quote:Op donderdag 20 maart 2014 18:09 schreef Beach het volgende:
Ik heb een keer op Wilders gestemd (srs).
quote:Op donderdag 20 maart 2014 18:15 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Ik heb nog nooit gestemd (srs)
Oe een diss, ff kijken hoeveel posts het duurt voordat seto als een kwijlende hooligan gaat juigen om een doelpunt wat iemand anders maakt.quote:
Beter FTC dan TC denk ik dan.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oe een diss, ff kijken hoeveel posts het duurt voordat seto als een kwijlende hooligan gaat juigen om een doelpunt wat iemand anders maakt.
4 dus
Op Fb hebben veel Nationalistische Turken TC in hun naam.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:59 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Beter fat turkish chick dan turkish chick?
kom dan met je doodsbedreiging kankeridiootquote:Op zondag 11 januari 2015 20:58 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
vriend wij nagelen jou hier aan the cross 1 telefoontje naar me vrienden en je bent dood
Goede editquote:Op zondag 11 januari 2015 20:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oe een diss, ff kijken hoeveel posts het duurt voordat seto als een kwijlende hooligan gaat juigen om een doelpunt wat iemand anders maakt.
4 dus
quote:Op zondag 11 januari 2015 20:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
4 dus
Ik zocht wanneer Beach een vrouwelijk icoontje had en kwam deze posts toevallig tegen.quote:
wat is juigen?quote:Op zondag 11 januari 2015 20:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
4 dus
Juichenquote:Op zondag 11 januari 2015 20:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
4 dus
Hey Yvonne, is het akkoord als ik Smegmanus vervang wanneer die zijn functie neerlegd (zie signature)?quote:
Dat, wanneer hij, neerlegt.quote:Op zondag 11 januari 2015 21:11 schreef Klokov het volgende:
[..]
Hey Yvonne, is het akkoord als ik Smegmanus vervang wanneer die zijn functie neerlegd (zie signature)?
Turken maken andere foutenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |