Je moet gewoon jezelf een schop onder je reet verkopen, desnoods gebruik je een studiecoach oid, maar met zo'n excuus lopen is niks.quote:Op zondag 11 januari 2015 18:56 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Idd. Maar niemand kan mij dat geven, mijn ouders zijn te lief en mijn leraren zijn niet machtig genoeg. Alleen ik kan beslissen wat ik doe, dus zal er altijd last van blijven hebben. Maar zo meteen is misschien het laatst mogelijke moment om het te doen en krijg ik motivatie.
Ik moet denk ik gewoon wilskracht opbouwen. En dat doe ik door bijvoorbeeld op tijd te gaan leren, dus ik ga nu leren, doeiquote:Op zondag 11 januari 2015 19:07 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Je moet gewoon jezelf een schop onder je reet verkopen, desnoods gebruik je een studiecoach oid, maar met zo'n excuus lopen is niks.
Goedzo!quote:Op zondag 11 januari 2015 19:14 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik moet denk ik gewoon wilskracht opbouwen. En dat doe ik door bijvoorbeeld op tijd te gaan leren, dus ik ga nu leren, doei
Transgenderisme houdt de seksuele dichotomie in stand die bron is voor allerlei onrecht. Transgenders kunnen niet accepteren dat in een ideale samenleving geen verschil bestaat tussen mannen en vrouwen. Zij houden deze ellende veroorzakende verschillen in stand en zijn daarom opportunistische seksisten en hoeders van het patriarchaat.quote:Op zondag 11 januari 2015 19:00 schreef hoink581 het volgende:
Wat ik aan deze discussie niet begrijp is dat velen die het voor transgenders opnemen steeds proberen te forceren dat het vaste concept man-vrouw ouderwets is, terwijl het doel van transgenders is om bij een van die twee concepten te horen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het lijkt wel alsof jij de enige bent die het snapt.quote:Op zondag 11 januari 2015 19:02 schreef hoink581 het volgende:
Tevens is AdoraBella nog steeds een vervelende aandachtshoer, gezien ze denkt dat de wereld om haar heen met haar rekening moet houden in plaats van dat ze zelf rekening houdt met de wereld.
Wereldvreemd type.
Je hebt gelijk dat geaardheid inderdaad mijn lading niet dekt. Ik had een andere term moeten gebruiken.quote:Op zondag 11 januari 2015 18:50 schreef NotYou het volgende:
[..]
1. Verbaasd, really? https://www.google.nl/search?q=gabber+alien+fok+site:forum.fok.nl
2. Met geaardheid wordt doorgaans de seksuele geaardheid bedoeld die far as I know 'losstaat' van de "genderidentiteit".
3. Dubbele ontkenning
4. Beginnen over een gebrek aan onderwijs terwijl je zelf de plank zo ontzettend misslaat.
5. Acceptatie kun je niet 'onderwijzen'/opleggen.
6. Haat/intolerantie tegenover zowel transseksuelen als homoseksuelen is niet iets van de middeleeuwen. Kijk eens naar Rusland, Oeganda en Jamaica.
Verder wel eens met de intentie.![]()
Lees dit nou nog eens en denk er een keer goed over na.quote:Op zondag 11 januari 2015 19:33 schreef BOL9090 het volgende:
[..]
Onderwijs kan wel bijdragen tot acceptatie en internalisatie van wenselijke normen.
Ga anderen maar vervelen met je reacties.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:06 schreef NotYou het volgende:
[..]
Lees dit nou nog eens en denk er een keer goed over na.
Moet dat nou zo onvriendelijk? Is het echt zo raar dat ik moeite heb met indoctrinatie?quote:Op zondag 11 januari 2015 20:07 schreef BOL9090 het volgende:
[..]
Ga anderen maar vervelen met je reacties.
Alles is normaal en niks is ons te gek.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:08 schreef NotYou het volgende:
[..]
Moet dat nou zo onvriendelijk? Is het echt zo raar dat ik moeite heb met indoctrinatie?
ik snap het oookquote:Op zondag 11 januari 2015 19:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Het lijkt wel alsof jij de enige bent die het snapt.
Op FOK! moet je een dikke huid hebben.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:59 schreef HCFeestbeest het volgende:
Dit soort topics hebben op FOK geen zin, laat staan in KLB.
behalve in OUDquote:Op zondag 11 januari 2015 21:07 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Op FOK! moet je een dikke huid hebben.
OUD moeten ze afschaffen.quote:Op zondag 11 januari 2015 21:10 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
behalve in OUD
allemaal sentimenteel gedoe daar.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |