Waarom de cyberbullies op dit forum o.a. in het kader van "Suicide among LGBT youth" moeten kappen met cyberpesten op grond van de geaardheid:quote:Transfobie is de angst voor transgenderisme en transseksualiteit, alsmede het vijandig en disciminerend gedrag dat uit dit gevoel voorkomt. Transfobie uit zich bijvoorbeeld in het uitsluiten van transen uit als seksespecifiek bestemde ruimtes (toiletten, sommige verenigingen...), maar ook in verbaal, fysiek geweld, verkrachting en ontkenning van asielrecht.
Transfoob gedrag komt voort uit de vooronderstelling dat ieders sekse van bij de geboorte vaststaat, dat geslacht een puur biologische kwestie is en dat men het eigen gender niet zelf mag (of kan) definiëren. Deze opvattingen zijn wijd verspreid en in vele landen ook in wetten vertaald en/of religieus onderbouwd. Enerzijds ligt de basis van transfobie dus verankerd in cultuur en maatschappij, maar anderzijds ook in de psychologie. De identiteit 'vrouw' of 'man' is immers een fundamenteel persoonskenmerk dat men niet graag ziet wankelen. Wanneer andere mensen een op gender gebaseerde wet overtreden, kan men dit indirect aanvoelen als een aanslag op de eigen sekse- en genderidentiteit en seksuele gerichtheid. Transfobie is psychologisch dus terug te voeren naar de angst om zelf geen 'echte' man of vrouw te zijn en/of niet voor 100% hetero, homo of lesbisch te zijn.
Bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Transfobie
Anders gezegd, denk verdomme na over de psychologische consequenties die jouw haatdragende reacties in een topic over transseksualiteit hebben. Wees fatsoenlijk en probeer niet een user te kwetsen door continu zijn of haar geaardheid te ridiculiseren. We leven in 2015 en in West-Europa nota bene: gedraag je niet als een middeleeuwse eikel.quote:Institutionalized and internalized homophobia
Institutionalized and internalized homophobia may also lead LGBT youth to not accept themselves and have deep internal conflicts about their sexual orientation. Parents may force children out of home after the child's coming out.
Homophobia arrived at by any means can be a gateway to bullying which can take many forms. Physical bullying is kicking, punching, while emotional bullying is name calling, spreading rumors and other verbal abuse. Cyber bullying involves abusive text messages or messages of the same nature on Facebook, Twitter, and other social media networks. Sexual bullying is inappropriate touching, lewd gestures or jokes.
Bullying may be considered a "rite of passage", but studies have shown it has negative physical and psychological effects. "Sexual minority youth, or teens that identify themselves as gay, lesbian or bisexual, are bullied two to three times more than heterosexuals", and "almost all transgender students have been verbally harassed (e.g., called names or threatened in the past year at school because of their sexual orientation (89%) and gender expression (89%)") according to GLSEN's Harsh Realities, The Experiences of Transgender Youth In Our Nation’s Schools.
This issue has been a hot topic for media outlets over the past few years, and even more so in the months of September and October 2010. President Barack Obama has posted an "It Gets Better" video on The White House website as part of the It Gets Better Project. First lady Michelle Obama attributes such behaviors to the examples parents set as, in most cases, children follow their lead.
Bron: http://en.wikipedia.org/wiki/Suicide_among_LGBT_youth
Gevolg van mijn hierboven genoemde ziekte.quote:Op zondag 11 januari 2015 18:30 schreef Etsu het volgende:
Ergens wel fascinerend dat mensen hun mening willen door blijven drukken terwijl het al een stuk of 6x is gebeurd en alle topics gauw ontspoorden of dicht werden gegooid.
Echt he, had onverdraagzaamheid echt niet verwacht van de verlichte en gemoderniseerde West-Europese Mensch.quote:Op zondag 11 januari 2015 18:22 schreef BOL9090 het volgende:
We leven in 2015 en in West-Europa nota bene
doe daar wat dan aan.quote:Op zondag 11 januari 2015 18:34 schreef BOL9090 het volgende:
[..]
Gevolg van mijn hierboven genoemde ziekte.
Eens. En die mensen die zeuren over 'verkrachting', moeten gewoon een lul in hun bek krijgen zodat ze niet kunnen praten.quote:Op zondag 11 januari 2015 18:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Verder snap ik hier geen reet van en moet iedereen lekker neuken met wie en als wie ze willen.
1. Verbaasd, really? https://www.google.nl/search?q=gabber+alien+fok+site:forum.fok.nlquote:Op zondag 11 januari 2015 18:22 schreef BOL9090 het volgende:
Vandaag heb ik relatief veel tijd doorgebracht op dit forum, omdat ik lijd aan de veelvoorkomende ziekte SOG. De deadlines zijn nog niet gehaald, maar ik heb de nacht en een fles wijn nog.
Tijdens het ontdekken van dit forum stuitte ik op een KLB-topic dat gaat over een user die denkt een andere user in de bioscoop gehoord te hebben. Met verbazing heb ik kennisgenomen van een aantal reacties waarin de user op een agressieve wijze wordt aangesproken op zijn/haar geaardheid. Deze agressieve users noem ik voor het gemak cyberbullies.
Vervolgens werd in R&P een topic door een neutrale user geopend over de vraag waarom veel mensen een hekel hebben aan transseksuelen. In dat topic werd door de cyberbullies een verklaring gegeven. De verklaring luidt dat de user in het eerste hiervoor genoemde topic een ‘aandachtshoer’ is. In dat R&P-topic bleven de cyberbullies ontkennen dat hun reacties niet transfoob zijn.
Mijn klacht is dat deze cyberbullies geen fatsoenlijk onderwijs op de basisschool en de middelbare school hebben genoten waarin aandacht werd besteed aan het fenomeen LGBT (Lesbian Gay Bisexual Transgender). Vanwege dit gebrek aan onderwijs wil ik graag specifiek de intolerantie op dit forum jegens transseksuelen bestrijden door te wijzen op de volgende feiten:
Definitie van transgenderhaters:
[..]
Waarom de cyberbullies op dit forum o.a. in het kader van "Suicide among LGBT youth" moeten kappen met cyberpesten op grond van de geaardheid:
[..]
Anders gezegd, denk verdomme na over de psychologische consequenties die jouw haatdragende reacties in een topic over transseksualiteit hebben. Wees fatsoenlijk en probeer niet een user te kwetsen door continu zijn of haar geaardheid te ridiculiseren. We leven in 2015 en in West-Europa nota bene: gedraag je niet als een middeleeuwse eikel.
Much love,
HeteroBOL9090
Kijk jou hier eens genegeerd worden.quote:Op zondag 11 januari 2015 18:31 schreef Aberella het volgende:
Er ligt hier een bom in dit topic mensen, graag met gepaste spoed dit topic verlaten, alles onder controle, geen paniek
Goed idee. Hoi. Ken je mij nog? Ik mis je oude UI, dit past niet bij jou. En volgens mij heet je niet eens Charlie, maar Guus.quote:Op zondag 11 januari 2015 18:51 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Kijk jou hier eens genegeerd worden.
Nu zullen we dit topic maar moeten verSC'en ben ik bang.
Ben je wel echt fucked als je niet van de anale seks bent, kun je alleen nog maar worden afgezogen.quote:Op zondag 11 januari 2015 18:51 schreef Spatieloos het volgende:
Laten we naar een planeet gaan waar iedereen dezelfde geaardheid heeft, zoiets als Mars
Hoi, ja.quote:Op zondag 11 januari 2015 18:52 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Goed idee. Hoi. Ken je mij nog? Ik mis je oude UI, dit past niet bij jou. En volgens mij heet je niet eens Charlie, maar Guus.
Ik ben ook wel voor de vrijheid van meningsuiting, ik heb gewoon zo een hekel aan de Franse taal dat ik liever zeg: Ik ben voor vrijheid van meningsuiting ipv JE SUIS CHARLIUE.quote:Op zondag 11 januari 2015 18:53 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Hoi, ja.
En het is een teken van MIJN SUPPORT VOOR EEN GROOT GOED NAMELIJK DE VRIJHEID VAN MENINGSUITING!!!!!
quote:Op zondag 11 januari 2015 18:53 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Maar mijn oude komt ooit wel weer terug, don't worry.
Idd. Maar niemand kan mij dat geven, mijn ouders zijn te lief en mijn leraren zijn niet machtig genoeg. Alleen ik kan beslissen wat ik doe, dus zal er altijd last van blijven hebben. Maar zo meteen is misschien het laatst mogelijke moment om het te doen en krijg ik motivatie.quote:Op zondag 11 januari 2015 18:55 schreef summer2bird het volgende:
SOGSchop onder je reet heb je nodig
Oh, dan wordt het tijd voor een 'Ik ben Charlie'-UI. Maak jij hem?quote:Op zondag 11 januari 2015 18:54 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik ben ook wel voor de vrijheid van meningsuiting, ik heb gewoon zo een hekel aan de Franse taal dat ik liever zeg: Ik ben voor vrijheid van meningsuiting ipv JE SUIS CHARLIUE.
Ik heb het veel te druk met SC'en en het uitstellen van leren om zoiets te maken. Sowieso vind ik Charlie niet echt een mooie naam, dus maak er maar Ryan van ofzo.quote:Op zondag 11 januari 2015 18:56 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Oh, dan wordt het tijd voor een 'Ik ben Charlie'-UI. Maak jij hem?
Ik wil best een "Ik moet POEPEN"-UI voor je maken.quote:Op zondag 11 januari 2015 18:56 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Oh, dan wordt het tijd voor een 'Ik ben Charlie'-UI. Maak jij hem?
Grappig...quote:Op zondag 11 januari 2015 18:57 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ik wil best een "Ik moet POEPEN"-UI voor je maken.
Je moet gewoon jezelf een schop onder je reet verkopen, desnoods gebruik je een studiecoach oid, maar met zo'n excuus lopen is niks.quote:Op zondag 11 januari 2015 18:56 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Idd. Maar niemand kan mij dat geven, mijn ouders zijn te lief en mijn leraren zijn niet machtig genoeg. Alleen ik kan beslissen wat ik doe, dus zal er altijd last van blijven hebben. Maar zo meteen is misschien het laatst mogelijke moment om het te doen en krijg ik motivatie.
Ik moet denk ik gewoon wilskracht opbouwen. En dat doe ik door bijvoorbeeld op tijd te gaan leren, dus ik ga nu leren, doeiquote:Op zondag 11 januari 2015 19:07 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Je moet gewoon jezelf een schop onder je reet verkopen, desnoods gebruik je een studiecoach oid, maar met zo'n excuus lopen is niks.
Goedzo!quote:Op zondag 11 januari 2015 19:14 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik moet denk ik gewoon wilskracht opbouwen. En dat doe ik door bijvoorbeeld op tijd te gaan leren, dus ik ga nu leren, doei
Transgenderisme houdt de seksuele dichotomie in stand die bron is voor allerlei onrecht. Transgenders kunnen niet accepteren dat in een ideale samenleving geen verschil bestaat tussen mannen en vrouwen. Zij houden deze ellende veroorzakende verschillen in stand en zijn daarom opportunistische seksisten en hoeders van het patriarchaat.quote:Op zondag 11 januari 2015 19:00 schreef hoink581 het volgende:
Wat ik aan deze discussie niet begrijp is dat velen die het voor transgenders opnemen steeds proberen te forceren dat het vaste concept man-vrouw ouderwets is, terwijl het doel van transgenders is om bij een van die twee concepten te horen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het lijkt wel alsof jij de enige bent die het snapt.quote:Op zondag 11 januari 2015 19:02 schreef hoink581 het volgende:
Tevens is AdoraBella nog steeds een vervelende aandachtshoer, gezien ze denkt dat de wereld om haar heen met haar rekening moet houden in plaats van dat ze zelf rekening houdt met de wereld.
Wereldvreemd type.
Je hebt gelijk dat geaardheid inderdaad mijn lading niet dekt. Ik had een andere term moeten gebruiken.quote:Op zondag 11 januari 2015 18:50 schreef NotYou het volgende:
[..]
1. Verbaasd, really? https://www.google.nl/search?q=gabber+alien+fok+site:forum.fok.nl
2. Met geaardheid wordt doorgaans de seksuele geaardheid bedoeld die far as I know 'losstaat' van de "genderidentiteit".
3. Dubbele ontkenning
4. Beginnen over een gebrek aan onderwijs terwijl je zelf de plank zo ontzettend misslaat.
5. Acceptatie kun je niet 'onderwijzen'/opleggen.
6. Haat/intolerantie tegenover zowel transseksuelen als homoseksuelen is niet iets van de middeleeuwen. Kijk eens naar Rusland, Oeganda en Jamaica.
Verder wel eens met de intentie.![]()
Lees dit nou nog eens en denk er een keer goed over na.quote:Op zondag 11 januari 2015 19:33 schreef BOL9090 het volgende:
[..]
Onderwijs kan wel bijdragen tot acceptatie en internalisatie van wenselijke normen.
Ga anderen maar vervelen met je reacties.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:06 schreef NotYou het volgende:
[..]
Lees dit nou nog eens en denk er een keer goed over na.
Moet dat nou zo onvriendelijk? Is het echt zo raar dat ik moeite heb met indoctrinatie?quote:Op zondag 11 januari 2015 20:07 schreef BOL9090 het volgende:
[..]
Ga anderen maar vervelen met je reacties.
Alles is normaal en niks is ons te gek.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:08 schreef NotYou het volgende:
[..]
Moet dat nou zo onvriendelijk? Is het echt zo raar dat ik moeite heb met indoctrinatie?
ik snap het oookquote:Op zondag 11 januari 2015 19:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Het lijkt wel alsof jij de enige bent die het snapt.
Op FOK! moet je een dikke huid hebben.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:59 schreef HCFeestbeest het volgende:
Dit soort topics hebben op FOK geen zin, laat staan in KLB.
behalve in OUDquote:Op zondag 11 januari 2015 21:07 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Op FOK! moet je een dikke huid hebben.
OUD moeten ze afschaffen.quote:Op zondag 11 januari 2015 21:10 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
behalve in OUD
allemaal sentimenteel gedoe daar.
Op het moment dat Haan33 'the voice of reason' is in een topic kan je maar beter meteen stoppen met pratenquote:Op zondag 11 januari 2015 22:02 schreef haan33 het volgende:
Niemand haat op AB omdat hij transgender is, alleen kanslozen doen dat
Zijn gedrag en zelfmedelijden, daar walgen de meeste mensen van
Negatief gerichte personen worden zelden gemogen
Hij kan beter naar de psychiater gaan ipv die hormonen te nemen, schiet hij veel meer mee op.
En ja ik mag dan wel een botte lul zijn in deze, ik kan er niet tegen dat mensen zielig doen alsof zij het het zwaarste hebben. En als je op een forum uitgekotst wordt door je zielige gedrag, maak het voor jezelf een stuk makkelijker door gewoon weg te gaan.
Seksuele geaardheid is niet te beïnvloeden
Gedrag is dat ALTIJD
Volgens mij is dit het einde van de wereld: haan33 die serieus bezig is.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:32 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Op het moment dat Haan33 'the voice of reason' is in een topic kan je maar beter meteen stoppen met praten
Ik kan daar zo slecht tegenquote:Op zondag 11 januari 2015 22:32 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Op het moment dat Haan33 'the voice of reason' is in een topic kan je maar beter meteen stoppen met praten
je post is nu mijn signaturequote:Op zondag 11 januari 2015 22:32 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dan zijn er behoorlijk veel kanslozen, want sowieso is er behoorlijk veel haat en afkeer op transgenders. Veel mensen denken serieus dat transgenders mensen zijn die graag op willen vallen en anders dan anderen willen zijn en daarom zich zoveel mogelijk gedragen in de rol van het andere geslacht tot en met een operatie. Dat transseksualiteit iets is waarmee ze worden geboren, waar ze zich niet tegen kunnen verzetten en dat zo'n geslachtsoperatie de enige manier is om geen doodongelukkig leven te leiden, snappen ze echt niet.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:02 schreef haan33 het volgende:
quote:Op zondag 11 januari 2015 22:42 schreef haan33 het volgende:
[..]
Ik kan daar zo slecht tegen
Het alsmaar goedpraten van zielig gedrag onder het mom van: 'ze kan er niks aandoen'
verwend pleurisgedrag
Zijn je ouders door een haai opgegeten, kom dan zielig doen, maar straal niet je onzekerheid over op anderen
lolwutquote:Op zondag 11 januari 2015 22:32 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
haar gedrag is de oorzaak hoor, niet haar geaardheidquote:
mensen die kosten wat kost negativiteit opzoeken en uitstralen, daar maak ik gewoon een einde aan.quote:Op zondag 11 januari 2015 23:03 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Dan zijn er behoorlijk veel kanslozen, want sowieso is er behoorlijk veel haat en afkeer op transgenders. Veel mensen denken serieus dat transgenders mensen zijn die graag op willen vallen en anders dan anderen willen zijn en daarom zich zoveel mogelijk gedragen in de rol van het andere geslacht tot en met een operatie. Dat transseksualiteit iets is waarmee ze worden geboren, waar ze zich niet tegen kunnen verzetten en dat zo'n geslachtsoperatie de enige manier is om geen doodongelukkig leven te leiden, snappen ze echt niet.
Dat je niet graag seks of verkering wilt hebben met een vrouw die ooit een man was, is weer wat anders. Maar laat verder iemand in zijn of haar waarde.
Kon het niet meer met je eens zijn, daarom mijn postquote:Op zondag 11 januari 2015 22:42 schreef haan33 het volgende:
[..]
Ik kan daar zo slecht tegen
Het alsmaar goedpraten van zielig gedrag onder het mom van: 'ze kan er niks aandoen'
verwend pleurisgedrag
Zijn je ouders door een haai opgegeten, kom dan zielig doen, maar straal niet je onzekerheid over op anderen
quote:
kansloos gedrag moet worden afgestraft, niet toegejuichtquote:
Of.. je zou er natuurlijk gewoon niet op in kunnen gaan.quote:Op zondag 11 januari 2015 23:13 schreef haan33 het volgende:
[..]
kansloos gedrag moet worden afgestraft, niet toegejuicht
als iemand hele tijd aandacht zoekt of het nou positief of negatief is en dan gelijk in de slachtofferrol kruipt, daar kan ik niet tegenquote:Op zondag 11 januari 2015 23:22 schreef NotYou het volgende:
[..]
Of.. je zou er natuurlijk gewoon niet op in kunnen gaan.Waarom moet iets worden afgestraft? En van wie zou dat dan moeten?
Het is een forum, je kunt er ook gewoon voor kiezen topics niet te openen wanneer je ziet dat zij de topicstarter is.quote:Op zondag 11 januari 2015 23:26 schreef haan33 het volgende:
[..]
als iemand hele tijd aandacht zoekt of het nou positief of negatief is en dan gelijk in de slachtofferrol kruipt, daar kan ik niet tegen
Zulk gedrag zal minder voorkomen als het afgestraft wordt
Ze is gewoon een complete mafkees
Ik ben ook niet helemaal fris maar ik weet tenminste de oorzaak van mijn fouten
AB is een zielig en negatief persoon en dat soort mensen weer ik uit mijn leven
De groeten
Er is nu helemaal geen negatief gedrag om af te straffen, toch blijven de steken maar komen. Je veinst goede bedoelingen/betrokkenheid wanneer je haar aandoening ter sprake brengt, maar haalt het enkel aan omdat je weet dat het een zwakke plek is. Wat je daarentegen niet lijkt te weten is dat ze als onderdeel van haar behandeling vaak genoeg bij de psycholoog en de psychiater zal zitten.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:02 schreef haan33 het volgende:
Zijn gedrag en zelfmedelijden, daar walgen de meeste mensen van
Negatief gerichte personen worden zelden gemogen
Hij kan beter naar de psychiater gaan ipv die hormonen te nemen, schiet hij veel meer mee op.
En ja ik mag dan wel een botte lul zijn in deze, ik kan er niet tegen dat mensen zielig doen alsof zij het het zwaarste hebben. En als je op een forum uitgekotst wordt door je zielige gedrag, maak het voor jezelf een stuk makkelijker door gewoon weg te gaan.
Seksuele geaardheid is niet te beïnvloeden
Gedrag is dat ALTIJD
Ahw mannetje toch, het is ook maar zwaar voor je hè?quote:Op zondag 11 januari 2015 23:42 schreef haan33 het volgende:
Als jij als man graag een vrouw wil zijn ga je gang, als het je lukt heb ik diepe respect voor je
maar het moet eens afgelopen zijn met dat pathetische zielige kutgedrag, wordt er helemaal gek van
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |