Je krijgt weerwoord. Dit topic is niet alleen voor mensen die de false flag-theorie onderschrijven.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:54 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Het is hier al uren rustig, net plaatst er iemand een filmpje en ik schrijf mijn mening eronder.
En nu zijn we ineens 3 pagina's verder met prietpraat. Ik heb al genoeg onderbouwt.
Ga de vorige topics maar eens doornemen.
Kijk ze hier eens slepen met acteurs... geen bloed te zien als ze geraakt worden dus dat moet wel een hoax zijn toch?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:31 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
O jawel hoor maar het is useless om dat hier te gaan uitleggen.
Linkjes plaatsen heeft ook geen zin want dan zijn het weer belachelijke bronnen of
mensen lezen ze niet eens en hebben hun weerwoord al weer klaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
Is geen nonsens! Ze bestaan en zijn de ware antichrists! Ontken het niet.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:53 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
Kun je me een definitie van reptilians geven?
En kom niet met david icke nonsense
Er is helemaal geen prietpraat . Er wordt geinformeerd naar diverse dingen.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:54 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Het is hier al uren rustig, net plaatst er iemand een filmpje en ik schrijf mijn mening eronder.
En nu zijn we ineens 3 pagina's verder met prietpraat. Ik heb al genoeg onderbouwt.
Ga de vorige topics maar eens doornemen.
Ccquote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is geen nonsens! Ze bestaan en zijn de ware antichrists! Ontken het niet.
Vandaag hier, morgen daar en overmorgen verzinnen we weer een andere invalshoek om heilig van overtuigd te zijn.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:54 schreef mootie het volgende:
Volgens mij is er hier ook nog geen eensgezindheid over de 'dader'. De false flag kan nog bij iedereen geplant worden.
Ik vroeg om een non David Icke definitie van jouw reptilians. Niet om wat je geloof is.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is geen nonsens! Ze bestaan en zijn de ware antichrists! Ontken het niet.
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:56 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Kijk ze hier eens slepen met acteurs... geen bloed te zien als ze geraakt worden dus dat moet wel een hoax zijn toch?
Niet kijken als je niet wil zien dat mensen neergeschoten worden.Slecht voorbeeld, dit is geen hoax.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De meeste Nederlanders hebben geen idee wat voor gruwelijkheden er gebeuren in Oekraïne.
Wat daar gebeurt is veel erger maar gaat niemand de straat voor op.If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
De David Icke-definitie is mijn heilige overtuiging.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:59 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
Ik vroeg om een non David Icke definitie van jouw reptilians. Niet om wat je geloof is.
Nou, hulde hoor.quote:
Wat is jouw standpunt?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:01 schreef APK het volgende:
Nou, hulde hoor.
Dat helpt allemaal erg goed in dit soort topics.
Jeetje, heb je de andere posts niet gelezen? Doe ik ook een keer zoietsquote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:01 schreef APK het volgende:
[..]
Nou, hulde hoor.
Dat helpt allemaal erg goed in dit soort topics.
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:56 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Kijk ze hier eens slepen met acteurs... geen bloed te zien als ze geraakt worden dus dat moet wel een hoax zijn toch?
Niet kijken als je niet wil zien dat mensen neergeschoten worden.Dat is het introductie filmpje van de gepattenteerde vicsim opleidingen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Logisch dat je hier ook geen bloed ziet. Ze laten ook nog mooi zien hoe je niet iemand op een brancard vanaf een dak op een busje moet laden.Ich hock in meinem Bonker
Dat jij een keer zou moeten proberen om niet overal op te reageren als je geen fuck te vertellen hebt.quote:
goed voorbeeld want geen bloed. Maar ja de reden waarom hij dit post negeer je gewoon.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:00 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Slecht voorbeeld, dit is geen hoax.
De meeste Nederlanders hebben geen idee wat voor gruwelijkheden er gebeuren in Oekraïne
Sorry, gaat me in dit leven niet lukken. Deal with it of jank verder. Of bemoei je er verder niet mee. Ook een optie.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:03 schreef APK het volgende:
Dat jij een keer zou moeten proberen om niet overal op te reageren als je geen fuck te vertellen hebt.
Dan weet ik genoeg over je beoordelingsvermogen,quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:04 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
goed voorbeeld want geen bloed. Maar ja de reden waarom hij dit post negeer je gewoon.
Zou je dit voortaan achterwege kunnen laten ? Ik begrijp behoorlijk meeleeft maar aan dit soort hysterische reacties heeft het forum weinig aan .quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die agent hebben we toch allemaal kunnen zien? Achmed.
Maar had je verwacht dat de lichamen van de vermoorde mensen allemaal aan den volke getoond zouden worden ter bevrediging van de ziekelijke nieuwsgierigheid en als bewijs? Je beseft wel dat dat absurd en ongevoelig zou zijn voor de nabestaanden? Of kunnen die je niks schelen?
Slechte vergelijking maar er zijn beelden van Oekraïners die neergeschoten worden in Kiev waar ook een hoofdschot bij zit en niet meteen een enorme plas bloedquote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:00 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Slecht voorbeeld, dit is geen hoax.
De meeste Nederlanders hebben geen idee wat voor gruwelijkheden er gebeuren in Oekraïne.
Wat daar gebeurt is veel erger maar gaat niemand de straat voor op.
Pardon? Chosen people? Wat bedoel je?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:06 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Zou je dit voortaan achterwege kunnen laten ? Ik begrijp behoorlijk meeleeft maar aan dit soort hysterische reacties heeft het forum weinig aan .
Elke keer wanneer er voor jou gevoelig onderwerp aangesneden word reageer je op dezelfde manier . Of het nu gaat om crises acteurs, isis of god forbid some ''chosen poeple''
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |