Gedragsdeskundigen zijn het niet met je eens.quote:Op zondag 11 januari 2015 23:26 schreef haan33 het volgende:
Zulk gedrag zal minder voorkomen als het afgestraft wordt
Ga lezen dan luie kut student.quote:
Was het maar zo, dan zou ik mezelf echt cool vinden.quote:
Zo reageren op jezelf.quote:Op zondag 11 januari 2015 18:50 schreef NotYou het volgende:
[..]
1. Verbaasd, really? https://www.google.nl/search?q=gabber+alien+fok+site:forum.fok.nl
2. Met geaardheid wordt doorgaans de seksuele geaardheid bedoeld die far as I know 'losstaat' van de "genderidentiteit".
3. Dubbele ontkenning
4. Beginnen over een gebrek aan onderwijs terwijl je zelf de plank zo ontzettend misslaat.
5. Acceptatie kun je niet 'onderwijzen'/opleggen.
6. Haat/intolerantie tegenover zowel transseksuelen als homoseksuelen is niet iets van de middeleeuwen. Kijk eens naar Rusland, Oeganda en Jamaica.
Verder wel eens met de intentie.![]()
Verveling en tijd teveel levert de meest boeiende trolls/kloontjes op.quote:Op zondag 11 januari 2015 23:49 schreef NotYou het volgende:
[..]
Was het maar zo, dan zou ik mezelf echt cool vinden.
[..]
Zo reageren op jezelf.![]()
![]()
Nah, ik dacht even dat adorabelle de ts (quote:Op zondag 11 januari 2015 23:51 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Verveling en tijd teveel levert de meest boeiende trolls/kloontjes op.
quote:
Ow nou ja jammer want was dit je trollaccount geweest had ik veel respect voor je gehad.quote:Op zondag 11 januari 2015 23:53 schreef NotYou het volgende:
[..]
Nah, ik dacht even dat adorabelle de ts () van dit topic was.
Vandaar m'n "Nog niet juist.
" in reactie op:
[..]
En ik voor mezelf.quote:Op zondag 11 januari 2015 23:53 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ow nou ja jammer want was dit je trollaccount geweest had ik veel respect voor je gehad.
ik haat mensen die niet leren van hun fouten, die willen het ook niet volgens mijquote:Op zondag 11 januari 2015 23:43 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ahw mannetje toch, het is ook maar zwaar voor je hè?
Je wilt gewoon lekker schoppen naar een makkelijk slachtoffer. Kun je best eerlijk over zijn.quote:Op zondag 11 januari 2015 23:55 schreef haan33 het volgende:
[..]
ik haat mensen die niet leren van hun fouten, die willen het ook niet volgens mij
ze mogen mijn dollo zuigen, ik als FOK!legende bepaal de waarheidquote:Op zondag 11 januari 2015 23:47 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Gedragsdeskundigen zijn het niet met je eens.
al was het de koning, ik straf zielig gedrag afquote:Op zondag 11 januari 2015 23:57 schreef NotYou het volgende:
[..]
Je wilt gewoon lekker schoppen naar een makkelijk slachtoffer. Kun je best eerlijk over zijn.
..juist ja.. jij wel Haanquote:Op maandag 12 januari 2015 00:00 schreef haan33 het volgende:
[..]
al was het de koning, ik straf zielig gedrag af
ik ben een mafkees maar ik doe niet zieligquote:Op maandag 12 januari 2015 00:02 schreef NotYou het volgende:
[..]
..juist ja.. jij wel HaanNobele afstraffer.
![]()
![]()
Ik ben adorabelle niet vriend en als je het mij vraagt Haan, lopen er hier op Fok! maar weinig rond die zieliger doen dan jij.quote:Op maandag 12 januari 2015 00:04 schreef haan33 het volgende:
[..]
ik ben een mafkees maar ik doe niet zielig
zoals ik al zei: wat therapieen ipv hormonen lost in jouw geval veel meer op
KLB / Ralph Lauren sneakers verneuktquote:Op maandag 12 januari 2015 00:07 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ik ben adorabelle niet vriend en als je het mij vraagt Haan, lopen er hier op Fok! maar weinig rond die zieliger doen dan jij.
ik doe niet zielig, ik vind alleen dat de haat alleen voorkomt uit haar mongolische gedragquote:Op maandag 12 januari 2015 00:07 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ik ben adorabelle niet vriend en als je het mij vraagt Haan, lopen er hier op Fok! maar weinig rond die zieliger doen dan jij.
oh als alleen dat 't alleen is.quote:Op maandag 12 januari 2015 00:11 schreef haan33 het volgende:
[..]
ik doe niet zielig, ik vind alleen dat de haat alleen voorkomt uit haar mongolische gedrag
zoals ik al zei: iemand die zijn of haar best doet wat te bereiken krijgt respect van mij. Maar mensen die om alles huiliehuilie doen mogen van mij aan het gasquote:
Nog steeds een bijzonder zwak excuus. Je zoekt dit op Haan, alsmaar weer. Je wil gewoon schoppen, niet om iets af te straffen maar omdat je het leuk vindt.quote:Op maandag 12 januari 2015 00:14 schreef haan33 het volgende:
[..]
zoals ik al zei: iemand die zijn of haar best doet wat te bereiken krijgt respect van mij. Maar mensen die om alles huiliehuilie doen mogen van mij aan het gas
nee, ik ben zelf gepest vroeger en walg ervan. maar als mensen zich als provocerende huilies telkens maar opstellen mogen ze de tering genietenquote:Op maandag 12 januari 2015 00:16 schreef NotYou het volgende:
[..]
Nog steeds een bijzonder zwak excuus. Je zoekt dit op Haan, alsmaar weer. Je wil gewoon schoppen, niet om iets af te straffen maar omdat je het leuk vindt.
Zielig mannetje.
Ja hoor Haan, heel normaal dat je de behoefte zou voelen iemand die door anderen al volop 'afgestraft' wordt hoogstpersoonlijk 'af te straffen', veilig vanachter je pc'tje.quote:Op maandag 12 januari 2015 00:22 schreef haan33 het volgende:
[..]
nee, ik ben zelf gepest vroeger en walg ervan. maar als mensen zich als provocerende huilies telkens maar opstellen mogen ze de tering genieten
tabee
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |