Whey kwark lijkt me goddelijkquote:Op dinsdag 13 januari 2015 11:11 schreef Myraela het volgende:
Lijkt me echt heel erg smerig.Dan zou ik gewoon niets eten.
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 11:15 schreef La_Tramposa het volgende:
http://jelmerdeboer.nl/mi(...)-nutella-cheesecake/
Deze past toch ook wel in je macro's?
Mijne met 3300 ook nietquote:Op dinsdag 13 januari 2015 11:57 schreef Lonaa het volgende:
Mijn lijstje is niet zo bescheiden, 1181 calorieën.
Ik voel me een partij lekker joh, ik snap er niks van. Is het de prozac? Is het het eten? Is het een manie die getriggerd wordt? Ik snap er geen zak van.quote:
Who cares. You're happyquote:Op dinsdag 13 januari 2015 12:00 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik voel me een partij lekker joh, ik snap er niks van. Is het de prozac? Is het het eten? Is het een manie die getriggerd wordt? Ik snap er geen zak van.
Ja, al een dag of wat.quote:
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 12:04 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, al een dag of wat.![]()
Ik klaag ook niet!
Zelfs het eten gaat lekker, ik heb geen behoefte aan ongezonde zooi en, en, en, alles is prachtig
Ben niet zo goed met termenquote:
Eiquote:Op dinsdag 13 januari 2015 12:06 schreef Lonaa het volgende:
Als mn papa hier is ga ik ook lunchen. 2 brood, 2 plakken ham, 2 gebakken eieren.
'Een manische episode is een stemmingsstoornis gekenmerkt door minstens één week van abnormale en voortdurende verhoogde, expansieve of prikkelbare stemming, en minstens drie van volgende kenmerken:quote:Op dinsdag 13 januari 2015 12:07 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ben niet zo goed met termenOmschrijf het eens?
[..]
EiHam
Ik had gegoogled, maar kwam op tegenstrijdige dingen uitquote:Op dinsdag 13 januari 2015 12:08 schreef Lonaa het volgende:
[..]
'Een manische episode is een stemmingsstoornis gekenmerkt door minstens één week van abnormale en voortdurende verhoogde, expansieve of prikkelbare stemming, en minstens drie van volgende kenmerken:
overdreven vergroot gevoel van eigenwaarde
afgenomen behoefte aan slaap
toegenomen spraakzaamheid
gedachtevlucht
verhoogde afleidbaarheid
toegenomen activiteit en opwinding
overmatig bezig zijn met aangename activiteiten
'
Ja, het klinkt ook awesome, tot je geld uitgeeft dat je niet hebt, vreemdgaat, de politie uitscheld en god weet wat.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 12:10 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ik had gegoogled, maar kwam op tegenstrijdige dingen uit
Maar dat klinkt eigenlijk best wel awesomeBehalve 'verhoogde afleidbaarheid', want dat ben ik al relatief snel
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 12:11 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, het klinkt ook awesome, tot je geld uitgeeft dat je niet hebt, vreemdgaat, de politie uitscheld en god weet wat.
Maar een beetje manie is ontzettend bevredigend. Wel jammer dat er meestal een depressie volgtquote:Op dinsdag 13 januari 2015 12:12 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]Daar word je over het algemeen niet beter van nee
Lijkt me niet fijn neequote:Op dinsdag 13 januari 2015 12:13 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Maar een beetje manie is ontzettend bevredigend. Wel jammer dat er meestal een depressie volgt
Wat is daar niet bescheiden aan? Dat is toch kei weinig.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 11:57 schreef Lonaa het volgende:
Mijn lijstje is niet zo bescheiden, 1181 calorieën.
Dat ik wel flink eet, op zichquote:Op dinsdag 13 januari 2015 12:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat is daar niet bescheiden aan? Dat is toch kei weinig.
Wat heb je gegeten voor die 1200 kcal dan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |