abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 12 januari 2015 @ 19:29:27 #176
430335 Willoow
Ik haat jullie
pi_148615858
quote:
8s.gif Op maandag 12 januari 2015 19:18 schreef Slaap_Zak het volgende:

[..]

:o
Hehe.
Though those that are betrayed do feel the treason sharply, yet the traitor stands in worse case of woe.
pi_148616879
quote:
1s.gif Op zondag 11 januari 2015 23:55 schreef haan33 het volgende:

[..]

ik haat mensen die niet leren van hun fouten, die willen het ook niet volgens mij
Aldus de meester, kennelijk een FOK!legende, is dit een kloon van jou Slaapzak? _O-
  maandag 12 januari 2015 @ 20:00:09 #178
338880 haan33
Studerende Boy
pi_148617293
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 19:50 schreef Gelser het volgende:

[..]

Aldus de meester, kennelijk een FOK!legende, is dit een kloon van jou Slaapzak? _O-
Dat meisje heeft het zooo zwaar!! niemand heeft het zo erg.
"Cos I'm the one with the fat mad skills, and I won't choke like the Buffalo Bills
Sittin at the pad just chillin, cos Larry Parker just got two million, oh what a feelin"
'The Don Mega'
pi_148617415
quote:
1s.gif Op maandag 12 januari 2015 20:00 schreef haan33 het volgende:

[..]

Dat meisje heeft het zooo zwaar!! niemand heeft het zo erg.
Het moet regelrecht uit je hart komen Haan, dit klinkt toch niet helemaal oprecht :7
  maandag 12 januari 2015 @ 20:03:55 #180
338880 haan33
Studerende Boy
pi_148617486
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 20:02 schreef Gelser het volgende:

[..]

Het moet regelrecht uit je hart komen Haan, dit klinkt toch niet helemaal oprecht :7
debiel gedrag is altijd te
beinvloeden, dat slappe gedoe altijd
"Cos I'm the one with the fat mad skills, and I won't choke like the Buffalo Bills
Sittin at the pad just chillin, cos Larry Parker just got two million, oh what a feelin"
'The Don Mega'
pi_148617596
quote:
1s.gif Op maandag 12 januari 2015 20:03 schreef haan33 het volgende:

[..]

debiel gedrag is altijd te
beinvloeden, dat slappe gedoe altijd
Wat heeft jou geholpen Haan en kun je dat hier een plekje geven _O_
pi_148618665
quote:
1s.gif Op maandag 12 januari 2015 00:35 schreef haan33 het volgende:

[..]Haan Baas _O_

ik zit achter mijn mobiel wat klets je nou vent
  maandag 12 januari 2015 @ 20:38:43 #183
338880 haan33
Studerende Boy
pi_148618807
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 20:06 schreef Gelser het volgende:

[..]

Wat heeft jou geholpen Haan en kun je dat hier een plekje geven _O_
ik heb mijzelf een spiegel voor gehouden en aan mijzelf gaan werken.
Mensen als AB slepen hun hele familie mee in het gezeik steeds. Zoals ik al zei: 'ga eens met iemand praten'
'The Don Mega'
pi_148620447
quote:
1s.gif Op maandag 12 januari 2015 20:38 schreef haan33 het volgende:

[..]

ik heb mijzelf een spiegel voor gehouden en aan mijzelf gaan werken.
Mensen als AB slepen hun hele familie mee in het gezeik steeds. Zoals ik al zei: 'ga eens met iemand praten'
Dan moet een of andere arme psychiater aanhoren hoe het allemaal de schuld van anderen is :')

Zelfreflectie, brrr ;(
  maandag 12 januari 2015 @ 21:25:15 #185
338880 haan33
Studerende Boy
pi_148620715
quote:
1s.gif Op maandag 12 januari 2015 21:19 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

Dan moet een of andere arme psychiater aanhoren hoe het allemaal de schuld van anderen is :')

Zelfreflectie, brrr ;(
een goede psychiater ziet alles meteen. Ik ben ook geconfronteerd met mijzelf, heeft goed geholpen. Heb het idee dat het gedrag van AB steeds wordt goedgepraat en ze het normaal is gaan vinden
'The Don Mega'
  maandag 12 januari 2015 @ 21:35:59 #186
383398 Kyubey
Genesis 19:26
pi_148621355
Al die haat om liefde ;(
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helemaal super.
pi_148623504
quote:
1s.gif Op maandag 12 januari 2015 21:25 schreef haan33 het volgende:

[..]

een goede psychiater ziet alles meteen. Ik ben ook geconfronteerd met mijzelf, heeft goed geholpen. Heb het idee dat het gedrag van AB steeds wordt goedgepraat en ze het normaal is gaan vinden
En, wat waren de bevindingen van de psychiater toen ze je achterover in die stoel drukte en wat opdringerige vragen over je moeder begon te stellen? :)
  dinsdag 13 januari 2015 @ 09:41:05 #188
338880 haan33
Studerende Boy
pi_148633158
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 22:12 schreef Gelser het volgende:

[..]

En, wat waren de bevindingen van de psychiater toen ze je achterover in die stoel drukte en wat opdringerige vragen over je moeder begon te stellen? :)
ik zat niet bij de psychiater, maar je onderschat hun kunsten, geloof me ze zien in 3 minuten hoe jij in elkaar zit
'The Don Mega'
pi_148656279
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 09:41 schreef haan33 het volgende:

[..]

geloof me
Hier twijfel ik al :)
  dinsdag 13 januari 2015 @ 21:45:35 #190
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_148656853
quote:
1s.gif Op maandag 12 januari 2015 21:25 schreef haan33 het volgende:

[..]

Ik denk dat heel veel mensen AB verkeerd begrijpen, ze is nog zoekende,zoekend naar wie ze is een naar haar plaats in de wereld, Is ze de zelfstandige en zelfverzekerde vrouw die niet over zich heen laat lopen? Is ze het lieve gevoelige meisje? Is ze de seksbom?
Ik kan me voorstellen dat het verwarrend is voor haar en dat ze toenadering en bevestiging zoekt, en misschien wel op de verkeerde plek zoals hier op FOK! waar veel users hun eigen problemen hebben en die afreageren op andere, dan is iemand als AB een makkelijk doelwit.

Ze heeft voor zover ik weet ook een psychiater, dat is standaard bij het hele proces.

[ Bericht 0% gewijzigd door snakelady op 13-01-2015 22:01:31 ]
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  dinsdag 13 januari 2015 @ 22:07:39 #191
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_148657846
En daarnaast begrijpen veel mensen nog steeds niet wat het is om transgender te zijn, dat het niet iets psychisch is ( dus een psycholoog kan je niet beter maken) maar dat het een aandoening is waarmee je wordt geboren,
Dat ongeveer met 6 weken de foetus te veel hormonen krijgt ( of vrouwelijk, of mannelijk) en dat de hersenen ( de hypothalamus en de hypofyse) zich dus vrouwelijk ontwikkelen, terwijl het lichaam zich mannelijk ontwikkeld. (of andersom)
Op scans is ook te zien dat de hersenen van een transgender die zich vrouwelijk voelt dus vrouwelijke hersenen heeft.

Onderzoek heeft ook al laten zien dat transgender dus al te zien is voor de tienerjaren ( dit zijn de jaren waar vele dus de meeste problemen krijgen).
In de toekomst betekend dit dus dat doktoren kinderen al jong kunnen gaan helpen, wat het hele proces uiteindelijk makkelijker kan maken.
De hersenen zelf aanpassen lukt namelijk niet.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_148658014
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 22:07 schreef snakelady het volgende:
En daarnaast begrijpen veel mensen nog steeds niet wat het is om transgender te zijn, dat het niet iets psychisch is ( dus een psycholoog kan je niet beter maken) maar dat het een aandoening is waarmee je wordt geboren,
Dat ongeveer met 6 weken de foetus te veel hormonen krijgt ( of vrouwelijk, of mannelijk) en dat de hersenen ( de hypothalamus en de hypofyse) zich dus vrouwelijk ontwikkelen, terwijl het lichaam zich mannelijk ontwikkeld.
Op scans is ook te zien dat de hersenen van een transgender die zich vrouwelijk voelt dus vrouwelijke hersenen heeft.

Onderzoek heeft ook al laten zien dat transgender dus als te zien is voor de tienerjaren ( dit zijn de jaren waar vele dus de meeste problemen krijgen).
In de toekomst betekend dit dus dat doktoren kinderen al jong kunnen gaan helpen, wat het hele proces uiteindelijk makkelijker kan maken.
Ik denk dat die mensen het niet willen begrijpen, omdat ze bang zijn door hun omgeving voor homo uitgemaakt te worden.
pi_148659188
quote:
Dat ongeveer met 6 weken de foetus te veel hormonen krijgt ( of vrouwelijk, of mannelijk) en dat de hersenen ( de hypothalamus en de hypofyse) zich dus vrouwelijk ontwikkelen, terwijl het lichaam zich mannelijk ontwikkeld. (of andersom)

Onderzoek heeft ook al laten zien dat transgender dus al te zien is voor de tienerjaren ( dit zijn de jaren waar vele dus de meeste problemen krijgen).
Wel grappig dat ze de aandoening transgender wel op hersenscans kunnen zien maar dat dat bij homofielen niet te zien zou zijn. Dat terwijl ze overduidelijk een andere dynamiek hebben dan een hetero.

Daarom zijn die onderzoeken geen knip voor de neus waard.
  dinsdag 13 januari 2015 @ 22:42:51 #194
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_148659356
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 22:38 schreef Confetti het volgende:

[..]

Wel grappig dat ze de aandoening transgender wel op hersenscans kunnen zien maar dat dat bij homofielen niet te zien zou zijn. Dat terwijl ze overduidelijk een andere dynamiek hebben dan een hetero.

Daarom zijn die onderzoeken geen knip voor de neus waard.
Ehm..ten eerste, seksuele geaardheid en gender/sekse zijn twee aparte zaken.
Ten tweede, ook homofilie is te zien op hersenscans.

http://news.bbc.co.uk/2/hi/health/7456588.stm
  dinsdag 13 januari 2015 @ 22:52:51 #195
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_148659697
Oh ja dat transgender topic, waar ik uitgemaakt werd voor transgender hater omdat ik vind dat ze heel misschien een klein beetje zelf mee kunnen betalen aan hun verbouwing. _O-
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
  dinsdag 13 januari 2015 @ 22:55:05 #196
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_148659772
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 22:52 schreef MPC60 het volgende:
Oh ja dat transgender topic, waar ik uitgemaakt werd voor transgender hater omdat ik vind dat ze heel misschien een klein beetje zelf mee kunnen betalen aan hun verbouwing. _O-
Niemand noemde je een hater, maar het is gewoonweg onlogisch gezien ze zelf ook ziektekosten betalen en de levenslange ziektekosten die ze betalen dekken de kosten.
Daarnaast is het vreemd om voor andere aangeboren zaken wel ''gratis'' te krijgen en dit niet.
pi_148659991
quote:
1s.gif Op zondag 11 januari 2015 23:57 schreef haan33 het volgende:

[..]

ze mogen mijn dollo zuigen, ik als FOK!legende bepaal de waarheid
gvd zeg fok! legende :') :') :') :') ik weet nog dat je als newb kut topics kwam spammen en dat nog steeds doet :')
pi_148676409
quote:

Goede uitleg. :)
pi_148677274
quote:
1s.gif Op zondag 11 januari 2015 18:24 schreef eend112 het volgende:
Daar gaan we weer

Hoe bedoel je dat? Ik vind het een terechte klacht en dus goede OP.
pi_148687891
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 22:42 schreef snakelady het volgende:

[..]

Ehm..ten eerste, seksuele geaardheid en gender/sekse zijn twee aparte zaken.
Ten tweede, ook homofilie is te zien op hersenscans.

http://news.bbc.co.uk/2/hi/health/7456588.stm
Weet nog van een VPRO-uitzending dat, toen die professor meldde dat bij homo's een gedeelte van de hersens er wat anders uitziet dan bij hetero's, die arme man half Nederland over zich heen kreeg. Hij werd neergezet als een soort Duitse kamparts. :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')