Je hebt wel wat weinig eiwitten, crunchquote:Op dinsdag 13 januari 2015 07:41 schreef CrunchySelf het volgende:
Mogguh
Thee
Lijstje is bijna kopie van gisteren:
- O: 2 volkoren, 2 met kaas;
- T: banaan, handje nootjes;
- L: 4 volkoren, 2 met jam, 2 met kaas;
- T: 2 mandarijnen, handje nootjes of kwark. Voor het laatste moet ik nog steeds naar de winkel.
- D: AGV;
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 07:57 schreef Qwea het volgende:
Mogguh!! Zo maar eens naar de fysio, wat naaldjes in me laten steken en me laten tapen met cure tape
Klopt, viel mij ook op. Ik ga dat fixen, vandaag naar de winkel voor kipfilet op brood en kwark in de middag als T. Volgens mij heb ik het dan voor een groot deel weer de goede richting op geschopt. Zal ergens van de week ff rekenenquote:Op dinsdag 13 januari 2015 07:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Je hebt wel wat weinig eiwitten, crunch
Maak je een mini variantquote:Op dinsdag 13 januari 2015 08:10 schreef Qwea het volgende:
Ik ben maandag jarig en moet een taart hebben, wilde zelf maken maar ik kan niet kiezenIk dacht aan whey kwarktaart, maar die vreet natuulk niemand
Kan. Als ik laag in mijn eiwitten heb gezeten (zoals afgelopen weekend) dan heeft mijn lichaam geen zin om mijn spieren aan het werk te zetten. Vandaar dat het gisteren ook cardio was ipv krachtquote:Op dinsdag 13 januari 2015 08:12 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
[..]
Klopt, viel mij ook op. Ik ga dat fixen, vandaag naar de winkel voor kipfilet op brood en kwark in de middag als T. Volgens mij heb ik het dan voor een groot deel weer de goede richting op geschopt. Zal ergens van de week ff rekenen
Is dit misschien ook de reden dat ik zondag nog steeds z'n moe gevoel had in mijn benen? Hersteld zoiets langzamer ofzo?
Nopequote:Maak je een mini variant
Maar kun je voor die dag geen uitzondering maken dat je toch een 'normaal' stukje taart neemt Scheelt hoop moeite
Dan ga ik er even beter op lettenquote:Op dinsdag 13 januari 2015 08:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Kan. Als ik laag in mijn eiwitten heb gezeten (zoals afgelopen weekend) dan heeft mijn lichaam geen zin om mijn spieren aan het werk te zetten. Vandaar dat het gisteren ook cardio was ipv kracht
quote:[..]
NopeStrikt schema jwtz. Die whey taart maak ik sowieso maar en dan haal ik anders wel gewoon een taart/vlaai voor de rest.
Wat een stomme regeling op je werkquote:Op dinsdag 13 januari 2015 08:28 schreef sandertjuh het volgende:
Nou het vroeg naar bed gaan en slapen heeft niet geholpen, heb nu bijna 40 graden koorts. Voel me dan ook echt zwaar beroerd, is lang geleden
Heb ook wel een vermoeden waar het vandaan komt, bij deze werkgever zijn de eerste 2 ziektedagen voor eigen rekening, daarna betalen ze maar 70% uit. Wat krijg je dan, ze komen allemaal werken of ze nu ziek zijn of niet..
Dit is nu de tweede keer dat ik ziek ben in een half jaar tijd sinds ik hier werk.. De vorige keer had ik buikgriep. Toeval?
Ja echt zwaar belachelijk. Je moet eens weten hoe collega's er soms bij lopen, kunnen amper op hun benen staan maar komen toch werken. En ondertussen lekker allemaal bacillen en virussen verspreiden over de afdeling.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 08:29 schreef Maraca het volgende:
Goedemorgen
[..]
Wat een stomme regeling op je werk
Ja lig in bed.. Opstaan en naar de wc gaan is al een zware opgavequote:Op dinsdag 13 januari 2015 08:33 schreef Qwea het volgende:
Die regeling heeft mijn vriend idd ook
Ben je thuis gebleven, sandertjuh?
Het heerst wel hoor geloof ik.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 08:28 schreef sandertjuh het volgende:
Nou het vroeg naar bed gaan en slapen heeft niet geholpen, heb nu bijna 40 graden koorts. Voel me dan ook echt zwaar beroerd, is lang geleden
Heb ook wel een vermoeden waar het vandaan komt, bij deze werkgever zijn de eerste 2 ziektedagen voor eigen rekening, daarna betalen ze maar 70% uit. Wat krijg je dan, ze komen allemaal werken of ze nu ziek zijn of niet..
Dit is nu de tweede keer dat ik ziek ben in een half jaar tijd sinds ik hier werk.. De vorige keer had ik buikgriep. Toeval?
Dat denk ik wel jaquote:Op dinsdag 13 januari 2015 08:33 schreef La_Tramposa het volgende:
Een gewone kwarktaart zullen de meeste mensen wel lekker vinden toch?
En anders kan je nog de website van een willekeurige 'fitgirl' of personal body coach plunderen voor recepten van gezonde taartenquote:
Worteltjestaartquote:Op dinsdag 13 januari 2015 09:39 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
En anders kan je nog de website van een willekeurige 'fitgirl' of personal body coach plunderen voor recepten van gezonde taarten
Ja maar ik ga geen 2 taarten makenquote:Op dinsdag 13 januari 2015 08:33 schreef La_Tramposa het volgende:
Een gewone kwarktaart zullen de meeste mensen wel lekker vinden toch?
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 11:15 schreef La_Tramposa het volgende:
http://jelmerdeboer.nl/mi(...)-nutella-cheesecake/
Deze past toch ook wel in je macro's?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |