quote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:33 schreef Izzy73 het volgende:
Ok. bedankt voor de feedback. Ik weet voldoende en ga geen topic maken met Zionisme als thema.
Ik vervang het woord zionisme wel door Donald DuckHaha ... nee hoor grapje.
Maak wel een ander soort van topic maar dat duurt nog even.
Niet al te hoge verwachtingen graag El Matador.
Graag gedaan ..quote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:34 schreef Fogel het volgende:
[..]![]()
Bedankt trouwens dat je het idee eerst even hier komt luchten
Zionisme em Judiaisme zijn totaal anders dacht ik.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat zijn flinke dreigementen.
Een topic over zionisme zou gewoon moeten kunnen, als het antisemitisch wordt, kun je het altijd nog sluiten. Maar zionisme ineens ook als onbespreekbaar bombarderen, lijkt me een schande.
Goed dat het niet verboden is, trouwens. Ben benieuwd naar Izzy's verhaal.
Grappig, als ik iemand een tweede keer vraag een antwoord te geven wordt dat verwijderd, discussie daarover wordt verwijderd. Maar Fogel ziet zich weer geroepen te sneren en te zieken om het weer op te laten laaien.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:10 schreef Fogel het volgende:
[..]
Je hebt inmiddels uitleg gekregen zie ik. Hoop dat je het nu wel snapt![]()
.
Sjeezus piet je kan ook doordraven, het zit diep he..quote:Op zaterdag 17 januari 2015 09:51 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Grappig, als ik iemand een tweede keer vraag een antwoord te geven wordt dat verwijderd, discussie daarover wordt verwijderd. Maar Fogel ziet zich weer geroepen te sneren en te zieken om het weer op te laten laaien.
Wat is dat toch met mods? Vogeltjesdans en Duke deden hetzelfde, alles om discussies te laten ontsporen en dan in te grijpen.
Het punt is dat Fogel weer eens loopt te zuigen, daar zeg ik wat van. Ga daar lekker aan voorbijquote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:22 schreef theguyver het volgende:
[..]
Sjeezus piet je kan ook doordraven, het zit diep he..
Voorval was ergens in December..
Hoe is " Je hebt inmiddels uitleg gekregen zie ik. Hoop dat je het nu wel snapt" een menig geven en niet zuigen? Leg me dat eens uit. Als je je daar niet toe geroepen voelt, reageer dan nietquote:Op zaterdag 17 januari 2015 15:36 schreef Lavenderr het volgende:
Piet kun je dit per p-of dm uitvechten?
Fogel was niet aan het zuigen. Hij gaf zijn mening.
Dat moet je natuurlijk niet aan mij vragen maar aan Fogel zelf.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 16:39 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Hoe is " Je hebt inmiddels uitleg gekregen zie ik. Hoop dat je het nu wel snapt" een menig geven en niet zuigen? Leg me dat eens uit
Jij zegt dat hij zijn mening gaf, leg dat maar uit waarom dat geen zuigen is.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 16:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat moet je natuurlijk niet aan mij vragen maar aan Fogel zelf.
Hee, Modje Fogel ziekt en stook iets van een paar weken terug op, ik zeg er wat van, twee andere modjes komen er met gestrekt been in. Re met onzin en op de man spelen, Lavender met beweren dat hij zijn mening gaf, maar niet thuis geven als ik vraag dat uit te leggen.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 16:45 schreef El_Matador het volgende:
Piet, come on man. Neem een zuurtje.
En vraag Lambiekje nogmaals inhoudelijk zijn homeopathische punt toe te lichten.
Net of ik nooit met de modjes in de kling lig.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 16:51 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Hee, Modje Fogel ziekt en stook iets van een paar weken terug op, ik zeg er wat van, twee andere modjes komen er met gestrekt been in. Re met onzin en op de man spelen, Lavender met beweren dat hij zijn mening gaf, maar niet thuis geven als ik vraag dat uit te leggen.
En dan moet ik een zuurtje nemen?
Dit issue moet je gewoon met Fogel uitpraten. Ik ben hier geen partij in, dat moet je toch beseffen.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 16:51 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Hee, Modje Fogel ziekt en stook iets van een paar weken terug op, ik zeg er wat van, twee andere modjes komen er met gestrekt been in. Re met onzin en op de man spelen, Lavender met beweren dat hij zijn mening gaf, maar niet thuis geven als ik vraag dat uit te leggen.
En dan moet ik een zuurtje nemen?
En daarom beginnen jij en Re maar vast met inschieten?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dit issue moet je gewoon met Fogel uitpraten. Ik ben hier geen partij in, dat moet je toch beseffen.
Ik begrijp je punt, maar ik denk echt niet dat Fogel het zuigend bedoeld heeft.
En wacht nu gewoon even af tot Fogel zelf on line is.
Wat heb ik ingeschoten danquote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:15 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En daarom beginnen jij en Re maar vast met inschieten?
Stel je niet zo aan zuurpruim vind ik veel passender dan je ''begripvolle reactie'' . Fogel is hem helemaal niets verschuldigd ook al denkt die zelf van wel.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dit issue moet je gewoon met Fogel uitpraten. Ik ben hier geen partij in, dat moet je toch beseffen.
Ik begrijp je punt, maar ik denk echt niet dat Fogel het zuigend bedoeld heeft.
En wacht nu gewoon even af tot Fogel zelf on line is.
Zegquote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:28 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan zuurpruim vind ik veel passender dan je ''begripvolle reactie'' . Fogel is hem helemaal niets verschuldigd ook al denkt die zelf van wel.
Vreemde reactie... Hoe minder modwerk hoe beter. Er zijn brandhaarden genoeg, heb geen extra nodig.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 09:51 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Grappig, als ik iemand een tweede keer vraag een antwoord te geven wordt dat verwijderd, discussie daarover wordt verwijderd. Maar Fogel ziet zich weer geroepen te sneren en te zieken om het weer op te laten laaien.
Wat is dat toch met mods? Vogeltjesdans en Duke deden hetzelfde, alles om discussies te laten ontsporen en dan in te grijpen.
Even opgelost/gegastmod.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 11:37 schreef SicSicSics het volgende:
Kan een mod mijn reactie terughalen?
vrijdag 23 januari 2015 11:26
Ik voegde nog wat quotes toe en toen, *poef* weg... Het is een complot ik zeg je
Thanks!quote:
Dankquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |