Ik bedoel, zijn fok leeftijdn en woonplaats is een 1 op 1 match met de materiaalbeheerderquote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:47 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat is nog wel de leeftijd voor een voetballer toch?
En ik heb ook niet zo'n mooie job, dat ik een week naar Spanje kanquote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:53 schreef Felagund het volgende:
Bob vinden zal wel een stuk lastiger zijn, want die heet geen Bob.
Nee, dat niet. Ken er wel een paar, inclusief heel veel ex-profs, maar zelf ben ik geen prof.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ben jij een profvoetballer?
Dat is wel een feit inderdaad!quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:33 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Ik wil niet te veel bekend maken, maar hij heeft wel bij Ajax op de bank gezeten.
Zou zo maar kunnen... Als die persoon die jij hebt gevonden ook nog bij het bestuur staat, moet het wel zo zijn.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:48 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik bedoel, zijn fok leeftijdn en woonplaats is een 1 op 1 match met de materiaalbeheerder
Kost mij ook een paar vrije dagen hoor.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:58 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
En ik heb ook niet zo'n mooie job, dat ik een week naar Spanje kan
Ze staan in april met op dezelfde avond ook Gabriel Rios hier in Breda:quote:
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:48 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik bedoel, zijn fok leeftijdn en woonplaats is een 1 op 1 match met de materiaalbeheerder
Vermoedelijk niet, maar je weet maar nooit. Vast wel om iets te lezen op de Frontpage of het forum, maar als geregistreerd lid meeposten, dat denk ik niet.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 17:09 schreef Immerdebestebob het volgende:
Zitten er eigenlijk profvoetballers op fok (en in vbl in het bijzonder)?
Alsnog kan je direct horen dat het MM isquote:Op dinsdag 13 januari 2015 17:41 schreef Felagund het volgende:
Modest Mouse lijkt meer richting pop te gaan.
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 12:48 schreef Maxerazzi het volgende:
Nee, ik kende 't niet! Zal 't straks eens opzoeken.
Meerdere keren geplugd hierquote:Op dinsdag 13 januari 2015 13:29 schreef Norrage het volgende:
Nog nooit van Percussions gehoord. Luisteren dus
Heerlijkquote:Op dinsdag 13 januari 2015 17:41 schreef Felagund het volgende:
Modest Mouse lijkt meer richting pop te gaan.
quote:On James Blake's final show of his BBC Radio 1 residency, he announced the name of his forthcoming new album, the follow-up to 2013's Overgrown. It's called Radio Silence.
http://pitchfork.com/news(...)ces-new-album-title/
Overgrown vond ik leuk, die laatste ep helemaal niet.quote:
Ik ga ze denk ik in hedon meepakken, vond ze in dbs vrij geweldig...quote:Op dinsdag 13 januari 2015 17:00 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ze staan in april met op dezelfde avond ook Gabriel Rios hier in Breda:
http://www.mezz.nl/nieuws(...)tickets-gestart/1031
Denk dat ik wel even ga kijken
Dat nooit. Mozesquote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:45 schreef kciR het volgende:
[..]
Klopt. Leuk plaatje
Ik vind het beter dan Mozes.
He leuk, bijbelnamen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben niet helemaal overtuigd, keek er naar uit na dat goede optreden in Tivoli maar na een luisterbeurt vind ik het wel een heel generieke sound, veel nummers zijn vrij inwisselbaarquote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:45 schreef kciR het volgende:
[..]
Klopt. Leuk plaatje
Ik vind het beter dan Mozes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |