abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148678372
Maar mijn oorspronkelijke punt was meer: waarom blijf je dan ook naast die volvo's rijden? Als je weet dat ze je blijkbaar niet zien, zorg er dan voor dat je er wat sneller langs vliegt. ;)
Your opinion of me is none of my business.
pi_148680304
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 16:03 schreef Sarasi het volgende:
Maar mijn oorspronkelijke punt was meer: waarom blijf je dan ook naast die volvo's rijden? Als je weet dat ze je blijkbaar niet zien, zorg er dan voor dat je er wat sneller langs vliegt. ;)
Ik zat niet in zijn dode hoek. Hij vond gewoon dat er ruimte zat was.
pi_148681457
Ik betrap mijzelf er ook weleens op van baan te schuiven, zonder naast mij of in de zijspiegel te kijken. Dit gaat in principe goed, omdat ik continue het verkeer zowel voor als achter mij in de gaten houd en dit eigenlijk alleen doe als er niks in de buurt rijdt of zou kunnen rijden, maar toch.

Slecht, ik weet, je moet natuurlijk altijd kijken.
.
pi_148683340

Deze bestuurder van dit autootje meende dat zij gewoon kon parkeren in deze doorgang omdat ze even moest bellen terwijl achter haar o.a. de bestuurder in het busje er langs moest voor het afleveren van goederen. Madam bleef staan totdat de man haar aansprak en na veel vijven en zessen en een grote mond reed ze even door om daarna doodleuk achteruit te rijden en weer daar te gaan stilstaan en weer het overig verkeer te belemmeren.

Busje van de Politie kwam langs en madam kon gelijk uitstappen en haar boete in ontvangst nemen van oom agent. Gerechtigheid voor zo een belangrijk telefoongesprek. })
  woensdag 14 januari 2015 @ 19:19:53 #105
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_148685072
Er staat nota bene zelfs een doorgetrokken gele streep.
pi_148685883
quote:
10s.gif Op woensdag 14 januari 2015 19:19 schreef JDude het volgende:
Er staat nota bene zelfs een doorgetrokken gele streep.
Dit type bestuurder heeft er denk ik echt geen enkele weet van wat een gele streep langs de weg betekent.
  woensdag 14 januari 2015 @ 19:41:54 #107
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_148686036
quote:
2s.gif Op woensdag 14 januari 2015 18:30 schreef Iwanius het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Deze bestuurder van dit autootje meende dat zij gewoon kon parkeren in deze doorgang omdat ze even moest bellen terwijl achter haar o.a. de bestuurder in het busje er langs moest voor het afleveren van goederen. Madam bleef staan totdat de man haar aansprak en na veel vijven en zessen en een grote mond reed ze even door om daarna doodleuk achteruit te rijden en weer daar te gaan stilstaan en weer het overig verkeer te belemmeren.

Busje van de Politie kwam langs en madam kon gelijk uitstappen en haar boete in ontvangst nemen van oom agent. Gerechtigheid voor zo een belangrijk telefoongesprek. })
En jij dacht hey, laat ik dat eens even op de gevoelige plaat vastleggen en posten op fok. Zulks een spannend verhaal.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Forum Admin woensdag 14 januari 2015 @ 20:09:34 #108
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_148687223
quote:
1s.gif Op woensdag 14 januari 2015 19:41 schreef Caland het volgende:

[..]

En jij dacht hey, laat ik dat eens even op de gevoelige plaat vastleggen en posten op fok. Zulks een spannend verhaal.
Daar is dit toch ook het topic voor, zeiksnor. Terecht dat zo'n kut een bekeuring krijgt trouwens ^O^
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  woensdag 14 januari 2015 @ 20:11:26 #109
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_148687289
Doorgetrokken gele streep is toch zelfs een stopverbod, parkeerverbod is een onderbroken gele streep?
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
  woensdag 14 januari 2015 @ 20:18:05 #110
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_148687554
quote:
1s.gif Op woensdag 14 januari 2015 20:11 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Doorgetrokken gele streep is toch zelfs een stopverbod, parkeerverbod is een onderbroken gele streep?
:Y
  woensdag 14 januari 2015 @ 20:30:50 #111
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_148688091
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 15:57 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Ja, zoals eerder aangegeven kon dat hier dus niet omdat auto's niet gebouwd zijn voor mensen met kleine benen. Toen ik die stoel zo ver mogelijk naar voren zette en over mijn schouder keek, zag ik deurstijl. Dat daarachter zich dan weer een motormuis bevond, kon ik ook niet weten.
Dan leun je wat naar voren of naar links of allebei. Dat eeuwige 'boo-hoo ik zie niks' is zo slap. Dan moet je zorgen dat je wat ziet. Je hoofd 20 cm. verplaatsen is al genoeg en dat kun je alle kanten op (ja, zelfs met korte beentjes).

quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 17:31 schreef Fer het volgende:
Ik betrap mijzelf er ook weleens op van baan te schuiven, zonder naast mij of in de zijspiegel te kijken. Dit gaat in principe goed, omdat ik continue het verkeer zowel voor als achter mij in de gaten houd en dit eigenlijk alleen doe als er niks in de buurt rijdt of zou kunnen rijden, maar toch.
Die fout maken wel meer mensen, denken dat wat ze doen wel okee is 'want er is nog nooit iets gebeurt'. In de realiteit is het vaker dat het goed gaat omdat je gewoon geluk hebt dat je nog niet in een verkeerde situatie terecht bent gekomen. Kwestie van tijd dat het mis gaat.

quote:
2s.gif Op woensdag 14 januari 2015 18:30 schreef Iwanius het volgende:
Deze bestuurder van dit autootje meende dat zij gewoon kon parkeren in deze doorgang
Ach, dat valt mij overal op. Op de weg, op de stoep, op een treinstation, in de supermarkt. Men gaat altijd stilstaan op een plek waar dat frustrerend onhandig is, terwijl er ook altijd wel een mogelijkheid is om ergens anders te gaan staan waar je minder tot last bent. En nee, een telefoongesprek is niet dermate belangrijk dat je wel tot last kan zijn. En nee, het is geen dramatisch leed dat je af en toe even 5 meter door moet lopen.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_148688258
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 20:30 schreef twiFight het volgende:

[..]

Dan leun je wat naar voren of naar links of allebei. Dat eeuwige 'boo-hoo ik zie niks' is zo slap. Dan moet je zorgen dat je wat ziet. Je hoofd 20 cm. verplaatsen is al genoeg en dat kun je alle kanten op (ja, zelfs met korte beentjes).

[..]
Dat doe ik toch ook door even gas te geven of te remmen? En in de meeste auto's is er wel wat te manoeuvreren ja, maar ik geef net aan dat het in deze auto gewoon niet wilde. Er was een dode hoek en daar kon ik oprecht niks aan doen, of je dat nou gelooft of niet. Niet zonder me in allerlei bochten te wringen in ieder geval en dat is dan ook weer levensgevaarlijk. Ik weet niet wat nu precies je probleem is. Ik heb een probleem (dode hoek) en los dat op door door op te letten welke auto's waar zijn gebleven en indien ik twijfel even verplaatsen zodat ik zicht heb op de dode hoek.
Your opinion of me is none of my business.
pi_148702607
Antiklacht: het was vanmorgen wel druk op de weg, maar eigenlijk was iedereen heel netjes, attent en rustig aan het rijden.
Ik vroeg me bijna af of ik nog wel in Nederland rondreed!
pi_148706198
Het aantal mensen dat rondrijdt zonder autoverlichting begint schrikbarende vormen aan te nemen. Gisteren 2 binnen een halve minuut van elkaar :{
Dinsdag ook alweer 1 zien rondrijden :X
Ik zie het steeds vaker gebeuren.
pi_148706381
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 12:18 schreef TwisterNederland het volgende:
Het aantal mensen dat rondrijdt zonder autoverlichting begint schrikbarende vormen aan te nemen. Gisteren 2 binnen een halve minuut van elkaar :{
Dinsdag ook alweer 1 zien rondrijden :X
Ik zie het steeds vaker gebeuren.
Moet je eens opletten, zijn vaak vooral grijze en zwarte auto's die zonder licht rijden. Die zie je dus echt niet als het een beetje regenachtig/schemerig is. Ben er zelf ooit in volle vaart met mijn fiets overheen gebuiteld. ;(
pi_148706561
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 12:24 schreef Gwywen het volgende:

[..]

Moet je eens opletten, zijn vaak vooral grijze en zwarte auto's die zonder licht rijden. Die zie je dus echt niet als het een beetje regenachtig/schemerig is. Ben er zelf ooit in volle vaart met mijn fiets overheen gebuiteld. ;(
Zijn vaak ook de kleinere auto's als ik me goed kan herinner.
Maar op het laatste stuk na klopt je verhaal helemaal ;(
Ik heb nog gelukkig nog nooit een motorkap gekopt :+
pi_148706714
Dag-rij-verlichting (hoe schrijf je dat?) zou toch verplicht worden in de hele EU?
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_148706788
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 12:35 schreef DroogDok het volgende:
Dag-rij-verlichting (hoe schrijf je dat?) zou toch verplicht worden in de hele EU?
:'( Helaas wel.
Professioneel gifmenger.
pi_148706853
quote:
1s.gif Op donderdag 15 januari 2015 12:37 schreef Buurpoes het volgende:

[..]

:'( Helaas wel.
Waarom helaas?
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_148707406
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 12:39 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Waarom helaas?
Omdat mensen denken dat ze dan voldoende verlichting aanhebben in regenachtige / schemerige omstandigheden.
Niemand denkt er natuurlijk bij na dat dag-rijverlichting alleen aan de voorkant is. Achter ben je nog steeds compleet onverlicht.
pi_148707535
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 12:56 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:

[..]

Omdat mensen denken dat ze dan voldoende verlichting aanhebben in regenachtige / schemerige omstandigheden.
Niemand denkt er natuurlijk bij na dat dag-rijverlichting alleen aan de voorkant is. Achter ben je nog steeds compleet onverlicht.
Dat inderdaad.
En als tweede punt toch het extra energieverbruik, ook op zonnige dagen met uitstekend zicht.
Professioneel gifmenger.
  FOK!fotograaf donderdag 15 januari 2015 @ 13:06:04 #122
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_148707640
Net eentje op het stijgende deel van een tunnel die werd ingehaald door een vrachtwagen. En die vrachtwagen was er nog snel voorbij ook. :|W
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
pi_148707731
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 13:06 schreef Pizza_Boom het volgende:
Net eentje op het stijgende deel van een tunnel die werd ingehaald door een vrachtwagen. En die vrachtwagen was er nog snel voorbij ook. :|W
Dakduif zeker?
  donderdag 15 januari 2015 @ 13:40:37 #124
423147 NieuweNier
Bestel hem hier!
pi_148708619
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 12:56 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:

[..]

Bij de dag-rij-verlichting die nu verplicht is gesteld branden er ook lichten achterop.

Daarnaast staat er in de handleiding duidelijk dat je in het donker enzo de dimlichten aan moet zetten.

Dat een handrem verplicht is betekend ook niet dat mensen vergeten dat een auto ook echte remmen heeft... En dat een auto airbags heeft maakt botsen niet leuk. Er is nog steeds eigen verantwoordelijkheid.
  donderdag 15 januari 2015 @ 13:50:31 #125
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_148708907
Want dimlicht is zo moeilijk aan te zetten als je begint...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')