Humor is om te lachenquote:Op zondag 11 januari 2015 20:32 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Weet iemand wat het nut is van religie?
Weet iemand wat het nut is van humor?
Weet iemand wat het nut is van gamen?
Weet iemand wat het nut is van profvoetbal?
Het gaat helemaal niet over het nut van bespotten. Het gaat om het nut van de vrijheid van meningsuiting.
Nee iedereen moet elkaar respecteren en stoppen met deze hedendaagse opstokerij onder de mom van vrijheid van mening.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:33 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Iedereen moet zich toch gewoon tot de islam bekeren eigenlijk?
En ik heb liever dat jij in de stront zakt.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:31 schreef Pietjevrijheid het volgende:
Moslims mogen volgens hun religie geen Goden en andere religieuze personages beledigen en dat staat ook in de Koran, ik vind dat een mooi gebaar waar wij Nederlanders in deze westerse maatschappij een voorbeeld aan moeten nemen. [meer Blabla.]
Daarom deed Rowan Adkinson ook die speech.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:33 schreef meth1745 het volgende:
[..]
De antiterreurwetgeving in de UK is dan ook een complete negatie van de veelgeprezen Westerse vrijheid. Ik heb duizenden pdf's op m'n pc staan waarvoor ik in de UK tot 10 jaar cel zou kunnen veroordeeld worden, want de info erin zou kunnen gebruikt worden bij het plegen van aanslagen, en interesse is geen legitieme reden voor het bezit ervan.
Vb: https://en.wikipedia.org/(...)ed_Munition_Handbook
quote:Op zondag 11 januari 2015 20:33 schreef Red_85 het volgende:
[..]
[..]
Net zoals die rattenkop van een marokkaanse minister. Loopt niet mee omdat er borden zijn gesignaleerd met een verzonnen figuur.
Hiermee geeft die flikker dus eigenlijk een signaal af van 'mijn land geeft die terristen gelijk'.
Op het vliegtuig trappen en persona non grata maken voor de hele eu. Wegwezen.
Eensquote:Op zondag 11 januari 2015 20:34 schreef Pietjevrijheid het volgende:
[..]
Nee iedereen moet ... stoppen met deze hedendaagse opstokerij ....
Uhm... hoe denk jij dat de meeste Europeanen onder het juk van het christendom uitgekomen zijn? Eens en nooit meer.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:34 schreef Pietjevrijheid het volgende:
[..]
Nee iedereen moet elkaar respecteren en stoppen met deze hedendaagse opstokerij onder de mom van vrijheid van mening.
Maar haten en beledigen naar joden en de holocaust is geen probleem toch?quote:Op zondag 11 januari 2015 20:31 schreef Pietjevrijheid het volgende:
Moslims mogen volgens hun religie geen Goden en andere religieuze personages beledigen en dat staat ook in de Koran, ik vind dat een mooi gebaar waar wij Nederlanders in deze westerse maatschappij een voorbeeld aan moeten nemen. Harmonie en Vrede blijven loze termen als men er geen offers voor opbrengt. En een geplaatste offer is het vernieuwen van de wet die het toelaat om andere mensen ongegrond of opzettelijk te beledigen.
Het hoeft ook niet allemaal direct 'nut' te hebben.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:33 schreef D. het volgende:
[..]
Humor is om te lachen
De rest heeft weinig tot geen nut
weet ikquote:Op zondag 11 januari 2015 20:34 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Daarom deed Rowan Adkinson ook die speech.
O, ik dacht begrepen te hebben dat iedereen zich tot de islam zou moeten bekeren, allah heeft weinig geduld met de anders- en ongelovigen.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:34 schreef Pietjevrijheid het volgende:
[..]
Nee iedereen moet elkaar respecteren en stoppen met deze hedendaagse opstokerij onder de mom van vrijheid van mening.
Voor hem weegt dat dus zwaarder dan de levens en de vrijheden van vele mensen. Walgelijk... Als de Islam een stap vooruit wil maken richting een beschaafde religie, moeten de vertegenwoordigers kappen met dit soort shit.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:34 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Nee, hij loopt niet mee omdat er mensen met spotprenten meelopen.
Vandaar ook dat het afgelopen decennium in Nederland duizenden mensen zijn vermoord omdat ze zich niet wilden bekeren.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:36 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
O, ik dacht begrepen te hebben dat iedereen zich tot de islam zou moeten bekeren, allah heeft weinig geduld met de anders- en ongelovigen.
Beter dat iedereen zich tot de islam bekeert dan toch?quote:Op zondag 11 januari 2015 20:35 schreef AhmedJaret het volgende:
ik kom mij iedere keer weer tegen als ik realiseer hoe onwetend, mak en gedrogeerd de meeste mensen zijn
jammer
quote:Op zondag 11 januari 2015 20:31 schreef Pietjevrijheid het volgende:
Moslims mogen volgens hun religie geen Goden en andere religieuze personages beledigen en dat staat ook in de Koran, ik vind dat een mooi gebaar waar wij Nederlanders in deze westerse maatschappij een voorbeeld aan moeten nemen. Harmonie en Vrede blijven loze termen als men er geen offers voor opbrengt. En een geplaatste offer is het vernieuwen van de wet die het toelaat om andere mensen ongegrond of opzettelijk te beledigen.
Offers brengen aan beperkte primaten met een grootheidswaan over verzonnen figuren.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:31 schreef Pietjevrijheid het volgende:
Nee, de holocaust werd slechts als voorbeeld gebruikt om de hypocrisie rond deze 'vrijheid van mening' duidelijk te maken. Joden en Holocaust moet net zo goed gerespecteerd worden.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:35 schreef agter het volgende:
[..]
Maar haten en beledigen naar joden en de holocaust is geen probleem toch?
Andere mensen opblazen en executeren ook niet.
Wat is dat nu voor een gebaar?
Aha. Dus iedereen die niet mee liep is niet voor de vrijheid van meningsuiting. Mooie drogreden.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:36 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Voor hem weegt dat dus zwaarder dan de levens en de vrijheden van vele mensen. Walgelijk...
Het is interessant om de discussie te zien van zij die nog in de facades zijn blijven hangen.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:33 schreef Awsom het volgende:
[..]
Ga alsjeblieft heel snel terug naar BNW
Dan zou de wereld er misschien nog wel vredig uitzien ook.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:36 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Beter dat iedereen zich tot de islam bekeert dan toch?
ik vind het eerder triestquote:Op zondag 11 januari 2015 20:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het is interessant om de discussie te zien van zij die nog in de facades zijn blijven hangen.
Alsof dit om religie gaat enzo. Vermakelijk.
Ja, want moslims slachten elkaar nooit af.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:38 schreef VromeBroeder het volgende:
[..]
Dan zou de wereld er misschien nog wel vredig uitzien ook.
http://m.spitsnieuws.nl/b(...)meelopen-protestmarsquote:Op zondag 11 januari 2015 20:34 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Nee, hij loopt niet mee omdat er mensen met spotprenten meelopen.
Dat zeg ik niet. Het gaat me om de reden die hij ervoor heeft. Hij vindt blijkbaar moord en het afschaffen van de vrijheid van meningsuiting minder erg dan een plaatje tekenen van een of andere profeet uit z'n religie.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:37 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Aha. Dus iedereen die niet mee liep is niet voor de vrijheid van meningsuiting. Mooie drogreden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |