Ik heb de uren niet geteld, maar ik heb er wel flink voor gezeten.quote:
Ga nou maar bigmacs eten in een hoekje.quote:Op zondag 11 januari 2015 17:31 schreef Unites het volgende:
[..]
Wow... je weet m'n naam. Moet ik nu onder de indruk zijn?
Iel, gadverdammequote:Op zondag 11 januari 2015 17:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ga nou maar bigmacs eten in een hoekje.
Zit je in de stripwereld? Anders zou je wel een carriere kunnen overwegenquote:Op zondag 11 januari 2015 17:24 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik heb de uren niet geteld, maar ik heb er wel flink voor gezeten.
Ben er woensdagavond mee begonnen.
Het is vooral hobby, maar misschien kan ik deze wel naar een lokaal krantje sturen.quote:Op zondag 11 januari 2015 17:36 schreef RodeNek het volgende:
[..]
Zit je in de stripwereld? Anders zou je wel een carriere kunnen overwegen
Zeker weten! Heel erg goed gedaan, cartoonist ben je al.quote:Op zondag 11 januari 2015 17:57 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het is vooral hobby, maar misschien kan ik deze wel naar een lokaal krantje sturen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 28 november 2014 18:03 schreef BarendWubboJagermanJansen het volgende:
Als ik hier over 40 jaar nog zit, open ik tegen die tijd wel een topic gewijd aan de grote tong80.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
Alladin en Hoefnixquote:
aladins toverlamp,quote:Op zondag 11 januari 2015 23:15 schreef Remqo het volgende:
[..]
Alladin en Hoefnix![]()
Charlie Brown staat daar ook niet voor niets, Charlie Hebdo is ook naar hem vernoemd.
Dat vond ik een passend einde![]()
Maar er zitten nog wat paaseieren
Omdat geen paint compleet is zonder een Galliër.quote:
Is ook altijd degene die in de Asterix verhalen het meest aan het stoken is.quote:Op maandag 12 januari 2015 00:05 schreef Remqo het volgende:
[..]
Omdat geen paint compleet is zonder een Galliër.
Hoefnix vond ik in dit geval wel gepast om te laten rellen, met z'n hamer.
Goed gezien!quote:Op maandag 12 januari 2015 00:00 schreef marc0871 het volgende:
[..]
aladins toverlamp,
die opperhaatbaard had wel wat weg van jafar, compleet met slangenkopstaf.
had die 'v' op het bureaublad ook nog een betekenis?
Beter 'n keer multiplayer doen wijquote:Op maandag 12 januari 2015 00:13 schreef Remqo het volgende:
[..]
Goed gezien!![]()
Die V is van Civilization V wat ik regelmatig speel.
Misschien zou deze virtuele tekening uitgeprint kunnen worden en als Loesje-posters door de steden en dorpen in Nederland en Vlaanderen verspreid kunnen worden op legale plakplaatsen.quote:Op zondag 11 januari 2015 18:25 schreef the-eye het volgende:
leuk man! ^O
Ik vind dat je op een leuke manier de druk van de ketel probeert te halen
RIP aan de nabestaanden alvast.quote:Op zondag 11 januari 2015 17:57 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het is vooral hobby, maar misschien kan ik deze wel naar een lokaal krantje sturen.
wauwquote:Op maandag 12 januari 2015 00:05 schreef Remqo het volgende:
[..]
Omdat geen paint compleet is zonder een Galliër.
Hoefnix vond ik in dit geval wel gepast om te laten rellen, met z'n hamer.
Hey Gary.quote:Op maandag 12 januari 2015 01:21 schreef Grifte het volgende:
Geweldige paint weer![]()
Helaas deed de vis-Galliër niet mee aan het gevecht.
Jij zit in de WAJONGquote:Op maandag 12 januari 2015 01:50 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Klinkt als iemand in de WAJONG.
Srryquote:Op maandag 12 januari 2015 00:49 schreef GhpH het volgende:
[..]
Over multiplayers gesproken, waarom zie ik jou nooit op chivalry???
Dit jaquote:Op maandag 12 januari 2015 16:02 schreef CruisinDen het volgende:
Remqo, ik word er telkens weer blij van als ik een topic van jou zie met [Paint] er voor, gegarandeerd succes.
Als de waz met jou mocro meer leek op de echte was het 10/10. Nu is het 9,9/10.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:31 schreef KreKkeR het volgende:
Ik vond 'm toch niet zo vet als ik had gehoopt bij het zien van de super coole tekeningen. Verhaal en clou was best leuk, maar iets ontbrak waardoor ik niet helemaal dubbel lag van het lachen.
8/10
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |