Eensquote:Op maandag 12 januari 2015 10:07 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Hmmja maar als je na 4 weken nog niets ziet hoeft dat nog niet per se aan het eetschema te liggen..
Even kijken...quote:Op maandag 12 januari 2015 10:14 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Q, ik kwam dit tegen: http://www.chiropraktijkrijswijk.nl/idxa-total-bodyscan/
Is een body scan met een of andere apparaat die precies per lichaamsdeel het vetpercentage kan meten. Kost iets van ¤35 per keer, bijv. hier http://www.lifechiropractie.nl/idxa/idxa-tarieven/
Iets voor jou?
*aait*quote:Op maandag 12 januari 2015 11:51 schreef sandertjuh het volgende:
Krijg zelfs geen hap door m'n keelZielig ben ik he?
Thee met honing!quote:Op maandag 12 januari 2015 14:18 schreef sandertjuh het volgende:
Bij gebrek aan keelsnoepjes, dropjes enzovoorts heb ik maar een blikje cola gepakt. Werkt goddelijk en verzachtend voor je keel.. ook al is het maar een uurtje
http://forum.dutchbodybui(...)x20.html#post8930012quote:Op maandag 12 januari 2015 16:18 schreef sandertjuh het volgende:
Als ik zo thuis ben neem ik een heerlijke heet badje! Om vervolgens lekker m'n bedje in te duiken. Hopelijk ben ik dan morgen weer helemaal het mannetje
Honingquote:Op maandag 12 januari 2015 14:26 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Thee met honing!
Ik heb net 2 boterhammen weg moeten gooien want de ham was zuur, bah. Gelukkig had ik goed ontbeten en heb ik nu niet enorme honger.
Tonijn, pijnboompitjes en wat kappertjes erin.quote:Op maandag 12 januari 2015 17:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Honing
Zure ham
Iemand overigens nog tips voor een lekkere salade? Ik heb donderdag een etentje en ik maak Tiramisu en evt een salade. Maar ik ben niet van de salades... nooit gemaakt
Kappersquote:Op maandag 12 januari 2015 17:23 schreef sanger het volgende:
[..]
Tonijn, pijnboompitjes en wat kappertjes erin.
Deze wil ik van de week maken.quote:Op maandag 12 januari 2015 17:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Honing
Zure ham
Iemand overigens nog tips voor een lekkere salade? Ik heb donderdag een etentje en ik maak Tiramisu en evt een salade. Maar ik ben niet van de salades... nooit gemaakt
Lijkt me een erg machtige salade als bijgerecht voor bij de lasgnequote:Op maandag 12 januari 2015 17:31 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Deze wil ik van de week maken.
http://pinchofyum.com/moroccan-salad-cilantro-orange-dressing
Ja, daar is ie denk ik ook niet zo geschikt voor, maar ik was dusdanig blij met het vinden van deze salade dat ik m met de hele wereld wil delen.quote:Op maandag 12 januari 2015 18:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Lijkt me een erg machtige salade als bijgerecht voor bij de lasgnemaar wel lekker
Daar zou ik echt serieus ongelooflijk kut door voelen! Dan kwam mijn avond niet meer goedquote:Op maandag 12 januari 2015 18:46 schreef Lonaa het volgende:
Ik had een garnalenbisque gekocht van de kleinste soepwinkel. Supersmerig!
Dus ik heb de garnaaltjes opgegeten die ik er als garnering bij had gekocht. En een pistolet
Ja, ik vond het ook echt kut. En normaal betekend dat dan ook dat de avond niet meer goed komt. Tot nu toe wel. Scheelde ook dat ik een dik uur van huis was.quote:Op maandag 12 januari 2015 20:12 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Daar zou ik echt serieus ongelooflijk kut door voelen! Dan kwam mijn avond niet meer goed
Salade.. jeetje altijd zoveel keuze.
Iig : ijsbergsla, rauwe paprika, augurk, zilverui, rauw ui, komkommer, tomaat...
Nou en dan mag je het zelf verzinnen
Je hebt wel wat weinig eiwitten, crunchquote:Op dinsdag 13 januari 2015 07:41 schreef CrunchySelf het volgende:
Mogguh
Thee
Lijstje is bijna kopie van gisteren:
- O: 2 volkoren, 2 met kaas;
- T: banaan, handje nootjes;
- L: 4 volkoren, 2 met jam, 2 met kaas;
- T: 2 mandarijnen, handje nootjes of kwark. Voor het laatste moet ik nog steeds naar de winkel.
- D: AGV;
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 07:57 schreef Qwea het volgende:
Mogguh!! Zo maar eens naar de fysio, wat naaldjes in me laten steken en me laten tapen met cure tape
Klopt, viel mij ook op. Ik ga dat fixen, vandaag naar de winkel voor kipfilet op brood en kwark in de middag als T. Volgens mij heb ik het dan voor een groot deel weer de goede richting op geschopt. Zal ergens van de week ff rekenenquote:Op dinsdag 13 januari 2015 07:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Je hebt wel wat weinig eiwitten, crunch
Maak je een mini variantquote:Op dinsdag 13 januari 2015 08:10 schreef Qwea het volgende:
Ik ben maandag jarig en moet een taart hebben, wilde zelf maken maar ik kan niet kiezenIk dacht aan whey kwarktaart, maar die vreet natuulk niemand
Kan. Als ik laag in mijn eiwitten heb gezeten (zoals afgelopen weekend) dan heeft mijn lichaam geen zin om mijn spieren aan het werk te zetten. Vandaar dat het gisteren ook cardio was ipv krachtquote:Op dinsdag 13 januari 2015 08:12 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
[..]
Klopt, viel mij ook op. Ik ga dat fixen, vandaag naar de winkel voor kipfilet op brood en kwark in de middag als T. Volgens mij heb ik het dan voor een groot deel weer de goede richting op geschopt. Zal ergens van de week ff rekenen
Is dit misschien ook de reden dat ik zondag nog steeds z'n moe gevoel had in mijn benen? Hersteld zoiets langzamer ofzo?
Nopequote:Maak je een mini variant
Maar kun je voor die dag geen uitzondering maken dat je toch een 'normaal' stukje taart neemt Scheelt hoop moeite
Dan ga ik er even beter op lettenquote:Op dinsdag 13 januari 2015 08:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Kan. Als ik laag in mijn eiwitten heb gezeten (zoals afgelopen weekend) dan heeft mijn lichaam geen zin om mijn spieren aan het werk te zetten. Vandaar dat het gisteren ook cardio was ipv kracht
quote:[..]
NopeStrikt schema jwtz. Die whey taart maak ik sowieso maar en dan haal ik anders wel gewoon een taart/vlaai voor de rest.
Wat een stomme regeling op je werkquote:Op dinsdag 13 januari 2015 08:28 schreef sandertjuh het volgende:
Nou het vroeg naar bed gaan en slapen heeft niet geholpen, heb nu bijna 40 graden koorts. Voel me dan ook echt zwaar beroerd, is lang geleden
Heb ook wel een vermoeden waar het vandaan komt, bij deze werkgever zijn de eerste 2 ziektedagen voor eigen rekening, daarna betalen ze maar 70% uit. Wat krijg je dan, ze komen allemaal werken of ze nu ziek zijn of niet..
Dit is nu de tweede keer dat ik ziek ben in een half jaar tijd sinds ik hier werk.. De vorige keer had ik buikgriep. Toeval?
Ja echt zwaar belachelijk. Je moet eens weten hoe collega's er soms bij lopen, kunnen amper op hun benen staan maar komen toch werken. En ondertussen lekker allemaal bacillen en virussen verspreiden over de afdeling.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 08:29 schreef Maraca het volgende:
Goedemorgen
[..]
Wat een stomme regeling op je werk
Ja lig in bed.. Opstaan en naar de wc gaan is al een zware opgavequote:Op dinsdag 13 januari 2015 08:33 schreef Qwea het volgende:
Die regeling heeft mijn vriend idd ook
Ben je thuis gebleven, sandertjuh?
Het heerst wel hoor geloof ik.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 08:28 schreef sandertjuh het volgende:
Nou het vroeg naar bed gaan en slapen heeft niet geholpen, heb nu bijna 40 graden koorts. Voel me dan ook echt zwaar beroerd, is lang geleden
Heb ook wel een vermoeden waar het vandaan komt, bij deze werkgever zijn de eerste 2 ziektedagen voor eigen rekening, daarna betalen ze maar 70% uit. Wat krijg je dan, ze komen allemaal werken of ze nu ziek zijn of niet..
Dit is nu de tweede keer dat ik ziek ben in een half jaar tijd sinds ik hier werk.. De vorige keer had ik buikgriep. Toeval?
Dat denk ik wel jaquote:Op dinsdag 13 januari 2015 08:33 schreef La_Tramposa het volgende:
Een gewone kwarktaart zullen de meeste mensen wel lekker vinden toch?
En anders kan je nog de website van een willekeurige 'fitgirl' of personal body coach plunderen voor recepten van gezonde taartenquote:
Worteltjestaartquote:Op dinsdag 13 januari 2015 09:39 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
En anders kan je nog de website van een willekeurige 'fitgirl' of personal body coach plunderen voor recepten van gezonde taarten
Ja maar ik ga geen 2 taarten makenquote:Op dinsdag 13 januari 2015 08:33 schreef La_Tramposa het volgende:
Een gewone kwarktaart zullen de meeste mensen wel lekker vinden toch?
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 11:15 schreef La_Tramposa het volgende:
http://jelmerdeboer.nl/mi(...)-nutella-cheesecake/
Deze past toch ook wel in je macro's?
Whey kwark lijkt me goddelijkquote:Op dinsdag 13 januari 2015 11:11 schreef Myraela het volgende:
Lijkt me echt heel erg smerig.Dan zou ik gewoon niets eten.
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 11:15 schreef La_Tramposa het volgende:
http://jelmerdeboer.nl/mi(...)-nutella-cheesecake/
Deze past toch ook wel in je macro's?
Mijne met 3300 ook nietquote:Op dinsdag 13 januari 2015 11:57 schreef Lonaa het volgende:
Mijn lijstje is niet zo bescheiden, 1181 calorieën.
Ik voel me een partij lekker joh, ik snap er niks van. Is het de prozac? Is het het eten? Is het een manie die getriggerd wordt? Ik snap er geen zak van.quote:
Who cares. You're happyquote:Op dinsdag 13 januari 2015 12:00 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik voel me een partij lekker joh, ik snap er niks van. Is het de prozac? Is het het eten? Is het een manie die getriggerd wordt? Ik snap er geen zak van.
Ja, al een dag of wat.quote:
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 12:04 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, al een dag of wat.![]()
Ik klaag ook niet!
Zelfs het eten gaat lekker, ik heb geen behoefte aan ongezonde zooi en, en, en, alles is prachtig
Ben niet zo goed met termenquote:
Eiquote:Op dinsdag 13 januari 2015 12:06 schreef Lonaa het volgende:
Als mn papa hier is ga ik ook lunchen. 2 brood, 2 plakken ham, 2 gebakken eieren.
'Een manische episode is een stemmingsstoornis gekenmerkt door minstens één week van abnormale en voortdurende verhoogde, expansieve of prikkelbare stemming, en minstens drie van volgende kenmerken:quote:Op dinsdag 13 januari 2015 12:07 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ben niet zo goed met termenOmschrijf het eens?
[..]
EiHam
Ik had gegoogled, maar kwam op tegenstrijdige dingen uitquote:Op dinsdag 13 januari 2015 12:08 schreef Lonaa het volgende:
[..]
'Een manische episode is een stemmingsstoornis gekenmerkt door minstens één week van abnormale en voortdurende verhoogde, expansieve of prikkelbare stemming, en minstens drie van volgende kenmerken:
overdreven vergroot gevoel van eigenwaarde
afgenomen behoefte aan slaap
toegenomen spraakzaamheid
gedachtevlucht
verhoogde afleidbaarheid
toegenomen activiteit en opwinding
overmatig bezig zijn met aangename activiteiten
'
Ja, het klinkt ook awesome, tot je geld uitgeeft dat je niet hebt, vreemdgaat, de politie uitscheld en god weet wat.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 12:10 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ik had gegoogled, maar kwam op tegenstrijdige dingen uit
Maar dat klinkt eigenlijk best wel awesomeBehalve 'verhoogde afleidbaarheid', want dat ben ik al relatief snel
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 12:11 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, het klinkt ook awesome, tot je geld uitgeeft dat je niet hebt, vreemdgaat, de politie uitscheld en god weet wat.
Maar een beetje manie is ontzettend bevredigend. Wel jammer dat er meestal een depressie volgtquote:Op dinsdag 13 januari 2015 12:12 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]Daar word je over het algemeen niet beter van nee
Lijkt me niet fijn neequote:Op dinsdag 13 januari 2015 12:13 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Maar een beetje manie is ontzettend bevredigend. Wel jammer dat er meestal een depressie volgt
Wat is daar niet bescheiden aan? Dat is toch kei weinig.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 11:57 schreef Lonaa het volgende:
Mijn lijstje is niet zo bescheiden, 1181 calorieën.
Dat ik wel flink eet, op zichquote:Op dinsdag 13 januari 2015 12:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat is daar niet bescheiden aan? Dat is toch kei weinig.
Wat heb je gegeten voor die 1200 kcal dan?quote:
Als het je alleen gaat om warming-up voor de krachttraining is het misschien slimmer om te fietsen of zo ipv hardlopen, want hardlopen op verkeerde schoenen kan wel blessures opleveren..quote:Op dinsdag 13 januari 2015 12:50 schreef sanger het volgende:
Effe vraagje aan iedereen hier. Wat voor schoenen hebben jullie voor in de sportschool?
Ik liep altijd op mijn zaalvoetbalschoenen, maar vond nog een oud paar basketbal schoenen die ik de laatste keer aan heb gehad. Ik merkte wel duidelijk verschil op de loopband, en nu vraag ik me dus af of ik niet gewoon andere schoenen moet kopen (die basketbalschoenen zijn eigenlijk net even te groot).
Maar er is zoveel keuze... Fitness schoenen, crossfit, hardloop etc...
Ik had drie kwart jaar terug eens een ingeving om te gaan hardlopen buiten. Dus dure schoenen gekocht voor buiten hardlopen, paar keer gedaan en draag ze nu in de sportschoolquote:Op dinsdag 13 januari 2015 12:50 schreef sanger het volgende:
Effe vraagje aan iedereen hier. Wat voor schoenen hebben jullie voor in de sportschool?
Ik liep altijd op mijn zaalvoetbalschoenen, maar vond nog een oud paar basketbal schoenen die ik de laatste keer aan heb gehad. Ik merkte wel duidelijk verschil op de loopband, en nu vraag ik me dus af of ik niet gewoon andere schoenen moet kopen (die basketbalschoenen zijn eigenlijk net even te groot).
Maar er is zoveel keuze... Fitness schoenen, crossfit, hardloop etc...
Ik doe meer cardio dan KT, en wil meer gaan hardlopen ook op de loopband. En in de toekomst misschien ook buiten.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 12:58 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Als het je alleen gaat om warming-up voor de krachttraining is het misschien slimmer om te fietsen of zo ipv hardlopen, want hardlopen op verkeerde schoenen kan wel blessures opleveren..
Volgens mij maakt het voor de andere oefeningen niet zoveel uit wat voor schoenen, als ze maar een platte zool hebben..
Hmm dat is wel lastig, want voor hardlopen wil je schoenen met goede ondersteuning, daar sta je ook niet helemaal recht op als je antipronatie-schoenen hebt.. Maar als je bijvoorbeeld wilt gaan squatten wil je weer zo plat mogelijke schoenen hebben. Maar als je op het hardlopen wilt gaan focussen, zou je wel kunnen investeren in goede hardloopschoenen, als je verder alleen KT doet op apparaten maakt dat niet zoveel uit.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 13:04 schreef sanger het volgende:
[..]
Ik doe meer cardio dan KT, en wil meer gaan hardlopen ook op de loopband. En in de toekomst misschien ook buiten.
Maar is dus ook bedoeld voor tijdens de KT en andere oefeningen in de sportschool
Voor hardlopen op een loopband heb je toch niet echt speciale schoenen nodig?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 13:09 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Hmm dat is wel lastig, want voor hardlopen wil je schoenen met goede ondersteuning, daar sta je ook niet helemaal recht op als je antipronatie-schoenen hebt.. Maar als je bijvoorbeeld wilt gaan squatten wil je weer zo plat mogelijke schoenen hebben. Maar als je op het hardlopen wilt gaan focussen, zou je wel kunnen investeren in goede hardloopschoenen, als je verder alleen KT doet op apparaten maakt dat niet zoveel uit.
Hangt er maar net vanaf hoe vaak en hoe lang je het doet. In principe is de impact iets minder dan op de weg, maar als je 'verkeerd loopt' kan je nog steeds blessures krijgen..quote:Op dinsdag 13 januari 2015 13:14 schreef Maraca het volgende:
[..]
Voor hardlopen op een loopband heb je toch niet echt speciale schoenen nodig?
Mooi lijstje.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 13:03 schreef -Strawberry- het volgende:
Gister 1700 kcal, iets aan de hoge kant. Vandaag voor de 1500 mikken.
O: havermout met banaan en amandelmelk
L: 2 volkoren pindakaas, 1 volkoren beenham
T: 200 gram kwark met bosvruchten en lijnzaad
D: aardappelen, sperzieboontjes en gemarineerde kipfilet
Dat avondeten klinkt lekker! Heb je een recept?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 13:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mooi lijstje.Ik ben nu ook helemaal fan van de havermout met banaan (en chocolade
) Dat is wel een blijvertje.
O: havermout, melk, banaan, 2 blokjes chocolade
L: 2 volkoren boterhammen, filet american, augurk
T: magere kwark
D: stoofvlees met ui, wortel en meiraapjes en een bloemkoolpuree erbij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |