Gedragsdeskundigen zijn het niet met je eens.quote:Op zondag 11 januari 2015 23:26 schreef haan33 het volgende:
Zulk gedrag zal minder voorkomen als het afgestraft wordt
Ga lezen dan luie kut student.quote:
Was het maar zo, dan zou ik mezelf echt cool vinden.quote:
Zo reageren op jezelf.quote:Op zondag 11 januari 2015 18:50 schreef NotYou het volgende:
[..]
1. Verbaasd, really? https://www.google.nl/search?q=gabber+alien+fok+site:forum.fok.nl
2. Met geaardheid wordt doorgaans de seksuele geaardheid bedoeld die far as I know 'losstaat' van de "genderidentiteit".
3. Dubbele ontkenning
4. Beginnen over een gebrek aan onderwijs terwijl je zelf de plank zo ontzettend misslaat.
5. Acceptatie kun je niet 'onderwijzen'/opleggen.
6. Haat/intolerantie tegenover zowel transseksuelen als homoseksuelen is niet iets van de middeleeuwen. Kijk eens naar Rusland, Oeganda en Jamaica.
Verder wel eens met de intentie.![]()
Verveling en tijd teveel levert de meest boeiende trolls/kloontjes op.quote:Op zondag 11 januari 2015 23:49 schreef NotYou het volgende:
[..]
Was het maar zo, dan zou ik mezelf echt cool vinden.
[..]
Zo reageren op jezelf.![]()
![]()
Nah, ik dacht even dat adorabelle de ts (quote:Op zondag 11 januari 2015 23:51 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Verveling en tijd teveel levert de meest boeiende trolls/kloontjes op.
quote:
Ow nou ja jammer want was dit je trollaccount geweest had ik veel respect voor je gehad.quote:Op zondag 11 januari 2015 23:53 schreef NotYou het volgende:
[..]
Nah, ik dacht even dat adorabelle de ts () van dit topic was.
Vandaar m'n "Nog niet juist.
" in reactie op:
[..]
En ik voor mezelf.quote:Op zondag 11 januari 2015 23:53 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ow nou ja jammer want was dit je trollaccount geweest had ik veel respect voor je gehad.
ik haat mensen die niet leren van hun fouten, die willen het ook niet volgens mijquote:Op zondag 11 januari 2015 23:43 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ahw mannetje toch, het is ook maar zwaar voor je hè?
Je wilt gewoon lekker schoppen naar een makkelijk slachtoffer. Kun je best eerlijk over zijn.quote:Op zondag 11 januari 2015 23:55 schreef haan33 het volgende:
[..]
ik haat mensen die niet leren van hun fouten, die willen het ook niet volgens mij
ze mogen mijn dollo zuigen, ik als FOK!legende bepaal de waarheidquote:Op zondag 11 januari 2015 23:47 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Gedragsdeskundigen zijn het niet met je eens.
al was het de koning, ik straf zielig gedrag afquote:Op zondag 11 januari 2015 23:57 schreef NotYou het volgende:
[..]
Je wilt gewoon lekker schoppen naar een makkelijk slachtoffer. Kun je best eerlijk over zijn.
..juist ja.. jij wel Haanquote:Op maandag 12 januari 2015 00:00 schreef haan33 het volgende:
[..]
al was het de koning, ik straf zielig gedrag af
ik ben een mafkees maar ik doe niet zieligquote:Op maandag 12 januari 2015 00:02 schreef NotYou het volgende:
[..]
..juist ja.. jij wel HaanNobele afstraffer.
![]()
![]()
Ik ben adorabelle niet vriend en als je het mij vraagt Haan, lopen er hier op Fok! maar weinig rond die zieliger doen dan jij.quote:Op maandag 12 januari 2015 00:04 schreef haan33 het volgende:
[..]
ik ben een mafkees maar ik doe niet zielig
zoals ik al zei: wat therapieen ipv hormonen lost in jouw geval veel meer op
KLB / Ralph Lauren sneakers verneuktquote:Op maandag 12 januari 2015 00:07 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ik ben adorabelle niet vriend en als je het mij vraagt Haan, lopen er hier op Fok! maar weinig rond die zieliger doen dan jij.
ik doe niet zielig, ik vind alleen dat de haat alleen voorkomt uit haar mongolische gedragquote:Op maandag 12 januari 2015 00:07 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ik ben adorabelle niet vriend en als je het mij vraagt Haan, lopen er hier op Fok! maar weinig rond die zieliger doen dan jij.
oh als alleen dat 't alleen is.quote:Op maandag 12 januari 2015 00:11 schreef haan33 het volgende:
[..]
ik doe niet zielig, ik vind alleen dat de haat alleen voorkomt uit haar mongolische gedrag
zoals ik al zei: iemand die zijn of haar best doet wat te bereiken krijgt respect van mij. Maar mensen die om alles huiliehuilie doen mogen van mij aan het gasquote:
Nog steeds een bijzonder zwak excuus. Je zoekt dit op Haan, alsmaar weer. Je wil gewoon schoppen, niet om iets af te straffen maar omdat je het leuk vindt.quote:Op maandag 12 januari 2015 00:14 schreef haan33 het volgende:
[..]
zoals ik al zei: iemand die zijn of haar best doet wat te bereiken krijgt respect van mij. Maar mensen die om alles huiliehuilie doen mogen van mij aan het gas
nee, ik ben zelf gepest vroeger en walg ervan. maar als mensen zich als provocerende huilies telkens maar opstellen mogen ze de tering genietenquote:Op maandag 12 januari 2015 00:16 schreef NotYou het volgende:
[..]
Nog steeds een bijzonder zwak excuus. Je zoekt dit op Haan, alsmaar weer. Je wil gewoon schoppen, niet om iets af te straffen maar omdat je het leuk vindt.
Zielig mannetje.
Ja hoor Haan, heel normaal dat je de behoefte zou voelen iemand die door anderen al volop 'afgestraft' wordt hoogstpersoonlijk 'af te straffen', veilig vanachter je pc'tje.quote:Op maandag 12 januari 2015 00:22 schreef haan33 het volgende:
[..]
nee, ik ben zelf gepest vroeger en walg ervan. maar als mensen zich als provocerende huilies telkens maar opstellen mogen ze de tering genieten
tabee
ik zit achter mijn mobiel wat klets je nou ventquote:Op maandag 12 januari 2015 00:32 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ja hoor Haan, heel normaal dat je de behoefte zou voelen iemand die door anderen al volop 'afgestraft' wordt hoogstpersoonlijk 'af te straffen', veilig vanachter je pc'tje.
Kijk de 'foklegende' eens gaan, deze man! Wat een klasse, wat een humor! Echt iemand om tegen op te kijken.quote:Op maandag 12 januari 2015 00:35 schreef haan33 het volgende:
[..]
ik zit achter mijn mobiel wat klets je nou vent
ik geef enkel mijn mening over zielig gedrag. Ik zal AB nooit belachelijk maken omdat zij 'anders' zou zijnquote:Op maandag 12 januari 2015 00:36 schreef NotYou het volgende:
[..]
Kijk de 'foklegende' eens gaan, deze man! Wat een klasse, wat een humor! Echt iemand om tegenop te kijken.![]()
Je doet niet anders. Edit je posts zelfs nog om "ze" in "hij" te veranderen.quote:Op maandag 12 januari 2015 00:38 schreef haan33 het volgende:
[..]
ik geef enkel mijn mening over zielig gedrag. Ik zal AB nooit belachelijk maken omdat zij 'anders' zou zijn
oke dat was inderdaad wat onhandig van mij, ik wil AB niet kwetsen. Maar haar gedrag verneukt het voor haar gewoonquote:Op maandag 12 januari 2015 00:38 schreef NotYou het volgende:
[..]
Je doet niet anders. Edit je posts zelfs nog om "ze" in "hij" te veranderen.
Dat wilde je nou precies wel, sterker nog je leek het prachtig te vinden. En nee niet haar gedrag maar jij, en users zoals jij, verneuken het voor haar.quote:Op maandag 12 januari 2015 00:45 schreef haan33 het volgende:
[..]
oke dat was inderdaad wat onhandig van mij, ik wil AB niet kwetsen. Maar haar gedrag verneukt het voor haar gewoon
ik zeg net dat niet goed van mij was, ik ben zelfs bereid mijn excuses aan te bieden als ik haar hiermee gekwetst hebt. Ik vind haar gedrag provocerend en zielig dat is het enige wat ik zegquote:Op maandag 12 januari 2015 00:46 schreef NotYou het volgende:
[..]
Dat wilde je nou precies wel, sterker nog je leek het prachtig te vinden. En nee niet haar gedrag maar jij, en users zoals jij, verneuken het voor haar.
En als je het in het vervolg nou precies daarbij laat (en het dan ook maximaal één keer per topic meldt) heb ik daar geen enkel probleem mee.quote:Op maandag 12 januari 2015 00:49 schreef haan33 het volgende:
[..]
ik zeg net dat niet goed van mij was, ik ben zelfs bereid mijn excuses aan te bieden als ik haar hiermee gekwetst hebt. Ik vind haar gedrag provocerend en zielig dat is het enige wat ik zeg
dan zijn wij het met elkaar eens.quote:Op maandag 12 januari 2015 00:51 schreef NotYou het volgende:
[..]
En als je het in het vervolg nou precies daarbij laat (en het dan ook maximaal één keer per topic meldt) heb ik daar geen enkel probleem mee.
Het spijt me voor mijn aggresieve reactie.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:08 schreef NotYou het volgende:
[..]
Moet dat nou zo onvriendelijk? Is het echt zo raar dat ik moeite heb met indoctrinatie?
Idd.quote:Op zondag 11 januari 2015 23:49 schreef NotYou het volgende:
[..]
Was het maar zo, dan zou ik mezelf echt cool vinden.
[..]
Zo reageren op jezelf.![]()
![]()
Interessante analyse, maar nee. Ik ben geboren met een vagina, en hoewel ik altijd als enig meisje op mijn basisschool extreme fan van K'NEX, DBZ en Pokémon ben geweest, voel ik mij thans ontzettend fijn als vrouw.quote:
quote:Op maandag 12 januari 2015 05:15 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]compleet paranoïde
bwahahahahahaha
En als de tegenpartij ook wil, is ook wel een ding om rekening mee te houden grgrquote:Op zondag 11 januari 2015 18:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Verder snap ik hier geen reet van en moet iedereen lekker neuken met wie en als wie ze willen.
Waar staat JNG voor?quote:Op maandag 12 januari 2015 14:16 schreef Kingstown het volgende:
Als je het (gesloten) topic in R&P leest en het vorige topic in KLB, dan is er 1 opvallend aspect:
Veel van de hoofdrolspelers hebben een gezamenlijk verleden in JNG wat soms nogal "rumoerig" was. Sinds dat subforum gesloten is en men dus over heel FOK! uitgewaaierd is, zoekt en vindt men elkaar op andere plekken van FOK!. Vetes en ruzies van jaren geleden worden nu herhaald in KLB (of de GRTD-SC) en als het zo uitkomt zelfs dus in R&P.
Er zijn dus een aantal mensen die al langere tijd elkaar niet zo liggen (kan gebeuren) en die geregeld de drang hebben om elkaar op te zoeken en te vertellen dat ze elkaar stom vinden. Veel meer is er niet echt aan de hand.
Eigenlijk zouden dat soort users gewoon een apart subforum moeten hebben zodat ze goed bedoelde topics zoals dat in R&P niet meer om zeep kunnen helpen....mss kunnen we het dan JNG noemen ofzo. Denk dat het wel potentie heeft.
Ik lees wartaal. Waar heb je het over (slachtofferrol?)?quote:Op maandag 12 januari 2015 16:39 schreef Smack10 het volgende:
En wat een zielige klacht, leuke termen erin gooien en lekker in de slachtofferrol gaan zitten.
Ach man, zeik niet.quote:Op maandag 12 januari 2015 16:45 schreef BOL9090 het volgende:
[..]
Ik lees wartaal. Waar heb je het over (slachtofferrol?)?
Ik heb het gevoel dat ik nu een bericht lees van een kleuter.quote:Op maandag 12 januari 2015 16:40 schreef Smack10 het volgende:
En dan ga je toch lekker naar een ander forum, je hoeft hier niet te blijven hoor.
Ja echt he, zal ik me laten ombouwen voor wat empatisch vermogen?quote:Op maandag 12 januari 2015 16:47 schreef BOL9090 het volgende:
[..]
Jouw uitdrukkingsvermogen is beperkt, en dat frustreert je overduidelijk.
Blijf vooral in je zolderkamer leven. Alvast veel dank.quote:Op maandag 12 januari 2015 16:48 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ja echt he, zal ik me laten ombouwen voor wat empatisch vermogen?
Doe je toch wel weer. Lul.quote:Op maandag 12 januari 2015 18:19 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
awh lieffie... het spijt me echt... ik zal je nooit meer plagen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Though those that are betrayed do feel the treason sharply, yet the traitor stands in worse case of woe.
quote:Op maandag 12 januari 2015 18:32 schreef Willoow het volgende:
[..]
Doe je toch wel weer. Lul.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja![]()
Wacht maar.quote:
Nou nog leren typen.quote:
Neem het internetleven niet zo serieus, mien jong.quote:Op maandag 12 januari 2015 18:38 schreef IkBenDeBaas het volgende:
Cyberbullies
En dan een liedje met make love droppen, zet echt veel kracht bij
En dat zeg jij?quote:Op maandag 12 januari 2015 18:53 schreef BOL9090 het volgende:
[..]
Neem het internetleven niet zo serieus, mien jong.
Hehe.quote:
Aldus de meester, kennelijk een FOK!legende, is dit een kloon van jou Slaapzak?quote:Op zondag 11 januari 2015 23:55 schreef haan33 het volgende:
[..]
ik haat mensen die niet leren van hun fouten, die willen het ook niet volgens mij
Dat meisje heeft het zooo zwaar!! niemand heeft het zo erg.quote:Op maandag 12 januari 2015 19:50 schreef Gelser het volgende:
[..]
Aldus de meester, kennelijk een FOK!legende, is dit een kloon van jou Slaapzak?
Het moet regelrecht uit je hart komen Haan, dit klinkt toch niet helemaal oprechtquote:Op maandag 12 januari 2015 20:00 schreef haan33 het volgende:
[..]
Dat meisje heeft het zooo zwaar!! niemand heeft het zo erg.
debiel gedrag is altijd tequote:Op maandag 12 januari 2015 20:02 schreef Gelser het volgende:
[..]
Het moet regelrecht uit je hart komen Haan, dit klinkt toch niet helemaal oprecht
Wat heeft jou geholpen Haan en kun je dat hier een plekje gevenquote:Op maandag 12 januari 2015 20:03 schreef haan33 het volgende:
[..]
debiel gedrag is altijd te
beinvloeden, dat slappe gedoe altijd
quote:Op maandag 12 januari 2015 00:35 schreef haan33 het volgende:
[..]Haan Baas
ik zit achter mijn mobiel wat klets je nou vent
ik heb mijzelf een spiegel voor gehouden en aan mijzelf gaan werken.quote:Op maandag 12 januari 2015 20:06 schreef Gelser het volgende:
[..]
Wat heeft jou geholpen Haan en kun je dat hier een plekje geven
Dan moet een of andere arme psychiater aanhoren hoe het allemaal de schuld van anderen isquote:Op maandag 12 januari 2015 20:38 schreef haan33 het volgende:
[..]
ik heb mijzelf een spiegel voor gehouden en aan mijzelf gaan werken.
Mensen als AB slepen hun hele familie mee in het gezeik steeds. Zoals ik al zei: 'ga eens met iemand praten'
een goede psychiater ziet alles meteen. Ik ben ook geconfronteerd met mijzelf, heeft goed geholpen. Heb het idee dat het gedrag van AB steeds wordt goedgepraat en ze het normaal is gaan vindenquote:Op maandag 12 januari 2015 21:19 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dan moet een of andere arme psychiater aanhoren hoe het allemaal de schuld van anderen is![]()
Zelfreflectie, brrr
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
En, wat waren de bevindingen van de psychiater toen ze je achterover in die stoel drukte en wat opdringerige vragen over je moeder begon te stellen?quote:Op maandag 12 januari 2015 21:25 schreef haan33 het volgende:
[..]
een goede psychiater ziet alles meteen. Ik ben ook geconfronteerd met mijzelf, heeft goed geholpen. Heb het idee dat het gedrag van AB steeds wordt goedgepraat en ze het normaal is gaan vinden
ik zat niet bij de psychiater, maar je onderschat hun kunsten, geloof me ze zien in 3 minuten hoe jij in elkaar zitquote:Op maandag 12 januari 2015 22:12 schreef Gelser het volgende:
[..]
En, wat waren de bevindingen van de psychiater toen ze je achterover in die stoel drukte en wat opdringerige vragen over je moeder begon te stellen?
Ik denk dat heel veel mensen AB verkeerd begrijpen, ze is nog zoekende,zoekend naar wie ze is een naar haar plaats in de wereld, Is ze de zelfstandige en zelfverzekerde vrouw die niet over zich heen laat lopen? Is ze het lieve gevoelige meisje? Is ze de seksbom?quote:Op maandag 12 januari 2015 21:25 schreef haan33 het volgende:
[..]
een goede psychiater ziet alles meteen. Ik ben ook geconfronteerd met mijzelf, heeft goed geholpen. Heb het idee dat het gedrag van AB steeds wordt goedgepraat en ze het normaal is gaan vinden
Ik denk dat die mensen het niet willen begrijpen, omdat ze bang zijn door hun omgeving voor homo uitgemaakt te worden.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 22:07 schreef snakelady het volgende:
En daarnaast begrijpen veel mensen nog steeds niet wat het is om transgender te zijn, dat het niet iets psychisch is ( dus een psycholoog kan je niet beter maken) maar dat het een aandoening is waarmee je wordt geboren,
Dat ongeveer met 6 weken de foetus te veel hormonen krijgt ( of vrouwelijk, of mannelijk) en dat de hersenen ( de hypothalamus en de hypofyse) zich dus vrouwelijk ontwikkelen, terwijl het lichaam zich mannelijk ontwikkeld.
Op scans is ook te zien dat de hersenen van een transgender die zich vrouwelijk voelt dus vrouwelijke hersenen heeft.
Onderzoek heeft ook al laten zien dat transgender dus als te zien is voor de tienerjaren ( dit zijn de jaren waar vele dus de meeste problemen krijgen).
In de toekomst betekend dit dus dat doktoren kinderen al jong kunnen gaan helpen, wat het hele proces uiteindelijk makkelijker kan maken.
De hersenen zelf aanpassen lukt namelijk niet.
Wel grappig dat ze de aandoening transgender wel op hersenscans kunnen zien maar dat dat bij homofielen niet te zien zou zijn. Dat terwijl ze overduidelijk een andere dynamiek hebben dan een hetero.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 22:07 schreef snakelady het volgende:
En daarnaast begrijpen veel mensen nog steeds niet wat het is om transgender te zijn, dat het niet iets psychisch is ( dus een psycholoog kan je niet beter maken) maar dat het een aandoening is waarmee je wordt geboren,
Dat ongeveer met 6 weken de foetus te veel hormonen krijgt ( of vrouwelijk, of mannelijk) en dat de hersenen ( de hypothalamus en de hypofyse) zich dus vrouwelijk ontwikkelen, terwijl het lichaam zich mannelijk ontwikkeld. (of andersom)
Op scans is ook te zien dat de hersenen van een transgender die zich vrouwelijk voelt dus vrouwelijke hersenen heeft.
Onderzoek heeft ook al laten zien dat transgender dus al te zien is voor de tienerjaren ( dit zijn de jaren waar vele dus de meeste problemen krijgen).
In de toekomst betekend dit dus dat doktoren kinderen al jong kunnen gaan helpen, wat het hele proces uiteindelijk makkelijker kan maken.
Ehm..ten eerste, seksuele geaardheid en gender/sekse zijn twee aparte zaken.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 22:38 schreef Confetti het volgende:
[..]
Wel grappig dat ze de aandoening transgender wel op hersenscans kunnen zien maar dat dat bij homofielen niet te zien zou zijn. Dat terwijl ze overduidelijk een andere dynamiek hebben dan een hetero.
Daarom zijn die onderzoeken geen knip voor de neus waard.
Niemand noemde je een hater, maar het is gewoonweg onlogisch gezien ze zelf ook ziektekosten betalen en de levenslange ziektekosten die ze betalen dekken de kosten.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 22:52 schreef MPC60 het volgende:
Oh ja dat transgender topic, waar ik uitgemaakt werd voor transgender hater omdat ik vind dat ze heel misschien een klein beetje zelf mee kunnen betalen aan hun verbouwing.
gvd zeg fok! legendequote:Op zondag 11 januari 2015 23:57 schreef haan33 het volgende:
[..]
ze mogen mijn dollo zuigen, ik als FOK!legende bepaal de waarheid
Goede uitleg.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 22:07 schreef snakelady het volgende:
Dat ongeveer met 6 weken de foetus te veel hormonen krijgt ( of vrouwelijk, of mannelijk) en dat de hersenen ( de hypothalamus en de hypofyse) zich dus vrouwelijk ontwikkelen, terwijl het lichaam zich mannelijk ontwikkeld. (of andersom)
Onderzoek heeft ook al laten zien dat transgender dus al te zien is voor de tienerjaren ( dit zijn de jaren waar vele dus de meeste problemen krijgen).
Weet nog van een VPRO-uitzending dat, toen die professor meldde dat bij homo's een gedeelte van de hersens er wat anders uitziet dan bij hetero's, die arme man half Nederland over zich heen kreeg. Hij werd neergezet als een soort Duitse kamparts.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 22:42 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ehm..ten eerste, seksuele geaardheid en gender/sekse zijn twee aparte zaken.
Ten tweede, ook homofilie is te zien op hersenscans.
http://news.bbc.co.uk/2/hi/health/7456588.stm
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |