ik zit achter mijn mobiel wat klets je nou ventquote:Op maandag 12 januari 2015 00:32 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ja hoor Haan, heel normaal dat je de behoefte zou voelen iemand die door anderen al volop 'afgestraft' wordt hoogstpersoonlijk 'af te straffen', veilig vanachter je pc'tje.
Kijk de 'foklegende' eens gaan, deze man! Wat een klasse, wat een humor! Echt iemand om tegen op te kijken.quote:Op maandag 12 januari 2015 00:35 schreef haan33 het volgende:
[..]
ik zit achter mijn mobiel wat klets je nou vent
ik geef enkel mijn mening over zielig gedrag. Ik zal AB nooit belachelijk maken omdat zij 'anders' zou zijnquote:Op maandag 12 januari 2015 00:36 schreef NotYou het volgende:
[..]
Kijk de 'foklegende' eens gaan, deze man! Wat een klasse, wat een humor! Echt iemand om tegenop te kijken.![]()
Je doet niet anders. Edit je posts zelfs nog om "ze" in "hij" te veranderen.quote:Op maandag 12 januari 2015 00:38 schreef haan33 het volgende:
[..]
ik geef enkel mijn mening over zielig gedrag. Ik zal AB nooit belachelijk maken omdat zij 'anders' zou zijn
oke dat was inderdaad wat onhandig van mij, ik wil AB niet kwetsen. Maar haar gedrag verneukt het voor haar gewoonquote:Op maandag 12 januari 2015 00:38 schreef NotYou het volgende:
[..]
Je doet niet anders. Edit je posts zelfs nog om "ze" in "hij" te veranderen.
Dat wilde je nou precies wel, sterker nog je leek het prachtig te vinden. En nee niet haar gedrag maar jij, en users zoals jij, verneuken het voor haar.quote:Op maandag 12 januari 2015 00:45 schreef haan33 het volgende:
[..]
oke dat was inderdaad wat onhandig van mij, ik wil AB niet kwetsen. Maar haar gedrag verneukt het voor haar gewoon
ik zeg net dat niet goed van mij was, ik ben zelfs bereid mijn excuses aan te bieden als ik haar hiermee gekwetst hebt. Ik vind haar gedrag provocerend en zielig dat is het enige wat ik zegquote:Op maandag 12 januari 2015 00:46 schreef NotYou het volgende:
[..]
Dat wilde je nou precies wel, sterker nog je leek het prachtig te vinden. En nee niet haar gedrag maar jij, en users zoals jij, verneuken het voor haar.
En als je het in het vervolg nou precies daarbij laat (en het dan ook maximaal één keer per topic meldt) heb ik daar geen enkel probleem mee.quote:Op maandag 12 januari 2015 00:49 schreef haan33 het volgende:
[..]
ik zeg net dat niet goed van mij was, ik ben zelfs bereid mijn excuses aan te bieden als ik haar hiermee gekwetst hebt. Ik vind haar gedrag provocerend en zielig dat is het enige wat ik zeg
dan zijn wij het met elkaar eens.quote:Op maandag 12 januari 2015 00:51 schreef NotYou het volgende:
[..]
En als je het in het vervolg nou precies daarbij laat (en het dan ook maximaal één keer per topic meldt) heb ik daar geen enkel probleem mee.
Het spijt me voor mijn aggresieve reactie.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:08 schreef NotYou het volgende:
[..]
Moet dat nou zo onvriendelijk? Is het echt zo raar dat ik moeite heb met indoctrinatie?
Idd.quote:Op zondag 11 januari 2015 23:49 schreef NotYou het volgende:
[..]
Was het maar zo, dan zou ik mezelf echt cool vinden.
[..]
Zo reageren op jezelf.![]()
![]()
Interessante analyse, maar nee. Ik ben geboren met een vagina, en hoewel ik altijd als enig meisje op mijn basisschool extreme fan van K'NEX, DBZ en Pokémon ben geweest, voel ik mij thans ontzettend fijn als vrouw.quote:
quote:Op maandag 12 januari 2015 05:15 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]compleet paranoïde
bwahahahahahaha
En als de tegenpartij ook wil, is ook wel een ding om rekening mee te houden grgrquote:Op zondag 11 januari 2015 18:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Verder snap ik hier geen reet van en moet iedereen lekker neuken met wie en als wie ze willen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |