SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In het kort
1 - woensdag 7 jan 2015 @ ~11:50 - Bij een aanslag op de redactie van het satirische weekblad Charlie Hebdo in Parijs zijn 12 doden gevallen, van wie 1 agent buiten
2 - vrijdag 9 jan 2015 @ ??:?? - Bij een gijzeling in een joodse supermarkt in het oosten van Parijs zijn 4 doden gevallen
3 - 9 jan @ ??:?? - De verdachte broers van de 1e aanslag en de twee vermoedelijke gijzelnemers in de supermarkt zijn vrijdagavond 9 januari 2015 gedood
4 - 9 jan @ ??:?? - Moord op politieman Ahmet Merabet (leeftijd?) op de Boulevard Richard Lenoir
Laatste nieuws (MSM/NWS):
Topicreeks: Aanslag op satirisch tijdschrift Parijs.
Bestorming van de supermarkt. Misschien schokkend.
Kaartjes:
NRC - 9 jan 2015 - 'AL-QAEDA JEMEN ZIT ACHTER AANSLAGEN'
De Jemenitische afdeling van Al-Qaeda zou achter de aanslag op Charlie Hebdo zitten. Dat zegt een lid van de terreurtak tegen persbureau AP. Volgens hem is de aanslag vanuit Jemen gecoördineerd om de profeet Mohammed te wreken. Het doelwit was nauwkeurig gekozen en de aanslag was in lijn met eerdere waarschuwingen van wijlen Osama bin Laden aan het Westen, zegt het lid, dat anoniem wil blijvenLaatste nieuws (BNW):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://t.co/QEjjEGGIHNtwitter:EjmAlrai twitterde op woensdag 07-01-2015 om 20:58:58#BreakingNews:V @jpney :"We got you" ID #CharlieHebdo terrorists;Said KOUACHI,Sheirf Kouachi &Hamid Mourad #France http://t.co/Sx4D1Btykw reageer retweet
twitter:CP_4_Heerlen twitterde op woensdag 07-01-2015 om 22:46:37Terroristen #CharlieHebdo geïdentificeerd. Hunt them down #PoliceNationale et Legion Etranger! #France #Paris http://t.co/sIyIV0IYbg reageer retweet
https://www.metabunk.org/(...)ore-or-address.5476/
Alex denkt dat het echt is. Of niet?
Dit is een foto van de shooting:
Wanneer je op google maps kijkt zie je nergens in de buurt van het kantoor een scene zoals dit.
Zoals eerder vermeld Gordon Huff van Veterans today claimt dat de shooting niet op de locatie
van Charlie Hebdo heeft plaatsgevonden.
Kijk en oordeel zelf:
https://www.google.nl/maps/@48.859199,2.3702792,49m
https://www.google.nl/map(...)BHDgywCO9yyzfBeQ!2e0
Boulevard Richard Lenoir - https://www.google.nl/map(...)wfJSbu2D2s8armAA!2e0
Opvallende punten die een BNW-kant doen vermoeden:
http://www.liveleak.com/view?i=bc6_1420632668
• geen (of weinig) bloed -SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• ID-kaart van verdachte(n) in de auto "vergeten" - bronnen?
• de Algerijns-Franse broers, ex-Syriegangers, zeiden niet uit naam van IS maar van Al Qaeda, Jemen te handelen - bronnen?
• waarom was het zo rustig terwijl het spits was? - bronnen?
• hoe wisten ze dat de redactievergadering plaats zou vinden? - bronnen?
• ... - bronnen?
• ... - bronnen?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?![]()
Die heeft de boel geregisseerd?quote:Curiosity cultured the cat
Snel gedaan die intro![]()
We hebben een thumbs up/down functie nodig in dit forum, dat zou veel helpen met het filteren van off-topic reacties![]()
Indien dit echt geverifieerd kan worden, is dit toch wel heel ernstigquote:.Wanneer je op google maps kijkt zie je nergens in de buurt van het kantoor een scene zoals dit.
Zoals eerder vermeld Gordon Huff van Veterans today claimt dat de shooting niet op de locatie
van Charlie Hebdo heeft plaatsgevonden![]()
![]()
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:07 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Slechte vergelijking maar er zijn beelden van Oekraïners die neergeschoten worden in Kiev waar ook een hoofdschot bij zit en niet meteen een enorme plas bloed
Als jij niet ziet dat er in dit filmpje (nogal veel) bloed voorkomt is er iets ernstig mis met je ogen.
Kijk een op 58/59 seconden.
Zo ziet het er dus uit als je in je hoofd wordt geraakt.
Je ziet levensloze lichamen, dit is geen hoax.
Maar realisme.If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.![]()
Foute info, is al gedebunked.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:20 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
[..]
Indien dit echt geverifieerd kan worden, is dit toch wel heel ernstigIf you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.![]()
Cc kan razendsnel op een knopje drukken.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:15 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
We hebben een thumbs up/down functie nodig in dit forum, dat zou veel helpen met het filteren van off-topic reacties![]()
![]()
Ah ok en dan een beetje bijwerken. handigquote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Cc kan razendsnel op een knopje drukken.![]()
![]()
Het ging er dan ook om dat wanneer ze geraakt worden je niet gelijk bloed ziet, bij de man die behandeld wordt zie je het dus wel.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:20 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Als jij niet ziet dat er in dit filmpje (nogal veel) bloed voorkomt is er iets ernstig mis met je ogen.
Maar realisme.
Wellicht als de filmer die op het dak stond nog even 5 minuten had blijven filmen hadden we het ook gezien bij de agent die doodgeschoten werd want ook dat was geen hoax maar realiteit.De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.![]()
Gracias.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:15 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
We hebben een thumbs up/down functie nodig in dit forum, dat zou veel helpen met het filteren van off-topic reacties
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog![]()
Je zou denken als je dan toch filmt, dat je blijft filmen tot het einde, je staat immers op het dak. en waarvoor film je eigenlijk, is het niet voor bewijs etc.?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:26 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Het ging er dan ook om dat wanneer ze geraakt worden je niet gelijk bloed ziet, bij de man die behandeld wordt zie je het dus wel.
Wellicht als de filmer die op het dak stond nog even 5 minuten had blijven filmen hadden we het ook gezien bij de agent die doodgeschoten werd want ook dat was geen hoax maar realiteit.![]()
Hoofdcommissaris van de Politie in Parijs die bezig was met het onderzoek
naar de shooting pleegt vandaag ineens "zelfmoord"
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
Ik weet niet hoe ik zou reageren eerlijk gezegd, ik ben nog nimmer in zo een situatie geweest.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:30 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
[..]
Je zou denken als je dan toch filmt, dat je blijft filmen tot het einde, je staat immers op het dak. en waarvoor film je eigenlijk, is het niet voor bewijs etc.?
Het lijkt me dat iemand dan toch behoorlijk aangedaan is en niet denkt aan verder filmen.De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.![]()
Ga er vanuit dat normaliter een fonteintje geeft.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:07 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Slechte vergelijking maar er zijn beelden van Oekraïners die neergeschoten worden in Kiev waar ook een hoofdschot bij zit en niet meteen een enorme plas bloed
Saigon+Execution.gif googlen.![]()
heb je de bron daarvan of heb ik die gemist?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:30 schreef Izzy73 het volgende:
naar de shooting pleegt vandaag ineens "zelfmoord"Ich hock in meinem Bonker![]()
Waarom doe je alsof dit nieuws is? Dit heb je zelf in het vorige topic gepost.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:30 schreef Izzy73 het volgende:
naar de shooting pleegt vandaag ineens "zelfmoord"![]()
Ook dat nog. klinkt als toeval, niet? Wellicht was ie aangedaan door de hele zaak en nog steeds geen dader te pakken etc?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:30 schreef Izzy73 het volgende:
naar de shooting pleegt vandaag ineens "zelfmoord"![]()
Plus nu even fijntjes weglaten dat die man al depressief was.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:34 schreef mootie het volgende:
Waarom doe je alsof dit nieuws is? Dit heb je zelf in het vorige topic gepost.Curiosity cultured the cat
Dat zou jij denken.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:30 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
[..]
Je zou denken als je dan toch filmt, dat je blijft filmen tot het einde, je staat immers op het dak. en waarvoor film je eigenlijk, is het niet voor bewijs etc.?
Filmde diegene daarna niet de mannen die wegrenden?![]()
Die man scheen al een tijd depressief te zijn.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:34 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
[..]
Ook dat nog. klinkt als toeval, niet? Wellicht was ie aangedaan door de hele zaak en nog steeds geen dader te pakken etc?![]()
Daarom post ik het nog maar eens. Is door de vervuiling weer op de achtergrond geraakt.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:34 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
heb je de bron daarvan of heb ik die gemist?
http://www.liveleak.com/view?i=ca3_1420860883If you are ready to wake up, you are going to wake up.
Het ging hier over het filmen van de agent die in zijn hoofd geschoten zou zijnquote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat zou jij denken.
Filmde diegene daarna niet de mannen die wegrenden?![]()
precies. Alsof er een universele manier van handelen is op zo'n moment.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat zou jij denken.
Filmde diegene daarna niet de mannen die wegrenden?Ich hock in meinem Bonker![]()
Een hoofdcommissaris die al een jaar depressief is laat je niet een jaar lang in zijn functie!!!quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Die man scheen al een tijd depressief te zijn.
Dat is een statement van de politie zijn collega's beweren dat dit niet zo wasIf you are ready to wake up, you are going to wake up.
Dezelfde.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:37 schreef Nibb-it het volgende:
Die agent van daarstraks kwam uit Limoges, of gaat het om dezelfde persoon?
Ik las ook iets over een agent die was doodgeschoten.![]()
![]()
Ja, diegene volgde daarna toch de terroristen met zijn camera?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:38 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
[..]
Het ging hier over het filmen van de agent die in zijn hoofd geschoten zou zijn![]()
Thanks, had ik zelf ook gemistquote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:37 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Daarom post ik het nog maar eens. Is door de vervuiling weer op de achtergrond geraakt.
http://www.liveleak.com/view?i=ca3_1420860883![]()
ah ok. Wel even erbij vermelden dat hij depressief was en een burnout had dat komt nl wel eens vaker voor bij mensen die zelfmoord plegen.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:37 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Daarom post ik het nog maar eens. Is door de vervuiling weer op de achtergrond geraakt.
http://www.liveleak.com/view?i=ca3_1420860883Ich hock in meinem Bonker![]()
dus terroristen weg, terug naar de agent filmen? ik ging ervan uit dat we geleerd waren zo lang mogelijk door te filmen.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, diegene volgde daarna toch de terroristen met zijn camera?
maar zoals door anderen gezegd in dit topic, je weet inderdaad niet hoe je zult reageren in zo'n situatie![]()
Nogmaals dat is het officiële statement.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:41 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
ah ok. Wel even erbij vermelden dat hij depressief was en een burnout had dat komt nl wel eens vaker voor bij mensen die zelfmoord plegen.
Zijn collega's beweren dat dit niet zo was.
Als dat algemeen bekend was dat hij suïcidaal was en al meer dan een jaar dan laat je zo iemand toch niet
doormodderen als hoofdcommissaris van de politie van parijs
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
Want die dode man filmen kon nog wel eens voor nieuwe feiten zorgen?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:42 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
dus terroristen weg, terug naar de agent filmen? ik ging ervan uit dat we geleerd waren zo lang mogelijk door te filmen.
maar zoals door anderen gezegd in dit topic, je weet inderdaad niet hoe je zult reageren in zo'n situatieCuriosity cultured the cat
Ow ik wist niet dat er maar één filmpje was. Dank, opgelost lijkt me, ik ga mandag meteen naar de opticienquote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:20 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Maar realisme.![]()
was er ook niet gezegd dat hij al een jaar lang depressief was in een functie met grote verantwoordelijkheden, uiterst vreemdquote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:41 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
ah ok. Wel even erbij vermelden dat hij depressief was en een burnout had dat komt nl wel eens vaker voor bij mensen die zelfmoord plegen.![]()
Als je al zo stoer bent om dit alles te filmen neem ik aan dat je gewoon door blijft filmen als de daders zijn weggereden.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:42 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
[..]
dus terroristen weg, terug naar de agent filmen? ik ging ervan uit dat we geleerd waren zo lang mogelijk door te filmen.
maar zoals door anderen gezegd in dit topic, je weet inderdaad niet hoe je zult reageren in zo'n situatie
Maar er is nergens op internet een filmpje te vinden wat langer is dan het bekende filmpjeIf you are ready to wake up, you are going to wake up.
Wat ik al eerder zei: depressief staat niet gelijk aan suïcidaal.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:43 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Nogmaals dat is het officiële statement.
Zijn collega's beweren dat dit niet zo was.
Als dat algemeen bekend was dat hij suïcidaal was en al meer dan een jaar dan laat je zo iemand toch niet
doormodderen als hoofdcommissaris van de politie van parijs
En wie de fuck zegt dat die man aanmodderde! Godsamme zeg... De ene depressieve persoon is de ander niet.
Oh ja jee, zijn collega's zeiden van niet. Dan ga je er voor het gemak weer vanuit dat die man zijn persoonlijke problemen besprak met zijn ondergeschikten.
Logica, doe er iets mee, alsjeblieft.![]()
Hij heeft ook postuum een fikse promotie gemaakt?Curiosity cultured the cat
Wow, gewoon wow.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:46 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Als je al zo stoer bent om dit alles te filmen neem ik aan dat je gewoon door blijft filmen als de daders zijn weggereden.
Maar er is nergens op internet een filmpje te vinden wat langer is dan het bekende filmpje![]()
ik dacht het is een logische mogelijkheid:quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Want die dode man filmen kon nog wel eens voor nieuwe feiten zorgen?
• je rende al van de ene naar de andere kant om de actie te volgen. actie aan de ene kant is weer weg want niemand meer te zien.
• je rent weer terug om uberhaupt te checken hoe het met de agent is of er mensen toegesneld zijn, of er daar nog ander gevaar is en wat te filmen is dat kan helpen in de oplossing![]()
bron?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:43 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Nogmaals dat is het officiële statement.
Zijn collega's beweren dat dit niet zo was.Limoges, en dat was zijn functie niet. Depressief staat niet gelijk aan suïcidaal.quote:Als dat algemeen bekend was dat hij suïcidaal was en al meer dan een jaar dan laat je zo iemand toch niet
doormodderen als hoofdcommissaris van de politie van parijs![]()
Als het een officieel statement is dan waren zijn meerderen er dus duidelijk wel van op de hoogt.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat ik al eerder zei: depressief staat niet gelijk aan suïcidaal.
En wie de fuck zegt dat die man aanmodderde! Godsamme zeg... De ene depressieve persoon is de ander niet.
Oh ja jee, zijn collega's zeiden van niet. Dan ga je er voor het gemak weer vanuit dat die man zijn persoonlijke problemen besprak met zijn ondergeschikten.
Logica, doe er iets mee, alsjeblieft.
Lijkt me niet erg verstandig om zo iemand dan niet tijdelijk op non-actief te zetten.
Jouw logica slaat kant noch wal dudeIf you are ready to wake up, you are going to wake up.
nou zo vreemd is dat niet hoor. Zoveel mensen werken te lang door bij depressie of burnout juist bij een baan met veel verantwoording. Omdat ze zich verantwoordelijk voelen.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:45 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
[..]
was er ook niet gezegd dat hij al een jaar lang depressief was in een functie met grote verantwoordelijkheden, uiterst vreemd
los van dat zie ik niet in wat deze zelfmoord zou moeten bewijzen bij dit complot.Ich hock in meinem Bonker![]()
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:47 schreef Copycat het volgende:
Hij heeft ook postuum een fikse promotie gemaakt?
Ich hock in meinem Bonker![]()
Precies dus waarom pleegt iemand die dus depressief "zou zijn" en toevallig ook bezig met een onderzoekquote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:49 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
bron?
http://www.zamanvandaag.n(...)anslag-charlie-hebdo
[..]
Limoges, en dat was zijn functie niet. Depressief staat niet gelijk aan suïcidaal.
dan zelfmoord als depressief niet gelijk staat aan suïcidaal?If you are ready to wake up, you are going to wake up.
Hij was "toevallig" dus ook bezig met een onderzoek naar de shooting.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:52 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
nou zo vreemd is dat niet hoor. Zoveel mensen werken te lang door bij depressie of burnout juist bij een baan met veel verantwoording. Omdat ze zich verantwoordelijk voelen.
los van dat zie ik niet in wat deze zelfmoord zou moeten bewijzen bij dit complot.If you are ready to wake up, you are going to wake up.
Lees dat stuk nog eens.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:50 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Als het een officieel statement is dan waren zijn meerderen er dus duidelijk wel van op de hoogt.
Lijkt me niet erg verstandig om zo iemand dan niet tijdelijk op non-actief te zetten.
Jouw logica slaat kant noch wal dude
Hij was commissaris.
De vakbond verklaarde dat hij depressief was en een burn out had.
Zelfmoord is bevestig door zijn meerderen. Niet de depressie.
Dat van die collega's zie ik nergens staan.![]()
Wat snap je er niet aan dat depressie niet altijd hetzelfde is als suïcidaal?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:54 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Precies dus waarom pleegt iemand die dus depressief "zou zijn" en toevallig ook bezig met een onderzoek
dan zelfmoord als depressief niet gelijk staat aan suïcidaal?![]()
Jij loopt gewoon maar een beetje te trollen of wa?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat snap je er niet aan dat depressie niet altijd hetzelfde is als suïcidaal?If you are ready to wake up, you are going to wake up.
@Blaadjes Juist. Zoals eerder gezegd, misschien was de commissaris aangedaan door de hele zaak met zijn depressie of burnout en is zijn zelfmoord op dit tijdstip gewoon toeval en heeft het niets met het hele complot te maken.![]()
ja maar wat wil je daarmee zeggen?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:56 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Hij was "toevallig" dus ook bezig met een onderzoek naar de shooting.
Was het geen zelfmoord?
Wou hij niet meerwerken aan het complot dus zelfmoord?
Ik noem maar wat.Ich hock in meinem Bonker![]()
Het kan allemaal, toeval of niet.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:59 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
@Blaadjes Juist. Zoals eerder gezegd was de commissaris aangedaan door de hele zaak met zijn depressie of burnout en is zijn zelfmoord op dit tijdstip gewoon toeval en heeft het niets met het hele complot te maken.
Maar het is 1 van de vele toevalligheden en eigenaardigheden rondom dit drama.If you are ready to wake up, you are going to wake up.
Heb je het stukje nog een keer gelezen? Je gaf serieus foute info.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:00 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Het kan allemaal, toeval of niet.
Maar het is 1 van de vele toevalligheden en eigenaardigheden rondom dit drama.![]()
uhu I know, we hebben wel eens vaker van deze eigenaardigheden rondom eigenaardige drama'squote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:00 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Het kan allemaal, toeval of niet.
Maar het is 1 van de vele toevalligheden en eigenaardigheden rondom dit drama.![]()
Hooguit in de beleving van sommigen. Zo eigenaardig is het allemaal niet, hoor.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:02 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
[..]
uhu I know, we hebben wel eens vaker van deze eigenaardigheden rondom eigenaardige drama's![]()
ja maar dat is puur toeval..quote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:02 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
[..]
uhu I know, we hebben wel eens vaker van deze eigenaardigheden rondom eigenaardige zaken als dezeHuig![]()
De Charlie shooting is niet eigenaardig?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:06 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Hooguit in de beleving van sommigen. Zo eigenaardig is het allemaal niet, hoor.
Dat klinkt desentized![]()
Desensitized.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:08 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
De Charlie shooting is niet eigenaardig?
Dat klinkt desentizedCuriosity cultured the cat
Misschien moet je woorden die je niet kunt spellen achterwege laten.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:08 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
[..]
De Charlie shooting is niet eigenaardig?
Dat klinkt desentized![]()
en dan niets leren. welkom to the nibb-it worldquote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:11 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Misschien moet je woorden die je niet kunt spellen achterwege laten.![]()
ja ik mis alleen de uitleg erachter.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:14 schreef mootie het volgende:
Wel handig, de moeilijke woorden in schuinschrift.
Ich hock in meinem Bonker![]()
Nou mooi, sommigen hebben beter opgelet bij taalonderwijs dan anderen. Prima. Nu weer ontopic verder
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Om terug te komen op deOok in het huidige globale politieke bedrijf en in de oorlogvoering wordt deze tactiek waarschijnlijk nog veelvuldig toegepast.quote:Divide et impera tactiek in dit geval uitgelegd als, de derde (anti-christ) de ene concurrerende (christelijk en andere geloven) tegen de andere concurrerende (islam) opzet.
Hierdoor zal er nooit een vriendschap ontstaan tussen hen beiden en kan de derde, die de tactiek gebruikt, niet verwachten dat de eerste twee samen tegen de derde optreden.
En is de Charlie shooting dus best eigenaardig![]()
is er al tekst en uitleg bij de zero blood scene van de politie agent? of worden nog steeds alle videos systematisch van het internet verwijdertEN EEN SIGNATURE VAN MAX. 4 REGELS
BAM![]()
Wie of wat is de antichrist? Wat heeft de antichrist met de islam te maken? Waarom zou de islam de antichrist willen bestrijden? En wat is de rol van seculieren in dit alles?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:26 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
Om terug te komen op de
[..]
Ook in het huidige globale politieke bedrijf en in de oorlogvoering wordt deze tactiek waarschijnlijk nog veelvuldig toegepast.
En is de Charlie shooting dus best eigenaardig![]()
Slechte camera, te kort fragment.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:29 schreef AhmedJaret het volgende:
is er al tekst en uitleg bij de zero blood scene van de politie agent? of worden nog steeds alle videos systematisch van het internet verwijdert![]()
antichristquote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:32 schreef Terecht het volgende:
[..]
Wie of wat is de antichrist? Wat heeft de antichrist met de islam te maken? Waarom zou de islam de antichrist willen bestrijden?
In Islam, Masih ad-Dajjal (the False messiah in Islam) is an anti-Messiah figure (similar to the Christian concept of Antichrist), who will appear to deceive humanity before the second coming of Jesus who is called "Isa" by Arabic-speaking Muslims.
dat zou een reden kunnen zijn waarom de islam de antichrist wil bestrijden![]()
En wie is die antichrist dan in dit geval? En hoe zie jij de positie van ongelovigen in dit alles?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:37 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
[..]
antichrist
In Islam, Masih ad-Dajjal (the False messiah in Islam) is an anti-Messiah figure (similar to the Christian concept of Antichrist), who will appear to deceive humanity before the second coming of Jesus who is called "Isa" by Arabic-speaking Muslims.
dat zou een reden kunnen zijn waarom de islam de antichrist wil bestrijden![]()
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:42 schreef Terecht het volgende:
[..]
En wie is die antichrist dan in dit geval? En hoe zie jij de positie van ongelovigen in dit alles?
En wie is die antichrist dan in dit geval?
The deceiver of humanity (follow the yellow brick road om hem te vinden)
En hoe zie jij de positie van ongelovigen in dit alles?
De nog levende ongelovigen zullen na het hele debacle onmiddellijk gelovig zijn.![]()
Sorry, maar ik begrijp hier helemaal niets van.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:46 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
[..]
1. Wat symboliseert de gele stenen weg?
2. Hoe kun je überhaupt de gehele mensheid bedriegen? Hoe doe je dat eigenlijk?Waar geloven ze dan in?quote:
De nog levende ongelovigen zullen na het hele debacle onmiddellijk gelovig zijn.![]()
Weet uit eigen ervaring hoe blind en koppig atheïsten zijn . Just a mass hallucination nothing too see herequote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:46 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
[..]
De nog levende ongelovigen zullen na het hele debacle onmiddellijk gelovig zijn.
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.![]()
Sorry maar ik kan je niet verder helpen dan de info die ik hier reeds boven heb gepost.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:54 schreef Terecht het volgende:
[..]
Sorry, maar ik begrijp hier helemaal niets van.
1. Wat symboliseert de gele stenen weg?
2. Hoe kun je überhaupt de gehele mensheid bedriegen? Hoe doe je dat eigenlijk?
[..]
Waar geloven ze dan in?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:57 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
[..]
Sorry maar ik kan je niet verder helpen dan de info die ik hier reeds boven heb gepost.. Het blijft voor mij wartaal, als in een volkomen willekeurige sortering van woorden die op zinnen lijken.
![]()
Om weer terug te komen op deDe antichrist in mijn voorbeeld zijn degene die maar al te goed voordeel hebben van oorlogvoering tussen de mensen op deze planeetquote:Divide et impera tactiek in dit geval uitgelegd als, de derde (anti-christ) de ene concurrerende (christelijk en andere geloven) tegen de andere concurrerende (islam) opzet.
Hierdoor zal er nooit een vriendschap ontstaan tussen hen beiden en kan de derde, die de tactiek gebruikt, niet verwachten dat de eerste twee samen tegen de derde optreden.
Ook in het huidige globale politieke bedrijf en in de oorlogvoering wordt deze tactiek waarschijnlijk nog veelvuldig toegepast.
Rondom de Charlie shooting zitten dus eigenaardigheden die wijzen op mogelijke Divide et impera tactieken![]()
Het doel van een terroristische aanslag is om terreur te zaaien. Terreur kan gebruikt worden als een instrument in een verdeel en heers strategie. Kortom, in iedere terroristische aanslag zou je elementen of eigenaardigheden kunnen vinden die wijzen op een mogelijke verdeel en heers strategie. De vraag is dus: hoe maak jij het onderscheid tussen terreuraanslagen die geen onderdeel uitmaken van een verdeel en heers strategie en terreuraanslagen die dat wel doen?quote:Op zondag 11 januari 2015 00:07 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
Om weer terug te komen op de
[..]
De antichrist in mijn voorbeeld zijn degene die maar al te goed voordeel hebben van oorlogvoering tussen de mensen op deze planeet
Rondom de Charlie shooting zitten dus eigenaardigheden die wijzen op mogelijke Divide et impera tactieken![]()
Ik maak geen onderscheid hierin eigenlijk.quote:Op zondag 11 januari 2015 00:20 schreef Terecht het volgende:
[..]
Het doel van een terroristische aanslag is om terreur te zaaien. Terreur kan gebruikt worden als een instrument in een verdeel en heers strategie. Kortom, in iedere terroristische aanslag zou je elementen of eigenaardigheden kunnen vinden die wijzen op een mogelijke verdeel en heers strategie. De vraag is dus: hoe maak jij het onderscheid tussen terreuraanslagen die geen onderdeel uitmaken van een verdeel en heers strategie en terreuraanslagen die dat wel doen?![]()
Waarom niet?quote:Op zondag 11 januari 2015 00:24 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
[..]
Ik maak geen onderscheid hierin eigenlijk.![]()
Voor mij zijn vrijwel alle terreuraanslagen die breed in de media worden uitgemeten, Divide et impera tactiekenquote:![]()
En nog er zijn mensen die zeggen hoezo verdeel en heers?![]()
Of de aanslagen echt zijn of een hoax maakt in dat geval niet eens uit.
Dat de maatschappij hierdoor nog meer verdeeld raakt staat als een paal boven water.If you are ready to wake up, you are going to wake up.
Er gebeurt dus eigenlijk geen fuck in de Westerse wereld wil je zeggen?quote:Op zondag 11 januari 2015 00:27 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
[..]
Voor mij zijn vrijwel alle terreuraanslagen die breed in de media worden uitgemeten, Divide et impera tactieken![]()
Het gaat erom of je er een onderscheid mee kunt maken, en jij geeft hier al aan dat je dat niet kan. In feite ben je het eens met mijn kritiek.quote:Op zondag 11 januari 2015 00:31 schreef Izzy73 het volgende:
En nog er zijn mensen die zeggen hoezo verdeel en heers?![]()
Of de aanslagen echt zijn of een hoax maakt in dat geval niet eens uit.
Dat de maatschappij hierdoor nog meer verdeeld raakt staat als een paal boven water.![]()
Dat antichrist- en yellow brick road-verhaal valtbuiten mijn comfortzone. Daar kan ik niks mee.
Verdeel en heerstactiek zal niemand ontkennen, vermoed ik. Of dit iets te maken heeft met Charlie Hebdo is weer een heel ander verhaal.![]()
Alleen ligt de nadruk op Moslim extremisme er wel erg dik op de laatste jaren niet?
Zo'n beetje vanaf 9/11 zullen we maar zeggen, en het begint langzaam naar een climax te groeien.If you are ready to wake up, you are going to wake up.
deze vraag begrijp ik niet.quote:Op zondag 11 januari 2015 00:32 schreef Terecht het volgende:
[..]
Er gebeurt dus eigenlijk geen fuck in de Westerse wereld wil je zeggen?![]()
Maar dat is toch gewoon de meest extreme groep? Volgens mij krijg je een land vol bijv. katholieken niet zo ver.quote:Op zondag 11 januari 2015 00:37 schreef Izzy73 het volgende:
Alleen ligt de nadruk op Moslim extremisme er wel erg dik op de laatste jaren niet?
Zo'n beetje vanaf 9/11 zullen we maar zeggen, en het begint langzaam naar een climax te groeien.![]()
Jij zegt in feite dat zo'n beetje alle terreuraanslagen waar wij als Westerse burger gewag van krijgen onderdeel uitmaken van één en dezelfde verdeel en heers strategie. In jouw geval behelst die strategie dat een derde partij onder valse vlag van partij één partij twee aanvalt, en waarbij zowel partij één als partij twee onder de indruk zijn dat partij één de aanslag heeft gepleegd. Kortom, al die terroristische aanslagen van de afgelopen jaren (9/11, Londen, Madrid, Parijs, etc) zijn eigenlijk niet authentiek (een hoax zo je wilt). Er gebeurt kortom geen reet in de Westerse wereld, behalve als de Kwade Genius (de derde partij dus) besluit dat het tijd is voor wat actie.quote:Op zondag 11 januari 2015 00:37 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
[..]
deze vraag begrijp ik niet.![]()
Haha .. je bent al aardig gebrainwashed niet?quote:Op zondag 11 januari 2015 00:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar dat is toch gewoon de meest extreme groep? Volgens mij krijg je een land vol bijv. katholieken niet zo ver.If you are ready to wake up, you are going to wake up.
Je samenvatting is redelijk correct.quote:Op zondag 11 januari 2015 00:42 schreef Terecht het volgende:
[..]
Jij zegt in feite dat zo'n beetje alle terreuraanslagen waar wij als Westerse burger gewag van krijgen onderdeel uitmaken van één en dezelfde verdeel en heers strategie. In jouw geval behelst die strategie dat een derde partij onder valse vlag van partij één partij twee aanvalt, en waarbij zowel partij één als partij twee onder de indruk zijn dat partij één de aanslag heeft gepleegd. Kortom, al die terroristische aanslagen van de afgelopen jaren (9/11, Londen, Madrid, Parijs, etc) zijn eigenlijk niet authentiek (een hoax zo je wilt). Er gebeurt kortom geen reet in de Westerse wereld, behalve als de Kwade Genius (de derde partij dus) besluit dat het tijd is voor wat actie.If you are ready to wake up, you are going to wake up.
Die vond blijkbaar iets te gevoelige informatie en is dus mooi vermoord.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:30 schreef Izzy73 het volgende:
naar de shooting pleegt vandaag ineens "zelfmoord"
Want stel je voor dat naar buiten komt dat het allemaal opgezet spel is.Ehmm![]()
Ja, ik geloof met de aanslagen die jij noemde is zeer zeker de derde partij gemoeid. ik begrijp echter niet je uitdrukking dat er niets gebeurt in de westerse wereld, de aanslagen met doden zou ik nou niet bepaald geen reet noemen.quote:Op zondag 11 januari 2015 00:42 schreef Terecht het volgende:
[..]
Jij zegt in feite dat zo'n beetje alle terreuraanslagen waar wij als Westerse burger gewag van krijgen onderdeel uitmaken van één en dezelfde verdeel en heers strategie. In jouw geval behelst die strategie dat een derde partij onder valse vlag van partij één partij twee aanvalt, en waarbij zowel partij één als partij twee onder de indruk zijn dat partij één de aanslag heeft gepleegd. Kortom, al die terroristische aanslagen van de afgelopen jaren (9/11, Londen, Madrid, Parijs, etc) zijn eigenlijk niet authentiek (een hoax zo je wilt). Er gebeurt kortom geen reet in de Westerse wereld, behalve als de Kwade Genius (de derde partij dus) besluit dat het tijd is voor wat actie.![]()
Dat vermoeden heb ik ook ja. Zal niet de eerste keer zijn dat er mensen verdwijnen na ditquote:Op zondag 11 januari 2015 00:46 schreef Photomorti het volgende:
[..]
Die vond blijkbaar iets te gevoelige informatie en is dus mooi vermoord.
Want stel je voor dat naar buiten komt dat het allemaal opgezet spel is.
soort gebeurtenissen. Maar helaas voor de gezaghebbers staat er al te veel info online.If you are ready to wake up, you are going to wake up.
Heb je het artikel nog een keer gelezen?quote:Op zondag 11 januari 2015 00:48 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Dat vermoeden heb ik ook ja. Zal niet de eerste keer zijn dat er mensen verdwijnen na dit
soort gebeurtenissen. Maar helaas voor de gezaghebbers staat er al te veel info online.![]()
Ik neem aan dat Terecht doelt op het effect dat deze aanslagen zouden moeten hebben tussen groepen in de westerse samenleving, indien dat 0 is dan gebeurt er weinig.De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.![]()
Voor de liefhebbers:
Deze site heeft een aantal goede artikelen over de shooting in Parijs.
Staan wat blurry foto's tussen maar als je het allemaal doorneemt groeit de twijfel behoorlijk.
http://nodisinfo.com/hard(...)rance-absolute-hoax/
http://nodisinfo.com/hard-proof-use-fake-blood-paris-terror-hoax/
http://nodisinfo.com/desp(...)hostage-death-cover/
http://nodisinfo.com/fren(...)spaper-total-hoax-2/
http://nodisinfo.com/terr(...)-are-zionist-agents/
http://nodisinfo.com/girl(...)-arch-zionist-agent/If you are ready to wake up, you are going to wake up.
Yup en ongeveer 50 andere artikelen.quote:Op zondag 11 januari 2015 00:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Heb je het artikel nog een keer gelezen?
Jij ook? en verdiep je je al langer in wat er op de achtergrond van dit soort gebeurtenissen afspeelt?
Of kijk je alleen MSM?
Het is makkelijk om op details je gelijk te willen halen, maar er is een veel groter plaatje.If you are ready to wake up, you are going to wake up.
Maar jij gebruikte onware argumenten om je verhaal kracht bij te zetten. Dat vind ik kwalijk.quote:Op zondag 11 januari 2015 00:53 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Yup en ongeveer 50 andere artikelen.
Jij ook? en verdiep je je al langer in wat er op de achtergrond van dit soort gebeurtenissen afspeelt?
Of kijk je alleen MSM?
Het is makkelijk om op details je gelijk te willen halen, maar er is een veel groter plaatje.
Maar waar had je nou gelezen dat de collega's hadden gemeld dat hij niet depressief was? Dat kon ik niet vinden.![]()
En jij denkt dat dit de werkelijkheid benadert? Er gebeurt eigenlijk geen ene fuck, ware het niet dat de Kwade Genius voor wat vuurwerk zorgt om ons bang en dociel te houden. Dit terwijl ik van degenen die in dit scenario geloven, onophoudelijk met de wandaden van de Westerse regimes en het Amerikaanse regime ihb om de oren wordt geslagen. Het valt me op dat de mensen die het hardste hameren op de wereldwijde wandaden van het Westen precies dezelfde mensen zijn die het zo vreselijk onvoorstelbaar schijnen te vinden dat een groep mensen daar zo genoeg van heeft dat ze gewelddadige acties tegen het Westen ondernemen.quote:Op zondag 11 januari 2015 00:45 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Je samenvatting is redelijk correct.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |