Hehe.quote:
Aldus de meester, kennelijk een FOK!legende, is dit een kloon van jou Slaapzak?quote:Op zondag 11 januari 2015 23:55 schreef haan33 het volgende:
[..]
ik haat mensen die niet leren van hun fouten, die willen het ook niet volgens mij
Dat meisje heeft het zooo zwaar!! niemand heeft het zo erg.quote:Op maandag 12 januari 2015 19:50 schreef Gelser het volgende:
[..]
Aldus de meester, kennelijk een FOK!legende, is dit een kloon van jou Slaapzak?
Het moet regelrecht uit je hart komen Haan, dit klinkt toch niet helemaal oprechtquote:Op maandag 12 januari 2015 20:00 schreef haan33 het volgende:
[..]
Dat meisje heeft het zooo zwaar!! niemand heeft het zo erg.
debiel gedrag is altijd tequote:Op maandag 12 januari 2015 20:02 schreef Gelser het volgende:
[..]
Het moet regelrecht uit je hart komen Haan, dit klinkt toch niet helemaal oprecht
Wat heeft jou geholpen Haan en kun je dat hier een plekje gevenquote:Op maandag 12 januari 2015 20:03 schreef haan33 het volgende:
[..]
debiel gedrag is altijd te
beinvloeden, dat slappe gedoe altijd
quote:Op maandag 12 januari 2015 00:35 schreef haan33 het volgende:
[..]Haan Baas
ik zit achter mijn mobiel wat klets je nou vent
ik heb mijzelf een spiegel voor gehouden en aan mijzelf gaan werken.quote:Op maandag 12 januari 2015 20:06 schreef Gelser het volgende:
[..]
Wat heeft jou geholpen Haan en kun je dat hier een plekje geven
Dan moet een of andere arme psychiater aanhoren hoe het allemaal de schuld van anderen isquote:Op maandag 12 januari 2015 20:38 schreef haan33 het volgende:
[..]
ik heb mijzelf een spiegel voor gehouden en aan mijzelf gaan werken.
Mensen als AB slepen hun hele familie mee in het gezeik steeds. Zoals ik al zei: 'ga eens met iemand praten'
een goede psychiater ziet alles meteen. Ik ben ook geconfronteerd met mijzelf, heeft goed geholpen. Heb het idee dat het gedrag van AB steeds wordt goedgepraat en ze het normaal is gaan vindenquote:Op maandag 12 januari 2015 21:19 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dan moet een of andere arme psychiater aanhoren hoe het allemaal de schuld van anderen is![]()
Zelfreflectie, brrr
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
En, wat waren de bevindingen van de psychiater toen ze je achterover in die stoel drukte en wat opdringerige vragen over je moeder begon te stellen?quote:Op maandag 12 januari 2015 21:25 schreef haan33 het volgende:
[..]
een goede psychiater ziet alles meteen. Ik ben ook geconfronteerd met mijzelf, heeft goed geholpen. Heb het idee dat het gedrag van AB steeds wordt goedgepraat en ze het normaal is gaan vinden
ik zat niet bij de psychiater, maar je onderschat hun kunsten, geloof me ze zien in 3 minuten hoe jij in elkaar zitquote:Op maandag 12 januari 2015 22:12 schreef Gelser het volgende:
[..]
En, wat waren de bevindingen van de psychiater toen ze je achterover in die stoel drukte en wat opdringerige vragen over je moeder begon te stellen?
Ik denk dat heel veel mensen AB verkeerd begrijpen, ze is nog zoekende,zoekend naar wie ze is een naar haar plaats in de wereld, Is ze de zelfstandige en zelfverzekerde vrouw die niet over zich heen laat lopen? Is ze het lieve gevoelige meisje? Is ze de seksbom?quote:Op maandag 12 januari 2015 21:25 schreef haan33 het volgende:
[..]
een goede psychiater ziet alles meteen. Ik ben ook geconfronteerd met mijzelf, heeft goed geholpen. Heb het idee dat het gedrag van AB steeds wordt goedgepraat en ze het normaal is gaan vinden
Ik denk dat die mensen het niet willen begrijpen, omdat ze bang zijn door hun omgeving voor homo uitgemaakt te worden.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 22:07 schreef snakelady het volgende:
En daarnaast begrijpen veel mensen nog steeds niet wat het is om transgender te zijn, dat het niet iets psychisch is ( dus een psycholoog kan je niet beter maken) maar dat het een aandoening is waarmee je wordt geboren,
Dat ongeveer met 6 weken de foetus te veel hormonen krijgt ( of vrouwelijk, of mannelijk) en dat de hersenen ( de hypothalamus en de hypofyse) zich dus vrouwelijk ontwikkelen, terwijl het lichaam zich mannelijk ontwikkeld.
Op scans is ook te zien dat de hersenen van een transgender die zich vrouwelijk voelt dus vrouwelijke hersenen heeft.
Onderzoek heeft ook al laten zien dat transgender dus als te zien is voor de tienerjaren ( dit zijn de jaren waar vele dus de meeste problemen krijgen).
In de toekomst betekend dit dus dat doktoren kinderen al jong kunnen gaan helpen, wat het hele proces uiteindelijk makkelijker kan maken.
De hersenen zelf aanpassen lukt namelijk niet.
Wel grappig dat ze de aandoening transgender wel op hersenscans kunnen zien maar dat dat bij homofielen niet te zien zou zijn. Dat terwijl ze overduidelijk een andere dynamiek hebben dan een hetero.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 22:07 schreef snakelady het volgende:
En daarnaast begrijpen veel mensen nog steeds niet wat het is om transgender te zijn, dat het niet iets psychisch is ( dus een psycholoog kan je niet beter maken) maar dat het een aandoening is waarmee je wordt geboren,
Dat ongeveer met 6 weken de foetus te veel hormonen krijgt ( of vrouwelijk, of mannelijk) en dat de hersenen ( de hypothalamus en de hypofyse) zich dus vrouwelijk ontwikkelen, terwijl het lichaam zich mannelijk ontwikkeld. (of andersom)
Op scans is ook te zien dat de hersenen van een transgender die zich vrouwelijk voelt dus vrouwelijke hersenen heeft.
Onderzoek heeft ook al laten zien dat transgender dus al te zien is voor de tienerjaren ( dit zijn de jaren waar vele dus de meeste problemen krijgen).
In de toekomst betekend dit dus dat doktoren kinderen al jong kunnen gaan helpen, wat het hele proces uiteindelijk makkelijker kan maken.
Ehm..ten eerste, seksuele geaardheid en gender/sekse zijn twee aparte zaken.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 22:38 schreef Confetti het volgende:
[..]
Wel grappig dat ze de aandoening transgender wel op hersenscans kunnen zien maar dat dat bij homofielen niet te zien zou zijn. Dat terwijl ze overduidelijk een andere dynamiek hebben dan een hetero.
Daarom zijn die onderzoeken geen knip voor de neus waard.
Niemand noemde je een hater, maar het is gewoonweg onlogisch gezien ze zelf ook ziektekosten betalen en de levenslange ziektekosten die ze betalen dekken de kosten.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 22:52 schreef MPC60 het volgende:
Oh ja dat transgender topic, waar ik uitgemaakt werd voor transgender hater omdat ik vind dat ze heel misschien een klein beetje zelf mee kunnen betalen aan hun verbouwing.
gvd zeg fok! legendequote:Op zondag 11 januari 2015 23:57 schreef haan33 het volgende:
[..]
ze mogen mijn dollo zuigen, ik als FOK!legende bepaal de waarheid
Goede uitleg.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 22:07 schreef snakelady het volgende:
Dat ongeveer met 6 weken de foetus te veel hormonen krijgt ( of vrouwelijk, of mannelijk) en dat de hersenen ( de hypothalamus en de hypofyse) zich dus vrouwelijk ontwikkelen, terwijl het lichaam zich mannelijk ontwikkeld. (of andersom)
Onderzoek heeft ook al laten zien dat transgender dus al te zien is voor de tienerjaren ( dit zijn de jaren waar vele dus de meeste problemen krijgen).
Weet nog van een VPRO-uitzending dat, toen die professor meldde dat bij homo's een gedeelte van de hersens er wat anders uitziet dan bij hetero's, die arme man half Nederland over zich heen kreeg. Hij werd neergezet als een soort Duitse kamparts.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 22:42 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ehm..ten eerste, seksuele geaardheid en gender/sekse zijn twee aparte zaken.
Ten tweede, ook homofilie is te zien op hersenscans.
http://news.bbc.co.uk/2/hi/health/7456588.stm
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |