Nee, ik ga woensdag ophalenquote:
Alsof zo'n topper als jij niet gewoon alles haaltquote:Op maandag 12 januari 2015 14:35 schreef Boterbartje het volgende:
De reisjes worden alweer gepland voor het nieuwe jaarIk voorzie tot nu toe 4 vakanties
Verder wel keidruk jaar qua studie..
Nouja, ik loop wel nominaal en alles maar ik heb wel een drukke planning tweede half jaar! 52 EC in één semester vind ik een vrije druk verhaal. Zeker omdat er wel grote vakken als Burgerlijk 2, Bacheloressay en Ondernemingsrecht in zittenquote:Op maandag 12 januari 2015 14:36 schreef Yreal het volgende:
[..]
Alsof zo'n topper als jij niet gewoon alles haalt
Dat kan jij best. kom kom...quote:Op maandag 12 januari 2015 14:39 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nouja, ik loop wel nominaal en alles maar ik heb wel een drukke planning tweede half jaar! 52 EC in één semester vind ik een vrije druk verhaal. Zeker omdat er wel grote vakken als Burgerlijk 2, Bacheloressay en Ondernemingsrecht in zitten
En waar gaat de reis naartoe?quote:Op maandag 12 januari 2015 14:35 schreef Boterbartje het volgende:
De reisjes worden alweer gepland voor het nieuwe jaarIk voorzie tot nu toe 4 vakanties
Verder wel keidruk jaar qua studie..
Oh het gaat zeker wel lukken, maar wel een uitdaging om in dit verhaal dan de combinatie te zoeken met werk en vakanties. Het is ook zo dat ik naast de huidige planning ook nog een vervolgcursus Chinees wil doen, maar dat wordt waarschijnlijk april.quote:
Nu onder voorbehoud op de planningquote:
Ach man je bent nog jong!quote:Op maandag 12 januari 2015 14:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Binnenkort geen werk meer he, dus moet even oppassen met geld uitgeven.
Ik ben afhankelijk van mijn studievoortgang.quote:Op maandag 12 januari 2015 14:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoop het.quote:Op maandag 12 januari 2015 14:45 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ach man je bent nog jong!
En je hebt huurinkomsten of niet?
Waar wil je heen?quote:Op maandag 12 januari 2015 14:47 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ik ben afhankelijk van mijn studievoortgang.
Ik heb een leuk lijstje van landen:quote:
Lijkt me allemaal tof.quote:Op maandag 12 januari 2015 14:50 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ik heb een leuk lijstje van landen:
• Cuba;
• Argentinië;
• Taiwan;
• Malediven;
• IJsland;
• Indonesië.
Dublin was wat mij betreft niet echt de moeite. Grauwe ellende.quote:Op maandag 12 januari 2015 14:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Lijkt me allemaal tof.
Ik hoop dat ik Australië en Nieuw-Zeeland kan pakken dit jaar, maar denk het niet.
En misschien ook Dublin met 2 FOK!kers, maar is nog niet helemaal zeker.
Eerst maar Romeins Recht halen.
Dus je moet Ties en Pax nog inlichten?quote:Op maandag 12 januari 2015 14:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Lijkt me allemaal tof.
Ik hoop dat ik Australië en Nieuw-Zeeland kan pakken dit jaar, maar denk het niet.
En misschien ook Dublin met 2 FOK!kers, maar is nog niet helemaal zeker.
Eerst maar Romeins Recht halen.
Had dan ook overplaatsing gevraagd. Hadden ze je vast wel gegeven met zo'n staat van dienst.quote:Op maandag 12 januari 2015 14:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Schotland/Glasgow dan? Dat kwam ook ter sprake.quote:Op maandag 12 januari 2015 14:53 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dublin was wat mij betreft niet echt de moeite. Grauwe ellende.
Ok.quote:Op maandag 12 januari 2015 14:54 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dus je moet Ties en Pax nog inlichten?
Dat heb ik al 5x gevraagd en allemaal negatief beantwoord.quote:Op maandag 12 januari 2015 14:54 schreef Yreal het volgende:
[..]
Had dan ook overplaatsing gevraagd. Hadden ze je vast wel gegeven met zo'n staat van dienst.
ga naar barcaquote:Op maandag 12 januari 2015 14:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Schotland dan? Dat kwam ook ter sprake.
[..]
Ok.
harry potter toerquote:Op maandag 12 januari 2015 14:55 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Schotland zou ik ook best eens willen zien.
Ik ben nooit in dat hele Spanje geweest.quote:Op maandag 12 januari 2015 14:57 schreef Yreal het volgende:
[..]
Prachtige stad, veel te zien en beleven
quote:Op maandag 12 januari 2015 14:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
omg dat moet ik zien
PAXCON !!!!!!!!!
Dus toch!quote:Op maandag 12 januari 2015 14:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Schotland/Glasgow dan? Dat kwam ook ter sprake.
[..]
Ok.
Edinburgh is een aanrader. Hele toffe stad.quote:Op maandag 12 januari 2015 14:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Schotland/Glasgow dan? Dat kwam ook ter sprake.
Sagradia de familia , of hoe je het spelt. FENOMENAALquote:Op maandag 12 januari 2015 14:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben nooit in dat hele Spanje geweest.Alleen naar Fueteventura.
Arme Tiesquote:
Vanaf einde van het jaar rijdt die door naar Amsterdamquote:Op maandag 12 januari 2015 14:59 schreef Joosie200 het volgende:
Wil nog wel een keertje de Eurostar pakken ipv Thalys. En dan mid-weekje London inclusief studio-tour
Boek gewoon een vliegticket voor 40 euro naar een willekeurige stad.quote:Op maandag 12 januari 2015 15:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ties heeft het heel druk met hele dagen slapen, denk dat het beter is voor hem.
Nee man, ik wil niet naar een stad waar ik al geweest ben.quote:Op maandag 12 januari 2015 15:00 schreef Yreal het volgende:
[..]
Boek gewoon een vliegticket voor 40 euro naar een willekeurige stad.
in barca ben je nog niet geweestquote:Op maandag 12 januari 2015 15:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee man, ik wil niet naar een stad waar ik al geweest ben.
Maar ik wil niet naar Barca.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 12 januari 2015 15:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Maar ik wil niet naar Barca.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 12 januari 2015 15:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Maar ik wil niet naar Barca.Is de hoofdstad van catalonieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |