SPOILER: restanten van terroristOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bestorming supermarkt
Bestorming Dammartin
quote:Op zondag 11 januari 2015 20:16 schreef Pietjevrijheid het volgende:
Respect en fatsoen is wat veel mensen in Nederland is ontgaan, we moeten nodig de dienstplicht weer invoeren.
Heb je een bron die bevestigt dat het hier echte uitgaves van het tijdschrift betreft, en geen spoofs van shoah hebdo?quote:Op zondag 11 januari 2015 20:07 schreef Mylene het volgende:
[..]
Klopt dat het niet om een tekening ging. Hier enkele die na zijn ontslag werden gepubliceerd.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Shoah Hebdo est le recueil de toutes ces illustrations satiriques, d'ores et dj interdit la vente dans tout l'univers, contrairement au trs diffus "Charlie Hebdo".
Och misschien maar dan zeker toch niet op basis van wat iemand zoals jij ervan vindt.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:16 schreef Pietjevrijheid het volgende:
Respect en fatsoen is wat veel mensen in Nederland is ontgaan, we moeten nodig de dienstplicht weer invoeren.
Het feit alleen al dat mensen hierom gaan flippen is een reden waarom ik niet eens met dergelijke mensen in een samenleving wil wonen.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:13 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Laat jezelf filmen terwijl je het zegt en upload het op youtube.
Dan hebben we in ieder geval genoeg troepen om een zinvolle bijdrage te leveren aan de vernietiging van de Islamitische staat.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:16 schreef Pietjevrijheid het volgende:
+1quote:Op zondag 11 januari 2015 20:17 schreef SuicideErrorist het volgende:
[..]
Het feit alleen al dat mensen hierom gaan flippen is een reden waarom ik niet eens met dergelijke mensen in een samenleving wil wonen.
Oh je beledigt onze Profeet! Boehoehoe.
Als je meer respect en fatsoen wil moet je niet gaan lopen mauwen tegen die ongelovige autochtone inwoners van Nederland. Bij een andere groep valt wat dat betreft wat meer eer te behalen.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:16 schreef Pietjevrijheid het volgende:
Nee, goed punt van je.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:17 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Heb je een bron die bevestigt dat het hier echte uitgaves van het tijdschrift betreft, en geen spoofs van shoah hebdo?
[..]
Anderhalf miljoen mensen bij elkaarquote:Op zondag 11 januari 2015 20:18 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Blegh, krijg het benauwd van zulke mensenmassa's
wat ik nog erger vindt is dat sommige mensen blijkbaar geen waardigheid hebben, iets dat van jonge leeftijd systematisch is geneutralizeerd door de mediaquote:Op zondag 11 januari 2015 20:17 schreef SuicideErrorist het volgende:
[..]
Het feit alleen al dat mensen hierom gaan flippen is een reden waarom ik niet eens met dergelijke mensen in een samenleving wil wonen.
Oh je beledigt onze Profeet! Flikker toch op, man.
Volgens mij hebben vandaag miljoenen Europeanen laten zien waar ze zich sterk voor makenquote:Op zondag 11 januari 2015 20:19 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
wat ik nog erger vindt is dat sommige mensen blijkbaar geen waardigheid hebben, iets dat van jonge leeftijd systematisch is geneutralizeerd door de media
is er niets waarvoor jij je sterk durft te maken als het er op aankomt? jij laat het allemaal maar over je heen komen als een schaapje?
Waardigheid? Waar heb je het over?quote:Op zondag 11 januari 2015 20:19 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
wat ik nog erger vindt is dat sommige mensen blijkbaar geen waardigheid hebben, iets dat van jonge leeftijd systematisch is geneutralizeerd door de media
is er niets waarvoor jij je sterk durft te maken als het er op aankomt? jij laat het allemaal maar over je heen komen als een schaapje?
als jij met sterk maken bedoelt dat je de wapens zou oppakken om iemand die jouw profeet met cartoons beledigt te wraken dan vind ik je maar een labiel poppetje om eerlijk te zijn.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:19 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
En dat is?quote:Op zondag 11 januari 2015 20:20 schreef Nintex het volgende:
[..]
Volgens mij hebben vandaag miljoenen Europeanen laten zien waar ze zich sterk voor maken
En waarom neem jij aan dat ik geen eigen waarden e.d. heb? Omdat ik een profeet bespot die nooit de mijne zal zijn?quote:Op zondag 11 januari 2015 20:19 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
Misschien als dit een betoging voor persvrijheid was geweest ipv n voor eenheid tegen terrorisme.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:17 schreef DeJori het volgende:
Goed overzicht via geenstijl van hypocriete wereldleiders:
http://www.geenstijl.nl/m(...)opers_in_d.html#more
quote:Op zondag 11 januari 2015 20:20 schreef Nintex het volgende:
[..]
Volgens mij hebben vandaag miljoenen Europeanen laten zien waar ze zich sterk voor maken
De staatsterreur gepleegd door EUfielen overstijgt vele malen de Europese moslimterreur.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:23 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Misschien als dit een betoging voor persvrijheid was geweest ipv n voor eenheid tegen terrorisme.
En waar ben jij allemaal dan zo sterk in?quote:Op zondag 11 januari 2015 20:24 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
door in een mars te lopen en straks met zijn allen vrijwillig het plein schoonvegen? kom op zeg, het gros van die mensen loopt daar alleen omdat ze niet degenen willen zijn die maandag ochtend bij hun collegas het "et, avez-vous participe dans la marche?" een excuus moeten verzinnen waarom ze er niet bij waren of door de buren raar willen worden aangekeken het is allemaal kudde gedrag met 0 effect
over een week staat er weer iets anders op de voorkant van l'opinion en is alles wat overblijft wat mensen die bij de koffiezetapparaat zeggen "he weet je nog toen we meeliepen op die zondag middag toen we geen fuck te doen hadden? haha ja, terrorisme is de wereld uit!"
kom op zeg, wees niet zo zwak
je ziet ze als concurrent zo te horen.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:26 schreef D. het volgende:
Weer een rustige dag vandaag
Wat een praatjesmakers die IS'ers he?
Waarom zou er achter alles een complot moeten zitten?quote:Op zondag 11 januari 2015 20:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De staatsterreur gepleegd door EUfielen overstijgt vele malen de Europese moslimterreur.
Daarom ook dit incident, om die laatste groep extra belangrijk te maken. Voor de schaapjes dan.
Dat zeg je ook als er duizenden in het MO de straat opgaan tegen mohammedkarikaturen?quote:Op zondag 11 januari 2015 20:24 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
door in een mars te lopen en straks met zijn allen vrijwillig het plein schoonvegen? kom op zeg, het gros van die mensen loopt daar alleen omdat ze niet degenen willen zijn die maandag ochtend bij hun collegas het "et, avez-vous participe dans la marche?" een excuus moeten verzinnen waarom ze er niet bij waren of door de buren raar willen worden aangekeken het is allemaal kudde gedrag met 0 effect
over een week staat er weer iets anders op de voorkant van l'opinion en is alles wat overblijft wat mensen die bij de koffiezetapparaat zeggen "he weet je nog toen we meeliepen op die zondag middag toen we geen fuck te doen hadden? haha ja, terrorisme is de wereld uit!"
quote:
Als Europa niet geleid werd door grotendeels saaie bureaucraten die de saaie en zwakke status quo willen verdedigen dan stond je nu in radioactief Oekraine tegen de slaven van Putin te vechten.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:24 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat moet het naar voor je zijn om zo'n negatief wereldbeeld te hebben als jij hebt.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:24 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Weet niet wat jij allemaal hoortquote:Op zondag 11 januari 2015 20:27 schreef SuperFood het volgende:
[..]
je ziet ze als concurrent zo te horen.
Op het lagere niveau lijkt me deze aanslagen echt, maar wel toegestaan door Frankrijk. Jouw vrienden staan er niet best voor en kunnen dit soort politieke uitmelking wel gebruiken.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:27 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Waarom zou er achter alles een complot moeten zitten?
Weet iemand wat het nut is van religie?quote:Op zondag 11 januari 2015 19:45 schreef Webschip het volgende:
Weet iemand wat het nut is van bespotten?
jij gaat niet voor mij bepalen wat ik moet of niet. wie denk je dat je bent knaapquote:Op zondag 11 januari 2015 20:31 schreef Pietjevrijheid het volgende:
Moslims mogen volgens hun religie geen Goden en andere religieuze personages beledigen en dat staat ook in de Koran, ik vind dat een mooi gebaar waar wij Nederlanders in deze westerse maatschappij een voorbeeld aan moeten nemen. Harmonie en Vrede blijven loze termen als men er geen offers voor opbrengt. En een geplaatste offer is het vernieuwen van de wet die het toelaat om andere mensen ongegrond of opzettelijk te beledigen.
De antiterreurwetgeving in de UK is dan ook een complete negatie van de veelgeprezen Westerse vrijheid. Ik heb duizenden pdf's op m'n pc staan waarvoor ik in de UK tot 10 jaar cel zou kunnen veroordeeld worden, want de info erin zou kunnen gebruikt worden bij het plegen van aanslagen, en interesse is geen legitieme reden voor het bezit ervan.quote:
Iedereen moet zich toch gewoon tot de islam bekeren eigenlijk?quote:Op zondag 11 januari 2015 20:31 schreef Pietjevrijheid het volgende:
Moslims mogen volgens hun religie geen Goden en andere religieuze personages beledigen en dat staat ook in de Koran, ik vind dat een mooi gebaar waar wij Nederlanders in deze westerse maatschappij een voorbeeld aan moeten nemen. Harmonie en Vrede blijven loze termen als men er geen offers voor opbrengt. En een geplaatste offer is het vernieuwen van de wet die het toelaat om andere mensen ongegrond of opzettelijk te beledigen.
quote:Op zondag 11 januari 2015 20:17 schreef DeJori het volgende:
Goed overzicht via geenstijl van hypocriete wereldleiders:
http://www.geenstijl.nl/m(...)opers_in_d.html#more
Net zoals die rattenkop van een marokkaanse minister. Loopt niet mee omdat er borden zijn gesignaleerd met een verzonnen figuur.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:17 schreef SuicideErrorist het volgende:
Oh je beledigt onze Profeet! Flikker toch op, man.
Ga alsjeblieft heel snel terug naar BNWquote:Op zondag 11 januari 2015 20:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Op het lagere niveau lijkt me deze aanslagen echt, maar wel toegestaan door Frankrijk. Jouw vrienden staan er niet best voor en kunnen dit soort politieke uitmelking wel gebruiken.
Mensen die dat soort complotten verzinnen zijn geen moreel normaal denkende wezens als jij en ik. Leer dat (h)erkennen en je begrijpt veel meer van wat gaande is.
quote:Op zondag 11 januari 2015 20:30 schreef Nintex het volgende:
[..]
Als Europa niet geleid werd door grotendeels saaie bureaucraten die de saaie en zwakke status quo willen verdedigen dan stond je nu in radioactief Oekraine tegen de slaven van Putin te vechten.
Wees blij dat Europa niet agressief, tolerant en grotendeels 'vrij' is, het macht, glorie en broederschap spelletje hebben we in het verleden een keer of wat geprobeerd en liep niet goed af.
Humor is om te lachenquote:Op zondag 11 januari 2015 20:32 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Weet iemand wat het nut is van religie?
Weet iemand wat het nut is van humor?
Weet iemand wat het nut is van gamen?
Weet iemand wat het nut is van profvoetbal?
Het gaat helemaal niet over het nut van bespotten. Het gaat om het nut van de vrijheid van meningsuiting.
Nee iedereen moet elkaar respecteren en stoppen met deze hedendaagse opstokerij onder de mom van vrijheid van mening.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:33 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Iedereen moet zich toch gewoon tot de islam bekeren eigenlijk?
En ik heb liever dat jij in de stront zakt.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:31 schreef Pietjevrijheid het volgende:
Moslims mogen volgens hun religie geen Goden en andere religieuze personages beledigen en dat staat ook in de Koran, ik vind dat een mooi gebaar waar wij Nederlanders in deze westerse maatschappij een voorbeeld aan moeten nemen. [meer Blabla.]
Daarom deed Rowan Adkinson ook die speech.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:33 schreef meth1745 het volgende:
[..]
De antiterreurwetgeving in de UK is dan ook een complete negatie van de veelgeprezen Westerse vrijheid. Ik heb duizenden pdf's op m'n pc staan waarvoor ik in de UK tot 10 jaar cel zou kunnen veroordeeld worden, want de info erin zou kunnen gebruikt worden bij het plegen van aanslagen, en interesse is geen legitieme reden voor het bezit ervan.
Vb: https://en.wikipedia.org/(...)ed_Munition_Handbook
quote:Op zondag 11 januari 2015 20:33 schreef Red_85 het volgende:
[..]
[..]
Net zoals die rattenkop van een marokkaanse minister. Loopt niet mee omdat er borden zijn gesignaleerd met een verzonnen figuur.
Hiermee geeft die flikker dus eigenlijk een signaal af van 'mijn land geeft die terristen gelijk'.
Op het vliegtuig trappen en persona non grata maken voor de hele eu. Wegwezen.
Eensquote:Op zondag 11 januari 2015 20:34 schreef Pietjevrijheid het volgende:
[..]
Nee iedereen moet ... stoppen met deze hedendaagse opstokerij ....
Uhm... hoe denk jij dat de meeste Europeanen onder het juk van het christendom uitgekomen zijn? Eens en nooit meer.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:34 schreef Pietjevrijheid het volgende:
[..]
Nee iedereen moet elkaar respecteren en stoppen met deze hedendaagse opstokerij onder de mom van vrijheid van mening.
Maar haten en beledigen naar joden en de holocaust is geen probleem toch?quote:Op zondag 11 januari 2015 20:31 schreef Pietjevrijheid het volgende:
Het hoeft ook niet allemaal direct 'nut' te hebben.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:33 schreef D. het volgende:
[..]
Humor is om te lachen
De rest heeft weinig tot geen nut
weet ikquote:Op zondag 11 januari 2015 20:34 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Daarom deed Rowan Adkinson ook die speech.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |