Is volgens mij tijdelijk. Je ziet bijv. niet eens meer hoeveel mensen gereageerd hebben.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:09 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ik herken de website helemaal niet meer! Ik vond de oude beter.
Zoals het heel erg opzichtig zou zijn als de USA het gerucht verspreidt dat Putin autistisch is? Zoals het doorzichtig is dat de Nederlandse overheid klokkenluiders Fred Spijkers en Ad Bos koud maakte, en Willem Oltmans? Zoals het opzichtig is dat een Nederlands/Turkse journaliste wordt gearresteerd omdat ze de mensenrechten aan de kaak stelt? Zoals het opzichtig is dat Pim Fortuyn werd vermoord net op het moment dat hij de macht had kunnen krijgen (AIVD)? Zoals het heel erg opzichtig was geweest als de USA sinds 2001 een flink aantal mensen martelde buiten en binnen de USA?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:17 schreef SuicideErrorist het volgende:
Dat zou wel heel erg opzichtig zijn
True, maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat opzichtigheid altijd aangeeft dat iets "zeer realistisch" is.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:23 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Overheden zijn vaak opzichtig als ze macht misbruiken. Power corrupts, absolute power corrupts absolutely. Ze denken dat ze ermee wegkomen en 99 op 100 keer is dat ook zo. We weten natuurlijk niet wat er precies is gebeurd maar de optie is m.i. zeer realistisch.
Precies, dat is ook niet het punt, want je moet wel blijven opletten of je burgers elders gevaar lopen en acteren als dat zo is. De hypothese is dat er meer informatie was en niet goed is opgepakt en dan kun je als overheid dat willen verbloemen of met de billen bloot.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:37 schreef barthol het volgende:
[..]
Grote kul. Het kabinet heeft helemaal niets gestuurd. De NL overheid gaat helemaal niet over het luchtruim van andere landen. Alleen over het eigen luchtruim.
[..]
Ben jij nu ook al zo'n doorgedraaide complotdenker?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:23 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Zoals het heel erg opzichtig zou zijn als de USA het gerucht verspreidt dat Putin autistisch is? Zoals het doorzichtig is dat de Nederlandse overheid klokkenluiders Fred Spijkers en Ad Bos koud maakte, en Willem Oltmans? Zoals het opzichtig is dat een Nederlands/Turkse journaliste wordt gearresteerd omdat ze de mensenrechten aan de kaak stelt? Zoals het opzichtig is dat Pim Fortuyn werd vermoord net op het moment dat hij de macht had kunnen krijgen (AIVD)? Zoals het heel erg opzichtig was geweest als de USA sinds 2001 een flink aantal mensen martelde buiten en binnen de USA?
Overheden zijn vaak opzichtig als ze macht misbruiken. Power corrupts, absolute power corrupts absolutely. Ze denken dat ze ermee wegkomen en 99 op 100 keer is dat ook zo. We weten natuurlijk niet wat er precies is gebeurd maar de optie is m.i. zeer realistisch.
Want dan kunnen bijvoorbeeld vliegtuigen met burgers uit de lucht worden geschoten.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 14:56 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Stel je voor dat mensen erachter komen wat de overheid nou eigenlijk doet om ze te beschermen tegen buitenlandse raketinstallaties. Das gevaarlijk.
quote:Op maandag 14 juli 2014 14:32 schreef UpsideDown het volgende:
Bericht van dat neergehaalde vliegtuig:
[..]
Hoeveel vliegtuigen zijn er al niet neergehaald in Oost-Oekraïne, en dan nog blijven proberen.
Alleen als er voldoende sterke aanwijzingen zijn. De overheden hebben flink wat krediet verspeeld, dat blijft niet zonder consequenties. Vertrouwen moet je verdienen, dat geldt ook voor overheden.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:00 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ben jij nu ook al zo'n doorgedraaide complotdenker?
Toeval of niet, Youtube draait ook uiterst slecht vandaag (elke 10 seconden 20 seconden vast omdat het niet tijdig kan bufferen). Ik heb net even mijn internetsnelheid getest, die is volstrekt normaal.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:54 schreef kalinhos het volgende:
Telfort en Tweakers lag er vandaag ook uit, toch? Wel interessante video van GS trouwens. Hun tv-programma's vind ik maar zo-zo, maar dit is een top stuk.
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:22 schreef UpsideDown het volgende:
Altijd leuk oude post's teruglezen.
[..]
Uit je collectie in je post van net. De moord op Fortuyn, vertel eens hoe de AIVD dat heeft geregeld?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:48 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Alleen als er voldoende sterke aanwijzingen zijn. De overheden hebben flink wat krediet verspeeld, dat blijft niet zonder consequenties. Vertrouwen moet je verdienen, dat geldt ook voor overheden.
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:22 schreef UpsideDown het volgende:
Altijd leuk oude post's teruglezen.
[..]
quote:Op donderdag 17 juli 2014 12:29 schreef Scarface150993 het volgende:
Ik vlieg 13 augustus via kiev met Ukraine Airlines en 5 september terug. Hoe is de situatie nu daar in Oekraïne (voornamelijk kiev).
De grote vraag:
Hoe groot is de kans dat de situatie uit de hang loopt rond mijn terugkeer en wat voor effect zou dat kunnen hebben op mijn vlucht?
quote:Op donderdag 17 juli 2014 12:41 schreef Taxandria het volgende:
[..]
Voor de zekerheid kan je proberen een parachute mee te nemen tijdens je vlucht.
En dat is exact waarom kiev het kon doen en alle verdenkingen naar de seperatisten doen wijzen.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 14:16 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Dat wordt ook niet betwist. Okraine heeft ook BUKs. Maar Oekraine heeft geen reden op iets uit de lucht te schieten, want de rebellen hebben geen vliegtuigen.
Het vliegtuig is neergehaald in rebellen gebied.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:24 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
En dat is exact waarom kiev het kon doen en alle verdenkingen naar de seperatisten doen wijzen.
Het blijft iig een feit dat kiev's manschappen zo'n systeem hadden dat kort na de ramp verdwenen was. En nee niet veroverd door de seperatisten. Daarnaast zijn de seperatisten niet getrained op het gebruiken van zo'n ingewikkeld systeem, spec ops van kievs inzet (huurlingen uit het westen) meer waarschijnlijk.
Jij denkt dat het geen mensen met menselijke verlangens, achterklap en spelletjes' zijn in politieke en bestuurs regionen? Jij denkt dat het onfeilbare goedwillende machines of goden zijn oid? Alle politiek is samenzweren en elk bestuur heeft vuile handen, poetin ongetwijfeld ook maar in deze kwestie word er wel heel duidelijk expres gedemoniseerd, al sinds snowden in rusland zit, dat is een hele lijst die je kunt afwerken met keer op keer tegenstrijdige berichtgeving uit de v.s.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:00 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ben jij nu ook al zo'n doorgedraaide complotdenker?
Het apparaat had meer dan dat bereik vriend.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:26 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Het vliegtuig is neergehaald in rebellen gebied.
Zeker niet.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:29 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Het apparaat had meer dan dat bereik vriend.
Ohnee? Spreek je dit tegen? : http://rt.com/news/174412-malaysia-plane-russia-ukraine/quote:
De Donetsk regio, maar te ver verwijderd van de site waar het vliegtuig is neergehaald.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:37 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ohnee? Spreek je dit tegen? : http://rt.com/news/174412-malaysia-plane-russia-ukraine/
scroll naar beneden voor radar beelden inzake AA systemen in de regio en aan welke kant ze stonden en welk bereik ze hadden.
Tevens hier nog wat leuke info die ik ook in mn gigantische linkmap vond nu we het er toch over hebben:
https://consortiumnews.co(...)ites-see-in-ukraine/
en
https://consortiumnews.co(...)russian-photo-scoop/
Nogmaals; de kiev troepen hadden AA systemen, de separteristen niet.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:42 schreef deelnemer het volgende:
[..]
De Donetsk regio, maar te ver verwijderd van de site waar het vliegtuig is neergehaald.
Ik mag RT als alternatieve bron bij VSAmerikaanse berichten wel, maar qua Rusland zijn ze natuurlijk niet objectief en betrouwbaar te noemen, op welke gronden dicht jij hen die betrouwbaarheid nu toe?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:45 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Nogmaals; de kiev troepen hadden AA systemen, de separteristen niet.
Ik denk zelf overigens niet dat er een BUK systeem is gebruikt om twee redenen; die systemen zijn extreem moeilijk zomaar ff te gebruiken door wat leken laat staan voor een hit. 2: de schade aan het vliegtuig is niet het soort schade dat een BUK systeem veroorzaakt, dit is al door BUK experts gezegd.
Komt nog bij dat alle anti rusland info waar gerept wordt over invasies en wapenleveringen compleet gedebunked zijn, behalve op het journaal uiteraard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |