abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148579973
Respect en fatsoen is wat veel mensen in Nederland is ontgaan, we moeten nodig de dienstplicht weer invoeren.
  Moderator zondag 11 januari 2015 @ 20:16:49 #3
257132 crew  Awsom
pi_148579986
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 20:16 schreef Pietjevrijheid het volgende:
Respect en fatsoen is wat veel mensen in Nederland is ontgaan, we moeten nodig de dienstplicht weer invoeren.
:')
pi_148579987

Vette shit!
pi_148579998
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 20:07 schreef Mylene het volgende:

[..]

Klopt dat het niet om een tekening ging. Hier enkele die na zijn ontslag werden gepubliceerd.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Heb je een bron die bevestigt dat het hier echte uitgaves van het tijdschrift betreft, en geen spoofs van shoah hebdo?

quote:
Shoah Hebdo est le recueil de toutes ces illustrations satiriques, d'ores et dj interdit la vente dans tout l'univers, contrairement au trs diffus "Charlie Hebdo".
pi_148580010
quote:
Och misschien maar dan zeker toch niet op basis van wat iemand zoals jij ervan vindt.
pi_148580020
quote:
14s.gif Op zondag 11 januari 2015 20:16 schreef Peunage het volgende:
[ afbeelding ]
Vette shit!
  zondag 11 januari 2015 @ 20:17:36 #8
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_148580022
Goed overzicht via geenstijl van hypocriete wereldleiders:

http://www.geenstijl.nl/m(...)opers_in_d.html#more
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
pi_148580031
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 20:13 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Laat jezelf filmen terwijl je het zegt en upload het op youtube.
Het feit alleen al dat mensen hierom gaan flippen is een reden waarom ik niet eens met dergelijke mensen in een samenleving wil wonen.

Oh je beledigt onze Profeet! Flikker toch op, man.
pi_148580044
quote:
Dan hebben we in ieder geval genoeg troepen om een zinvolle bijdrage te leveren aan de vernietiging van de Islamitische staat. ^O^
  roze zondag 11 januari 2015 @ 20:18:15 #11
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_148580053

Your beauty never ever scared me.
pi_148580070
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 20:17 schreef SuicideErrorist het volgende:

[..]

Het feit alleen al dat mensen hierom gaan flippen is een reden waarom ik niet eens met dergelijke mensen in een samenleving wil wonen.

Oh je beledigt onze Profeet! Boehoehoe.
+1
  zondag 11 januari 2015 @ 20:18:59 #13
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_148580084
quote:
Blegh, krijg het benauwd van zulke mensenmassa's
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_148580090
quote:
Als je meer respect en fatsoen wil moet je niet gaan lopen mauwen tegen die ongelovige autochtone inwoners van Nederland. Bij een andere groep valt wat dat betreft wat meer eer te behalen. ;)
pi_148580092
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 20:17 schreef meth1745 het volgende:

[..]

Heb je een bron die bevestigt dat het hier echte uitgaves van het tijdschrift betreft, en geen spoofs van shoah hebdo?

[..]

Nee, goed punt van je.
  roze zondag 11 januari 2015 @ 20:19:22 #16
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_148580107
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 20:18 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Blegh, krijg het benauwd van zulke mensenmassa's
Anderhalf miljoen mensen bij elkaar
Your beauty never ever scared me.
pi_148580117
quote:

[..]

wat ik nog erger vindt is dat sommige mensen blijkbaar geen waardigheid hebben, iets dat van jonge leeftijd systematisch is geneutralizeerd door de media

is er niets waarvoor jij je sterk durft te maken als het er op aankomt? jij laat het allemaal maar over je heen komen als een schaapje?
EN EEN SIGNATURE VAN MAX. 4 REGELS
BAM
pi_148580166
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 20:19 schreef AhmedJaret het volgende:

[..]

wat ik nog erger vindt is dat sommige mensen blijkbaar geen waardigheid hebben, iets dat van jonge leeftijd systematisch is geneutralizeerd door de media

is er niets waarvoor jij je sterk durft te maken als het er op aankomt? jij laat het allemaal maar over je heen komen als een schaapje?
Volgens mij hebben vandaag miljoenen Europeanen laten zien waar ze zich sterk voor maken
  zondag 11 januari 2015 @ 20:20:25 #19
438527 MissButterflyy
pi_148580167
quote:

[..]

Waardigheid? Waar heb je het over?
pi_148580200
quote:

[..]

als jij met sterk maken bedoelt dat je de wapens zou oppakken om iemand die jouw profeet met cartoons beledigt te wraken dan vind ik je maar een labiel poppetje om eerlijk te zijn.
pi_148580216
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 20:20 schreef Nintex het volgende:

[..]

Volgens mij hebben vandaag miljoenen Europeanen laten zien waar ze zich sterk voor maken
En dat is?
pi_148580310
quote:

[..]

En waarom neem jij aan dat ik geen eigen waarden e.d. heb? Omdat ik een profeet bespot die nooit de mijne zal zijn?

Daarnaast heeft dit niets te maken met je laten overlopen als een of ander schaap. Het is jouw profeet, het zijn jouw regels, niet de mijne.
pi_148580329
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 20:17 schreef DeJori het volgende:

Misschien als dit een betoging voor persvrijheid was geweest ipv n voor eenheid tegen terrorisme.
pi_148580397
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 20:20 schreef Nintex het volgende:

[..]

:') :') :') :') :') :') :') :') :') :')

door in een mars te lopen en straks met zijn allen vrijwillig het plein schoonvegen? kom op zeg, het gros van die mensen loopt daar alleen omdat ze niet degenen willen zijn die maandag ochtend bij hun collegas het "et, avez-vous participe dans la marche?" een excuus moeten verzinnen waarom ze er niet bij waren of door de buren raar willen worden aangekeken het is allemaal kudde gedrag met 0 effect

over een week staat er weer iets anders op de voorkant van l'opinion en is alles wat overblijft wat mensen die bij de koffiezetapparaat zeggen "he weet je nog toen we meeliepen op die zondag middag toen we geen fuck te doen hadden? haha ja, terrorisme is de wereld uit!"

kom op zeg, wees niet zo zwak
EN EEN SIGNATURE VAN MAX. 4 REGELS
BAM
pi_148580449
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 20:23 schreef meth1745 het volgende:

[..]

Misschien als dit een betoging voor persvrijheid was geweest ipv n voor eenheid tegen terrorisme.
De staatsterreur gepleegd door EUfielen overstijgt vele malen de Europese moslimterreur.

Daarom ook dit incident, om die laatste groep extra belangrijk te maken. Voor de schaapjes dan.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  zondag 11 januari 2015 @ 20:25:20 #28
438527 MissButterflyy
pi_148580450
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 20:24 schreef AhmedJaret het volgende:

[..]

door in een mars te lopen en straks met zijn allen vrijwillig het plein schoonvegen? kom op zeg, het gros van die mensen loopt daar alleen omdat ze niet degenen willen zijn die maandag ochtend bij hun collegas het "et, avez-vous participe dans la marche?" een excuus moeten verzinnen waarom ze er niet bij waren of door de buren raar willen worden aangekeken het is allemaal kudde gedrag met 0 effect

over een week staat er weer iets anders op de voorkant van l'opinion en is alles wat overblijft wat mensen die bij de koffiezetapparaat zeggen "he weet je nog toen we meeliepen op die zondag middag toen we geen fuck te doen hadden? haha ja, terrorisme is de wereld uit!"

En waar ben jij allemaal dan zo sterk in?
  Moderator zondag 11 januari 2015 @ 20:26:01 #29
18653 crew  D.
pi_148580484
Weer een rustige dag vandaag :Y

Wat een praatjesmakers die IS'ers he? :P
pi_148580502
quote:
Uitstekend geformuleerd!
pi_148580549
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 20:26 schreef D. het volgende:
Weer een rustige dag vandaag :Y

Wat een praatjesmakers die IS'ers he? :P
je ziet ze als concurrent zo te horen.
  zondag 11 januari 2015 @ 20:27:37 #32
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_148580564
quote:
6s.gif Op zondag 11 januari 2015 20:25 schreef El_Matador het volgende:

[..]

De staatsterreur gepleegd door EUfielen overstijgt vele malen de Europese moslimterreur.

Daarom ook dit incident, om die laatste groep extra belangrijk te maken. Voor de schaapjes dan.
Waarom zou er achter alles een complot moeten zitten?
pi_148580590
Rowan Atkinson _O_
pi_148580596
quote:

[..]

Dat zeg je ook als er duizenden in het MO de straat opgaan tegen mohammedkarikaturen?
pi_148580637
Soooooooooo! Mensen hebben nix beters te doen hierzo! Tsjongejongejonge
Broederliefde.
  Moderator zondag 11 januari 2015 @ 20:30:25 #36
257132 crew  Awsom
pi_148580716
Waarom wordt het NWS topic overspoelt met BNWers
pi_148580721
quote:
_O_

Wat een goede spreker is het toch. En hij zegt hetzelfde als ik; meer, meer, meer.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_148580748
quote:

[..]

Als Europa niet geleid werd door grotendeels saaie bureaucraten die de saaie en zwakke status quo willen verdedigen dan stond je nu in radioactief Oekraine tegen de slaven van Putin te vechten.

Wees blij dat Europa niet agressief, tolerant en grotendeels 'vrij' is, het macht, glorie en broederschap spelletje hebben we in het verleden een keer of wat geprobeerd en liep niet goed af.
pi_148580755
quote:

[..]

Wat moet het naar voor je zijn om zo'n negatief wereldbeeld te hebben als jij hebt.
pi_148580761
  Moderator zondag 11 januari 2015 @ 20:31:23 #41
18653 crew  D.
pi_148580770
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 20:27 schreef SuperFood het volgende:

[..]

je ziet ze als concurrent zo te horen.
Weet niet wat jij allemaal hoort :N
pi_148580781
Moslims mogen volgens hun religie geen Goden en andere religieuze personages beledigen en dat staat ook in de Koran, ik vind dat een mooi gebaar waar wij Nederlanders in deze westerse maatschappij een voorbeeld aan moeten nemen. Harmonie en Vrede blijven loze termen als men er geen offers voor opbrengt. En een geplaatste offer is het vernieuwen van de wet die het toelaat om andere mensen ongegrond of opzettelijk te beledigen.
pi_148580835
quote:
1s.gif Op zondag 11 januari 2015 20:27 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Waarom zou er achter alles een complot moeten zitten?
Op het lagere niveau lijkt me deze aanslagen echt, maar wel toegestaan door Frankrijk. Jouw vrienden staan er niet best voor en kunnen dit soort politieke uitmelking wel gebruiken.

Mensen die dat soort complotten verzinnen zijn geen moreel normaal denkende wezens als jij en ik. Leer dat (h)erkennen en je begrijpt veel meer van wat gaande is.

pi_148580836
quote:
15s.gif Op zondag 11 januari 2015 19:45 schreef Webschip het volgende:
Weet iemand wat het nut is van bespotten?
Weet iemand wat het nut is van religie?
Weet iemand wat het nut is van humor?
Weet iemand wat het nut is van gamen?
Weet iemand wat het nut is van profvoetbal?

Het gaat helemaal niet over het nut van bespotten. Het gaat om het nut van de vrijheid van meningsuiting.
pi_148580849
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 20:31 schreef Pietjevrijheid het volgende:
Moslims mogen volgens hun religie geen Goden en andere religieuze personages beledigen en dat staat ook in de Koran, ik vind dat een mooi gebaar waar wij Nederlanders in deze westerse maatschappij een voorbeeld aan moeten nemen. Harmonie en Vrede blijven loze termen als men er geen offers voor opbrengt. En een geplaatste offer is het vernieuwen van de wet die het toelaat om andere mensen ongegrond of opzettelijk te beledigen.
jij gaat niet voor mij bepalen wat ik moet of niet. wie denk je dat je bent knaap :{w
pi_148580866
quote:
De antiterreurwetgeving in de UK is dan ook een complete negatie van de veelgeprezen Westerse vrijheid. Ik heb duizenden pdf's op m'n pc staan waarvoor ik in de UK tot 10 jaar cel zou kunnen veroordeeld worden, want de info erin zou kunnen gebruikt worden bij het plegen van aanslagen, en interesse is geen legitieme reden voor het bezit ervan.

Vb: https://en.wikipedia.org/(...)ed_Munition_Handbook
pi_148580873
quote:
Iedereen moet zich toch gewoon tot de islam bekeren eigenlijk?
I´m back.
  zondag 11 januari 2015 @ 20:33:16 #48
168739 Red_85
'echt wel'
pi_148580874
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 20:17 schreef DeJori het volgende:

quote:
Net zoals die rattenkop van een marokkaanse minister. Loopt niet mee omdat er borden zijn gesignaleerd met een verzonnen figuur.
Hiermee geeft die flikker dus eigenlijk een signaal af van 'mijn land geeft die terristen gelijk'.

Op het vliegtuig trappen en persona non grata maken voor de hele eu. Wegwezen.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Moderator zondag 11 januari 2015 @ 20:33:16 #49
257132 crew  Awsom
pi_148580875
quote:
6s.gif Op zondag 11 januari 2015 20:32 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Op het lagere niveau lijkt me deze aanslagen echt, maar wel toegestaan door Frankrijk. Jouw vrienden staan er niet best voor en kunnen dit soort politieke uitmelking wel gebruiken.

Mensen die dat soort complotten verzinnen zijn geen moreel normaal denkende wezens als jij en ik. Leer dat (h)erkennen en je begrijpt veel meer van wat gaande is.
Ga alsjeblieft heel snel terug naar BNW _O-
pi_148580886
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 20:30 schreef Nintex het volgende:

[..]

Als Europa niet geleid werd door grotendeels saaie bureaucraten die de saaie en zwakke status quo willen verdedigen dan stond je nu in radioactief Oekraine tegen de slaven van Putin te vechten.

Wees blij dat Europa niet agressief, tolerant en grotendeels 'vrij' is, het macht, glorie en broederschap spelletje hebben we in het verleden een keer of wat geprobeerd en liep niet goed af.
_O_ Juist. Dit lijken echt veel mensen (ook in NL) niet te beseffen, dat valt me helaas echt op. Je zou bijna zeggen: tijd voor een bezetting/oorlog hier, misschien dan mensen dat weer een beetje.

Maar goed, laten we hopen dat we dat nooit mogen meemaken.
  Moderator zondag 11 januari 2015 @ 20:33:54 #51
18653 crew  D.
pi_148580908
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 20:32 schreef Roland010 het volgende:

[..]

Weet iemand wat het nut is van religie?
Weet iemand wat het nut is van humor?
Weet iemand wat het nut is van gamen?
Weet iemand wat het nut is van profvoetbal?

Het gaat helemaal niet over het nut van bespotten. Het gaat om het nut van de vrijheid van meningsuiting.
Humor is om te lachen :Y

De rest heeft weinig tot geen nut :P
pi_148580918
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 20:33 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Iedereen moet zich toch gewoon tot de islam bekeren eigenlijk?
Nee iedereen moet elkaar respecteren en stoppen met deze hedendaagse opstokerij onder de mom van vrijheid van mening.
pi_148580947
quote:
Moslims mogen volgens hun religie geen Goden en andere religieuze personages beledigen en dat staat ook in de Koran, ik vind dat een mooi gebaar waar wij Nederlanders in deze westerse maatschappij een voorbeeld aan moeten nemen. [meer Blabla.]
En ik heb liever dat jij in de stront zakt. :)
  zondag 11 januari 2015 @ 20:34:54 #54
168739 Red_85
'echt wel'
pi_148580953
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 20:33 schreef meth1745 het volgende:

[..]

De antiterreurwetgeving in de UK is dan ook een complete negatie van de veelgeprezen Westerse vrijheid. Ik heb duizenden pdf's op m'n pc staan waarvoor ik in de UK tot 10 jaar cel zou kunnen veroordeeld worden, want de info erin zou kunnen gebruikt worden bij het plegen van aanslagen, en interesse is geen legitieme reden voor het bezit ervan.

Vb: https://en.wikipedia.org/(...)ed_Munition_Handbook
Daarom deed Rowan Adkinson ook die speech.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_148580963
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 20:33 schreef Red_85 het volgende:

[..]

[..]

Net zoals die rattenkop van een marokkaanse minister. Loopt niet mee omdat er borden zijn gesignaleerd met een verzonnen figuur.
Hiermee geeft die flikker dus eigenlijk een signaal af van 'mijn land geeft die terristen gelijk'.

Op het vliegtuig trappen en persona non grata maken voor de hele eu. Wegwezen.
:')

Nee, hij loopt niet mee omdat er mensen met spotprenten meelopen.
pi_148580969
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 20:34 schreef Pietjevrijheid het volgende:

[..]

Nee iedereen moet ... stoppen met deze hedendaagse opstokerij ....
Eens

pi_148580982
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 20:34 schreef Pietjevrijheid het volgende:

[..]

Nee iedereen moet elkaar respecteren en stoppen met deze hedendaagse opstokerij onder de mom van vrijheid van mening.
Uhm... hoe denk jij dat de meeste Europeanen onder het juk van het christendom uitgekomen zijn? Eens en nooit meer.
pi_148580987
quote:
Maar haten en beledigen naar joden en de holocaust is geen probleem toch?
Andere mensen opblazen en executeren ook niet.
Wat is dat nu voor een gebaar?
Make my day!
pi_148580999
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 20:33 schreef D. het volgende:

[..]

Humor is om te lachen :Y

De rest heeft weinig tot geen nut :P
Het hoeft ook niet allemaal direct 'nut' te hebben.
Als iets nut moest hebben, kon je FOK! ook wel afschaffen.
pi_148581009
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 20:34 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Daarom deed Rowan Adkinson ook die speech.
weet ik
niet helemaal, hij heeft het enkel over section 5, de wet heeft bepalingen waar ik veel meer problemen mee heb dan section 5.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')