaalf van 3voor12 hebben gehoord maar boeiend.quote:Op woensdag 14 januari 2015 13:13 schreef Norrage het volgende:
[..]
Vorige jaren had je bands als Afterpartees, Mozes and the Firstborn, Mister Mississippi etc. Genoeg goeds. En de kwaliteit van Nederlandse muziek is de laatste jaren torenhoog wat mij betreft. Echt veel goede bands. Neem nou het recente Nouveau Velo ofzo
Tja, het zijn ook vaak de bands die 3voor12 niet expliciet noemt die beter zijn. Ten minste, voor mij.quote:Op woensdag 14 januari 2015 12:41 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Noem eens wat opkomende bandjes dan ik heb even de lijstjes die 3voor12 de afgelopen jaren had doorgekeken en daar zit wat mij betreft ook niet veel tussen wat echt tof is geworden.
Vorig jaar staat er bijvoorbeeld De Sluwe Vos tussen dat is gewoon
In 2012 was het ook erg sneu met Kraantje Pappie en Mr Polska.
Ik zou het ook liever omdraaien... bands uit het buitenland zijn niet perse beter dan vergelijkbare bands uit Nederland. Als Kensington uit Belgie kwam en School is Cool uit Nederland liep half nederland weg met kensington en werd School is cool uitgekotstquote:Op woensdag 14 januari 2015 13:25 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Ik vind Nederlandse muziek ook niet zo slecht maar de meeste van die zogenaamd opkomende bandjes zie ik niet echt doorbreken en beter zijn dan bands uit het buitenland.
quote:Op woensdag 14 januari 2015 14:13 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik zou het ook liever omdraaien... bands uit het buitenland zijn niet perse beter dan vergelijkbare bands uit Nederland. Als Kensington uit Belgie kwam en School is Cool uit Nederland liep half nederland weg met kensington en werd School is cool uitgekotst
Triggerfinger begon als stonerrock band, prima, maar voor de nederlandse bands (Drive by Wire, Gomer Pyle, The Machine, Mantra Machine) is heel weinig aandacht geweest.
en dat zijn dan 2 min of meer toevallige belgische voorbeelden
de andere helftquote:Op woensdag 14 januari 2015 14:42 schreef Norrage het volgende:
Nu loopt toch ook half Nederland weg met Kensington? Ziggo Dome in half uurtje uitverkocht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |