SPOILER: restanten van terroristOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bestorming supermarkt
Bestorming Dammartin
quote:Op zondag 11 januari 2015 20:16 schreef Pietjevrijheid het volgende:
Respect en fatsoen is wat veel mensen in Nederland is ontgaan, we moeten nodig de dienstplicht weer invoeren.
Heb je een bron die bevestigt dat het hier echte uitgaves van het tijdschrift betreft, en geen spoofs van shoah hebdo?quote:Op zondag 11 januari 2015 20:07 schreef Mylene het volgende:
[..]
Klopt dat het niet om een tekening ging. Hier enkele die na zijn ontslag werden gepubliceerd.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Shoah Hebdo est le recueil de toutes ces illustrations satiriques, d'ores et dj interdit la vente dans tout l'univers, contrairement au trs diffus "Charlie Hebdo".
Och misschien maar dan zeker toch niet op basis van wat iemand zoals jij ervan vindt.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:16 schreef Pietjevrijheid het volgende:
Respect en fatsoen is wat veel mensen in Nederland is ontgaan, we moeten nodig de dienstplicht weer invoeren.
Het feit alleen al dat mensen hierom gaan flippen is een reden waarom ik niet eens met dergelijke mensen in een samenleving wil wonen.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:13 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Laat jezelf filmen terwijl je het zegt en upload het op youtube.
Dan hebben we in ieder geval genoeg troepen om een zinvolle bijdrage te leveren aan de vernietiging van de Islamitische staat.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:16 schreef Pietjevrijheid het volgende:
+1quote:Op zondag 11 januari 2015 20:17 schreef SuicideErrorist het volgende:
[..]
Het feit alleen al dat mensen hierom gaan flippen is een reden waarom ik niet eens met dergelijke mensen in een samenleving wil wonen.
Oh je beledigt onze Profeet! Boehoehoe.
Als je meer respect en fatsoen wil moet je niet gaan lopen mauwen tegen die ongelovige autochtone inwoners van Nederland. Bij een andere groep valt wat dat betreft wat meer eer te behalen.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:16 schreef Pietjevrijheid het volgende:
Nee, goed punt van je.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:17 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Heb je een bron die bevestigt dat het hier echte uitgaves van het tijdschrift betreft, en geen spoofs van shoah hebdo?
[..]
Anderhalf miljoen mensen bij elkaarquote:Op zondag 11 januari 2015 20:18 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Blegh, krijg het benauwd van zulke mensenmassa's
wat ik nog erger vindt is dat sommige mensen blijkbaar geen waardigheid hebben, iets dat van jonge leeftijd systematisch is geneutralizeerd door de mediaquote:Op zondag 11 januari 2015 20:17 schreef SuicideErrorist het volgende:
[..]
Het feit alleen al dat mensen hierom gaan flippen is een reden waarom ik niet eens met dergelijke mensen in een samenleving wil wonen.
Oh je beledigt onze Profeet! Flikker toch op, man.
Volgens mij hebben vandaag miljoenen Europeanen laten zien waar ze zich sterk voor makenquote:Op zondag 11 januari 2015 20:19 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
wat ik nog erger vindt is dat sommige mensen blijkbaar geen waardigheid hebben, iets dat van jonge leeftijd systematisch is geneutralizeerd door de media
is er niets waarvoor jij je sterk durft te maken als het er op aankomt? jij laat het allemaal maar over je heen komen als een schaapje?
Waardigheid? Waar heb je het over?quote:Op zondag 11 januari 2015 20:19 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
wat ik nog erger vindt is dat sommige mensen blijkbaar geen waardigheid hebben, iets dat van jonge leeftijd systematisch is geneutralizeerd door de media
is er niets waarvoor jij je sterk durft te maken als het er op aankomt? jij laat het allemaal maar over je heen komen als een schaapje?
als jij met sterk maken bedoelt dat je de wapens zou oppakken om iemand die jouw profeet met cartoons beledigt te wraken dan vind ik je maar een labiel poppetje om eerlijk te zijn.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:19 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
En dat is?quote:Op zondag 11 januari 2015 20:20 schreef Nintex het volgende:
[..]
Volgens mij hebben vandaag miljoenen Europeanen laten zien waar ze zich sterk voor maken
En waarom neem jij aan dat ik geen eigen waarden e.d. heb? Omdat ik een profeet bespot die nooit de mijne zal zijn?quote:Op zondag 11 januari 2015 20:19 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
Misschien als dit een betoging voor persvrijheid was geweest ipv n voor eenheid tegen terrorisme.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:17 schreef DeJori het volgende:
Goed overzicht via geenstijl van hypocriete wereldleiders:
http://www.geenstijl.nl/m(...)opers_in_d.html#more
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |