Waar staat JNG voor?quote:Op maandag 12 januari 2015 14:16 schreef Kingstown het volgende:
Als je het (gesloten) topic in R&P leest en het vorige topic in KLB, dan is er 1 opvallend aspect:
Veel van de hoofdrolspelers hebben een gezamenlijk verleden in JNG wat soms nogal "rumoerig" was. Sinds dat subforum gesloten is en men dus over heel FOK! uitgewaaierd is, zoekt en vindt men elkaar op andere plekken van FOK!. Vetes en ruzies van jaren geleden worden nu herhaald in KLB (of de GRTD-SC) en als het zo uitkomt zelfs dus in R&P.
Er zijn dus een aantal mensen die al langere tijd elkaar niet zo liggen (kan gebeuren) en die geregeld de drang hebben om elkaar op te zoeken en te vertellen dat ze elkaar stom vinden. Veel meer is er niet echt aan de hand.
Eigenlijk zouden dat soort users gewoon een apart subforum moeten hebben zodat ze goed bedoelde topics zoals dat in R&P niet meer om zeep kunnen helpen....mss kunnen we het dan JNG noemen ofzo. Denk dat het wel potentie heeft.
Ik lees wartaal. Waar heb je het over (slachtofferrol?)?quote:Op maandag 12 januari 2015 16:39 schreef Smack10 het volgende:
En wat een zielige klacht, leuke termen erin gooien en lekker in de slachtofferrol gaan zitten.
Ach man, zeik niet.quote:Op maandag 12 januari 2015 16:45 schreef BOL9090 het volgende:
[..]
Ik lees wartaal. Waar heb je het over (slachtofferrol?)?
Ik heb het gevoel dat ik nu een bericht lees van een kleuter.quote:Op maandag 12 januari 2015 16:40 schreef Smack10 het volgende:
En dan ga je toch lekker naar een ander forum, je hoeft hier niet te blijven hoor.
Ja echt he, zal ik me laten ombouwen voor wat empatisch vermogen?quote:Op maandag 12 januari 2015 16:47 schreef BOL9090 het volgende:
[..]
Jouw uitdrukkingsvermogen is beperkt, en dat frustreert je overduidelijk.
Blijf vooral in je zolderkamer leven. Alvast veel dank.quote:Op maandag 12 januari 2015 16:48 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ja echt he, zal ik me laten ombouwen voor wat empatisch vermogen?
Doe je toch wel weer. Lul.quote:Op maandag 12 januari 2015 18:19 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
awh lieffie... het spijt me echt... ik zal je nooit meer plagen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Though those that are betrayed do feel the treason sharply, yet the traitor stands in worse case of woe.
quote:Op maandag 12 januari 2015 18:32 schreef Willoow het volgende:
[..]
Doe je toch wel weer. Lul.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja![]()
Wacht maar.quote:
Nou nog leren typen.quote:
Neem het internetleven niet zo serieus, mien jong.quote:Op maandag 12 januari 2015 18:38 schreef IkBenDeBaas het volgende:
Cyberbullies
En dan een liedje met make love droppen, zet echt veel kracht bij
En dat zeg jij?quote:Op maandag 12 januari 2015 18:53 schreef BOL9090 het volgende:
[..]
Neem het internetleven niet zo serieus, mien jong.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |