sohurtrightnow.jpgquote:Op zondag 11 januari 2015 18:33 schreef stinkie het volgende:
[..]
self censuur met dat kopvod zeker he
kom dan kan je hebbequote:Op zondag 11 januari 2015 17:30 schreef no1uknow het volgende:
Ik daag jullie uit om de EXIF data te lezen
Link?quote:Op zondag 11 januari 2015 19:43 schreef Weissman het volgende:
Dat filmpje ging een maand geleden rond op PUA fora
Echt, wat een kneus
Ik vind zelfspot en spot over dingen kunnen zo ook religie. Tot op een bepaalde hoogte.. soms gaan ze te ver en niet alleen wat de islam betreft maar ook jodendom en het christendom. Maar dat is mijn eigen mening erover maar dat verschilt per persoon want die grens geldt niet alleen voor religie gerelateerde dingen maar alles waar men waarde aan hecht. Als ik iets niet vind kunnen dan besteed ik er gewoon geen aandacht aan en kijk ik er niet naar. Bij elk individu ligt de grens ergers anders en ik vind dat daarin wederzijdse respect naar elkaar uitgeoefend moet worden. Soms is het geen vrijheid van meningsuiting meer maar gewoon simpelweg beledigen. En van thuis uit leer je normaal dat je niemand beledigt maar dingen gewoon op een normale manier overbrengt.quote:Op zondag 11 januari 2015 19:13 schreef Beach het volgende:
Hey Crip een serieuze vraag he; vind jij dat cartoons over religie kunnen?
Zeg je hiermee ook dat je van thuis uit leert hoe een aanslag te plegen als iemand je toch beledigt?quote:Op zondag 11 januari 2015 19:52 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik vind zelfspot en spot over dingen kunnen zo ook religie. Tot op een bepaalde hoogte.. soms gaan ze te ver en niet alleen wat de islam betreft maar ook jodendom en het christendom. Maar dat is mijn eigen mening erover maar dat verschilt per persoon want die grens geldt niet alleen voor religie gerelateerde dingen maar alles waar men waarde aan hecht. Als ik iets niet vind kunnen dan besteed ik er gewoon geen aandacht aan en kijk ik er niet naar. Bij elk individu ligt de grens ergers anders en ik vind dat daarin wederzijdse respect naar elkaar uitgeoefend moet worden. Soms is het geen vrijheid van meningsuiting meer maar gewoon simpelweg beledigen. En van thuis uit leer je normaal dat je niemand beledigt maar dingen gewoon op een normale manier overbrengt.
Maar hey, dat is hoe ik het zie.
*aait*quote:Op zondag 11 januari 2015 20:03 schreef stinkie het volgende:
[..]
Zeg je hiermee ook dat je van thuis uit leert hoe een aanslag te plegen als iemand je toch beledigt?
en deze reactie zegt ons alles wat we ooit hadden willen weten. Dank je.quote:
Jij bent de alwetende. Geef me snel aan bij de AIVD.. ik draag mijn vest al.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:09 schreef stinkie het volgende:
[..]
en deze reactie zegt ons alles wat we ooit hadden willen weten. Dank je.
Fat Turkish Chick 4 (4/10)quote:Op zondag 11 januari 2015 20:14 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zelfs google weet niet wat dat betekent
ooh waarom staat dat dan in het profielquote:Op zondag 11 januari 2015 20:13 schreef Klokov het volgende:
Hey Beach, Atnemo is volgens mij geen vrouw.
Niet slecht verzonnen.quote:
Weet je nog dat je zelf geruime tijd met een vrouwelijk usericoontje hebt geFOK!'t?quote:Op zondag 11 januari 2015 20:23 schreef Beach het volgende:
[..]
ooh waarom staat dat dan in het profiel
[..]
Niet slecht verzonnen.
Dat was twee weken denk ik?quote:Op zondag 11 januari 2015 20:34 schreef Klokov het volgende:
[..]
Weet je nog dat je zelf geruime tijd met een vrouwelijk usericoontje hebt geFOK!'t?
quote:Op donderdag 20 maart 2014 18:09 schreef Beach het volgende:
Ik heb een keer op Wilders gestemd (srs).
quote:Op donderdag 20 maart 2014 18:15 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Ik heb nog nooit gestemd (srs)
Oe een diss, ff kijken hoeveel posts het duurt voordat seto als een kwijlende hooligan gaat juigen om een doelpunt wat iemand anders maakt.quote:
Beter FTC dan TC denk ik dan.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oe een diss, ff kijken hoeveel posts het duurt voordat seto als een kwijlende hooligan gaat juigen om een doelpunt wat iemand anders maakt.
4 dus
Op Fb hebben veel Nationalistische Turken TC in hun naam.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:59 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Beter fat turkish chick dan turkish chick?
kom dan met je doodsbedreiging kankeridiootquote:Op zondag 11 januari 2015 20:58 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
vriend wij nagelen jou hier aan the cross 1 telefoontje naar me vrienden en je bent dood
Goede editquote:Op zondag 11 januari 2015 20:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oe een diss, ff kijken hoeveel posts het duurt voordat seto als een kwijlende hooligan gaat juigen om een doelpunt wat iemand anders maakt.
4 dus
quote:Op zondag 11 januari 2015 20:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
4 dus
Ik zocht wanneer Beach een vrouwelijk icoontje had en kwam deze posts toevallig tegen.quote:
wat is juigen?quote:Op zondag 11 januari 2015 20:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
4 dus
Juichenquote:Op zondag 11 januari 2015 20:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
4 dus
Hey Yvonne, is het akkoord als ik Smegmanus vervang wanneer die zijn functie neerlegd (zie signature)?quote:
Dat, wanneer hij, neerlegt.quote:Op zondag 11 januari 2015 21:11 schreef Klokov het volgende:
[..]
Hey Yvonne, is het akkoord als ik Smegmanus vervang wanneer die zijn functie neerlegd (zie signature)?
Turken maken andere foutenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |